پیام مازند

آخرين مطالب

سلبریتی های مهربان که به طرفداران خود سر می زنند! + عکس اقتصادي

سلبریتی های مهربان که به طرفداران خود سر می زنند! + عکس
  بزرگنمايي:

پیام مازند - به معرفی سلبریتی هایی می پردازیم که هوای طرفداران خود را دارند و گاهی برای دیدن طرفداران دوآتشه خود سفر می کنند
سخاوتمندترین سلبریتی‌ها از سلنا گومز تا لیدی گاگا
سلبریتی‌ها هوادارانی دوآتشه‌ای دارند که حتی یک لحظه هم از یاد آن‌ها غافل نمی‌شود، سبک لباس پوشیدن این هواداران، عکس‌هایی که به دیوار اتاق می‌زنند و حتی حرف زدن و راه رفتن آن‌ها نیز همانند سلبریتی‌های محبوب‌شان است. اما از آنجایی که دنیا وفا ندارد بیشتر سلبریتی‌ها کوچکترین توجهی به هواداران ندارند، خوشبختانه در این بین سلبریتی‌هایی باوجدانی را نیز سراغ داریم که به بهانه‌های مختلف به هواداران خود سر می‌زنند و برای آن‌ها چیزی کم نمی‌گذارند. در همین راستا در ادامه قصد داریم به سلبریتی‌های سخاوتمندی اشاره کنیم که حسابی هوای طرفداران خود را دارند.
سلنا گومز
تجربه نشان داده است سلبریتی‌های جوان بیشتر جذب زرق و برق شهرت و پول می‌شوند و کمتر به فکر طرفداران خود هستند اما داستان سلنا گومز فرق می‌کند و با سلبریتی‌ طرف هستیم که کارهای انسان‌ دوستانه او زبانزد خاص و عام است. در سال 2018 سلنا گومز تصویری را منتشر کرد، در این تصویر سلنا از روی صحنه به سمت دختر کوچکی دستش را دراز کرده بود، گومز در پایین این تصویر نوشت «قلب من». چنین رفتاری حکایت از علاقه شدید سلنا گومز به هوادارانش دارد. این رفتار را در بیشتر تورهای سلنا گومز شاهد هستیم.

سلنا گومز
عشق و محبت سلنا گومز به انسان‌ها بازخوردهای خوبی داشته و باعث شد تا یکی از دوستانش برای پیوند کلیه به دادش برسد و با اهدای کلیه جانش را نجات دهد. سلنا در شبکه‌های اجتماعی هوادارانش را تگ می‌کند و گاهی اوقات در سر میز شام زمانی که هواداران در گوشه‌ای ایستاده‌اند میز خود را ترک می‌کند تا با آن‌ها غذا بخورد. جالب است بدانید یک بار سلنا گومز به استرالیا سفر کرد تا یکی از هواداران دوآتشه خود را ملاقات کند. حتی گفته می‌شود سلنا گومز به هوادارانی که به او زنگ می‌زنند نیز پاسخ می‌دهد.
دریک
اواخر سال گذشته دریک کمپینی را در اینستاگرام با هدف تشویق انسان‌ها به مهربان بودن با یکدیگر راه‌اندازی کرد. این امر از قلب رئوف دریک حکایت دارد. دریک رفتار سخاوتمندانه‌ای با هواداران دارد و گاهی اواقت به فروشگاه‌های میامی مراجعه می‌کند و پول تمامی چیزهایی که مشتریان خریده‌اند را پرداخت می‌کند.

دریک
چند ماه پیش نیز دریک یکی از موزیک‌ ویدئوهای خود را در دبیرستانی که شاگردان آن‌ از هوادارانش بودند فیلمبرداری کرد.
تیلور سویفت
انصافاً باید گفت این زیباروی خوش‌صدا چیزی در حق هوادارانش کم نمی‌گذارد، در همین راستا باخبر شدیم تیلور سویفت، با مراجعه به منزل کهنه‌سربازی 96 ساله‌ و اجرای موسیقی زنده برای او حسابی دلش را شاد کرد.

