پیام مازند

آخرين مطالب

حاشیه های آخرین بازی خونه به خونه در لیگ دسته یک ورزشي

  بزرگنمايي:

مازندران آنلاین - ساری - ایرنا – اخراج سرمربی تیم برق جدید شیراز ، مصدومیت دروازه بان تیم خونه به خونه ، کتک خوردن سرپرست این تیم و پرتاب صندلی های شکسته به وسط زمین از حواشی پررنگ آخرین دیدار این دو تیم در لیگ دسته یک بود .
به گزارش خبرنگار ایرنا ، دیدار خونه به خونه مازندران وبرق جدید شیراز از هفته سی و چهارم و پایانی لیگ دسته یک فوتبال باشگاههای کشور از ساعت 17 و همزمان با 8 مسابقه دیگر ، در ورزشگاه شهدای هفت تیربابل برگزار شد.
- این دیدار را که از حساسیت بالایی برای تیم خونه به خونه برخوردار بود ، حدود 6 هزار تماشاگر بابلی از نزدیک تماشا کردند ، جمعیتی که تاکنون ورزشگاه هفت تیر بابل به خود ندیده بود .
- حضور تماشاگرانی از استان مختلف از جمله شهروندان گلستانی که با کلاه های مخصوص ترکمنی و برخی تماشاگران شهرهای مختلف مازندران که با لباس های محلی و پرچم های خونه به خونه به حمایت از این تیم آمده بودند ، از جلوه های دیدنی این مسابقه بود .
- دهها هودار تیم خونه به خونه با بالا رفتن از نردبان های نورافکن های ورزشگاه و پشت بام ساختمان های بلند اطراف ورزشگاه هفت تیر بابل دیدار تیم محبوبشان را تماشا کردند.
- برای نخستین بار در بازی های خانگی خونه به خونه در مسابقات لیگ دسته یک ، دهها نفر از زنان بابلی نیز در بیرون از ورزشگاه و از فضای بلوار وسط که اشرافیت کامل به ورزشگاه هفت تیر داشت ، به طور کامل این مسابقه را تماشا و تیم شهرشان را تشویق کردند.
- به علت حساسیت بالای این دیدار ، شماری نیروهای یگان ویژه و انتظامی از شهرهای دیگر مازندران به کمک نیروی انتظامی شهرستان بابل آمده بودند.
- ظرفیت سکوهای ورزشگاه هفت تیربابل از ساعت 13 و چهارساعت پیش از بازی تکمیل شده بود و جمعیت بسیار زیادی در پایین سکوها و کنار فنس ها ، بازی را تماشا کردند.
- از سوی سازمان لیگ فدراسیون فوتبال ، جام قهرمانی علاوه بر شهر مسجد سلیمان و تختی تهران ، به ورزشگاه هفت تیر بابل نیز آورده شده بود.
- سکوی قهرمانی نیز از سوی باشگاه خونه به خونه تدارک دیده شده بود تا در صورت صعود این تیم به لیگ برتر ، جشن قهرمانی برروی آن برگزار شود.
- در پایان نیمه نخست مسابقه و در زمانی که دو تیم با نتیجه یک بر یک به سمت رختکن درحرکت بودند ، درگیری لفظی شدید میان کادرفنی تیم برق شیراز و چند بازیکن و عوامل اجرایی باشگاه خونه به خونه و هواداران تیم رخ داد که در این زد و خورد " ابراهیم محمودی سرپرست تیم خونه به خونه مصدوم و نقش بر زمین شد.
- رد و بدل شدن گل از سوی تیم نساجی مازندران در ورزشگاه تختی که همزمان با بازی تیم خونه به خونه در جریان بود ، بشدت از سوی بازیکنان و کادر فنی دو تیم پیگیری می شد.
