پیام مازند

آخرين مطالب

بانوان رزمی کار قائمشهری چشم انتظار رفع مشکلات ورزشي

  بزرگنمايي:

مازندران آنلاین - ساری – ایرنا – بانوان رزمی کار قائمشهری برغم کسب مدال های مختلف به گفته مربیانشان همچنان با مشکلاتی چون نبود سالن مناسب و تجهیزات ، پرداخت هزینه ها از جیب و وعده های اجرا نشده دست و پنجه نرم می کنند.
ورزشکاران شهرستان قائمشهر در طی یک سال گذشته در عرصه های مختلف توانسته اند بیش از 70 مدال رنگارنگ کسب کنند که ازاین تعداد بیش از 15 مدال مربوط به بانوان این شهرستان در رشته های مختلف بوده است.
مربی کاراته شهرستان قائمشهر روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا در خصوص مشکل کاراته کاها ، گفت : مهم ترین مشکلی که کاراته کاها با آن دست وپنجه نرم می کنند ، نداشتن تخته تاتامی در سالن ورزشی است .
حلیمه حسینی ( چالاکی ) با بیان اینکه یکی از موارد ضروری در هر رشته ورزشی تشک ورزشی و یا همان کفپوش سالن ورزشی است ، افزود: از مسئولین ورزش می خواهیم تا در این امر مهم به ما کمک کنند زیرا در رشته کاراته شهرستان قائمشهر ما قهرمانان زیادی را پرورش داده ایم .
وی دیگر مشکل کاراته کاها را هزینه های آنان اعلام کرد و افزود : ورزشکاران ما با هزینه های شخصی عازم مسابقات می شوند و تاکنون کسی از مسئولین ذی ربط پیگیر این قضیه نبوده که این ورزشکاران این هزینه ها را از کجا تامین می کنند.
مربی تکواندو شهرستان قائمشهر هم در گفت و گو با خبرنگار ایرنا در خصوص مشکلات رزمی کاران این رشته ، افزود : مهم ترین مشکلی که رزمی کاران ما با آن دست و پنجه نرم می کنند ، کم برگزار کردن اردو برای مسابقات کشوری است .
زهرا اصغر نژاد مشکل دیگر را وعده های برخی از مسئولین شهرستانی نسبت به ورزشکاران اعلام کرد و گفت : هنگامی که ورزشکاری صاحب مدال طلا می شود ، مسئولین تنها وعده می دهند که از آنان می خواهم به وعده های خود عمل کنند چون این ورزشکاران از آنان انتظاراتی دارند.
وی با اعلام اینکه متاسفانه سالن تکواندو خوبی در این شهرستان برای تمرینات قهرمانان و ورزشکاران ما وجود ندارد ، بیان کرد : این درحالی است که ما ورزشکاران زیادی را برای مسابقات آسیایی و جهانی پرورش داده ایم و از مسئولین می خواهیم نسبت به این امر مهم رسیدگی داشته باشند.
مربی تکواندو شهرستان قائمشهر مشکل دیگر در این رشته را حضور ورزشکاران در مسابقات استانی که در محمودآباد برگزار می شود اعلام کرد و گفت: به نظرم بهتر است که مسابقات استانی درجای دیگر غیر از محموداباد برگزار شود زیرا سالن این شهر نزدیک محل دپو زباله است و بوی ان به خصوص هنگام آتش زدن زباله آزار دهنده است .
** تنها سالن محمودآباد حد وسط غرب و شرق مازندران است
رئیس هیات تکواندو شهرستان قائمشهر در گفت و گو با خبرنگار ایرنا در خصوص برگزار شدن مسابقات استانی این رشته در محمودآباد ، افزود :با توجه به آنکه محمودآباد حد وسط میان شرق و غرب مازندران است و سالن توکلی محمودآباد از نظر ساختاری شرایط مسابقات بزرگ را دارا است ، این مکان را برای مسابقات در نظر گرفته اند.
