پیام مازند

آخرين مطالب

معاون سیاسی استاندار مازندران :‌

سیاه نمایی عملکرد دولت در شرایط کنونی به زیان کل نظام است سياسي

سیاه نمایی عملکرد دولت در شرایط کنونی به زیان کل نظام است
  بزرگنمايي:

پیام مازند - نوشهر- معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مازندران بر ضرورت امیدافزایی در جامعه تاکید کرد و گفت : سیاه نمایی عملکرد دولت در شرایط حساس کنونی به زیان کل نظام و همراهی با دشمنان در سلب اعتماد و امید از مردم است .
به گزارش خبرنگار ایرنا ، احمد حسین زادگان چهارشنبه شب در میزد گرد مشترک احزاب و فعالان سیاسی شهرستان های نوشهر ، چالوس وکلاردشت در سالن فرمانداری چالوس افزود : جریان های سیاسی باید از سیاه نمایی عملکرد دولت با توجه به افزایش فشار های ظالمانه برخی کشورها بپرهیزند و با همدلی و همفکری با دولت برای رفع مشکلات کشور تلاش کنند.
وی سیاست دولت تدبیر و امید را حل مسایل و مشکلات جامعه با استفاده از ظرفیت همه جریان های سیاسی دانست و تاکید کرد : همه کارشناسان دلسوز در بخش های مختلف هم راه برون رفت از فشار و توطئه های دشمنان را ایجاد وفاق و همدلی در کشور می دانند.
حسین زادگان گفت : دولت برای تسهیل در ارائه خدمات به مردم نگاهش به خود مردم و تشکل های مختلف است و امروز خیلی از کشورهای توسعه یافته به این باور رسیده اند که با مردمی کردن امور می توان خیلی از مشکلات را حل کرد.
وی افزود : به عنوان نمونه برای ریشه کنی اعتیاد دولت اعتبارات هنگفتی هزینه می کند ، ولی تجربه خیلی از کشورهای پیشرفته نشان داده که با سپردن حل اینگونه مسایل به مردم به آسانی توانسته اند ریشه بروز این آسیب اجتماعی را شناسایی و رفع کنند.
** انباشت مشکلات از گذشته
معاون سیاسی استاندار مازندران مسایل و مشکلات کشور را انباشته شده از گذشته دانست و گفت :‌ امروز ساختار موجود به گونه ای است که عده ای منشاء بروز مشکلات را کوتاهی های دولت می دانند درحالی که در سال های پیش هم شرائط بحرانی تر وجود داشت.
وی افزود : اگر امروز مشکلی در کشور مشاده می شود همه در ایجاد آن مقصرند ، این گونه نیست که عده ای مدعی شوند که در بروز این مشکلات نقشی نداشته اند .
حسین زادگان به گسترش نفوذ فناوری اطلاعات و نقش آن در اطلاع رسانی به مردم اشاره کرد و گفت : در چنین شرایطی هیچ گروه و جریان سیاسی نمی تواند نقشش را در مدیریت کشور و ایجاد مشکلات انباشته شده انکار کند.
وی افزود : امروز اگر جریان های سیاسی سهم خود را در وضعیت کنونی کشور قبول نکرده و برای حل آن هم افزایی نکنند و همسو با دشمنان برای مایوس کردن مردم از دولت تلاش نمایند ، به طور قطع نتیجه اش گرایش مردم به آنان نخواهد بود و تنها دشمنان از این وضعیت برای ناامید کردن جامعه سود خواهند برد .
** گفت و گو و هم اندیشی با حفظ مرزهای سیاسی
معاون سیاسی استاندار مازندران همچنین بر ضرورت دقت شخصیت های سیاسی ، حزبی ، مذهبی فرهنگی و غیره در اظهار نظر پیرامون مسایل مختلف تاکید کرد و گفت : ‌امروز منابع خبری تعدد یافته و مانند گذشته نیست که اخبار و اظهار نظرها فقط از منابع رسمی به اطلاع مردم برسد و شبکه های اجتماعی و فضای مجازی بی محابا هر نوع اطلاعات و اظهار نظر و تحلیلی را بدون توجه به سندیت و اهمیت آن منتشر می کنند.
وی افزود : اگر انتقادی به عملکرد کارگزاران دولت وارد ، این حق و وظیفه احزاب و جریان های سیاسی است که نقد کنند و راه حل پیشنهاد دهند و راهکار تجربه شده آن در دنیای کنونی نیز دور هم نشستن و گفت و گو به دور از هیجانات احساسی است .
حسین زادگان نشست احزاب و تشکل های سیاسی چند شهر غرب مازندران در چالوس را الگوی مناسبی برای وفاق و همدلی آنها با حفظ مرزهای سیاسی دانست و بر ضرورت تداوم آن در سایر نقاط استان تاکید کرد .
وی پیشنهاد داد تا اینگونه نشست ها به شکل منظم در قالب کارگاههای آموزشی ، کارگروههای مشورتی و به دور از هرگونه اختلافات برگزار شود تا مشکلات استان به تدریج حل شود.
فرماندار چالوس هم در این نشست گفت : امروز خط و مشی دولت این است که برای حل مشکلات علاوه بر مشاوره های 12گانه در فرمانداری ها همچنین از ایده گروههای سیاسی نیز استفاده کند.
ناصر زندی افزود : ‌طبق تاکید استاندارمازندران مشکلات موجود درجامعه با وفاق ، همدلی و انسجام رویه میان مسئولان و مردم حل خواهد شد.
در این نشست جمعی جمعی از نمایندگان احزاب و تشکل های سیاسی در باره ضرورت امیدآفرینی و دلگرم کردن مردم ، عدم موضع گیری احزاب در برابر وضعیت موجود و وفاق و همدلی میان احزاب ، سلیقه ای عمل نکردن ، انتقاد سازنده از کمبودها و نارسایی ها و نیز ارائه راهکارهای اساسی برای حل آن ها ، دوری جستن از سیاست بازی ، توجه به رهنمودهای هدایتگرایانه رهبری ، پرهیز از وابستگی زندگی اشرافی مسئولان و تقویت اختیارات دولت بحث و تبادل نظر کردند .
این نشست با همکاری خانه احزاب مازندران تشکیل شد.
خانه احزاب مازندران به عنوان چهارمین خانه در بین 31 استان کشور با انتخاب هفت عضو هیات رئیسه از آذر ماه سال 95 فعالیتش آغاز کرد.
7078 /1602/1654

