پیام مازند

آخرين مطالب

بازگشت تب و تاب آغاز لیگ برتر به مازندران ورزشي

  بزرگنمايي:

پیام مازند - ساری - در حالی که هنوز چهار روز تا شروع رقابت های لیگ برتر فوتبال باشگاههای ایران و میزبانی تیم نساجی به عنوان تازه وارد این لیگ باقی مانده است ، شهروندان قائمشهر برای تماشای نخستین بازی نماینده خود آن هم پس از 25 سال چشم انتظاری ، به تکاپو افتاده اند .
  این روزها حرف اول و آخر قائمشهری ها و همچنین هواداران پرشمار نساجی در سراسر مازندران رسیدن یا نرسیدن ورزشگاه در دست بازسازی شهید وطنی به دیدار اول این تیم است ، دیداری که میهمان آن نایب قهرمان لیگ برتر است.
همگانی شدن دغدغه میزبانی نساجی برای میزبانی از تیم های لیگ برتری در ورزشگاه خانگی باعث شد تا برای تسریع در اجرای پروژه بازسازی ، پنج پیمانکار در داخل ورزشگاه کار نصب تاسیسات ، بتن ریزی جایگاه تماشاگران ، نصب برج نوری ، اسکوربورد و سایر تجهیزات مورد نیاز به کار گرفته شوند.
همچنین استاندار مازندران که بیشترین دغدغه اش این روزها تحقق وعده اش برای پایان بازسازی و مرمت ورزشگاه شهید وطنی پیش از شروع لیگ برتر است ، دستور داده تا برای نظارت بیشتر بر کار پروژه عمرانی و رفع مشکل در کمترین زمان ، میز کار مدیرکل ورزش و جوانان استان و فرماندار قائمشهر به داخل استادیوم منتقل شود و این دو مسئول کارهای اداری و فعالیت ورزشگاه را از داخل استادیوم پیگیری می کنند.
** دلهره هواداران
در آستانه شروع رقابت های لیگ برتر ، تکمیل ورزشگاه و میزبانی از نخستین میهمان در ورزشگاه خانگی " شهر خسته " به دلنگرانی هواداران چندین هزار نفری این تازه وارد لیگ برتر تبدیل شده ، به طوری که هر روز تعداد زیادی از این گروه کثیر به نوبت برای بررسی پیشرفت فیزیکی کار عمرانی در شهید وطنی به این ورزشگاه سر می زنند.
همچنین تعدادی از این افراد از بامداد تا پاسی از شب در جایگاه تازه ساخت ورزشگاه شهید وطنی ساخت و ساز ورزشگاه را زیر نظر دارند و حتی گاهی در صورت نیاز با زور بازو کمک کار پیمانکاران می شود تا کارهای پیش برود.
برگزاری نشدن تمرینات نساجی در داخل قائمشهر و حتی دو ورزشگاه جایگزین این تیم برای لیگ برتر باعث شده تا همچنان با وجود وعده مسئولان استانی و حتی باشگاه ، ته دل هواداران به دلیل برخی اما و اگرهای احتمالی خالی بماند و همچنان به صورت کم رنگ این تصور را داشته باشند که نکند دیدار نخست نساجی در خارج از قائمشهر پیگیری شود و آنها مغموم شوند.
** نصب برج نوری و اسکورد
این در حالی است که نصب چهار برج نوری و حمل تجهیزات اسکوربورد ( تلویزیون ورزشگاهی ) به داخل استادیوم شهید وطنی ، سوت پایان ساخت و ساز عمرانی و قطعی شدن برگزاری دیدار خانگی نساجی را در داخل شهر خسته به صدا در آورد و امید تازه ای را به این داد.
