پیام مازند

آخرين مطالب

تعارف طعنه آمیز آب و چای اسکوچیچ به محمود فکری در بابل ورزشي

  بزرگنمايي:

مازندران آنلاین - ساری - تعارف طعنه آمیز آب و چای "دراگان اسکوچیچ " سرمربی تیم خونه به خونه به همتای خود در تیم نفت مسجد سلیمان در جریان بازی دو تیم در بابل ، حاشیه های جذاب دیدار دو تیم دسته یکی در هفته بیست و سوم در ورزشگاه هفت تیر بابل بود.
به گزارش خبرنگار ایرنا ، نور لیزری انداختن برخی تماشاچیان بابلی به چشمان بازیکنان تیم حریف نیز از دیگر حاشیه هائی بود که در این دیدار سبب اعتراض نفتی ها شده بود.
در جریان دیدار تیم های خونه به خونه مازندران و نفت مسجدسلیمان که عصر سه شنبه در حضور بیش از سه هزار تماشاگر در ورزشگاه هفت تیربابل برگزار شد ، واکنش سرمربی تیم میزبان به سرمربی تیم مازندرانی نفتی ها ، تعارف یک بطری آب بود ، تعارفی که خیلی ها آن را به منظور گرفتند.
این اتفاق در نیمه دوم این مسابقه در حالی که محمود فکری سرمربی تیم نفت مسجدسلیمان به بعضی از سوت زدن های داور این دیدار اعتراض داشت ، رخ داد ، اتفاقی که عده ای آن را طعنه سنگین سرمربی کروات به فکری تعبیرش کردند ، عده ای تصور کردند شاید یک نوع رسم دلجوئی در کرواسی محسوب می شود و بعضی ها هم نوعی کری خوانی قلمدادش کردند .
سرمربی مازندرانی نفتی ها که ظاهرا در طول مسابقه بیشتر وقتش صرف اعتراض کردن به داوران بود ، در نیمه دوم یکی از این اعتراض هایش که به علت مصدومیت یکی از بازیکنان صورت گرفته بود ، برای دقایقی سبب توقف بازی شد و در همین زمان بود که واکنش طعنه آمیز اسکوچیچ را دریافت کرد .
اسکوچیچ در این زمان با یک بطری آب به سمت فکری رفت و به او آب تعارف کرد ، حرکتی که تعجب سرمربی تیم نفتی ها را به دنبال داشت بدون این که واکنش دیگری داشته باشد.
سرمربی تیم خونه به خونه مازندران در پایان بازی در پاسخ به این پرسش خبرنگار ایرنا که هدفش از تعارف کردن آب به سرمربی تیم نفت مسجدسلیمان چه بود ، گفت : هدف و مشکلی نداشتم ؛ می خواستم به آقای فکری چای بدهم ، چون وقت را می کشتند و من گفتم شاید چای هم برای آنها خوب باشد و منظور دیگری نداشتم .
اسکوچیچ همچنین در خصوص لیزر انداختن برخی تماشاگران به سمت بازیکنان تیم مسجدسلیمان نیز گفت : من ندیدم و وقت این کارها را ندارم . من فقط کارهای تاکتیکی بازیکنان تیمم را درجریان بازی دنبال می کنم، اما برای چای همیشه زمان وجود دارد تا به مردم چای بدهم.
** سیستم بازی خونه به خونه را تغییر دادم
وی در خصوص نتایج این دیدار هم گفت : در بازی سخت و سنگینی پیروز شدیم ، ضمن این که در این بازی دو بازیکن را در اختیار نداشتیم . بازیکنان من هوشمندانه بازی کردند و آنها همان چیزی را انجام دادند که از آنها خواسته بودم .
