پیام مازند

آخرين مطالب

روز والیبالی مازندران با 3 میزبانی ورزشي

  بزرگنمايي:

مازندران آنلاین - ساری- هفته شانزدهم لیگ برتر والیبال مردان کشور درحالی عصرچهارشنبه با میزبانی 2 نماینده مازندران در شهرهای ساری وآمل پیگیری خواهد شد که همزمان شهرآورد مازنی ها نیز در رقابتهای لیگ دسته یک در بابلسر برگزار خواهد شد.
به گزارش خبرنگار ایرنا، درهفته شانزدهم مسابقات لیگ برتر والیبال قهرمانی باشگاه های برتر مردان کشور جام شهید "محسن حججی" روز چهارشنبه 20 دیماه در نخستین دیدار واز ساعت 15 تیم ساری 21 در سالن ورزشی سیدرسول حسینی این شهر میزبان تیم رده دومی شهرداری تبریز است.
شاگردان " بهزاد محمدی " در تیم ساری21 پس از پشت سرگذاشتن حواشی زیاد و لغو بازی شهرآورد هفته گذشته برابر کاله مازندران درحالی از تیم شهرداری تبریز میزبانی خواهد کرد، که در دیدار رفت با نتیجه 3برصفر به حریف تبریزی باخته بود.
شاگردان "عادل بناکار" در تیم شهرداری تبریز برای حضور در مرحله حذفی این مسابقات، این هفته صعود خود به این مرحله را از هم اکنون قطعی خواهد کرد.
تیم شهرداری تبریز با 12 برد و 31 امتیاز در رتبه دوم جدول قرار دارد و در صورت شکست ساری 21 و ناکامی 2 تیم شهرداری ارومیه و هاوش گنبد که پنج برد در پرونده کاری خود دارند، صعودش به مرحله پلی آف قطعی خواهد شد.
درمقابل تیم ساری 21 که در روزهای اخیر با پاپیش گذاشتن برخی اعضای شورای اسلامی شهرساری برای کمک به این تیم ، امیدوارانه بازی های باقیمانده لیگ برتر را دنبال خواهد کرد، با 4 پیروزی و 12 امتیاز در رتبه یازدهم جدول دواردهم تیمی این مسابقات قرار دارد و به دنبال کسب پنجمین برد خود در این فصل است.
درهمین حال مدیرعامل باشگاه ساری 21 گفت که این تیم به دلیل مشکل مالی در دور برگشت رقابت های والیبال لیگ برتر نتوانست بازیکنان جدید جذب کند و برخی بازیکنان خود را نیز از دست داد.
محمود گودرزی افزود: انتظار ما این روزها کمک مالی به تیم برای جذب 3 بازیکن جدید است تا تیم ساری 21 با کسب امتیاز لازم در لیگ بماند و اگر این اتفاق رخ ندهد، قطعا تیم به دسته پایین تر سقوط می کند.
وی اضافه کرد: اگرچه برخی اعضای شورای شهر ساری برای کمک پیشقدم شدند، ولی امیدوارم که این کمک ها زودتر به تیم برسد تا بتوانیم بازیکن جدید را جذب کنیم.
** دیدار آسان کاله با تیم قعرجدولی کاشان
تیم کاله دیگر نماینده مازندران هم در چارچوب هفته شانزدهم این رقابتها از ساعت17:30 روز چهارشنبه در سالن ورزشی پیامبر اعظم (ص) آمل میزبان تیم رعد پدافند کاشان است.
شاگردان " بهروز عطایی" در تیم کاله مازندران که هفته گذشته به واسطه برگزارنشدن بازی شهرآورد با تیم ساری21 استراحت داشتند، درحالی از تیم انتهای جدولی رعد پدافند کاشان میزبانی خواهد کرد، که دربازی رفت 3بریک میزبان خود را شکست داده بود.
این مسابقه از آن جهت اهمیت دارد که جدال تفکرات "بهروز عطایی و فرهاد نفرزاده " سرمربیان کاله ورعدپدافند با بازیکنان جوان است.
کاله مازندران با هفت پیروزی وکسب 23 امتیاز و یک بازی کمتر در جایگاه پنجم جدول رده بندی این مسابقات قرار دارد و تیم رعد پدافندکاشان هم با دو برد و 7امتیاز در انتهای جدول 12 تیمی این رقابت باقی مانده است.
**شهرآورد مازنی ها در لیگ دسته یک
همچنین همزمان با برگزاری بازی های لیگ برتر والیبال باشگاه های کشور، شهرآورد مهم وحساس مازنی ها نیز در چارچوب هفته دوازدهم لیگ دسته یک عصر چهارشنبه با مصاف تیم های کاله جوان مازندران و توپکاه بابلسر که سرنوشت صعود دو تیم به مرحله حذفی را نیز مشخص خواهد کرد.
پیروزی در این مسابقه برای هردو تیم از اهمیت زیادی برخورداراست، به طوری که تیم کاله جوان مازندران با (هفت برد و 19 امتیاز) و توپکاه بابلسر با (شش برد و 21 امتیاز) در رتبه های چهارم و پنجم قرار دارند و فاتح این دیدار رتبه چهارمی اش در پایان هفته دوازدهم قطعی می شود.
البته تیم توپکاه در صورت پیروزی برابر کاله جوان در بازی خانگی و شکست تیم شهرداری قزوین برابر ملوان، به رتبه سوم جدول نیز صعود خواهد کرد.
دیدار رفت دو تیم کاله جوان و توپکاه بابلسر درآمل با نتیجه 3بر2 به سود تیم کاله خاتمه یافت و به نظر می رسد که این تیم این هفته در بازی خارج از خانه میدان سختی برابر توپکاه داشته باشد.
** امیدهای برباد رفته نماینده نور برای صعود
همچنین تیم بیمه رازی نور که امیدهایش برای کسب سهمیه وصعود به مرحله حذفی این رقابتها را از دست داده در بازی تشریفاتی در ارومیه میهمان تیم رده دومی شهرداری جوان این شهر است.
نماینده ارومیه نیز که با هشت برد و 22 امتیاز در رتبه دوم جدول این گروه قرار دارد، درحالی میزبان تیم بیمه رازی نور است که حریف نوری تنها پیروزی و2 امتیاز این فصل خود را درخانه برابر این تیم کسب کرده بود.
مسابقات لیگ دسته یک والیبال باشگاه های کشور با حضور16 تیم در دوگروه هشت تیمی درحال برگزاری است.
سه نماینده مازندران در گروه یک این مسابقات حضور دارند.
گزارش: مهدی غلامی**انتشار دهنده: محسن حسن نیا
ک/7327/1899