بر اساس برنامه ریزی ، 24 ساعت پیش از شروع رقابت های لیگ برتر در چهارم مرداد ماه ، ورزشگاه شهید وطنی برای تامین مسایل امنیتی و انتظامی و سایر برنامه ریزی ورزشی در اختیار سازمان لیگ قرار می گیرد و همه چیز برای یک میزبانی خوب از نایب قهرمان لیگ هفدهم ( ذوب آهن اصفهان) آماده می شود.
مدیرکل ورزش و جوانان مازندران در این باره گفت : با صدور مجوز شورای تامین و موافقت سازمان لیگ به طور حتم نخستین دیدار نساجی قائمشهر در لیگ برتر که میزبانی از ذوب آهن اصفهان است، در ورزشگاه خانگی در شهید وطنی برگزار می شود.
حبیب حسین زادگان افزود : برای تسریع در اجرای طرح باسازی و نوسازی پنج پیمانکار در ورزشگاه فعال شدند و هر کدام نیز گوشه ای از کار را گرفتند و پروژه در تکه بندی های نهایی قرار دارد .
وی ادامه داد : با نیروهای امنیتی، انتظامی ، امدادی و هلال احمر برای حضور در ورزشگاه هماهنگی انجام شد و این نشان از قطعی شدن برگزاری رقابت ها در این استادیوم ورزشی است.
حسین زادگان گفت : ورزشگاه 24 ساعت پیش از شروع لیگ برتر در اختیار سازمان لیگ قرار می گیرد تا آنها برنامه های خود را در این ورزشگاه برای برگزاری بهتر دیدار فراهم کنند.
وی اضافه کرد : دولت تدبیر و امید با وجود محدودیت های مالی حدود 120 میلیارد ریال برای مرمت و بازسازی و مقاوم سازی ورزشگاه شهید وطنی و نصب تجهیزات برج نوری و اسکور بورد اعتبار مصوب کرد و براساس پیشرفت فیزیکی و صورت وضعیت این اعتبار در اختیار پیمانکاران قرار داده شد.
مدیرکل ورزش و جوانان مازندران گفت : این ورزشگاه به هواداران و مردم قائمشهر تحویل می شود و امیدوارم همانند گذشته میزبان خوبی برای بازی های خانگی باشند تا خاطرات خوش صعود همچنان در کام آنها باقی بماند.
ورزشگاه شهید وطنی که حدود نیم قرن قدمت دارد ، به دلیل مشکلات ساختاری به خصوص فرسودگی ، پس از خاتمه رقابت های لیگ یک در اردیبهشت ماه سال جاری و صعود نساجی به لیگ برتر در دستور کار بازسازی و نوسازی قرار گرفت.
نساجی قائمشهر تنها نماینده مازنی ها در رقابت های لیگ برتر هیجدهم است که پس از 13 سال دوری این استان از بالاترین سطح فوتبالی ایران بار دیگر مردم این خطه را لیگ برتری کرد.
پیش از این شموشک نوشهر نماینده مازنی ها در لیگ برتر بود که در سال 74 به دسته یک سقوط و به دلیل نبود حامی مالی و برخی مشکلات داخلی باشگاه هم اکنون در لیگ دسته دوم حضور دارد.
مازنی ها با وجود داشتن افزون بر 110 فوتبالیست در تیم های لیگ برتر و دسته اول ، حدود 13 سال از داشتن یک تیم در لیگ برتر محروم بودند و این در حالیست که هر سال یک تا دو تیم در لیگ دسته اول داشتند.
در رقابت های لیگ برتر 16 تیم حضور دارند و نساجی هفته اول میزبان ذوب آهن، هفته دوم میهمان تراکتور سازی و هفته سوم میزبان آبی پوشان پایتخت است.
 