سرمربی تیم خونه به خونه افزود : از نحوه بازی شاگردانم رضایت دارم ، هرچند بازی کردن در این زمین سخت است . امروز همه بچه های ما سزاوارانه جنگیدند و به همه آنها برای تلاشی که برای کسب 3 امتیاز این مسابقه داشتند، افتخار می کنم.
اسکوچیچ گفت : نکته ای که باید به آن اشاره کنم، این است که برای این مسابقه حساس ، در این هفته سیستم تیم را تغییر دادیم و در واقع بچه های من هوشمندانه چیزهایی را که از آنها خواستم ، انجام دادند.
سرمربی کروات خونه به خونه همچنین در پاسخ به پرسشی در باره نحوه پذیرفتن سرمربیگری این تیم و حضور در لیگ دسته یک فوتبال باشگاههای ایران ، توضیح داد : از دو سال قبل تاکنون مالک باشگاه خونه به خونه دنبال من بود . من آمدم اینجا که کمک کنم و چون تیم خونه به خونه در نیمه نهایی فوتبال جام حذفی بود ، برای من چالش جالبی بود.
** سرمربی خونه به خونه به جای آب دادن، جلوی لیزر زدن تماشاگران بابل را بگیرد
سرمربی تیم نفت مسجد سلیمان که تیمش با وجود باخت یک برصفر به تیم خونه به خونه مازندران همچنان در صدر جدول رده بندی رقابت های لیگ دسته یک فوتبال باشگاههای کشور باقی ماند، به اقدام اسکوچیچ و صحبت های او در خصوص بطری آب نیز گفت : من اصلا متوجه منظور آقای اسکوچیچ نشدم و شاید با در دست داشتن بطری آب خودش قصد آب خوردن داشت .
محمود فکری در پاسخ به این که برخی حرکت سرمربی کروات را طعنه آمیز و نوعی کری خوانی تفسیر کردند ، گفت : آقای اسکوچیچ به جای این کار جلوی تیم و تماشاچیان خودش را بگیرد که در کل جریان مسابقه به چشم بازیکنان ما لیزر زدند.
وی افزود : بازیکنان ما مردانه فوتبال بازی می کنند و مردانه تا به اینجای لیگ در صدر جدول هستند و هیچ مشکلی هم وجود ندارد و هر کسی هم می خواهد از این بابت بسوزد ، خوب بسوزد .
سرمربی تیم نفت مسجد سلیمان با بیان اینکه لیرز انداختن و حواشی بازی با خونه به خونه زیبنده فوتبال نیست ، گفت : اگر در مسجد سلیمان یک چراغ قوه روشن شود ، به همه جای ناظر فدراسیون ، داور و کمک داور برمی خورد ، اما در بابل بازیکنان ما را کور بکنند به هیچ کسی بر نمی خورد و صدای کسی هم در نمی آید.
فکری افرود : سئوال من این است که چرا ناظر بازی با وجود چنین رفتارهایی از سوی تماشاگران ، بازی را متوقف نکرد ؟ وقتی بازیکن ما امنیت و مشکل جسمی دارد ، چرا باید در این شرایط بازی کند ؟
وی ادامه داد : من واقعا نمی دانم که چرا همه ناراحت هستند از اینکه ما مردانه در صدر جدول هستیم ؟ بچه های ما مردانه بازی می کنند و مردانه صدر جدول را تا صعود به لیگ برتر حفظ خواهند کرد.
فکری گفت : ما خیلی از حواشی ها را دور کردیم و خودمان را پاک نگه می داریم . باید برای سلامت فوتبال ایران خرج شود.
تیم خونه به خونه با پیروزی برابر نفت مسجد سلیمان 42 امتیازی شد و به رده سوم جدول صعود کرد و نفت مسجد سلیمان هم با این شکست با 46 امتیاز در صدر جدول رده بندی این مسابقات باقی ماند.
خبرنگار : مهدی غلامی ** انتشار دهنده : حسن فلاحتی
7327/1654

