پیام مازند

آخرين مطالب

برنامه 90 ، بهانه جدید تیم فوتبال خونه به خونه برای انصراف ورزشي

  بزرگنمايي:

پیام مازند - ساری - بازی مالکان باشگاه خونه به خونه بابل با کارت انصراف ظاهرا تمامی ندارد و این بار برنامه 90 تلویزیون را بهانه قرار داده اند تا اعلام کنند که حاضر به شرکت در لیگ دسته یک فوتبال باشگاههای کشور نیستند.
به گزارش خبرنگار ایرنا ، اظهارات شل کن سفت کن مالکان خونه به خونه برای ادامه حضور در لیگ دسته یک پس از ناکامیشان در راهیابی به لیگ برتر فصل جاری آن هم با گل شماری در مقابل تیم هم استانی نساجی شروع شد و همچنان ادامه دارد.
سوت آغاز لیگ دسته یک فوتبال باشگاههای کشور چهار روز دیگر در حالی به صدا در می آید که هزاران هوادار بی شیله پیله و فوتبال دوست بابلی هر روز که از خواب بلند می شوند شاهد کوک جدیدی بر ساز انصراف مالکان متمول خونه به خونه هستند .
اولین بهانه برداران حسن زاده برای حضور نیافتن در لیگ دسته یک ، طرح تبانی نساجی برای صعود به لیگ برتر با گل شماری بود ، بعد از آن موضوع صغر سنی یکی از بازیکنان نساجی را در شهرآورد مازنی ها مطرح کردند ، بار سوم دلجویی نکردن مسئولان فدراسیون فوتبال را از دست اندرکاران خونه به خونه بهانه قرار دادند ، چهارمین بهانه هم انصراف شورای شهر بابل از خرید سهام تیم بود و اکنون نیز پای " عادل فردوسی پور " را به میان کشیده اند.
اطلاعیه انصراف خونه به خونه در حالی از شب گذشته در سایت این باشگاه قرار گرفت که تا همین دیروز هواداران خوش قلبش دلگرم حضور دوباره تیم محبوبشان در لیگ بودند .
برادران حسن زاده زمانی که شورای اسلامی شهر بابل از خرید سهم 49 درصدی باشگاه پا پس کشیدند ، دلگیر شده و اعلام انصراف کردند ، ولی پس از آن با دلجویی استاندار و مدیرکل ورزش و جوانان به ماندن در لیگ رضایت دادند.
بسیاری از کارشناسان فوتبال در مازندران از همان ابتدا که بهانه گیری ها مالکان خونه به خونه شروع شد ، بر این باور بودند که یک جای کار می لنگد .
گفته می شود مالکان تیم خونه به خونه با توجه به ریخت و پاش هایی که در سه دوره حضورشان در لیگ دسته یک داشتند ، کفگیرشان به ته دیگ خورده است .
تنها سال گذشته به اعتراف خود قاسم حسن زاده این تیم یک میلیارد تومان به سرمربی خود پرداخت کرد که رقم گزافی برای تیم دسته اولی محسوب می شود.
** اعلام کناره گیری قطعی از تیمداری
قاسم حسن زاده مالک باشگاه خونه به خونه شب گذشته در پایان برنامه 90 با انتشار بیانیه ای اعلام کرده اند که به صورت قطعی از حضور در لیگ دسته یک خودداری خواهند کرد.