لینک کوتاه:
https://www.payamemazand.ir/Fa/News/37992/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

تجمع حمایت از طرح نور فراجا در دزفول

قاسمپور: با این واگذاری فصل آینده قرارداد بازیکنان 40-50 میلیارد است/مگر فولاد خوزستان کم هزینه کرده که اینجای جدول است؟

(ویدیو) «ایکس» سالانه از کاربرانش پول می‌گیرد!

استمرار محدودیت‌های ترافیکی در هفتمین روز اردیبهشت

جریمه یک میلیاردی خیبر خرم آباد در کمیته انضباطی

مناسبت روز/ جمعه، 7 اردیبهشت‌ماه

طولانی‌ترین تونل ریلی خاورمیانه در لرستان احداث می شود

معرفی نفرات برتر رده سنی نوجوانان دختر کاراته قهرمانی کشور

پیگیری تکمیل راه آهن دورود به خرم‌آباد

تکمیل راه‌آهن دورود - خرم‌آباد از منابع مختلف پیگیری می‌شود

اعلام حمایت قاطع دستگاه قضایی استان کرمانشاه از طرح نور فراجا

توان نیروگاهی نکا برای تولید برق افزایش یافته است

(تصاویر) اجتماع مردم قم در حمایت از طرح نور فراجا

اجاره آپارتمان 30 تا 50 متر در تهران؛ رستاخیز یکخوابه‌ها

ماجرای قتل هولناک پدر به دست دختر جوانش

عاملان تیراندازی در اتوبان همت دستگیر شدند

محاکمه یک پرستار قلابی به جرم قتل زن مسن

حمایت هزار استاد حوزه علمیه قم از بازگشت ون‌های گشت ارشاد

اجتماع بزرگ مردم قم در حمایت از طرح نور عفاف و حجاب فراجا

حجاب هیچگاه مسئله امنیتی نیست

تکمیل راه‌ دورود - خرم‌آباد مطالبه جدی مردم است

اردوی جهادی دامپزشکی در شوراب خرم آباد

سردار رادان: حجاب هیچگاه مسئله امنیتی نیست

آئین غبارروبی گلزار شهدای خرم‌آباد

ضرورت لایروبی حوضچه نیروگاه نکا/ پیشرفت زباله سوز ساری شتاب گرفت

مردم همراه و حامی پلیس برای اجرای طرح نور هستند

12 زنجیره ارزش در مازندران تعریف شد/ حضور 27 واحد تولید در اکسپو

سردار رادان: در طرح نور، رئیس جمهور از ما حمایت کرده است

سردار رادان: در طرح نور، ما حمایت رئیس جمهور و قوه قضائیه را داریم

حسن یزدانی به تشک برگشت

طرح نور طرحی برای صیانت از عفاف و حجاب دختران ایران

اعلام نرخ جدید کرایه تاکسی در خرم آباد

اجتماع دختران دانش آموز در حرم حضرت معصومه (س)

آئین تجلیل از، برترین‌های المپیاد‌های علمی دانش آموزی در بابل

نوجوان 16 ساله ناپدید شده در جنگل‌های رامسر پیدا شد

حمایت قاطع بسیج اساتید حوزه علمیه استان همدان از طرح نور فراجا

اجرای اقدام عملی برای رفع چالش‌های پیش‌روی توسعه اقتصادی مازندران

پول رسید، پرسپولیسی‌ها خندیدند

سردار رادان: در طرح نور به‌دنبال حجاب و عفاف و صیانت از دختران و خواهران خودمان هستیم/ شهادت می‌دهم که رئیس قوه قضائیه در حمایت از طرح حجاب و عفاف مردانه کنار ما بوده/ شهادت می‌دهم رئیس‌جمهور از ما حمایت کرده است

رادان: طرح نور، طرح امنیتی انتظامی نیست

سردار رادان: طرح نور اصلا طرح امنیتی و انتظامی نیست

تجمع مردمی و بانوان کرمانشاهی در حمایت از اجرای طرح نور

ریتم شبانه‌روزی یا ساعت بدن چیست؟

جلسه شورای فرهنگ عمومی - ساری

لبخند شکوفه های بهاری در مازندران

مطالبه‌گری؛ مهمترین برنامه عملیاتی بنیاد شهید و امور ایثارگران در دولت سیزدهم

نقشه مهندسی فرهنگی خراسان جنوبی آماده رونمایی است

ذخیره‌سازی 2831 تن مرغ در سردخانه‌های مازندران

برگزاری نشست دبیران کانون‌ خدمت رضوی شهرهای مازندران

27 رقم برنج در کشور معرفی شده است