لینک کوتاه:
https://www.payamemazand.ir/Fa/News/17871/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

تجمع مردمی و بانوان کرمانشاهی در حمایت از اجرای طرح نور

ریتم شبانه‌روزی یا ساعت بدن چیست؟

جلسه شورای فرهنگ عمومی - ساری

لبخند شکوفه های بهاری در مازندران

مطالبه‌گری؛ مهمترین برنامه عملیاتی بنیاد شهید و امور ایثارگران در دولت سیزدهم

نقشه مهندسی فرهنگی خراسان جنوبی آماده رونمایی است

ذخیره‌سازی 2831 تن مرغ در سردخانه‌های مازندران

برگزاری نشست دبیران کانون‌ خدمت رضوی شهرهای مازندران

27 رقم برنج در کشور معرفی شده است

تجمع مردمی و بانوان کرمانشاهی در حمایت از اجرای «طرح نور»

توزیع انواع بذور اصلاح و گواهی شده برنج بین کشاورزان شهرستان بابل

بیانیه حوزه علمیه خواهران استان یزد در حمایت از طرح نور فراجا

روند تکمیل نیروگاه زباله‌سوز ساری شتاب می‌گیرد

کیش برترین منطقه آزاد در حوزه‌ی اقتصادی شد

تردد این خودروها در جاده چالوس ممنوع شد

کشف محموله میلیاردی باتری‌های قاچاق در بابل

تجمع حافظان نور در حرم حضرت معصومه (س)

(تصاویر) شکوفه‌های بهاری مازندران

سهراب و فروغ برای هم شعر می‌خواندند/ فرح پنج بار برای افتتاحیه نمایشگاه سهراب آمد ولی او در نمایشگاه حاضر نمی‌شد؛ هیچ دلیل سیاسی هم نداشت

لزوم افزایش صندوق اعتباری فناوری مازندران

خصوص واقعی قبل از هیاهوی واگذاری!

بهره برداری از دفتر بسیج ورزشکاران شهرستان ساری

برگزاری تجمع حمایتی مردم و بانوان کرمانشاهی از اجرای «طرح نور»

همه مسئولان باید برای اجرای طرح نور کمک کنند

راهپیمایی « جمعه خشم» در مازندران برگزار می شود

برگزاری تور بین المللی دوچرخه‌سواری خزر؛ اواخر اردیبهشت

(تصاویر) رانش زمین در جاده عباس‌آباد به کلاردشت

مازندران؛ مهد علم و دانش و نیروی انسانی کارآمد

کیش در صدر مناطق آزاد نشست/ تقدیر ویژه‌ی معاون اول رئیس‌جمهور و وزیر اقتصاد از مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش به عنوان رتبه‌ی برتر روابط عمومی و تصویرسازی

دیدار چهره به چهره مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اردبیل با جامعه معظم ایثارگری

کسب مقام قهرمانی و سومی تیم گیلان در رقابت‌های آب‌های آرام کشور

لوکاشنکو: غربی‌ها برای کنترل اوکراین، آن را به معتاد پول و سلاح تبدیل کرده‌اند

حمایت بیش از هزار استاد حوزه علمیه قم از اجرای طرح «نور» در زمینه حجاب

دعوت 60 کاراته‌کا به مرحله دوم انتخابی تیم امید و جوانان

نفرات دعوت شده به مرحله دوم انتخابی تیم ملی کاراته مشخص شدند

شرکت 20 هزار بسیجی در المپیاد جام شهید عجمیان

روزهای گرم اردیبهشتی در آسمان مازندران

انهدام باند سارقان و کشف 26 فقره سرقت در شهرستان خرم‌آباد

کسب مدال طلای المپیاد کشوری ریاضی توسط دانش‌آموز بابلی

محسن رضایی:باید از ظرفیت فرماندهان ارشد جنگ برای تربیت راویان جوان بهره برد

ماسه‌خواری پرونده همیشه باز در سواحل مازندران

لزوم توجه به باورهای فرهنگی جامعه

اعمال محدودیت ترافیکی در جاده کرج- چالوس و آزادراه تهران - شمال

پیش‌بینی وضع هوای مازندران در 6 روز آینده

مبادله تجاری 11 میلیون دلاری گمرکات مازندران و پاکستان

ادامه مراسم جمعه‌های خشم در مازندران

ضرب‌الاجل استاندار لرستان برای تعیین‌تکلیف برج‌های خرم‌آباد

شکوفه های بهاری در مازندران

ثبت بیش از 64 میلیون تردد در جاده های مازندران

پیش بینی تولید 1500 قلم کالای دانش بنیان در مازندران