پیام مازند

آخرين مطالب

استاندار مازندران در جلسه شورای اداری شهرستان رامسر؛

پاسخگویی به مردم و پاكدستی، مهم ترین عناصر برخورد مسئولانه است / یكپارچگی، هماهنگی و كارآمدی دستگاه های اجرایی رمز موفقیت است / همه باید در برابر سلامت جامعه حساس باشیم سياسي

  بزرگنمايي:

مازندران آنلاین - به گزارش روابط عمومی استانداری، محمد اسلامی، استاندار مازندران در جلسه شورای اداری رامسر با اشاره به این كه در یك دوره گذار قرار داریم، بیان داشت: ایفای نقش حاكمیتی و عدم تصدی گری دولت، واگذاری امور به مردم و اعمال نظارت از سوی دولت از ویژگی های دوره انتقالی است.
استاندار با بیان این كه در قانون اساسی، قوانین موضوعه، سیاست كلی نظام و برنامه های پنج ساله توسعه، نقش نظارتی دولت تصریح و تاكید شده است، خاطر نشان ساخت: نكته اساسی، بكارگیری یك الگوی مدیریتی حساب شده و دارای معنا و مفهوم همه جانبه برگرفته از عقاید و تفكرات اسلامی است.
اسلامی با بیان این كه مردم مازندران در روند پیروزی انقلاب، دوران دفاع مقدس و پس از آن نقش ارزنده و تعیین كننده ای ایفا كردند، گفت: حضور پر شور مردم استان در انتخابات نیازمند آن است كه تغییرات، آبادانی و توسعه در بخش های مختلف و عمل به شعارهای انتخاباتی محسوس باشد و زمینه تقویت امید در جامعه را فراهم آورد، چرا كه اعتماد مردم سرمایه بزرگی است و نخستین گام در این راستا سلامت اداری و مقابله با مظاهر نا سلامتی در ادارات است.
وی با اشاره به این كه پاسخگویی و راه اندازی كار مردم گام مهمی در جلب اعتماد مردم است، تصریح كرد: پاسخگویی به مردم و پاكدستی، مهم ترین عناصر برخورد مسئولانه است.
مقام عالی دولت در مازندران با بیان این كه باید خدمت گزار بی منت به مردم باشیم و كارآمدی نظام را بالا ببریم، افزود: یكپارچگی، هماهنگی و كارآمدی دستگاه های اجرایی رمز موفقیت است.
استاندار با تكید بر این كه باید برای امنیت جامعه و سلامت غذایی و محیط زیست اهمیت قائل شویم و بنده در مقام استاندار بهیچ وجه اجازه نمی دهم در اجرای پروژه های فاضلاب شهری و روستایی تعللی صورت گیرد و همه ما باید در برابر سلامت جامعه حساس باشیم، ابراز داشت: وجود فاضلاب و شیرابه های زباله محیط زیست استان را به مخاطره انداخته است و برای رفع مشکل فاضلاب و زدودن زباله از چهره مازندران همه باید یكپارچه و یكصدا عمل كنیم.
اسلامی با اشاره به این كه سلامت جامعه و امنیت غذایی از همه چیز مهم تر است و نباید در برابر این مساله حیاتی واگرایی داشته باشیم و احساس مسئولیت نكنیم و با برخوردهای مقابله ای در این خصوص سكوت كنیم، گفت: متاسفانه زباله و فاضلاب و شیرابه ها، ثروت های استان را در بخش مختلف تهدید كرده است و ما باید برای حل این مسایل مهم یكپارچه فكر كنیم و وقت بگذاریم و همصدا باشیم و در مهلت مقرر پروژ ها را به ثمر برسانیم.
