پیام مازند

آخرين مطالب

چالش های خونه به خونه مازندران در شروع لیگ یک ورزشي

چالش های خونه به خونه مازندران در شروع لیگ یک
  بزرگنمايي:

پیام مازند - ساری- فصل جدید مسابقات لیگ دسته یک فوتبال باشگاه های ایران درفصل97- 98 درحالی از 20 مردادماه شروع می شودکه مسئولان تیم خونه به خونه بابل هنوز سرمربی را انتخاب نکردند و فهرست بازیکنان این تیم نیزتکمیل نشده است.
  خونه به خونه که در چند سال اخیر عنوان متمول ترین تیم لیگ یکی را یدک می کشید، با کم شانسی والبته گل شماری کمتر نسبت به تیم نساجی قائمشهر از صعود مستقیم به عنوان تیم دوم به لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور بازماند، موضوعی که دست مایه گلایه را برای مدیران خونه به خونه از فدراسیون وهمسایه های قائمشهری در چند ماه گذشته فراهم کرده بود.
مسئولان این تیم امیدوار بودند با نتیجه‌بخش بودن شکایت‌هایشان به جای نساجی لیگ‌ برتری شوند ، موضوعی که از نظر مسئولان فدراسیون فوتبال و دیگر دست اندرکاران این رشته ورزشی محملی برای رسیدگی نداشت.
قاسم حسن‌زاده مالک باشگاه خونه به خونه درآستانه نخستین بازی خانگی تیم نساجی مازندران درلیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور در بیانیه خود به انتقاد از فدراسیون فوتبال پرداخته و لذا از حضور در فصل جدید لیگ دسته یک فوتبال باشگاه های کشور انصراف داد.
اقدامی که برخی کارشناسان معتقد بودند که مالک باشگاه خونه به خونه قصد داشت، حساسیت وتوجه مسئولان اجرایی مازندران و نیز فدراسیون فوتبال را به سمت این باشگاه برگرداند.
همزمان با این پیامدها، انتقال وفروش امتیاز تیم خونه به خونه به دیگر استانهای کشور نیز مطرح وحتی پای برخی مشتریان پروپاقرص از استانهای کردستان وحتی آذربایجان غربی نیز بازها مطرح شده بود، تا جایی که شورای اسلامی شهر و شهرداری بابل در نشستی با مالکان تیم خونه به خونه با قول ضمنی برای کمک مالی به این باشگاه، انها را متقاعد کردند که تیمشان را برای چهارمین سال پیاپی در لیگ یک نگهدارند.
** فرصت سوزی که سودی برای خونه به خونه ندارد
در این حال برخی کارشناسان معتقدند که مالکان باشگاه خونه به خونه می توانستند در مدت زمانی که پیگیر مباحث مربوط به احقاق حقی که به دنبال آن بودند، تمرینات این تیم را برگزار کرده چرا که در صورت برنده شدن آنها دراین پرونده، بدون تیم کامل و اماده حضور در لیگ برتر بی معنی بود.
"محمد کاملی"، یکی از پیشکسوتان فوتبال مازندران دراین باره گفت: با روندی که باشگاه خونه به خونه در این فصل درپیش گرفته و هنوز سرمربی خود را انتخاب نکرده و بیشتر بازیکنان اصلی وکلیدی فصل گذشته خود را نیز از دست داده، نمی توان در لیگ انتظار معجزه داشت.
وی ادامه داد، البته انتظار بر این بود که مدیران باشگاه خونه به خونه حداقل جذب بازیکنان وسرمربی جدید را چه برای لیگ برتر ویا دسته یک دراختیار داشتند ودر سویی دیگر میدان به امورات خود می پرداختند.
این پیشکسوت فوتبال مازندران اضافه کرد، بهرحال وضعیت پیش آمده برای تیم خونه به خونه که دراین فصل تنها نماینده مازندران درلیگ دسته یک نیز محسوب می شود، مورد توجه مسئولان ورزشی استان بوده و هماننداراده ای که برای تیم نساجی در شروع پیش از فصل در امر بازسازی ورزشگاه وطنی قائمشهر داشتند، برای خونه به خونه نیز اهتمام داشته باشند، تا حداقل سرمایه گذار ومالک باشگاه با دلگرمی بیشتری به کار خود ادامه دهد.
دو گزینه جدی برای هدایت تیم خونه به خونه
مالکان این تیم شهرستانی از روز گذشته فهرستی از سرمربیان شاخص و شناخته شده فوتبال را روی میز گذاشته اند تا شانس خود را با نام هائی چون " هومن افاضلی " سرمربی سابق تیم ملی امید و " سیروس دین محمدی " ملی پوش سابق باشگاه استقلال تهران برای فصل جدید مسابقات لیگ دسته یک امتحان کنند.
درهمین حال یکی از افراد مطلع به مالک باشگاه خونه به خونه با تایید مذاکرات مسئولان باشگاه با " افاضلی و دین محمدی" گفت، که روز جمعه نشست هایی با این مربی برگزار شده اما هنوز گزینه نهایی و انتخاب باشگاه نشدند.
وی که خواست نامش ذکر نشود، درگفت وگو با ایرنا افزود: ظرف یک یا دو روز آینده سرمربی جدید تیم خونه به خونه نیز مشخص خواهد شد.
وی اضافه کرد که چند بازیکن فصل گذشته که با تیم خونه به خونه قرارداد داشتند، دراین تیم ماندند وبرخی بازیکنان امید این باشگاه نیز به تیم بزرگسالان اضافه شدند ودرنهایت چند بازیکن دیگر نیز تا پیش از شروع فصل به این تیم اضافه خواهند شد.
وی اذعان کرد، که متاسفانه زمان خیلی زود برای باشگاه خونه به خونه گذشت و اینکه سرمربی جدید وبازیکنان به نحوی در یک هفته باقی مانده تا لیگ دسته یک به هماهنگی خواهند رسید، باید صبر کرد وآرزوی موفقیت برای تنها نماینده مازندران درمسابقات امسال داشت.
فصل جدید مسابقات لیگ دسته یک فوتبال باشگاه های ایران باحضور 18 تیم از روز 20 مردادماه با برگزاری 9 مسابقه درشهرهای مختلف شروع می شود.
تیم خونه به خونه تنها نماینده مازندران در چهارمین سال حضور خود دراین مسابقات در هفته نخست دربابل میزبان تیم ملوان بندرانزلی است.

