پیام مازند

آخرين مطالب

استاندار مازندران جلسه شورای اداری مشترک چالوس، نوشهر و کلاردشت:

مدیران، مردم غرب مازندران را برای کار اداری به مرکز استان نفرستند اجتماعي

مدیران، مردم غرب مازندران را برای کار اداری به مرکز استان نفرستند
  بزرگنمايي:

پیام مازند - به گزارش ایسنا مازندران، جلسه مشترک شورای اداری سه شهرستان نوشهر، چالوس و کلاردشت با حضور استاندار مازندران و معاونان وی به میزبانی فرمانداری چالوس برگزار شد.
استاندار مازندران در این جلسه با اشاره به اینکه وحدت و همگرایی به معنای واقعی تنها راه توسعه مازندران است، اظهار کرد: باید با یک فهم مشترک برای تحقق برنامه توسعه مدون گام برداشته شود.
محمد اسلامی با بیان اینکه در این مدت تلاش شد مشکلات روزمره استان برطرف شود، افزود: برنامه ریزی در جهت برنامه های اصلی استان و رفع موانع و مشکلات و شناسایی عوامل موثر توسعه مازندران از جمله اقداماتی بود که طی این مدت به عنوان استاندار با همکاری دستگاه ها انجام شد.
وی با مثبت ارزیابی کردن عملکرد استانداری در پاسخگویی به مردم در سامانه سامد و کسب مقام برتر از نظر وزارت کشور، گفت: هیچ کس حق ندارد مردم را در اتاق ها و راهروهای ادارات معطل نگه دارد و پاسخگو نباشد.
مدیران، مردم غرب مازندران را برای کار اداری به مرکز استان نفرستند
استاندار مازندران در ادامه با بیان اینکه نقشه دشمن این است که مردم را در مقابل نظام قرار دهد، تصریح کرد: اعمال تحریم ها علیه ایران یعنی اینکه دشمن با حربه اقتصادی سعی دارد مردم را از پای درآورد.
اسلامی تصریح کرد: کسانی که در بازار تقاضای کاذب ایجاد می کنند آب در آسیاب دشمن می ریزند و می خواهند با افزایش تقاضای نادرست و غیرضروری عملیات روانی راه بیندازند.
وی با تاکید بر اینکه وظیفه ما به عنوان مسئولان نظام این است که از مردم و سرمایه های آنان مراقبت کنیم و پاسخ مردم را بهنگام داد تا این نقشه ها خنثی شود، افزود: افزایش سرعت پاسخگویی به مردم و کاهش مجوز کسب و کار از دیگر اقداماتی بود که انجام شد.
این مسئول با تاکید براینکه هیچ مدیری حق ندارد مردم غرب مازندران را برای کار اداری به مرکز استان بفرستد، خاطرنشان کرد: در کشور 260 فعالیت به استان ها تفویض اختیار شده است و به همان نسبت هم به شهرستان ها تفویض می شود.
اسلامی بر حذف فرایند کاغذی و سنتی و تبدیل آن به الکترونیک تاکید کرد و گفت: اگر هر اداره ای به دست مردم برگه دهد باید با رئیس آن اداره برخورد شود و مورد مواخذه قرار گیرد.
اختصاص 350 میلیارد تومان تسهیلات اشتغال روستایی به مازندران
وی با اشاره به تلاش دولت در جهت رفع بیکاری، اظهار کرد: اشتغال روستایی و فراگیر و خود اشتغالی از جمله طرح هایی است که از سال گذشته اعتبار تخصیص یافت و جوانان بیکار برای اشتغال روستایی با ثبت نام در سامانه کارا می توانند اقدام کنند.
استاندار مازندران ادامه داد: در سامانه کارا هشت هزار نفر ثبت نام کردند که هزار و 400 طرح تصویب شد و 350 میلیارد تومان نیز برای اشتغال روستایی به مازندران اختصاص یافت.
اسلامی خاطرنشان کرد: میزان نرخ بیکاری استان در سال 96 ، 9.6 درصد بود که این رقم در سال 95 ، 11.6 بوده است.
لزوم به کارگیری بانوان در پست های مدیریتی
احمد حسین زادگان معاون سیلسی امنیتی استانداری مازندران نیز در این جلسه با اشاره به اینکه امروز بالاترین مقام اجرایی مازندران در این استان سه راهبرد را مدنظر قرار داده گفت: در انتصابات توجه ویژه ای به سهم مدیریتی بانوان داشته باشید، البته ملاک انتصابات نیز باید براساس شایستگی باشد، راهبرد دیگر، ایجاد نشاط اجتماعی و نیز جوانگرایی در حوزه مدیریتی است.