استاندار با بیان این كه كارآمدی نظام از اتحاد و یكپارچگی و برنامه محوری عبور می كند، یاد آور شد: مازندران متعلق به خودش نیست بلكه قطعه ای است متعلق به ایران و جهان است كه تمام مردم باید از آن استفاده كنند لذا باید گردشگری استان را توسعه دهیم و برای توسعه گردشگری منطقه باید نظام گردشگری مدیریت شده در سطح مازندران اجرایی شود.
وی با اشاره به این كه باید گردشگران را با تور گردانی و از طریق حمل و نقل تركیبی به مازندران بیاوریم، اظهار داشت: برای گسترش ظرفیت های گردشگری نیازمند توسعه زیرساخت های این بخش هستیم.
اسلامی با بیان این كه در بخش بوم گردی، صنایع دستی و اشتغال روستایی تسهیلات خوبی وجود دارد كه باید استان به جذب كامل آن اهتمام نماید، ابراز نمود: باید با ظرفیت سازی حلقه های مفقوده و ایجاد شركت های خدمات تورگردانی گردشگری و راه اندازی سیستم حمل و نقل توریستی از ظرفیت اشتغال یان بخش به نحو بایسته بهره برد و مسایل این بخش با جدیت در حال پیگیری است.
استاندار با اشاره به این كه برای توقف گردشگر در مناطق گردشگری باید جاذبه ایجاد كنیم و از اجرای طرح هایی كه موجبات رفت و آمد صرف گردشگر را تقویت می كند پرهیز نماییم، خاطر نشان ساخت: باید ظرفیت های لازم برای اقامت گردشگر و برخورداری مسافران از مناطق گردشگری فراهم نمود.
نماینده عالی دولت در استان، با تاكید بر این كه باید ظرفیت های مختلفی چون سالن های برگزاری همایش ها و كنفرانس های بین المللی، توریست درمانی، ایجاد هتلینگ و مجموعه ایده هایی كه موجب تقویت زمینه های اشتغال می شود را در مناطق مختلف گردشگری استان فراهم كنیم، تصریح كرد: باید زمینه سرمایه گذاری مردم را برای بالفعل كردن ظرفیت ها فراهم كرد.
اسلامی با بیان این كه اختیارات استاندار را به منظور تسهیل گری توسعه استان در بخش های مختلف به فرمانداران تفویض می كنیم، یاد آور شد: از دانشگاه ها خواستیم تا دانشجویان فارغ التحصیل سال 90 تا كنون را شناسایی كنند تا نسبت به موضوع اشتغال دانش آموختگان بیكار استان اقدام لازم را صورت دهیم.
استاندار مازندران با بیان این كه بالاترین نرخ نفوذ اینترنت در كشور را داریم، گفت: باید كمك كنیم تا دانش آموختگان آی تی با برخورداری های لازم و توانمند سازی و مهارت افزایی، از این ظرفیت برای اشتغال خود اقدام كنند و در این راستا تفاهم نامه یی را با رییس دانشگاه جامع علمی كاربردی كشور امضا كرده ایم.
گفتنی است استاندار مازندران پیش از حضور در شورای اداری شهرستان رامسر از روند توسعه فرودگاه رامسر بازدید كرد و پس از آن در جلسه شورای اداری شهرستان تنكابن شركت نمود.
پاسخگویی به مردم و پاكدستی، مهم ترین عناصر برخورد مسئولانه است / یكپارچگی، هماهنگی و كارآمدی دستگاه های اجرایی رمز موفقیت است / همه باید در برابر سلامت جامعه حساس باشیم
پاسخگویی به مردم و پاكدستی، مهم ترین عناصر برخورد مسئولانه است / یكپارچگی، هماهنگی و كارآمدی دستگاه های اجرایی رمز موفقیت است / همه باید در برابر سلامت جامعه حساس باشیم

