پیام مازند

آخرين مطالب

در گفتگو با مهر عنوان شد:

آماده سازی ورزشگاه وطنی غیرممکن نیست/ بازار نابرابر نقل و انتقال سياسي

  بزرگنمايي:

مازندران آنلاین - قائم‌شهر - مدیرعامل باشگاه نساجی مازندران، آماده نشدن ورزشگاه شهید وطنی را برای شروع مسابقات از دغدغه ها بیان و عنوان کرد: آماده سازی ورزشگاه وطنی کار غیرممکنی نیست.

خبرگزاری مهر - گروه استان‌ها- یوسف قاسمی: نساجی مازندران پس از 24 سال توانست به لیگ برتر فوتبال کشور راه یابد ولی بااین‌وجود هواداران این تیم که تا فصل گذشته آرزوی رسیدن به لیگ برتر را داشتند، در حال حاضر عمده نگرانی‌شان آماده نشدن ورزشگاه شهید وطنی برای شروع لیگ و بسته شدن تیمی درخور نام این باشگاه است، به همین دلیل با علی امیری، مدیرعامل باشگاه نساجی مازندران به گفتگو نشستیم تا آخرین وضعیت باشگاه را از وی جویا شویم.
چه خبر از باشگاه نساجی؟
ما کار خودمان را آغاز کرده‌ایم و در حال حاضر تنها مشکل باشگاه نساجی، استادیوم شهید وطنی قائم‌شهر است و آقای نکونام هم به‌عنوان نفر اول کادر فنی، بزرگ‌ترین مشکلش آماده نشدن ورزشگاه برای شروع مسابقات است زیرا در لیگ برتر همه باشگاه‌ها از تمام پتانسیلی که دارند، استفاده می‌کنند و واقعاً حیف است که باشگاه نساجی نتواند از پتانسیل اصلی خود که هوادارانش است، از هفته نخست بهره ببرد .
فکر می‌کنید ورزشگاه شهید وطنی پیش از شروع مسابقات آماده شود؟
ببینید یک‌وقتی، زمان لازم برای رسیدن به خواسته‌تان را ندارید که خب با آن کنار می‌آیید ولی با توجه به زمانی که داریم، آماده شدن استادیوم برای شروع مسابقات شدنی است اما با این وضعیتی که می‌بینید و پیمانکاری که در حال کار کردن است، چشم باشگاه نساجی از آماده شدن ورزشگاه آب نمی‌خورد. لذا از استاندار که همیشه کمک‌حال باشگاه نساجی بوده‌اند، خواهش می‌کنیم که شخصاً به این موضوع ورود کنند و خواسته به‌حق مردم مازندران را همان‌طور که در روز جشن صعود قول داده‌اند، محقق کنند زیرا ما اعتقادداریم با دستور و تأکید ایشان این کار انجام خواهد شد و بزرگ‌ترین معضل باشگاه که آماده نشدن ورزشگاه است حل می‌شود .
در صورت حاضر نشدن استادیوم شهید وطنی، مسابقات را در کجا برگزار می‌کنید؟
ببینید در لیگ برتر حتی یک هفته هم خیلی اهمیت دارد زیرا همان‌طور که تاکنون دیده‌اید، در پایان فصل تیم‌ها با یک امتیاز یا یک گل اختلاف سقوط می‌کنند یا قهرمان می‌شوند، بزرگ‌ترین نگرانی باشگاه نساجی و آقای نکونام آماده نشدن ورزشگاه در هفته نخست لیگ است زیرا رقم خوردن چنین اتفاقی بزرگ‌ترین ضربه را به بدنه باشگاه نساجی خواهد زد .
اگر ورزشگاه آماده نشود، بازی‌ها در ورزشگاهی در استان مازندران برگزار می‌شود یا طبق شنیده‌ها به تختی تهران منتقل خواهد شد؟
ببینید شاید باورتان نشود ولی باشگاه نساجی به آماده نشدن ورزشگاه شهید وطنی از هفته نخست لیگ حتی فکر هم نمی‌کند .
ولی به‌هرحال با شرایط موجود، به نظر ورزشگاه شهید وطنی آماده نمی‌شود ؟
ما از آقای استاندار درخواست وقت کرده‌ایم تا به‌اتفاق مالک باشگاه و روسای هیئت فوتبال استان و قائم‌شهر، خدمت ایشان برسیم تا خیلی از مسائل را به‌طور شفاف در میان بگذاریم. بازهم تأکید می‌کنم باشگاه نساجی تا این لحظه حتی به آماده نشدن ورزشگاه هم‌فکر نکرده است و انشالله از هفته نخست، بازی‌هایمان را در حضور خیل عظیم هوادارانمان برگزار خواهیم کرد .

