پیام مازند

آخرين مطالب

چشم تیم لیگ برتری بانوان مازندران به دست اسپانسر گلستانی ورزشي

  بزرگنمايي:

پیام مازند - ساری – سرمربی تیم فوتبال سپیدار قائمشهر که امسال برای نخستین بار استان مازندران را صاحب نماینده در لیگ برتر فوتبال بانوان باشگاههای کشور کرده است ، می گوید که برای جلب حامی مالی با شرکتی در استان گلستان به مذاکره پرداخته است .
  تیم سپیدار قائمشهر با سوت پایان لیگ دسته یک فوتبال بانوان کشور که ششم مرداد ماه نواخته شد ، جامه نمایندگی مازندران را در لیگ برتر به تن کرد تا زنان مازنی هم در این سطح فوتبال صاحب نماینده شوند.
بازیکنان تیم سپیدار این روزها سرگرم تمرین در زمین فوتبالی در " کلاگر محله " قائمشهر هستند و تعداد بازیکنان آن هم در حال حاضر 15 نفر است .
بعد از مدت ها که استان مازندران در فوتبال نماینده ای نداشت ، تیم سپیدار قائمشهر طی یک سال گذشته با کسب سهمیه برای فوتبال بانوان و با کمترین هزینه و جذب 16 بازیکن توانست به لیگ برتر صعود کند.
سرمربی تیم فوتبال بانوان سپیدار قائمشهر روز دوشنبه به خبرنگار ایرنا گفت : تمرینات با بازیکنان قبلی تیم در حال انجام است و در حال حاضر 10 تا 15 بازیکن در تمرینات آمادگی تیم حضور دارند .
سارا آذری با بیان اینکه طبق اعلام فدراسیون فوتبال مسابقات از نیمه دوم مهرماه امسال آغاز خواهد شد ، افزود : با تمرینات مکرر تیم در صدد هستیم تا بازیکنان را از لحاظ تکنیکی و تاکتیکی به شزایط ایده آل برسانیم .
وی با اعلام اینکه تا اخر این هفته برای جذب بازیکن جدید فراخوان خواهیم داد ، گفت : اولویت اول ما جذب بازیکنان بومی است و در این بخش هم اولویت با افرادی است که تجربه حضور در لیگ برتر را دارند.
تیم سپیدار قائمشهر برای لیگ برتر نیاز به 23 بازیکن دارد در حالی که تعداد بازیکن هر تیم در لیگ یک 16 نفر است .
** ورزشگاه شهید وطنی برای تیم بانوان
سرمربی تیم سپیدار قائمشهر در خصوص برگزاری مسابقات لیگ برتر در شهرستان قائمشهر ، گفت : بناست تا با همکاری مسئولین ، مسابقات لیگ برتر بانوان هم در ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر برگزار شود ، اما اگر موافقت انجام نشد در زمینی این مسابقات را برگزار خواهیم کرد که شرایط حضور برای تماشاگران را داشته باشد.
وی با اعلام اینکه ورزشگاه کلاگر محله از لحاظ چمن برای تمرینات بازیکنان مساعد است ، افزود : اما این زمین ، جایگاهی برای تماشاگران ندارد و نمی تواند شرایط را برای مسابقات لیگ برتر فراهم کند.
سرمربی و مالک باشگاه تیم فوتبال سپیدار قائمشهر مهم ترین مشکل برای تیمش را تامین هزینه های آن دانست و گفت : شرایط برای تیم داری در لیگ برتر و حفظ این تیم بسیار سخت خواهد بود ، زیرا شرایط در لیگ برتر متفاوت تر است .
وی جذب اسپانسر برای تیم داری در لیگ برتر را مهم دانست و افزود : با شرکتی در استان گلستان و یک شرکت هم در شهرستان قائمشهر به مذاکره پرداخته ایم و قرار است تا بعد از برآورد هزینه ، نتیجه نهایی را به ما اعلام کنند که امیدوارم با شرکت قائمشهر به توافق برسیم.