تیلور سویفت
گاهی اوقات نیز تیلور سویفت هدایایی را برای هوادارانش ارسال می‌کند و روی جعبه این هدایا دست‌نوشته‌هایی با خط خود می‌نویسد تا دل طرفدارانش را بدست آورد. حتی گفته می‌شود تیلور سویفت در مراسم عروسی طرفداران خود شرکت می‌کند.
بیشتر بدانید : 10 نکته ای که در مورد تیلور سوئیفت نمی‌دانستید!!
کایلی جنر
شاید بتوان به گوشه‌هایی از زندگی کایلی جنر خرده گرفت اما این سلبریتی‌ جوان و پول‌دار هر کاری که از دستش بر می‌آید را برای طرفدارانش انجام می‌‌دهد.

کایلی جنر
در همین راستا کایلی جنر در مجلس رقص رسمی دبیرستان یکی از هواداران خود حضور پیدا کرد. ظاهراً این هوادار کایلی جنر، پسری بوده که نتوانسته بود دل دختری را بدست آورد و کایلی جنر در این مراسم دست در دست این پسر رقصید تا ثابت کند که حسابی به فکر هوادارانش است.
الن دی‌جنرس
این مجری موفق 60 ساله سخاوتمندی را در حق هوادارانش تمام کرده و گفته می‌شود تاکنون چیزی حدود 50 میلیون دلار هدیه به طرفداران داده است. کمک‌های انسان‌ دوستانه الن به هواداران فقط مالی نیست و الن از محبوبیت و شهرت خود برای آشتی‌ دادن اعضای خانواده هوادارن خود، پیوند مجدد میان سربازان و نامزد‌هایشان و همچنین پرداخت شهریه‌های دانشگاه هواداران را می‌توان تنها قسمتی از فعالیت‌های سخاوتمندانه و انسان‌دوستانه الن دی‌جنرس نام برد.

الن دی‌جنرس
الن دی‌جنرس تنها با یک توییت توانست چیزی حدود 3.3 میلیون دلار برای یک بیمارستان کودکان کمک مالی جمع کند. در این توییت الن با سامسونگ توافق کرده بود که به ازای هر ری‌توییتی که عکس سلفی الن در مراسم اسکار به دنبال دارد مبلغ یک دلار دریافت کند.
دمی لواتو
کافی است یک جستجوی کوچک در گوگل داشته باشید تا با ده‌ها مطلب مربوط به فعالیت‌های انسان‌دوستانه لواتو در قبال هوادارانش روبرو شوید. دمی لواتو به اندازه‌ای محبوبیت دارد که وقتی هواداران وی در لندن متوجه شدند حالش خوب نیست و کنسرت لواتو در لندن کنسل شده است، به صورت دسته‌جمعی ترانه‌ای را با مضمون «زودتر خوب‌‌شو» برای لواتو خواندند.

دمی لواتو
مدتی پیش نیز شاهد مراجعه سرزده لواتو به یکی از بیمارستان‌های کودکان در لس‌آنجلس بودیم، لواتوی دوست‌داشتنی در این بیمارستان برای بچه‌ها ترانه خواند و حسابی دل آن‌ها را شاهد کرد. دمی لواتو برای اینکه ثابت کند هواداران نقش مهمی در موفقیت او دارند یکی از موزیک ویدئوهای خود را با حضور طرفداران ضبط کرد.
دواین جانسون
پشت هیبت ستبر و تنومند دواین جانسون قلبی از طلا پنهان شده است و گاه و بیگاه به بیمارستان‌های کودکان مراجعه می‌کند تا با عیادت از بیماران به آن‌ها روحیه بدهد. دواین جانسون یکی از سلبریتی‌هایی است که به خوبی از قدرت شبکه‌های اجتماعی باخبر است و در سال 2017 پیام اختصاصی را در یوتیوب برای طرفداران هندی خود منتشر کرد.