لینک کوتاه:
https://www.payamemazand.ir/Fa/News/12918/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

4 جای دیدنی بابلسر که نباید بعد از اجاره ویلا از دست بدهید

چراغ خطی چیست و چه ویژگی هایی دارد؟

توسعه و مرمت آبگرم‌های رامسر با جذب سرمایه گذار

پرداخت وام مسکن روستایی در مازندران

اعلام زمان تبلیغات مرحله دوم انتخابات مجلس دوازدهم

افزایش تولید نفت اوپک پلاس از ماه جولای

لزوم همت مضاعف در مسئولان برای تحقق شعار سال

با پول کم، گوشی تاشو بخرید/ عکس

زخمی شدن 9 نظامی صهیونیست در درگیری‌های اردوگاه نورشمس

ربودن دختر نوجوان توسط پسر 25 ساله برای 10 میلیارد تومان

دادستانی از اقدام قانونی فراجا در طرح نور حمایت می‌کند

برداشت توت فرنگی در مزارع مازندران

پیشکسوتان حوزه روابط عمومی در مازندران تقدیر می شوند

ضرورت تمدید اعتبار پروانه چاه‌ های کشاورزی

50 یادمان شهدای گمنام در مازندران نیازمند تکمیل است

پلیس به دنبال کشف جنایت های قاتل سریالی مخوف + جزئیات

دستگیری عاملان نزاع دسته جمعی در خرم آباد

هوشمندسازی در کاهش تلفات از اولویت‌های پلیس راهور

هشدار صندوق بین المللی پول به آمریکا

موزه دفاع مقدس مازندران محل انتقال فرهنگ جهاد است

آمار اساتید انتقالی پیام نور به فنی و حرفه ای

مسأله حجاب فراتر از یک مقوله اجتماعی است

محور کرج - چالوس طی 2 روز آینده از ساعت 9 تا 15 مسدود می‌شود

دو حفار غیرمجاز آثار باستانی در مازندران دستگیر شدند

فوت گردشگر گم‌شده در جنگل‌های ساری

پیدا شدن پیکر بی جان 2 جوان در این استان

تهران صاحب آرامستان جدید در این دو منطقه می شود

ضرورت تمدید اعتبار پروانه چاههای کشاورزی در مازندران

معرفی شخصیت امام(ره) در دستورکار متولیان فرهنگی قرار گیرد

برگزاری مسابقات تکواندو قهرمان قهرمانان تکواندو پسر مازندران

وعده جدید درویش به بازیکنان پرسپولیس

اندیشه های امام خمینی برای نسل کنونی جامعه بازخوانی و تبیین شود

دستگیری عاملان نزاع و درگیری دسته‌جمعی در خرم‌آباد

افزایش 8 درصدی ماموریت های اورژانس مازندران

شرکت های بین المللی حمل ونقل مازندران تعیین تکلیف می شوند

پسماند کشاورزی یکی از معضلات زیست محیطی مازندران

مازندرانی ها 16 هزار بار به اورژانس مزاحمی زنگ زدند

تولید 21 اثر در نخستین کارگاه طراحی پوستر جوانی جمعیت در بابل

دستگیری 2 حفارغیر مجاز و کشف و ضبط فلزیاب در بهشهر

16 هزار تماس مزاحمی سال گذشته در اورژانس مازندران ثبت شده است

بی حجابی فرهنگ تحمیلی جوامع غربی بر جامعه اسلامی است

محور کرج -چالوس طی 2 روز آینده از ساعت 9 تا 15 مسدود می‌شود

برداشت توت‌فرنگی در مزارع مازندران

انتصاب سرپرست جدید موسسه آموزشی علوم وفنون کیش

اعلام برنامه های هفته سلامت در نشست رییس مرکزتوسعه سلامت با خبرنگاران

ساخت و ساز در کیش باید الگوی صنعت ساختمان سازی در کشور باشد

ماجرای گروگان گیری دختر 16 ساله در تهران

انتقاد شدید روحانی مشهور از گرانی کمرشکن

در دیدار رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران با مدیران ارشد بیمه دی مطرح شد؛ بیمه دی موجب رضایتمندی خانواده‌‌ی بزرگ ایثار و شهادت و مایه‌ی آبرومندی در دولت گردید

بنیاد شهید تا پایان فروردین 1403 ، حدود 2 هزار میلیارد تومان به بیمه دی بدهی دارد