وی با تاکید بر اینکه به خاطر مسائل کشور لزوم همگرایی و تعامل مدیران و مسئولان با مردم ضروری است، افزود: مدیران کل دستگاه های اجرایی در حال تلاش هستند تا مشکلات استان مرتفع شود و در این راه جز انجام کار شبانه‌روزی و استفاده از منابع قدرت و استفاده از ظرفیت های مردم چاره ای وجود ندارد.
معاون سیاسی امنیتی مازندران تصریح کرد:‌ گاهی اوقات معاونان استاندار نیز به مناطق مختلف استان اعزام می شوند تا بتوانند از نزدیک مشکلات مردم را بررسی و شناسایی کنند و باید بدانیم در حوزه های اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی و ... مشکلاتی وحود دارد.
حسین زادگان با اشاره به ظرفیت بالای بخش خصوصی در حل برخی مشکلات جامعه، اظهار کرد: هم اکنون باید از ظرفیت های بخش خصوصی برای رفع مشکلات جامعه بهره برد تا بار مشکلات از دوش دولت کاسته شود.
وی با تاکید بر نقش پررنگ رسانه ها در کمک به دستگاه های اجرایی و رفع مشکلات مردم و همچنین در پیشرفت اهداف دولت و نظام گفت: اعضای شورای اداری شهرستان ها به تناسب در حوزه های سیاسی و اجتماعی جزو شهرهای پیشرفته است و اینکه بیشترین نشریات و سایت ها را در غرب داریم باید از این طرفیت استفاده شود و مشکلات مردم را به دولت منتقل کرده و عملکرد دولت را به مردم انتقال دهند.
این مسئول با بیان اینکه در برخی کارها نیاز به خلاقیت و نوآوری دارد، یادآور شد: اگر مدیری بتواند قانون را تفسیر کند و خلاقانه و به نفع مردم پاسخگو باشد کار درست را نجام داده است.
ترافیک؛ بزرگ‌ترین مشکل چالوس
م حمدناصر زندی فرماندار چالوس نیز در این جلسه گفت: مهم ترین موضوعی که در راس تمام مطالب قرار دارد خدمت صادقانه و بی منت به مردم است و امروز وظیفه داریم به نوعی خدمت کنیم که توام با پاسخگویی درست باشد.
وی تاکید کرد: مدیران باید بهترین خدمت را ارائه و سطح خدمات را افزایش داده و ارتباط دو سویه با مردم داشته باشند و مسائل و مشکلات را برطرف کنند.
فرماندار چالوس با بیان اینکه در شرایط حساس کشور مهم‌ترین قدم این است که متعهدانه پای کار بوده و از تمام ظرفیت‌ها استفاده شود تصریح کرد: راه اندازی میز خدمت باید دقیقا اجرایی شود زیرا کمک زیادی به مردم می کند.
زندی یکطرفه شدن جاده چالوس و نیز ایجاد معضل شدید ترافیک را از دیگر مشکلات موجود در این شهرستان معرفی کرد و ادامه داد: بخشی از این مشکلات را می توان با مدیریت درست، هدفمند و کارشناسانه حل کرد و بخش دیگر هم نیاز به اعتبار دارد.
آب شرب چالوس سالم نیست
حجت الاسلام احمد جباری امام جمعه چالوس نیز با بیان اینکه هیچ کس در هیچ جایگاهی نباید خود را طلبکار مردم بداند، اظهار کرد: شهر چالوس با این آوازه بلند در کشور که ویترین ورودی استان مازندران است حق آن نیست که آب شرب ناسالمی داشته باشد، به طور مکرر قطع شود و باید مرود بررسی قرار گیرد.
وی با اشاره به قطعی های مکرر برق، گفت: در چالوس بارها دو عنصر ضروری و محوری مردم یعنی آب و برق همزمان قطع می شود که برای مردم سنگین و مشکل زا است و باید به این وضع رسیدگی شود.
Normal 0 false false false EN-US X-NONE FA /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:"Table Normal"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt; mso-para-margin-top:0cm; mso-para-margin-right:0cm; mso-para-margin-bottom:10.0pt; mso-para-margin-left:0cm; line-height:115%; mso-pagination:widow-orphan; font-size:11.0pt; font-family:"Calibri","sans-serif"; mso-ascii-font-family:Calibri; mso-ascii-theme-font:minor-latin; mso-hansi-font-family:Calibri; mso-hansi-theme-font:minor-latin;}
انتهای پیام

