پیام مازند

آخرين مطالب

تنها سالن ورزشی بهشهر محروم از امکانات ورزشي

تنها سالن ورزشی بهشهر محروم از امکانات
  بزرگنمايي:

مازندران آنلاین - ساری- ورزش بهشهر شاید در 2 دهه پیش نامی در ورزش استان مازندران نداشت اما اکنون به واسطه برگزاری موفق چهارده دوره جام بین المللی کشتی شهید هاشمی نژاد، نه تنها در استان بلکه در کشور و کشورهای صاحب نام در ورزش کشتی دارای نام و جایگاهی درخشان است.
برغم این مساله ، شهرستان بهشهر همچنان از نظر فضای تفریحی و ورزشی با کمبودهای زیادی مواجه است و تنها سالن ورزشی این شهر نیز با کمبود فضا، تهویه نامناسب، تراکم جمعیت و مشکلاتی از این قبیل روبرو است.
علی مسعودی یکی از شهروندان بهشهری که برای تمرین ورزش توپی در برخی از روزها به سالن شهید هاشمی نژاد مراجعه می کند، در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، مشکلات این سالن ورزشی را نامناسب بودن کف پوش، نداشتن حیاط برای سالن، پارکینگ و سرویس بهداشتی بیان می کند.
وی در کنار همه مشکلات، مهمترین مشکل این سالن ورزشی را نبود سرویس بهداشتی دانست وافزود: سالن از زمان افتتاح تا حالا با مشکل سرویس بهداشتی مواجه بوده است و حتی در بازی های ملی که به عنوان تماشاگر در این سالن هستیم این مشکل وجود دارد.
سالن شهید هاشمی نژاد اگر چه بعد از گذشت 20 سال در آذرماه سال 92 مورد بهره برداری قرار گرفت؛ اما نبود برخی امکانات و زیرساخت های لازم همچنان گریبان گیر ورزشکاران است.
** سالنی که افتتاح شد اما تحویل قطعی نشد
رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان بهشهر که خود از اهالی ورزش است و چندماهی است که سکان مدیریت این حوزه را به دست گرفته است با تایید وجود برخی از مشکلات در سالن ورزشی شهید هاشمی نژاد بهشهر گفت: این سالن افتتاح شد اما تحویل قطعی نشد.
فرشاد آذری در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در 5 ماه گذشته با توجه به وجود برخی از مشکلات در این سالن ورزشی و مشکلاتی که ورزشکاران با آن روبرو بودند مکاتبات مختلفی انجام شده است اما جواب قطعی حاصل نشده و نیازمند اعتبار لازم برای رفع مشکلات این سالن هستیم.
وی با اشاره به اینکه شهرستان بهشهر، اسفندماه امسال میزبان پانزدهمین دوره جام کشتی بین المللی شهید هاشمی نژاد در این سالن است؛ یادآور شد: این سالن آبروی ورزش شهرستان است و باید با قوت برای ترمیم ، بازسازی و رفع مشکلات اقدام شود.
رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان بهشهر تکمیل سالن شهید هاشمی نژاد را نیازمند مساعدت مالی دانست و افزود: با توجه به مکاتبات انجام شده تاکنون موفق به رفع موانع و مشکلات نشدیم اما امیدواریم در این زمان باقی مانده تا برگزاری مسابقات بین المللی جام شهید هاشمی نژاد، مشکلات برطرف شود.
آذری گفت: برای توسعه ورزش شهرستان بهشهر، به عنوان یکی از شهرهای ورزشی استان و صاحب نام در ورزش کشتی با تمام توان وارد شده ایم و امیدواریم با همراهی خیران و دیگر مسؤولان برای توسعه ورزش بهشهر تلاش کنیم.
وی افزود: این سالن در سال 92 به بهره برداری موقت رسید اما تحویل قطعی نشده است اما مسابقات مختلف بین المللی همچون مسابقات کشتی، مسابقات کشوری جودو، مسابقات ثبت رکورد کشوری و بسیاری از مسابقات استانی و شهرستانی در این سالن برگزار شده است و تلاش داریم تا با رفع مشکلات، میزبان خوبی برای برگزاری پانزدهمین دوره جام کشتی بین المللی شهید هاشمی نژاد باشیم.
** تدوین سند توسعه ورزش شهرستان بهشهر
فرماندار بهشهر هم با تاکید بر تدوین سند توسعه ورزش شهرستان گفت: این سند با هدف شناسایی اولویت ها ، محدودیت ها و فرصت ها بر مبنای ظرفیت های موجود برای توسعه و پیشرفت شهرستان باید اجرایی شود.
سید خالق سجادی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به برخی کمبود امکانات ورزشی در سالن های ورزشی شهرستان اظهار داشت: برای توسعه ورزش شهرستان باید از کلیه ظرفیت های فیزیکی و اجتماعی استفاده شود و در این بخش با تمام توان برای توسعه ورزش بهشهرگام بر می داریم.
وی افزود: تلاش برای ارتقاء ورزش در رشته های مختلف از جمله وظایف مهمی است که در این حوزه بر عهده داریم و علاوه بر قهرمان پروری باید به تربیت ورزشکاران اخلاق مدار هم توجه ویژه اعمال شود.
به گزارش ایرنا، در حالی که شهرستان بهشهر با دارا بودن حدود هفت هزار ورزشکار سازمان یافته در بیش از 30 هیات ورزشی، از کمبود سالن و امکانات ورزشی رنج می برد، کندی پیشرفت در ساخت و ساز مجموعه ورزشی کارگران، خانه کشتی بهشهر و چندین طرح نیمه تمام دیگر در این شهرستان باعث شده است تاعرصه برای ورزشکاران و قهرمانان یکی پس از دیگری تنگ تر شود و حضور در تیم های مختلف شهرها و استان های دیگر را بپذیرند و به نوعی عطای ورزش بهشهر را به لقایش ببخشند.