- در دقیقه 56 مسابقه و درپی یک برخورد شدید بین " ناصر سالاری "و بازیکن برق شیراز درمحوطه تیم میزبان، دروازه بان بابلی ها مصدوم و با آمبولانس به بیمارستان منتقل شد.
- رحمان رضایی سرمربی مازندرانی تیم برق جدید شیراز در پی اعتراض های پی در پی به داور مسابقه از زمین اخراج شد ، اما جالب اینکه این مربی تا پایان مسابقه روی نیمکت برقی ها نشسته بود.
- داور این مسابقه در پی مصدوم شدن دروازه بان خوبه به خونه و چند حواشی دیگر ، به مدت 9 دقیقه وقت اضافه اعلام کرده بود که با واکنش تند برقی ها همراه شده بود.
- خونه به خونه ای ها در این مدت یکپارچه روی دروازه تیم برق موقعیت گلزنی ایجاد کرده بودند، اما نتوانستند به یک گل که آنها را روانه لیگ برتر می کرد، دست یابند.
- پس از پایان مسابقه و با وجود پیروزی 2 بر یک خونه به خونه برابر برق شیراز ، بازیکنان تیم میزبان به علت صعود نکردن تیم شان در وسط زمین گریه کردند.
- شماری زیادی از تماشاگران متعصب بابلی در ورزشگاه هفت تیر تا دقایقی پس از پایان مسابقه حضور داشتند و علیه فدراسیون فوتبال به این اتهام که تبانی در بازی صورت گرفته شعار دادند و تعداد زیادی از صندلی های ورزشگاه را شکسته و به سمت داخل زمین پرتاپ کردند.
- قاسم حسن زاده مالک باشگاه خونه به خونه هم پس از دقایقی به میان تماشاگران معترض آمد و خواستار پایان دادن آنها به این شعارها و آسیب زدن به ورزشگاه شده بود.
- دراگان اسکوچیچ سرمربی خونه به خونه و رحمان رضایی سرمربی برق جدید شیراز حاضر به پاسخگویی به سئوالات خبرنگاران که پس از پایان دیدار منتظر آنها بودند، نشدند.
سعید فتاحی مسئول کمیته مسابقات سازمان لیگ فدراسیون فوتبال ایران به دلیل حساسیت بالای این دیدار به عنوان یکی از ناظران این دیدار حضور داشت.
- شماری از ائمه جمعه و مسئولان اجرایی شهرستان بابل نیز در جایگاه ویژه حضور داشتند.
- حدود 50 خبرنگار و عکاس رسانه های خبری از شبکه های مختلف تلویزیونی و خبرگزاری ها این دیدار را پوشش خبری و تصویری دادند و از حضور نیافتن سرمربیان دوتیم دلخور شدند.
- برای تیم خونه به خونه مازندران دراین دیدار " فرشاد فرجی " در دقیقه 44 و " روح اله باقری " در دقیقه 88 موفق به گلزنی شدند و تک گل برقی ها نیز توسط " فرزان دانا" در دقیقه 43 وارد دروازه بابلی ها شد.
- تیم خونه به خونه مازندران با وجود پیروزی 2 بر یک برابر برق جدید شیراز با 64 امتیاز و قرار گرفتن در مکان سوم جدول رده بندی با مسابقات لیگ دسته یک فوتبال باشگاههای کشور وداع تلخی کرد که هم امتیاز با تیم نساجی بود وبه واسطه تفاضل گل، لیگ برتر را از دست داد.
حاشیه نگاری از : مهدی غلامی
7327/1654

