پیام مازند

آخرين مطالب

جشن صعود نساجی قائمشهر در کجا برنامه ریزی شد ؟ ورزشي

  بزرگنمايي:

مازندران آنلاین -   اگر چه صعود تیم فوتبال نساجی قائمشهر به لیگ برتر آن هم در آخرین دقایق فصل لیگ دسته یک برای همگان غافلگیر کننده بود ، اما ظاهرا برنامه ریزی و برگزاری جشن صعود برای شهرداری و شورای شهر قائمشهر غافلگیرکننده تر از آب درآمد .
  جشن صعود نساجی عصر چهارشنبه هفته پیش همزمان با زادروز امام دوازدهم شیعیان حضرت ولیعصر (عج) در ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر برگزار شد ، ولی این پرسش هنوز برای اعضای شورای شهر قائمشهر بی پاسخ مانده است که برگزاری این جشن و ممنوع شدن حضور بانوان در آن در کجا برنامه ریزی شده بود ؟
تبریک صعود نساجی و بحث در باره چگونگی برگزاری جشن مهم ترین موضوع نشست علنی امروز یکشنبه شورای شهر قائمشهر بود.
جلسه علنی شورای شهر قائمشهر امروز در حالی برگزار شد که اعضای شورای شهر با تبریک صعود تیم نساجی مازندران به لیگ برتر بر این موضوع تاکید داشته اند که این تیم برای حضور در لیگ برتر به حمایت همه جانبه نیازمند است تا پله های تلقی را طی کند.
صعود تیم نساجی به لیگ برتر آن هم پس از 24 سال انتظار سبب شادمانی مردم مازندران بویژه مردم شهرستان قائمشهر شده و اعضای شورای شهر و شهرداری را بر آن داشته بود تا هماهنگی هایی را برای برپایی جشن صعود انجام دهند ، اما با این وجود جشن خارج از برنامه مورد انتظار اعضای شورا و شهرداری عصر چهارشنبه برگزار شد و همه را غافلگیر کرد.
یکی از اعضای شورای شهر قائمشهر در نشست علنی گفت : صعود تیم نساجی به لیگ برتر باعث خوشحالی همه ما شد و تلاش خواهیم کرد تا در لیگ برتر با انسجام بیشتری در کنار تیم باشیم .
محمدعلی شیرسوار از حضور نیافتن بانوان در جشن صعود نساجی انتقاد کرد و افزود : در جلسه قبل از برگزاری جشن ، بنا را بر این گذاشته بودیم تا شرایط را برای حضور بانوان مهیا کنیم اما متاسفانه قبل از اخذ مجوزهای لازم ، با اطلاع رسانی بی موقع ، حضور بانوان منتفی شد.
وی گفت : نظر شورای شهر و شهرداری این بود که جشن به صورت خانوادگی برگزار شود ، ولی متاسفانه شتاب زدگی در اطلاع رسانی باعث شد تا بانوان از حضور در جشن محروم شوند .
این عضو شورای شهر با اعلام این که خودش به علت ممانعت از حضور بانوان در جشن صعود حضور نداشت ، گفت : برای برگزاری جشن اگر چه شهرداری متحمل بار مالی شد ، ولی کمترین برنامه ریزی نرم افزاری را شاهد بودیم .
یک عضو دیگر شورای شهر قائمشهر هم از درج نام یکی از فروشگاهها در بنرهای تبریک صعود تیم نساجی به لیگ برتر در کنار نام شورای شهر و شهرداری انتقاد کرد و گفت : به نظرم شهرداری آنقدر توان مالی دارد که نیازی به گرفتن کمک مالی از یک فروشگاه و درج نام آن در بنرها نداشته باشد.
احسان اسماعیلی نجار افزود : بعد از صعود تیم نساجی از سوی شورای شهر جلسه ای برگزار شد تا زمان جشن صعود را مشخص کنیم ولی متاسفانه علی رغم برنامه ریزی های انجام شده برای جشن صعود ، اما در فضای مجازی روز چهارشنبه را برای جشن اعلام داشتند .
وی گفت : به نظر می رسد اتاق فکر و اتاق جشن در مکانی دیگر برگزار شد و عملا بار تشریفاتی برگزاری آن بر عهده شورا و شهرداری بود که باید پیگیری شود .
ایمان پویامهر یک عضو دیگر شورای شهر قائمشهر هم گفت : اگر چه دل مردم قائمشهر به دلیل اعیاد شعبانه و جشن صعود تیم نساجی به لیگ برتر شاد شد و ما هم خود را در این شادی سهیم می دانیم ، ولی برنامه این بود که جشن صعود همزمان با اعیاد شعبانیه برگزار شود که اینگونه نشد و در شب نیمه شعبان جشن را برگزار کردند .
تیم نساجی قائمشهر که با نام نساجی مازندران هم شناخته می شود در آخرین دیدار لیگ دسته یک که یکشنبه هفته پیش برگزار شد با پیشی گرفتن از تیم هم استانی خود خونه به خونه بابل موفق شد به لیگ برتر صعود کند.
نساجی تا پیش از آخرین بازی مقابل راه آهن تهران که در تهران هم برگزار شد ، در جایگاه سوم جدول رده بندی لیگ دسته یک قرار داشت و از شانس کمتری نسبت به خونه به خونه برای صعود برخوردار بود ولی در نهایت با خوراندن 6 گل به رقیب تهرانی توانست جواز صعود را به نام خودش ثبت کند.
اگر چه هنگام برگزاری جشن صعود نساجی در ورزشگاه وطنی از ورود بانوان ممانعت به عمل آمد و آنان بیرون از ورزشگاه شاهد برگزاری جشن بودند ، ولی در نهایت هواداران نساجی با اتمام برنامه داخل ورزشگاه ، کارناوال شادی به راه انداخته و به صورت دستجمعی با حضور بانوان مسیر ورزشگاه را تا میدان طالقانی شادی کردند.
 