آذری حضور در لیگ برتر را آرزوی دیرینه بانوان مازنی دانست و گفت که تمام تلاشش را برای جلب حمایت و ماندگاری در این لیگ به کار خواهد بست .
وی با اعلام اینکه از مسئولان نمی توان برای حمایت از تیم سپیدار در لیگ برتر توقعی داشت ، افزود : فوتبال بانوان نیازمند هزینه سنگین و کلان است و طبیعی است نمی توان این هزینه ها را بدون اسپانسر تامین کرد.
** کابوسی به نام جذب بازیکن غیربومی
سرمربی تیم سپیدار مهم ترین مشکل برای تیمداری در لیگ برتر را مجبور شدن به جذب بازیکن غیر بومی دانست و گفت : به دلیل این که امسال برای اولین بار در مسابقات لیگ برتر شرکت می کنیم ، جذب بازیکن غیربومی و شاغل برایمان سخت خواهد بود .
وی توضیح داد : با توجه به وضعیت مالی تیم ، نگهداری بازیکن غیربومی هزینه بر است ضمن این که مشکلات خاص دیگری را هم به همراه خواهد داشت .
آذری دومین مشکل مهم را عدم حمایت مسئولان برای شرکت در مسابقات لیگ برتر دانست و گفت : انتظار ما این است که مسئولان دستکم حالا که به لیگ برتر رفتیم ضمن حمایت از تیم ، هر از چندگاهی هم یادی از فوتبال بانوان بکنند.
وی اضافه کرد : هنگامی که مسئولی از نزدیک شاهد مسابقات می شود ، حضور آنان به جذب اسپانسر برای تیم داری هم کمک خواهد کرد .
** تفکیک جنسیتی مهم ترین مشکل
معاون ورزش بانوان اداره کل ورزش و جوانان مازندران  یکی از مهم ترین مشکلات برای عدم حمایت از تیم های بانوان را تفکیک جنسیتی اعلام کرد .
مریم فرجپور با بیان اینکه جا انداختن تیم بانوان بسیار مهم است ، افزود : امیدوارم قانونی وضع شود تا کسانی که از تیم های آقایان حمایت می کنند ، نسبت به حمایت از بانوان هم ترغیب شوند.
وی با اعلام اینکه برخی به بهانه حجاب بانوان حاضر نیستند برای تیم بانوان تبلیغ کنند ، گفت : این درحالی است که بانوان ما با حجاب کامل حتی در گرما مسابقه می دهند .
معاون ورزش بانوان اداره کل ورزش و جوانان مازندران ، تاکید کرد : باید برای حل این مشکلات بر روی مساله فرهنگی کار کرد تا بتوانیم تفکیک جنسیتی را از جامعه دور کنیم .
فرجپور در باره مشکلات مالی تیم های بانوان هم گفت : ما هم می توانیم از وزارتخانه با تامین اعتبارات به هیات ها پول تزریق کنیم و در این زمینه سال گذشته حدود 400 میلیون تومان از وزراتخانه برای ما ارسال شد که در بین هیات های ورزشی استان مازندران توزیع کرده ایم .
در استان مازندران بیش از 700 هیات ورزشی وجود دارد .
** اطلاع رسانی به مردم ، حلال مشکلات
معاون اداره کل امور بانوان و خانواده استانداری مازندران هم  گفت : بسیار خوشحالم که تیم فوتبال سپیدار قائمشهر به لیگ برتر صعود کرده است تا بانوان مازنی هم همزمان با مردان در این سطح فوتبال دارای نماینده باشند.
روفیا مجیدی افزود : ما می توانیم در بحث حضور تماشاگران برای مسابقات لیگ به تیم سپیدار قائمشهر کمک کنیم و این کار را با ارسال نامه به فرمانداری ها و شهرداری ها برای اطلاع رسانی به شهروندان و حضور یافتن آنان در مسابقات انجام خواهیم داد.
وی حضور بانوان برای تماشای مسابقات تیم سپیدار را قوت قلبی برای دست اندرکاران و بازیکنان این تیم دانست و افزود : در این زمینه از هیچ تلاشی دریغ نخواهیم کرد.
 