رضا طالبی با بیان اینکه مشکل زباله و بوی آزاردهنده آن به ما بر نمی گردد ، گفت که این مشکل را باید شورای شهر و شهرداری آن شهرستان پیگیر باشد .
وی با اعلام اینکه البته مشکل فضای ورزشی چندین بار از سوی مسئولین پیگیری شده است ، افزود : هم اکنون نمی دانم نتیجه امر به کجا کشیده شده است .
** به ورزش بانوان در قائمشهر نگاه ویژه نمی شود
کارشناس رشته های رزمی از شهرستان قائمشهر در گفت و گو با خبرنگار ایرنا در خصوص مشکلات رزمی کاران با بیان اینکه تبعیض در همه رشته ها وجود دارد ، افزود : متاسفانه به ورزش بانوان در این شهرستان نگاه ویژه نمی شود.
ولی الله فهیمی با اعلام اینکه قائمشهر مهد کاراته در ایران به خصوص در قسمت بانوان است ، گفت که در این شهرستان بیش از 20 رشته ورزشی وجود دارد که تاکنون ورزشکاران ما توانسته اند مدال های رنگارنگی را به ارمغان آورند .
وی ادامه داد : در رشته کاراته زهره برزگر، فاطمه چالاکی ، زهرا برزگر و غیره در مسابقات جام جهانی ، قهرمانی آسیا و همچنین در رشته تکواندو پریسا جوادی و الهه شیدایی در مسابقات قهرمانی آسیا و جهانی توانسته اند مدال های رنگارنگی را به ارمغان آورند که توجه به خواسته های این ورزشکاران از دیدم ، حائز اهمیت است .
کارشناس رشته های رزمی با اعلام اینکه مثلا می توانیم برای قدردانی از کاراته کاها که مدال های رنگارنگی را به ارمغان آورده اند خانه کاراته را راه اندازی کنیم ، بیان کرد : متاسفانه در شهرستان قائمشهر خانه کاراته وجود ندارد ، البته سالن رزمی وجود دارد اما در این سالن ورزشکاران نمی توانند به صورت تخصصی تمرین کنند.
** الویت اصلی ما زیبا سازی اماکن ورزشی است
سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان قائمشهر در گفت و گو با خبرنگار ایرنا در خصوص مشکلات عنوان شده گفت که برای پیگیری مشکلات ورزشکاران در اداره ورزش فردی را منصوب خواهم کرد تا با گوش دادن به درد و دل ورزشکاران مشکلات آنان را بشنود و به ما انتقال دهد.
فرشید قدیمی با بیان اینکه ما پیگیر مشکلات قهرمانان شهرمان خواهیم بود ، افزود : با کمک مجموعه تمام تلاشمان را به کار می گیریم تا مشکلات ورزشکاران رفع کنیم زیرا این ورزشکاران طی سال ها توانسته اند مدال های رنگارنگی را برای این شهرستان به ارمغان آورند که جزء افتخارات ما هستند.
وی با اعلام اینکه در کمیته برنامه ریزی شهرستان برای تعمیرات سالن های ورزشی اعتبارات خوبی را در نظر گرفته ایم ، گفت که سالن ورزشی تکواندو در دستور کار ما است .
سرپرست اداره ورزش وجوانان شهرستان قائمشهر الویت اصلی خود در این اداره را زیباسازی و مناسب سازی اماکن ورزشی برای رفاه حال ورزشکاران عنوان کرد .
قدیمی در خصوص نداشتن خانه کاراته در این شهرستان گفت که خانه تکواندو هم در این شهرستان وجود ندارد .
وی در خصوص وضعیت سالن های ورزشی در این شهرستان گفت : این سالن ها اصولا به صورت مزایده و استعلام ماده 88 قانون به بخش خصوصی واگذار می شود و هیات ها طی شرکت در استعلامها با برنده شدن در مزایده سالن ورزشی را در اختیار می گیرند.
7334/1899