لینک کوتاه:
https://www.payamemazand.ir/Fa/News/28055/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

اجرای طنزواره استانی با عنوان میرما در محمودآباد

حمایت تمام قد علم الهدی از بازگشت گشت ارشاد و طرح «نور»

6 مدال بانوان مازندران در مسابقات کشوری کوراش

امام جمعه ساری: باید فرزندان خود را برای جذب در حوزه‌های علمیه ترغیب کنیم

استقرار 1419 دستگاه صندوق الکترونیک برای انتخابات خرم‌آباد و چگنی

تصادف در محور پلدختر به خرم‌آباد 8 مصدوم برجا گذاشت

طرح نور فراجا موفقیت در حوزه جنگ نرم است

عملیات وعده صادق،نماد اقتدار کشور

برگزاری آئین بزرگداشت نخستین سالگرد شهید آیت الله سلیمانی

راهپیمایی «جمعه خشم» در خرم‌آباد

برگزاری آیین شکرگزاری رحمت ماه صیام در منطقه لفور مازندران

تذکر محترمانه و ارشاد باکرامت هدف اصلی «طرح نور» است

برگزاری آزمون استخدام پیمانی تامین اجتماعی در قزوین

آیت الله علم الهدی: تذکر محترمانه و ارشاد باکرامت، هدف اصلی «طرح نور» است

حمایت تمام قد علم الهدی از بازگشت گشت ارشاد و طرح «نور» /آموزش و پرورش موافقت کند اساتید حوزه عفاف و حجاب دختران را اقناع کنند

ماجرای چاقوکشی و ضرب و شتم در کشتی مازندران

ترافیک سنگین در جاده چالوس

حمله موشکی به اسراییل اعجاز وعده صادق بوده است

برگزاری آزمون استخدام پیمانی تامین اجتماعی

جزئیات پذیرش بدون آزمون کارشناسی ارشد در دانشگاه پیام نور + سایت ثبت‌ نام

برگزاری کنگره 400 شهید روحانی مازندران

پرداخت تسهیلات خوداشتغالی به مددجویان شهرستان نور

حضور 90 بازیکن و مربی در سومین مرحله جشنواره مینی بسکتبال کشور

ماجرای چاقوکشی و ضرب و شتم در کشتی مازندران | روایت داور مصدوم: فیلم تا قبرس و آلمان هم رسیده است، کتک خوردن یک داور! | آقایان برای رضایت گرفتن ...

همه چیز درباره واریز یارانه کمک معیشتی فروردین‌ماه | جیب سرپرستان خانوارها پر پول شد

خبر تهاجم به کشور از مرزهای خارجی تکذیب شد

مرگ 91 نفر بر اثر مصرف مواد مخدر در مازندران

کنگره 400 شهید روحانی استان مازندران برگزار می‌شود

توجه ویژه دولت برای رفع عقب ماندگی‌های بخش آب در مازندران

عجیب‌ ترین قتل امسال توسط یک مادر و دختر رقم خورد!

وضعیت تاسیسات هسته‌ ای اصفهان بعد از حادثه امروز

واکنش فرمانده کل ارتش به انفجار در اصفهان

انتصاب جدید در ستاد مرکزی راهیان نور کشور

کشف و توقیف چوب جنگلی قاچاق در آمل

مسدود شدن 205 چاه غیرمجاز در مازندران

امید به بازگشت روز‌های خوب نساجی

مرگ 91 نفر بر اثر مصرف مواد مخدر

حمایت از تشکل‌های مردم پایه فرهنگی هنری در مازندران

انتصابات جدید در ستاد راهیان نور

امواج آرام خزری در مازندران

اقدام غیر قانونی در شرکتی کردن پرسنل سابق موسسه اعتباری نور

تعیین تکلیف حدود 7 هزار چاه کشاورزی در مازندران

رتبه نخست مازندران در صادرات لبنیات

تردد در راه های مازندران عادی و روان است

بازار برنج در مازندران از رکود خارج شده است

اولتیماتوم 2 ماهه بازرسی لرستان برای تکمیل پل شوراب

ایران‌چک 500 هزار تومانی در بازار؟! + عکس

بارش‌های بهاری تا نیمه اردیبهشت‌ ادامه دارد؛ آیا بارندگی‌ها، کم‌بارشی زمستان را جبران می‌کند؟

مخالفت آمریکا با عضویت فلسطین در سازمان ملل

خبری تازه درباره پروازهای فرودگاه امام و مهرآباد