لینک کوتاه:
https://www.payamemazand.ir/Fa/News/14056/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

حمایت هزار استاد حوزه علمیه قم از بازگشت ون‌های گشت ارشاد

اجتماع بزرگ مردم قم در حمایت از طرح نور عفاف و حجاب فراجا

حجاب هیچگاه مسئله امنیتی نیست

تکمیل راه‌ دورود - خرم‌آباد مطالبه جدی مردم است

اردوی جهادی دامپزشکی در شوراب خرم آباد

سردار رادان: حجاب هیچگاه مسئله امنیتی نیست

آئین غبارروبی گلزار شهدای خرم‌آباد

ضرورت لایروبی حوضچه نیروگاه نکا/ پیشرفت زباله سوز ساری شتاب گرفت

مردم همراه و حامی پلیس برای اجرای طرح نور هستند

12 زنجیره ارزش در مازندران تعریف شد/ حضور 27 واحد تولید در اکسپو

سردار رادان: در طرح نور، رئیس جمهور از ما حمایت کرده است

سردار رادان: در طرح نور، ما حمایت رئیس جمهور و قوه قضائیه را داریم

حسن یزدانی به تشک برگشت

طرح نور طرحی برای صیانت از عفاف و حجاب دختران ایران

اعلام نرخ جدید کرایه تاکسی در خرم آباد

اجتماع دختران دانش آموز در حرم حضرت معصومه (س)

آئین تجلیل از، برترین‌های المپیاد‌های علمی دانش آموزی در بابل

نوجوان 16 ساله ناپدید شده در جنگل‌های رامسر پیدا شد

حمایت قاطع بسیج اساتید حوزه علمیه استان همدان از طرح نور فراجا

اجرای اقدام عملی برای رفع چالش‌های پیش‌روی توسعه اقتصادی مازندران

پول رسید، پرسپولیسی‌ها خندیدند

سردار رادان: در طرح نور به‌دنبال حجاب و عفاف و صیانت از دختران و خواهران خودمان هستیم/ شهادت می‌دهم که رئیس قوه قضائیه در حمایت از طرح حجاب و عفاف مردانه کنار ما بوده/ شهادت می‌دهم رئیس‌جمهور از ما حمایت کرده است

رادان: طرح نور، طرح امنیتی انتظامی نیست

سردار رادان: طرح نور اصلا طرح امنیتی و انتظامی نیست

تجمع مردمی و بانوان کرمانشاهی در حمایت از اجرای طرح نور

ریتم شبانه‌روزی یا ساعت بدن چیست؟

جلسه شورای فرهنگ عمومی - ساری

لبخند شکوفه های بهاری در مازندران

مطالبه‌گری؛ مهمترین برنامه عملیاتی بنیاد شهید و امور ایثارگران در دولت سیزدهم

نقشه مهندسی فرهنگی خراسان جنوبی آماده رونمایی است

ذخیره‌سازی 2831 تن مرغ در سردخانه‌های مازندران

برگزاری نشست دبیران کانون‌ خدمت رضوی شهرهای مازندران

27 رقم برنج در کشور معرفی شده است

تجمع مردمی و بانوان کرمانشاهی در حمایت از اجرای «طرح نور»

توزیع انواع بذور اصلاح و گواهی شده برنج بین کشاورزان شهرستان بابل

بیانیه حوزه علمیه خواهران استان یزد در حمایت از طرح نور فراجا

روند تکمیل نیروگاه زباله‌سوز ساری شتاب می‌گیرد

کیش برترین منطقه آزاد در حوزه‌ی اقتصادی شد

تردد این خودروها در جاده چالوس ممنوع شد

کشف محموله میلیاردی باتری‌های قاچاق در بابل

تجمع حافظان نور در حرم حضرت معصومه (س)

(تصاویر) شکوفه‌های بهاری مازندران

سهراب و فروغ برای هم شعر می‌خواندند/ فرح پنج بار برای افتتاحیه نمایشگاه سهراب آمد ولی او در نمایشگاه حاضر نمی‌شد؛ هیچ دلیل سیاسی هم نداشت

لزوم افزایش صندوق اعتباری فناوری مازندران

خصوص واقعی قبل از هیاهوی واگذاری!

بهره برداری از دفتر بسیج ورزشکاران شهرستان ساری

برگزاری تجمع حمایتی مردم و بانوان کرمانشاهی از اجرای «طرح نور»

همه مسئولان باید برای اجرای طرح نور کمک کنند

راهپیمایی « جمعه خشم» در مازندران برگزار می شود

برگزاری تور بین المللی دوچرخه‌سواری خزر؛ اواخر اردیبهشت