با این وضعیتی که می‌گویید، حتی یک ساعت هم غنیمت است، این جلسه چه زمانی برگزار خواهد شد؟
وضعیت بازسازی ورزشگاه به‌هیچ‌عنوان زیبنده نیست و انشالله هر چه زودتر این وقت به ما داده شود ولی بااین‌وجود باشگاه نساجی هم به‌مانند کسانی که روند بازسازی را می‌بینند، بعید می‌داند ورزشگاه آماده شود .
از وضعیت نقل و انتقالات باشگاه بگویید.
ازنظر جذب بازیکن مطمئن باشید، تا جایی که بتوانیم نفرات لیست آقای نکونام را جذب می‌کنیم ولی هواداران به این موضوع هم توجه داشته باشند که رقابت نابرابری در بازار نقل و انتقالات پیش رو داریم زیرا برخی باشگاه‌ها به بعضی بازیکنان پیشنهاد چندین میلیاردی می‌دهند، به‌طوری‌که هزینه جذب چند بازیکنشان به‌اندازه بودجه کل باشگاهی مانند نساجی است ولی بااین‌وجود باشگاه نساجی به‌عنوان یک باشگاه خصوصی تمام تلاشش را برای جذب بازیکنان مدنظر کادر فنی به کار می‌گیرد ولو اینکه تاکنون نیز با این بازیکنان مذاکره و چندنفری را جذب کرده‌ایم .
می‌توانید نام بازیکنانی که تاکنون جذب‌شده‌اند را نام ببرید؟
سیاست ما در نقل انتقالات سکوت است تا موجب بازارگرمی برای بازیکنان نشویم و به‌محض اینکه با هفت بازیکن مدنظرمان به توافق برسیم، اسامی همه آن‌ها را باهم اعلام می‌کنیم .
طی چند روز گذشته شایعه‌ای در خصوص درخواست کمک مالک باشگاه نساجی از مسئولین سیاسی-ورزشی شهرستان و استان مطرح‌شده است، آیا این موضوع صحت دارد؟
بالاخره باشگاه نساجی به‌طور خصوصی اداره می‌شود و آقای صنیعی فر بدون هیچ کمکی هزینه‌های آن را تأمین می‌کند. مایکی از معدود باشگاه‌هایی بوده‌ایم که با مشکل مالی یا اعتصاب بازیکنان مواجه نشدیم ولی بااین‌وجود اداره تیم در لیگ برتر به‌تنهایی کار خیلی سختی است و آقای صنیعی فر از مسئولین انتظار دارند که کمکشان کنند زیرا تنها مسئله تأمین هزینه‌های جاری باشگاه نیست و مشکل اصلی بدهی‌هایی است که از سال‌های گذشته روی‌هم انباشته‌شده است.
برای حضور در لیگ برتر تیم‌ها باید بدهی‌های گذشته خود را تسویه کنند که به دلیل مشکلاتی که در سال‌های گذشته وجود داشته هرروز به تعداد طلبکاران ما افزوده می‌شود. باشگاه تدابیری اندیشیده تا بدهی‌ها را صفر کند که به‌هرحال این موضوع به دست‌تنها آقای صنیعی فر امکان‌پذیر نیست و کمک مسئولین را می‌طلبد زیرا همان‌طور که آقای یوسف نژاد، نماینده مردم ساری و نایب‌رئیس فراکسیون ورزش مجلس که جا دارد واقعاً از ایشان تشکر کنم، گفتند؛ نساجی متعلق به استان مازندران است و هرکسی که فکر می‌کند می‌تواند کمکی کند، باید آن را انجام دهد .
با استناد به حرف خودتان، آیا مسئولین سیاسی قائم‌شهر و مازندران که بارها وعده کمک داده‌اند تاکنون کاری انجام داده‌اند؟
به‌هرحال کمک کرده و انشالله بازهم کمک می‌کنند .
ولی طبق صحبت‌های خودتان، اصلی‌ترین کاری که باید انجام شود ساخت ورزشگاه است که می‌گویید باشگاه هم‌چشمش آب نمی‌خورد .
ساخت ورزشگاه یک کار اجرایی بوده و مسئول آن اداره ورزش و جوانان است. آقای دکتر سلطانی فر، وزیر محترم ورزش دستور اکید داده‌اند که استادیوم شهید وطنی آماده شود، ما هم با آقای نیک‌بین، رئیس دفتر ایشان در تماس هستیم و تمام مسائلی که وجود دارد را به ایشان انتقال می‌دهیم .
حرف پایانی ؟
ما اعتقادداریم، الآن وقت گله گذاری نیست و باید همه دست در دست هم دهند تا ورزشگاه آماده شود. به اعتقاد ما اگر کسی می‌تواند حتی یک آجر روی آجر بگذارد نباید دریغ کند زیرا همان‌طور که گفتم باشگاه نساجی حتی به بازی کردن در ورزشگاهی غیر از استادیوم شهید وطنی فکر هم نمی‌کند و امیدواریم آقای حسین زادگان، مدیرکل ورزش و جوانان استان مازندران به قولی که داده‌اند عمل کرده و ورزشگاه پیش از شروع مسابقات آماده شود. ضمن اینکه هفته آینده برای سومین بار نماینده AFC برای بازدید از استادیوم به قائم‌شهر می‌آید و طبق برنامه زمان‌بندی‌شده که از پیمانکار خواسته، پیشرفت کار را می‌بیند. واقعاً آماده‌سازی ورزشگاه یک کار غیرممکن نیست و به‌راحتی با همین زمانی که در اختیارداریم، می‌شود این ورزشگاه را آماده کرد .