در این بیانیه آمده است : ضمن عرض سلام خدمت مردم شریف مازندران و شهر بابل و فوتبال دوستان سراسر کشور، بدین وسیله ضمن تشکر از آقای عادل فردوسی پور بابت زحمت تهیه برای تولید برنامه مربوط به بررسی ادعاهای تیم خونه به خونه درباره اتفاقات هفته آخر لیگ دسته اول کشیده بودند و با توجه به پخش نشدن این برنامه، همین جا اعلام می کنم خونه به خونه فعالیتی در فوتبال ایران نخواهد داشت. اگر چه امروز هواداران بابلی با حضور در ورزشگاه ما را شرمنده خود کردند.
وی افزود : دل من امشب برای عادل فردوسی پور سوخت. او با وجود وقتی که برای تهیه برنامه اش گذاشته بود ، موفق به پخش آن نشد تا ما ایمان بیاوریم حریف قدرتمندان فوتبال ایران نخواهیم شد. بنابراین باتوجه به جمعی جهات، انصراف خود را از تیمداری اعلام کرده و تاکید می کنم فعالیتی در عرصه باشگاه داری نخواهم داشت.
حسن زاده تاکید کرد : البته از نظر من این یک شکست نیست ، بلکه پیروزی فوتبال و طرفداران فوتبال و مردم شریف شهر بابل است که تا انتهای فصل از تیم خود و نتایج آن حمایت کردند.
این در حالی است که کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال دیروز اعلام کرد : با توجه به این که موضوعات منتشرشده جملگی واجد وصف مجرمانه و حقوقی است و صرف ارائه این قبیل فایل‌های صوتی و اسناد کفایت اثبات تبانی برای مسابقه فوتبال را نمی‌کند، لذا به شاکی پرونده(مدیران باشگاه خونه به خونه بابل) اعلام شده است با طرح شکایت در مراجع قضایی ذیربط، درخواست رسیدگی به این قبیل موضوعات را مطرح کرده و در صورت اثبات، تصمیم مراجع قضایی را به‌عنوان ادله خود به این کمیته ارائه کنند.
کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال تاکید کرد که این کمیته " در روش‌های ارزیابی ادله خاص و محدودی دارد و ارزیابی ادله مذکور از صلاحیت این کمیته خارج است و طبق بررسی‌های صورت گرفته، بر اساس نظر کارشناسان و اهل فن و استعلام از مراجع بین المللی،تاکنون دلیلی بر وقوع تبانی در این مسابقه به میان نیامده است.
این کمیته در عین حال اعلام کرد که " پرونده کماکان مفتوح به رسیدگی است و به شاکی مهلت داده شده تا ادله قانونی خود را معرفی کند."
** بی خبری چند باره هیات فوتبال مازندران
در همین حال هیات فوتبال مازندران نیز اعلام کرد که هیچ نامه ای مبنی بر اعلام انصراف تیم خونه به خونه از لیگ یک به این هیات نرسیده است.
بر اساس مقررات ، تیم خونه به خونه بابل درصورت کناره گیری باید نامه مکتوب انصراف خود را به هیات فوتبال یا سازمان لیگ اعلام کند.
در صورت صحت کناره گیری خونه به خونه بابل ، تیم ایران جوان بوشهر که فصل گذشته از لیگ یک به دسته دوم سقوط کرد ،جایگزین این تیم مازنی در لیگ یک می شود.
خونه به خونه بابل با صعود نساجی قائمشهر به لیگ برتر در فصل گذشته رقابت های لیگ یک، تنها نماینده مازنی ها در این رقابت ها بود و در صورت قطعی شدن انصراف ، مازندران تیمی در لیگ دسته یک نخواهد داشت .
6982/1654