لینک کوتاه:
https://www.payamemazand.ir/Fa/News/13986/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

حمایت تمام قد علم الهدی از بازگشت گشت ارشاد / بنای نیروی انتظامی بر برخورد و مقابله نیست / «آیا بی حجابی از یک تخلف رانندگی نازل‌تر است؟»

ترکیب هجومی نساجی مقابل تراکتور

جابه‌جایی 3 تراکتوری با جدایی خمس

وقوع هرگونه انفجار در عراق تکذیب شد /تایید شناسایی اشیا خارجی پرنده در حریم هوایی‌

دستگیری دو نفر متخلف و کشف و دو قبضه اسلحه در منطقه حفاظت شده سفیدکوه خرم آباد

اجرای طنزواره استانی با عنوان میرما در محمودآباد

حمایت تمام قد علم الهدی از بازگشت گشت ارشاد و طرح «نور»

6 مدال بانوان مازندران در مسابقات کشوری کوراش

امام جمعه ساری: باید فرزندان خود را برای جذب در حوزه‌های علمیه ترغیب کنیم

استقرار 1419 دستگاه صندوق الکترونیک برای انتخابات خرم‌آباد و چگنی

تصادف در محور پلدختر به خرم‌آباد 8 مصدوم برجا گذاشت

طرح نور فراجا موفقیت در حوزه جنگ نرم است

عملیات وعده صادق،نماد اقتدار کشور

برگزاری آئین بزرگداشت نخستین سالگرد شهید آیت الله سلیمانی

راهپیمایی «جمعه خشم» در خرم‌آباد

برگزاری آیین شکرگزاری رحمت ماه صیام در منطقه لفور مازندران

تذکر محترمانه و ارشاد باکرامت هدف اصلی «طرح نور» است

برگزاری آزمون استخدام پیمانی تامین اجتماعی در قزوین

آیت الله علم الهدی: تذکر محترمانه و ارشاد باکرامت، هدف اصلی «طرح نور» است

حمایت تمام قد علم الهدی از بازگشت گشت ارشاد و طرح «نور» /آموزش و پرورش موافقت کند اساتید حوزه عفاف و حجاب دختران را اقناع کنند

ماجرای چاقوکشی و ضرب و شتم در کشتی مازندران

ترافیک سنگین در جاده چالوس

حمله موشکی به اسراییل اعجاز وعده صادق بوده است

برگزاری آزمون استخدام پیمانی تامین اجتماعی

جزئیات پذیرش بدون آزمون کارشناسی ارشد در دانشگاه پیام نور + سایت ثبت‌ نام

برگزاری کنگره 400 شهید روحانی مازندران

پرداخت تسهیلات خوداشتغالی به مددجویان شهرستان نور

حضور 90 بازیکن و مربی در سومین مرحله جشنواره مینی بسکتبال کشور

ماجرای چاقوکشی و ضرب و شتم در کشتی مازندران | روایت داور مصدوم: فیلم تا قبرس و آلمان هم رسیده است، کتک خوردن یک داور! | آقایان برای رضایت گرفتن ...

همه چیز درباره واریز یارانه کمک معیشتی فروردین‌ماه | جیب سرپرستان خانوارها پر پول شد

خبر تهاجم به کشور از مرزهای خارجی تکذیب شد

مرگ 91 نفر بر اثر مصرف مواد مخدر در مازندران

کنگره 400 شهید روحانی استان مازندران برگزار می‌شود

توجه ویژه دولت برای رفع عقب ماندگی‌های بخش آب در مازندران

عجیب‌ ترین قتل امسال توسط یک مادر و دختر رقم خورد!

وضعیت تاسیسات هسته‌ ای اصفهان بعد از حادثه امروز

واکنش فرمانده کل ارتش به انفجار در اصفهان

انتصاب جدید در ستاد مرکزی راهیان نور کشور

کشف و توقیف چوب جنگلی قاچاق در آمل

مسدود شدن 205 چاه غیرمجاز در مازندران

امید به بازگشت روز‌های خوب نساجی

مرگ 91 نفر بر اثر مصرف مواد مخدر

حمایت از تشکل‌های مردم پایه فرهنگی هنری در مازندران

انتصابات جدید در ستاد راهیان نور

امواج آرام خزری در مازندران

اقدام غیر قانونی در شرکتی کردن پرسنل سابق موسسه اعتباری نور

تعیین تکلیف حدود 7 هزار چاه کشاورزی در مازندران

رتبه نخست مازندران در صادرات لبنیات

تردد در راه های مازندران عادی و روان است

بازار برنج در مازندران از رکود خارج شده است