دواین جانسون
حضور غیرمنتظره جانسون در مراسم ازدواج هواداران را نیز می‌توان به عنوان یکی دیگر از رفتارهای دواین جانسون برای پاسخ به محبت طرفداران خود نام برد. گفته می‌شود دواین جانسون به یکی از هواداران خود وعده داده بود تا در مراسم رقص دبیرستان او شرکت کند اما نتوانست به این مراسم برسد و برای اینکه بدقولی خود را از دل این هوادار پاک کند، یک سالن سینما با 233 صندلی را به صورت اختصاصی اجاره کرد تا این دختر و دوستانش در سینما به تماشای فیلم Rampage با هنرنمایی دواین جانسون بنشینند. جانسون هزینه تمامی پاپ‌کورن‌ها و سایر تنقلاتی که این بچه‌ها در سینما خورده بودند را نیز متقبل شد.
آریانا گرانده
این سلبریتی‌ زیبارو و خوش‌صدا در سال 2014 تمامی طرفداران خود که منتظر اجرای برنامه او در شوی ویکتوریا سکرت بودند را مهمان شکلات و خوراکی‌‌های خوشمزه کرد و لیوان‌های نوشیدنی این هواداران را تک به تک شخصاً امضا کرد.

آریانا گرانده
آریانا گرانده در سال 2017 کنستری در منچستر با حضور 55 هزار نفر اجرا کرد و درآمد فروش این بلیط‌ها صرف امور خیریه شد.
کریس همسورث
کریس همسورث که وی را بیشتر با بازی نقش خدای ثور در افسانه‌های اسکاندیناوی می‌شناسیم در زندگی واقعی نیز گاه و بیگاه به کمک انسان‌ها می‌آید. جالب است بدانید کریس همسورث در سال 2017 کیف پول جیبی‌اش را گم کرد و جوانی 17 ساله این کیف را پیدا و به وی تحویل داد.

کریس همسورث
همسورث برای قدردانی از این طرفدار خود وی را به برنامه The Ellen Show دعوت کرد و جایزه‌ای 10 هزار داری به او پیشکش نمود. کریس هدف خود از این جایزه را پرداخت شهریه دانشگاه این جوان ذکر کرد و توصیه‌نامه‌‌ای با دستخط خود در تعریف از این جوان نوشت.
لیدی گاگا
اگر از طرفداران لیدی گاگا باشید بدون شک به‌خوبی می‌دانید که این سوپراستار حسابی به فکر هوادارانش است و هر کاری که از دستش برآید را برای بدست آوردن دل طرفداران انجام می‌دهد.

لیدی گاگا
در سال 2009 لیدی گاگا در اقدامی کاملاً غیر منتظرانه مهمانی هزار دلاری برای هوادارانش برگزار نمود و آن‌ها را به صرف پیتزا مهمان کرد. سال گذشته نیز شاهد برگزاری مهمانی برای هواداران لیدی گاگا بودیم. این مهمانی به دنبال به تعویق افتادن زمان برگزاری کنسرت لیدی گاگا و با هدف راضی نگه‌ داشتن هواداران برگزار شد. جالب است بدانید در سال 2017 لیدی گاگا برنامه خود را برای عیادت از یکی از هواداران بیمار خود متوقف کرد.
میلا کونیس
میلا کونیس یکی از افتاد‌ه‌ترین سلبریتی‌های حال حاضر است و در سال 2011 یکی از سربازهای حاضر در میادین نبرد افغانستان از میلا کونیس درخواست کرد تا در مراسم رقص همراهی‌اش کند و میلا نیز که عادت ندارد دست رد به سینه کسی بزند با حضور در این مراسم این سرباز را شگفت‌زده کرد.