لینک کوتاه:
https://www.payamemazand.ir/Fa/News/37002/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

استان البرز شهدای بزرگی را تقدیم نظام کرده است

دیدار معاون مددکاری و مشارکت های مردمی بنیاد شهید و امور ایثارگران با نماینده ولی فقیه و استاندار البرز

قوانین مصوب با اعتبارات بنیاد شهید همخوانی ندارد

دستگاه های جوجه کشی شرکت مکانیزاسیون در مسیر صادرات

رسیدگی به درخواست 41 متقاضی توسط سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان شرقی

مرگ خاله بر اثر تیراندازی خواهرزاده پنج ساله

کشف جسد یک دانشجو در ارتفاعات سرچشمه

معاون سلامت و توانمندسازی اجتماعی  بنیاد شهید و امور ایثارگران با جمعی از جانباران قطع نخاعی دیدار کرد

سیلاب بهاری راه 7 روستای مازندران را مسدود کرد

زمینه‌های فرهنگ‌سازی حجاب؛ گرایش ذاتی به حیا و خانواده‌دوستی

وزیر ناتوان و برکنار شده، چطور استاندار استانی چون مازندران می شود؟ /از عجایب و غرایب دولت رئیسی

جنایت در لواسان تهران به سبک سریال مشهور آمریکایی

9 دلیل پنهان «احساس خستگی دائمی» که از آن‌ها بی خبر بودید

اعلام حمایت طلاب حوزه علمیه خواهران استان هرمزگان از طرح نور فراجا

لاستیک‌سازی خرم‌آباد در مرحله دریافت تسهیلات

لاستیک‌سازی خرم‌آباد همچنان در مرحله دریافت تسهیلات

آخرین تصمیم دولت درباره افزایش تعطیلی آخر هفته

قدردانی بانوان کیش از پلیس در اجرای طرح نور

پیام تقدیر استاندار سابق از مردم مازندران

پلیس در «طرح نور» به سمت هوشمندسازی پیش می‌رود

پول موسسه رائفی پور از کجا می‌آید؟

(ویدئو) صحبت کردن یک محیط‌بان با خرس قهوه‌ای با لهجه مازنی

فحش‌های پول‌ساز؛ درآمد باورنکردنی فدراسیون فوتبال از 3 پرونده!

برگزاری سفر راهیان نور جامعه ورزش کشور در خوزستان

فحش‌های پول‌ساز! 450 میلیون درآمد فدراسیون از 3 پرونده

زلزله مرزن آباد مازندران خسارتی نداشت

کلاهبرداری قاتل برای پرداخت دیه میلیاردی | سرنوشت قاتلی که رویای آزادی در سر دارد

مشارکت خوب یزدی‌ها در اجرای طرح نور

پیش‌فروش شنل نامرئی‌کننده آغاز شد: فول‌سایز 60 میلیون تومان / فیلم

ضارب متواری دانش آموزان آملی دستگیر شد + فیلم

شدت بارش‌ها همچنان ادامه دارند

مازندران رتبه دوم کشور در سطح زیر کشت توت‌فرنگی

راننده ضارب دانش‌آموزان آملی دستگیر شد / دادستان آمل تشریح کرد

فحش های پول ساز / 450 میلیون درآمد فدراسیون از 3 پرونده

راننده ضارب دانش‌آموزان آملی دستگیر شد

کودک 5 ساله خرم‌آبادی خاله‌ 14 ساله‌اش را کشت!

وقوع زمین لرزه در مرزن آباد/ خسارتی ثبت نشد

مصدومیت 3 دانش آموز آملی براثر تصادف

تیراندازی مرگبار کودک 5 ساله به سمت خاله 14 ساله‌

اظهارات جدید وزیر کشور درباره گشت ارشاد و طرح نور

دستگیری ضارب دانش‌آموزان آملی

کشف 3 تن چوب جنگلی قاچاق در تنکابن

بارانی که بوی شکوفه‌های بهار نارنج می‌دهد

سیلاب در دلیجان

نخستین روز کاری استاندار جدید مازندران

واریز پول؛ دقیقا یک روز پس از فروش پرسپولیس

اجرای سند تحول قضایی در مازندران

وزیر کشور: اجرای حجاب یک دستور قانونی است/ بانوانی که در این زمینه دچار اهمال و غفلت باشند با تذکر باید به آن احترام گذارند؛ اگر توجه نکنند طبق قانون ورود می‌شود/ فراجا با ورود افراد آموزش دیده اقدام به اجرای طرح نور کرده است

وزیر کشور: اجرای حجاب یک دستور قانونی است

مرزن آباد لرزید