لینک کوتاه:
https://www.payamemazand.ir/Fa/News/34277/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

الگوبرداری استان های آذربایجان غربی و مازندران از طرح سفیران زیبایی قم

کسب مجوز استفاده از پوست‌های تک‌لایه و دولایه برای درمان بیماری‌های پوستی

اولین تصاویر واقعی پیکسل 9 پرو لو رفت

حامیان طرح پنجره‌های امید در آذربایجان غربی، پنجره پر نور نیازمندان شدند

اعلام جزئیات ممنوعیت تردد از آزادراه تهران - شمال به سمت مازندران

(تصاویر) آیین سنتی برف چال در مازندران

معرفی مسئول جدید بسیج اساتید دانشگاه پیام نور استان البرز

اطلاعیه شماره 3 فراجا درباره اجرای «طرح نور»

اطلاعیه و گزارش پلیس درباره اجرای طرح نور

با هرگونه رفتار وکُنش اشتباه احتمالی ماموران برخورد خواهد شد

فراجا درباره طرح عفاف و حجاب اطلاعیه جدید صادر کرد

اطلاعیه شماره 3 فراجا در اجرایِ "طرح نور"

اطلاحیه سوم پلیس درباره حجاب

اطلاعیه سوم پلیس درباره حجاب

تردد از آزادراه تهران - شمال به سمت مازندران ممنوع شد

اطلاعیه فرماندهی انتظامی کشور درباره اجرای «طرحِ نور»

فراجا: وضعیت حجاب در جامعه مطلوب‌تر شده است | جریان سازی معاندین بر عزم و اراده پلیس تأثیری نخواهد داشت

اطلاعیه فراجا درباره وضعیت حجاب: با هرگونه رفتار و کُنش اشتباه احتمالی ماموران نیز برخورد خواهد شد

اطلاعیه مهم فراجا درباره «طرحِ نور» (عفاف و حجاب)

بادبان ناسا بر فراز زمین برافراشته می‌شود!

با هرگونه رفتار و کُنش اشتباه احتمالی ماموران نیز برخورد خواهد شد

اطلاعیه فراجا در مورد گشت ارشاد؛ اجرای طرح نور ادامه دارد

با هرگونه رفتار و کُنش اشتباه احتمالی ماموران برخورد خواهد شد

سکوت تراکتوری‌ها پس از شکست

اطلاعیه فراجا در مورد طرح نور: وضعیت حجاب در جامعه مطلوب‌تر شده/سناریوهای ساختگی بر عزم و اراده پلیس تاثیری نخواهد داشت/ پلیس عاری از خطا و اشتباه نبوده و با هرگونه رفتار و کُنش اشتباه احتمالی ماموران برخورد خواهد شد

مطلوب شدن وضعیت عفاف و حجاب در سطح کشور نسبت به قبل از اجرای طرح

فراجا: وضعیت حجاب در جامعه مطلوب‌تر شده است

توقیف خودروی قاچاق در ساری

ببینید | نساجی مازندران - تراکتور

تجهیز و نوسازی 150 هکتار شالیزار آمل

بهره‌برداری ازطرح جامع زیرساخت اراضی در مازندران

تصویرسازی از عبور نور اختروش‌ها از میان ابر‌های میان‌کهکشانی

تساوی نساجی و تراکتور در 45 دقیقه نخست

محمد مهاجری: آقای وزیر کشور برای رهبری هزینه نتراشید/گمان کرده‌اید اگر اسم گشت ارشاد را به طرح‌نور تبدیل کنید قضیه تغییر ماهیت می دهد؟

طرح نور تعطیل می شود؟

پذیرش بدون آزمون استعداد‌های درخشان کارشناسی ارشد پیام نور کیش

منطقه فرهنگی و گردشگری عباس‌آباد، منطقه برتر گردشگری تهران در نوروز

پیام تسلیت مدیرکل بنیادآذربایجان غربی در پی درگذشت همکار خادم الشهدا حجت الاسلام «مصطفی حاجی حسینلو»

حمایت تمام قد علم الهدی از بازگشت گشت ارشاد / بنای نیروی انتظامی بر برخورد و مقابله نیست / «آیا بی حجابی از یک تخلف رانندگی نازل‌تر است؟»

ترکیب هجومی نساجی مقابل تراکتور

جابه‌جایی 3 تراکتوری با جدایی خمس

وقوع هرگونه انفجار در عراق تکذیب شد /تایید شناسایی اشیا خارجی پرنده در حریم هوایی‌

دستگیری دو نفر متخلف و کشف و دو قبضه اسلحه در منطقه حفاظت شده سفیدکوه خرم آباد

اجرای طنزواره استانی با عنوان میرما در محمودآباد

حمایت تمام قد علم الهدی از بازگشت گشت ارشاد و طرح «نور»

6 مدال بانوان مازندران در مسابقات کشوری کوراش

امام جمعه ساری: باید فرزندان خود را برای جذب در حوزه‌های علمیه ترغیب کنیم

استقرار 1419 دستگاه صندوق الکترونیک برای انتخابات خرم‌آباد و چگنی

تصادف در محور پلدختر به خرم‌آباد 8 مصدوم برجا گذاشت

طرح نور فراجا موفقیت در حوزه جنگ نرم است