میلا کونیس
بیانسه
انصافاً باید اعتراف کرد در میان تمامی بانوان سلبریتی، بیانسه یکی از پرکارترین چهره‌های سرشناس به‌حساب می‌آید اما این امر دلیلی نمیشود که بیانسه هوای طرفدارانش را نداشته باشد. مدتی پیش دو دوقلو که با نام Les Twins شناخته می‌شوند فیلمی از رقص خودشان با موسیقی بیانسه را در یوتیوب منتشر کردند. بیانسه این ویدئو را دید و به اندازه‌ای تحت تأثیر قرار گرفت که حدود 2 سال وقت برای پیدا کردن آن‌ها گذاشت.

بیانسه
یک بار نیز در میامی، بیانسه مهمانی گرفته بود و طرفداران در خانه‌ای دیوار به دیوار محل حضور بیانسه شروع به خواندن ترانه‌های وی کردند. بیانسه که صدای طرفداران را شنیده بود مهمانی را ترک گفت و با هواداران مشغول به پایکوبی شد.
مدتی پیش نیز بیانسه با یکی از طرفدارانش که در بستر بیماری گرفتار شده بود از طریق سرویس چت‌ ویدئویی فیس‌تایم از او عیادت کرد.
مایلی سایرس
این سلبریتی جوان و ساختار شکن ممکن است رفتارهای پرحاشیه‌‌ای داشته باشد اما هرگز از هوادارانش غافل نشده است و در سال 2013 به اندازه‌ای در معرض مهارت یکی از هوادارانش در شبکه‌های اجتماعی قرار گرفت که پس از پرواز به مکان زندگی وی برای انجام کاری با این طرفدار همکاری کرد.

مایلی سایرس
مدتی پیش نیز یکی از هواداران از مایلی سایرس درخواست کرد تا در مراسم رقص دبیرستان حضور پیدا کند، سایرس در پاسخ گفت بعید به نظر می‌رسد در این مراسم شرکت کند اما این جوان را به کنسرت خود دعوت کرد. مایلی سایرس اقدام‌ها انسان‌دوستانه‌ای نیز انجام داده است که در این زمینه می‌توان به تاسیس بنیاد Happy Hippie اشاره کرد. این انجمن با هدف کمک به جوانان بی‌خانمان و در معرض خطر تاسیس شده است.
جاستین بیبر
در سال 2014 جاستین بیبر در حال اسکیت‌سواری در خیابان‌های نیویورک مشاهده شد و یک روز بعد روزنامه‌ها نوشتند که بیبر برای دو نفر از هواداران خود از فروشگاه اپل‌استور گوشی آیفون خریده است.

جاستین بیبر
دو سال پیش نیز جاستین در یکی از کنسرت‌هایش با هوادارش عکس سلفی گرفت و در حساب کاربری اینستاگرام خود منتشر کرد تا علاقه خود به هواداران را یک بار دیگر ثابت کند.
نایل هوران
این خواننده ایرلندی 24 ساله از گروه معروف وان‌دایرکشن در سال 2016 عازم شهر نیویورک شد تا در برنامه امشب با جیمی فالون حضور پیدا کند. طرفداران هوران در مسیر وی در هوای بسیار سرد صف کشیدند و وقتی هوران متوجه سردی هوا شد اطراف منهتن به دنبال محلی گشت که 24 ساعته باز باشد و پس از پیدا کردن یک قهوه‌ فروشی تمامی هواداران را به این مکان دعوت کرد و از آن‌ها با قهوه پذیرایی نمود.

نایل هوران
هوران بعداً در جایی گفته بود اگر می‌دانست هواداران در هوای سرد به دیدار او می‌آیند حتماً از پیش چیزی را برای این ملاقات تدارک می‌دید.
جنیفر لاورنس
جنیفر لاورنس زیبارو و خوش‌اندام در حال پیاده‌روی بود که متوجه می‌شود یکی از هوادارنش روی چمن‌ها غش کرده است.