  

لینک کوتاه:
https://www.payamemazand.ir/Fa/News/44091/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

اجرای طنزواره استانی با عنوان میرما در محمودآباد

حمایت تمام قد علم الهدی از بازگشت گشت ارشاد و طرح «نور»

6 مدال بانوان مازندران در مسابقات کشوری کوراش

امام جمعه ساری: باید فرزندان خود را برای جذب در حوزه‌های علمیه ترغیب کنیم

استقرار 1419 دستگاه صندوق الکترونیک برای انتخابات خرم‌آباد و چگنی

تصادف در محور پلدختر به خرم‌آباد 8 مصدوم برجا گذاشت

طرح نور فراجا موفقیت در حوزه جنگ نرم است

عملیات وعده صادق،نماد اقتدار کشور

برگزاری آئین بزرگداشت نخستین سالگرد شهید آیت الله سلیمانی

راهپیمایی «جمعه خشم» در خرم‌آباد

برگزاری آیین شکرگزاری رحمت ماه صیام در منطقه لفور مازندران

تذکر محترمانه و ارشاد باکرامت هدف اصلی «طرح نور» است

برگزاری آزمون استخدام پیمانی تامین اجتماعی در قزوین

آیت الله علم الهدی: تذکر محترمانه و ارشاد باکرامت، هدف اصلی «طرح نور» است

حمایت تمام قد علم الهدی از بازگشت گشت ارشاد و طرح «نور» /آموزش و پرورش موافقت کند اساتید حوزه عفاف و حجاب دختران را اقناع کنند

ماجرای چاقوکشی و ضرب و شتم در کشتی مازندران

ترافیک سنگین در جاده چالوس

حمله موشکی به اسراییل اعجاز وعده صادق بوده است

برگزاری آزمون استخدام پیمانی تامین اجتماعی

جزئیات پذیرش بدون آزمون کارشناسی ارشد در دانشگاه پیام نور + سایت ثبت‌ نام

برگزاری کنگره 400 شهید روحانی مازندران

پرداخت تسهیلات خوداشتغالی به مددجویان شهرستان نور

حضور 90 بازیکن و مربی در سومین مرحله جشنواره مینی بسکتبال کشور

ماجرای چاقوکشی و ضرب و شتم در کشتی مازندران | روایت داور مصدوم: فیلم تا قبرس و آلمان هم رسیده است، کتک خوردن یک داور! | آقایان برای رضایت گرفتن ...

همه چیز درباره واریز یارانه کمک معیشتی فروردین‌ماه | جیب سرپرستان خانوارها پر پول شد

خبر تهاجم به کشور از مرزهای خارجی تکذیب شد

مرگ 91 نفر بر اثر مصرف مواد مخدر در مازندران

کنگره 400 شهید روحانی استان مازندران برگزار می‌شود

توجه ویژه دولت برای رفع عقب ماندگی‌های بخش آب در مازندران

عجیب‌ ترین قتل امسال توسط یک مادر و دختر رقم خورد!

وضعیت تاسیسات هسته‌ ای اصفهان بعد از حادثه امروز

واکنش فرمانده کل ارتش به انفجار در اصفهان

انتصاب جدید در ستاد مرکزی راهیان نور کشور

کشف و توقیف چوب جنگلی قاچاق در آمل

مسدود شدن 205 چاه غیرمجاز در مازندران

امید به بازگشت روز‌های خوب نساجی

مرگ 91 نفر بر اثر مصرف مواد مخدر

حمایت از تشکل‌های مردم پایه فرهنگی هنری در مازندران

انتصابات جدید در ستاد راهیان نور

امواج آرام خزری در مازندران

اقدام غیر قانونی در شرکتی کردن پرسنل سابق موسسه اعتباری نور

تعیین تکلیف حدود 7 هزار چاه کشاورزی در مازندران

رتبه نخست مازندران در صادرات لبنیات

تردد در راه های مازندران عادی و روان است

بازار برنج در مازندران از رکود خارج شده است

اولتیماتوم 2 ماهه بازرسی لرستان برای تکمیل پل شوراب

ایران‌چک 500 هزار تومانی در بازار؟! + عکس

بارش‌های بهاری تا نیمه اردیبهشت‌ ادامه دارد؛ آیا بارندگی‌ها، کم‌بارشی زمستان را جبران می‌کند؟

مخالفت آمریکا با عضویت فلسطین در سازمان ملل

خبری تازه درباره پروازهای فرودگاه امام و مهرآباد