لینک کوتاه:
https://www.payamemazand.ir/Fa/News/31749/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

غیور مردان بوشهری در بِستر غیور زنان بوشهری شکوفا شدند

تغییر استاندار مازندران تکذیب شد

شتاب ساخت مسکن مازندران در دولت سیزدهم

جیب بارانه بگیران پر پول شد

زنجیره انسانی مازندرانی‌ها ‌در حمایت از عملیات وعده صادق

کشف انبار لوازم خانگی 12 میلیارد ریالی قاچاق در خرم آباد

شکل‌گیری زنجیره‌ علوی‌تباران در حمایت از عملیات وعده صادق

رشد هزار میلیاردی خروج سرمایه از بورس

مدیریت هوشمندنیاز اساسی مازندران در آموزش عالی

حمایت مردم اردبیل از اجرای طرح «نور» فراجا

تنبیه دانش‌آموز مرزن‌آبادی توسط معلم در حال پیگیری است

توت فرنگی جویبار در سبد میوه مناطق مختلف کشور

اولین نشای برنج در مازندران انجام شد

عزل معاون متخلف به‌دلیل تنبیه دانش‌آموز مرزن‌آبادی

شکل‌گیری زنجیره‌ علوی‌تباران در نوار ساحلی مازندران در حمایت از عملیات وعده صادق

شالیکاری در مازندران مکانیزه شود

قدردانی از زحمات نیروی انتظامی استان یزد

قدردانی نماینده ولی‌فقیه در استان از اجرای طرح نور

رد شایعات تغییر استاندار مازندران

(تصاویر) تشکیل زنجیره انسانی در ساحل مازندران

برگزاری جشن گلریزان، دست‌های ماندگار در نوشهر

حمایت مردم محمودآباد از عملیات « وعده صادق»

زنجیره انسانی در ساحل نکا

اجرای 12 پروژه آبرسانی در رامسر

رهایی محکوم به قصاص از چوبه دار در کجور مازندران

دیدار رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با خانواده شهید نادر مهدوی

هیچ مانعی برای برنامه های فرهنگی در حوزه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت وجود ندارد

محدودیت‌های ترافیکی جاده‌های شمالی کشور

اعمال محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته در محورهای مواصلاتی مازندران

قهرمانی اراک در مسابقات والیبال دانشجویان منطقه پنج دانشگاه آزاد

تدوین نقشه مهندسی فرهنگی استان مازندران

سالگرد درگذشت دست‌نشان با حضور کادرفنی نساجی

زنجیره مردمی حمایت از عملیات «وعده صادق» در سواحل دریای مازندران

موضوع ایثار و شهادت موضوع بسیار مهم دولت سیزدهم است/بکارگیری ظرفیت های مردمی از برنامه های جدی بنیاد است

گردهمایی فعالان هنری مساجد مازندران

مطالبه عمومی برای اجرای طرح نور درمازندران

لزوم استفاده از ظرفیت‌های دانشگاه آزاد برای پویایی و شکوفایی کشور

فریدونکنار؛ میزبان مرحله استانی جام شهید عجمیان

هشدار در مورد احتمال آتش سوزی جنگل‌ها در مازندران

ساخت 11هزارمین مسکن روستایی دراستان مازندران

30 دانشگاه در فاز اول رویکرد خود را به حکمت بنیان تغییر می‌دهند

اعلام محدودیت‌های ترافیکی در این محور شمالی

رهایی محکوم به قصاص از چوبه دار در کجور

شهدا، فرهنگ ایثار و شهادت را در جامعه زنده نگه داشته اند

رشد اقتصادی ایران به روایت صندوق بین‌المللی پول

حکم شرعی امتیاز خودروی واگذار شده چیست؟

حمایت مردم شهرستان نور از عملیات سپاه و فراجا

هشدار آتش سوزی در جنگل های مازندران

اعمال محدودیت ترافیکی در جاده کرج- چالوس و آزادراه تهران - شمال

6 مدال بانوان مازندرانی در مسابقات کوراش قهرمانی کشور