لینک کوتاه:
https://www.payamemazand.ir/Fa/News/45133/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

حمله هوایی به یک پایگاه حشد الشعبی در عراق/ یک کشته و 6 مجروح

آمریکا حمله به حشد الشعبی را رد کرد

حمله هوایی به یک پایگاه نظامی حشد الشعبی در عراق/ یک کشته و 6 مجروح

حمله صهیونیست‌ها به پایگاه حشدالشعبی در استان بابل عراق

انفجار در پایگاه حشدالشعبی در استان بابل عراق

فیلم/آماده باش پرسنل درمان در بیمارستان المحاویل در بابل

انفجار مقر فرماندهی حشد الشعبی در بابل عراق

ببینید | تصاویری از آتش‌سوزی ناشی از حمله هوایی درون پایگاه کالسو در بابل

جدیدترین تصویر از انفجار بزرگ در مقر حشدالشعبی | حجم گسترده آتش را ببینید

وقوع انفجار در شمال استان بابل عراق +فیلم

ببینید | اولین تصاویر از وقوع انفجار در یک مقر نظامی در استان بابل عراق

ببینید | فوری؛ حمله هوایی به مقر فرماندهی حشد الشعبی و مقر دفاعی در پایگاه کالسو بابل

ببینید | تصاویر تازه از انفجار مقر نظامی حشدالشعبی در استان بابل عراق

الگوبرداری استان های آذربایجان غربی و مازندران از طرح سفیران زیبایی قم

کسب مجوز استفاده از پوست‌های تک‌لایه و دولایه برای درمان بیماری‌های پوستی

اولین تصاویر واقعی پیکسل 9 پرو لو رفت

حامیان طرح پنجره‌های امید در آذربایجان غربی، پنجره پر نور نیازمندان شدند

اعلام جزئیات ممنوعیت تردد از آزادراه تهران - شمال به سمت مازندران

(تصاویر) آیین سنتی برف چال در مازندران

معرفی مسئول جدید بسیج اساتید دانشگاه پیام نور استان البرز

اطلاعیه شماره 3 فراجا درباره اجرای «طرح نور»

اطلاعیه و گزارش پلیس درباره اجرای طرح نور

با هرگونه رفتار وکُنش اشتباه احتمالی ماموران برخورد خواهد شد

فراجا درباره طرح عفاف و حجاب اطلاعیه جدید صادر کرد

اطلاعیه شماره 3 فراجا در اجرایِ "طرح نور"

اطلاحیه سوم پلیس درباره حجاب

اطلاعیه سوم پلیس درباره حجاب

تردد از آزادراه تهران - شمال به سمت مازندران ممنوع شد

اطلاعیه فرماندهی انتظامی کشور درباره اجرای «طرحِ نور»

فراجا: وضعیت حجاب در جامعه مطلوب‌تر شده است | جریان سازی معاندین بر عزم و اراده پلیس تأثیری نخواهد داشت

اطلاعیه فراجا درباره وضعیت حجاب: با هرگونه رفتار و کُنش اشتباه احتمالی ماموران نیز برخورد خواهد شد

اطلاعیه مهم فراجا درباره «طرحِ نور» (عفاف و حجاب)

بادبان ناسا بر فراز زمین برافراشته می‌شود!

با هرگونه رفتار و کُنش اشتباه احتمالی ماموران نیز برخورد خواهد شد

اطلاعیه فراجا در مورد گشت ارشاد؛ اجرای طرح نور ادامه دارد

با هرگونه رفتار و کُنش اشتباه احتمالی ماموران برخورد خواهد شد

سکوت تراکتوری‌ها پس از شکست

اطلاعیه فراجا در مورد طرح نور: وضعیت حجاب در جامعه مطلوب‌تر شده/سناریوهای ساختگی بر عزم و اراده پلیس تاثیری نخواهد داشت/ پلیس عاری از خطا و اشتباه نبوده و با هرگونه رفتار و کُنش اشتباه احتمالی ماموران برخورد خواهد شد

مطلوب شدن وضعیت عفاف و حجاب در سطح کشور نسبت به قبل از اجرای طرح

فراجا: وضعیت حجاب در جامعه مطلوب‌تر شده است

توقیف خودروی قاچاق در ساری

ببینید | نساجی مازندران - تراکتور

تجهیز و نوسازی 150 هکتار شالیزار آمل

بهره‌برداری ازطرح جامع زیرساخت اراضی در مازندران

تصویرسازی از عبور نور اختروش‌ها از میان ابر‌های میان‌کهکشانی

تساوی نساجی و تراکتور در 45 دقیقه نخست

محمد مهاجری: آقای وزیر کشور برای رهبری هزینه نتراشید/گمان کرده‌اید اگر اسم گشت ارشاد را به طرح‌نور تبدیل کنید قضیه تغییر ماهیت می دهد؟

طرح نور تعطیل می شود؟

پذیرش بدون آزمون استعداد‌های درخشان کارشناسی ارشد پیام نور کیش

منطقه فرهنگی و گردشگری عباس‌آباد، منطقه برتر گردشگری تهران در نوروز