لینک کوتاه:
https://www.payamemazand.ir/Fa/News/36984/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

طولانی‌ترین تونل ریلی خاورمیانه در لرستان احداث می شود

معرفی نفرات برتر رده سنی نوجوانان دختر کاراته قهرمانی کشور

پیگیری تکمیل راه آهن دورود به خرم‌آباد

تکمیل راه‌آهن دورود - خرم‌آباد از منابع مختلف پیگیری می‌شود

اعلام حمایت قاطع دستگاه قضایی استان کرمانشاه از طرح نور فراجا

توان نیروگاهی نکا برای تولید برق افزایش یافته است

(تصاویر) اجتماع مردم قم در حمایت از طرح نور فراجا

اجاره آپارتمان 30 تا 50 متر در تهران؛ رستاخیز یکخوابه‌ها

ماجرای قتل هولناک پدر به دست دختر جوانش

عاملان تیراندازی در اتوبان همت دستگیر شدند

محاکمه یک پرستار قلابی به جرم قتل زن مسن

حمایت هزار استاد حوزه علمیه قم از بازگشت ون‌های گشت ارشاد

اجتماع بزرگ مردم قم در حمایت از طرح نور عفاف و حجاب فراجا

حجاب هیچگاه مسئله امنیتی نیست

تکمیل راه‌ دورود - خرم‌آباد مطالبه جدی مردم است

اردوی جهادی دامپزشکی در شوراب خرم آباد

سردار رادان: حجاب هیچگاه مسئله امنیتی نیست

آئین غبارروبی گلزار شهدای خرم‌آباد

ضرورت لایروبی حوضچه نیروگاه نکا/ پیشرفت زباله سوز ساری شتاب گرفت

مردم همراه و حامی پلیس برای اجرای طرح نور هستند

12 زنجیره ارزش در مازندران تعریف شد/ حضور 27 واحد تولید در اکسپو

سردار رادان: در طرح نور، رئیس جمهور از ما حمایت کرده است

سردار رادان: در طرح نور، ما حمایت رئیس جمهور و قوه قضائیه را داریم

حسن یزدانی به تشک برگشت

طرح نور طرحی برای صیانت از عفاف و حجاب دختران ایران

اعلام نرخ جدید کرایه تاکسی در خرم آباد

اجتماع دختران دانش آموز در حرم حضرت معصومه (س)

آئین تجلیل از، برترین‌های المپیاد‌های علمی دانش آموزی در بابل

نوجوان 16 ساله ناپدید شده در جنگل‌های رامسر پیدا شد

حمایت قاطع بسیج اساتید حوزه علمیه استان همدان از طرح نور فراجا

اجرای اقدام عملی برای رفع چالش‌های پیش‌روی توسعه اقتصادی مازندران

پول رسید، پرسپولیسی‌ها خندیدند

سردار رادان: در طرح نور به‌دنبال حجاب و عفاف و صیانت از دختران و خواهران خودمان هستیم/ شهادت می‌دهم که رئیس قوه قضائیه در حمایت از طرح حجاب و عفاف مردانه کنار ما بوده/ شهادت می‌دهم رئیس‌جمهور از ما حمایت کرده است

رادان: طرح نور، طرح امنیتی انتظامی نیست

سردار رادان: طرح نور اصلا طرح امنیتی و انتظامی نیست

تجمع مردمی و بانوان کرمانشاهی در حمایت از اجرای طرح نور

ریتم شبانه‌روزی یا ساعت بدن چیست؟

جلسه شورای فرهنگ عمومی - ساری

لبخند شکوفه های بهاری در مازندران

مطالبه‌گری؛ مهمترین برنامه عملیاتی بنیاد شهید و امور ایثارگران در دولت سیزدهم

نقشه مهندسی فرهنگی خراسان جنوبی آماده رونمایی است

ذخیره‌سازی 2831 تن مرغ در سردخانه‌های مازندران

برگزاری نشست دبیران کانون‌ خدمت رضوی شهرهای مازندران

27 رقم برنج در کشور معرفی شده است

تجمع مردمی و بانوان کرمانشاهی در حمایت از اجرای «طرح نور»

توزیع انواع بذور اصلاح و گواهی شده برنج بین کشاورزان شهرستان بابل

بیانیه حوزه علمیه خواهران استان یزد در حمایت از طرح نور فراجا

روند تکمیل نیروگاه زباله‌سوز ساری شتاب می‌گیرد

کیش برترین منطقه آزاد در حوزه‌ی اقتصادی شد

تردد این خودروها در جاده چالوس ممنوع شد