لینک کوتاه:
https://www.payamemazand.ir/Fa/News/26010/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

نخستین روز کاری استاندار جدید مازندران

واریز پول؛ دقیقا یک روز پس از فروش پرسپولیس

اجرای سند تحول قضایی در مازندران

وزیر کشور: اجرای حجاب یک دستور قانونی است/ بانوانی که در این زمینه دچار اهمال و غفلت باشند با تذکر باید به آن احترام گذارند؛ اگر توجه نکنند طبق قانون ورود می‌شود/ فراجا با ورود افراد آموزش دیده اقدام به اجرای طرح نور کرده است

وزیر کشور: اجرای حجاب یک دستور قانونی است

مرزن آباد لرزید

ضارب دانش آموزان آملی دستگیر شد

لزوم ایجاد اقتصاد دریاپایه در مازندران

اجرای موفق طرح نور در کرمانشاه

ضرورت رسیدگی به پرونده‌ها در کمترین زمان

تصادف مینی بوس با کامیون در بابل 2 مصدوم داشت

تودیع و معارفه‌ استاندار مازندران از گلایه‌ها تا مطالبات

سند تحول قضایی در مازندران اجرایی شود

دعا برای زیاد شدن نور چشم | دستورالعمل برای زیاد شدن نور چشم

17 هزار تن توت فرنگی در مازندران تولید می‌شود

مراسم تکریم و معارفه استاندار مازندران

زلزله در مرزن‌آباد

سقف جدید برداشت از حساب های بانکی ابلاغ شد

مراسم بزرگداشت شهید سپهبد قرنی در خرم آباد

باغداران مبارزه به موقع با آفات درختان مرکبات را جدی بگیرند

تجهیز کریدورهای حمل بار مازندران به سامانه هوشمند توزین

پلاژ‌های دولتی در سواحل باید مورد استفاده مردم قرار گیرد

طرح ارتقای تصفیه خانه آب رامسر آغاز شد

تجارت گمرکات مازندران و پاکستان از مرز 11 میلیون و 700 هزار دلار گذشت

تجارت گمرکات مازندران و پاکستان از مرز 11 میلیون دلار گذشت

معرفی سرپرست جدید نهاد نمایندگی در دانشگاه پیام نور همدان

واکنش میرسلیم به ادعای تذکر رهبری به برخی مسئولان درباره گشت ارشاد /هرکسی در مقابل احکام الهی بایستد آدم فاسقی است

کاهش طغیان رودهای مازندران با رشد چهار برابری لایروبی

واگذاری سهام باشگاه پرخرج به هلدینگ خلیج فارس غیرقانونی است

گام اساسی دولت سیزدهم در عرصه دیپلماسی اقتصادی

انتخاب بهترین دوربین کانن: چالشی جذاب برای عکاسان!

افزایش چهار برابری لایروبی رودخانه‌های مازندران.

نماینده مجلس: از فراجا برای اجرای طرح نور حمایت می‌کنیم

سفر وزیر کشور به استان مازندران

جاده هراز بازگشایی شد

طرح تعیین حریم گسل‌های قائمشهر به اتمام رسید

بیشترین میزان بارش باران با 53 میلی‌متر در آمل به ثبت رسید

برگزاری کنفرانس علمی ادواری «بازتوانی بیماری های عصبی – کمر درد»

ثبت هوشمند تخلفات اضافه تناژ ناوگان باری در مازندران

شادی کشاورزان مازندرانی از بارش رحمت الهی

خط کشی یکصد کیلومتر از جاده‌های ارتباطی مازندران

وحیدی: زیرساخت‌های رفاهی و تفریحی موجود در سواحل باید مورد استفاده عموم قرار گیرد

مازندران مجهز به سامانه هوشمند ثبت تخلفات اضافه تناژ ناوگان باری

شهره ایرانیان به رعایت عفاف و حجاب/ انتخابات الکترونیک است

افزایش 21 درصدی دستگیری خرده فروشان مواد مخدر در مازندران

انتخابات الکترونیک است / شهره ایرانیان به رعایت عفاف و حجاب

تیم هورسان رامسر انصراف داد/ سایپا به لیگ برتر والیبال بازگشت

دادگاه های برخط گامی برای شفاف سازی است

13 اردیبهشت افتتاحیه راهیان نور غرب و شمالغرب کشور

آقاتهرانی: پای کار اجرای طرح نور پلیس می‌مانیم