لینک کوتاه:
https://www.payamemazand.ir/Fa/News/48094/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

اعمال محدودیت ترافیکی در جاده کرج- چالوس و آزادراه تهران - شمال

پیش‌بینی وضع هوای مازندران در 6 روز آینده

مبادله تجاری 11 میلیون دلاری گمرکات مازندران و پاکستان

ادامه مراسم جمعه‌های خشم در مازندران

ضرب‌الاجل استاندار لرستان برای تعیین‌تکلیف برج‌های خرم‌آباد

شکوفه های بهاری در مازندران

ثبت بیش از 64 میلیون تردد در جاده های مازندران

پیش بینی تولید 1500 قلم کالای دانش بنیان در مازندران

حمایت حوزه‌های علمیه خواهران و جامعه‌الزهرا (س) از طرح نور

محمودآباد میزبان تور بین‌المللی دوچرخه سواری خزر شد

لزوم تقویت دانشگاه فرهنگیان

گسترش حمایت از دانش‌بنیان‌ها در مازندران

کشف رشوه خواری و پولشویی بیش از 20 میلیاردی در استان یزد

توزیع 1000 تن مرغ و گوشت قرمز منجمد تنظیم بازاری در مازندران

استاندار ایلام: از عملکرد اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان رضایت داریم

آخرین وضعیت جاده‌ها؛ تردد روان در محورهای چالوس و هزار

تجمع مردم خرم آباد در حمایت از اجرای طرح نور

وضعیت «برج‌های دوقلو» خرم‌آباد هر چه سریع‌تر تعیین تکلیف شود

ممنوعیت های تردد در محورهای شمالی در پایان هفته اعلام شد

وضعیت «برج‌های دوقلو» در خرم‌آباد هر چه سریع‌تر تعیین تکلیف شود

آبگرفتگی 10 مسکن در سوادکوه/ 7 سردهنه در بابل آسیب دید

ادامه مراسم جمعه های خشم در مازندران

کمیته انضباطی؛ خیبری‌ها 100 میلیون جریمه شدند

تاکید نماینده ولی فقیه بر رسیدگی بیشتر مسئولان به آسیب های اجتماعی

رئیس دادگستری مازندران به متعرضین منابع طبیعی هشدار داد

انهدام باند سارقان در خرم‌آباد

دستگیری سارقان حرفه‌ای منازل در تنکابن

پیش بینی افزایش دمای هوا در مازندران

تجمع مردمی حمایت از «طرح نور» در خرم‌آباد برگزار می‌شود

توضیح سردار رادان درباره گشت ارشاد/ مهمتر از طرح نور، پلیس ماموریتی ندارد!

طرح نور مایه قوت قلب و امید مردم است

ساماندهی رودخانه بابلک از بروز خسارت به یک روستا پیشگیری کرد

بیش از 300 برنامه هفته کار و کارگر در مازندران برگزار می‌شود

توزیع یک هزار تن مرغ و گوشت قرمز تنظیم بازاری در مازندران

حمایت هزار استاد حوزه علمیه قم از اجرای طرح «نور» فراجا

حمایت استاد حوزه علمیه قم از اجرای طرح «نور» فراجا

حمایت مردم از اجرای طرح نور

ثبت بیش از 64 میلیون تردد در جاده‌های مازندران

گشایش نخستین دوره المپیاد فرهنگی، ورزشی و علمی شهید عجمیان + فیلم

سوءاستفاده از احساسات زنان با پیج مادر

ثبت نام جام هواداری تمدید شد

طرح تدبر در سوره نور در خراسان جنوبی اجرایی می شود

تجلیل مردم اراک و ساوه از پلیس در اجرای طرح نور

قدردانی از همکاری و مشارکت مردم و مسئولان از اجرای طرح نور در آذربایجان غربی

قدردانی فرمانده انتظامی از همکاری و مشارکت مردم و مسئولان در اجرای طرح نور

آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز پنجشنبه 6 اردیبهشت / ترافیک سنگین در محور چالوس

قدردانی بانوان آستارایی از عوامل پلیس در اجرای طرح نور

اعزام تیم بوکس نوجوانان مازندران به مسابقات قهرمانی کشور

تشکیل یک استان جدید تصویب شد

توضیحات قوه قضاییه درباره حکم توماج صالحی