جنیفر لاورنس
این سلبریتی‌ که شجاعت‌های وی در فیلم The Hunger Games را همچنان به خاطر داریم، سریعاً با مرکز خدمات اورژانس تماس می‌گیرد و تا آمدن آمبولانس کنار این طرفدار باقی می‌ماند تا از سلامتی هوادارش خاطر‌جمع شود.
ریحانا
طرفداران ریحانا به خوبی می‌دانند که این هنرمند محبوب مشکلات خاص خودش را در زندگی دارد اما این مشکلات باعث نشده تا ریحانا لحظه‌ای از فکر طرفدارانش غافل باشد. به همین منظور در سال 2017 ریحانا مستقیماً پاسخ توییت یکی از طرفداران را داد و به کمک این هوادار شتافت

ریحانا
از قرار معلوم این طرفدار ریحانا پس از جدایی از دوست‌دخترش حسابی دچار افسردگی شده بود و ریحانا طرفدارش را دلداری داد که وی تنها فردی نیست که دچار چنین مشکل‌هایی شده است و انسان‌ باید همیشه و در هر شرایطی قوی و آینده‌نگر باشد.گفته می‌شود ریحانا شخصاً مواظب بود تا هوادارش این دوران سخت‌ را سپری کند و دوباره بتواند روی پای خودش بایستد.
بیشتر بدانید : ریحانا محبوبترین ستاره فیس بوک شد!
امیلیا کلارک
هنرپیشه‌های سریال بازی تاج و تخت راه صد ساله را در عرض یک شب طی کردند و پس از بازی در این سریال، یکی از دیگری معروف‌تر شده‌‌اند. امیلیا کلارک، مادر اژد‌ها و شکننده‌ زنجیرها در اردیبهشت امسال یکی از هواداران به همراه دوستش را به صحنه فیلم‌برداری سریال بازی تاج و تخت دعوت کرد.

امیلیا کلارک
در این بازدید امیلیا کلارک تمامی قسمت‌های صحنه‌ فیلم‌برداری این سریال را به هوادار خودش نشان داد. مدتی پیش نیز امیلیای دوست‌داشتنی به یک خیریه پزشکی کمک هنگفتی کرد تا سخاوت خاندان تارگرین را به هواداران ثابت کند.
کریس پرت
این سلبریتی‌ که فیلم‌های ژوراسیک وُرد و محافظین کهکشان را در کارنامه خود دارد از هر فرصتی برای مراجعه به بیمارستان کودکان در سیاتل فروگذار نمی‌کند. کریس پرت و کریس اوانس به همراه یکدیگر گاهی اوقات به بیمارستان کودکان در بوستنون نیز سر می‌زنند و در حین فیلم‌برداری صحنه‌های فیلم ژوراسیک وُرد، کریس پرت برای اینکه کودکان بستری در بیمارستان را سرگرم کند به آن‌ها آموزش رام کردن دایناسورها را می‌آموخت.

کریس پرت
کریس پرت در فضای آنلاین نیز دائماً طرفداران خود را به انجام کارهای خوب و انسان‌دوستانه تشویق می‌کند.
نیکی میناژ
طرفداران نیکی میناژ به خوبی می‌دانند که این سلبریتی در گذشته دوران سختی را پشت‌سر گذاشته و به همین دلیل نیکی میناژ همیشه هوای هواداران کم‌بضاعت خود را دارد. جالب است بدانید روزگاری قبل نیکی میناژ در رستورانی مشغول به کار بوده است، یک زوج در این رستوان، خودکار نیکی میناژ را می‌دزدند و پا به فرار می‌گذارند. رئیس نیکی میناژ نیز که این صحنه را دیده بود میناژ بیچاره را از کارش اخراج کرد.

نیکی میناژ
این داستان مال گذشته است و نیکی میناژ این روزها به اندازه‌‌ای پول در می‌آورد که قابل شمارش نیست. پرداخت هزینه خرید کتاب، کامپیوتر و مکان زندگی برای حدود 30 نفر از دانشجویانی که هوادار نیکی میناژ هستند را می‌توان تنها قسمتی از سخاوتمندی میناژ ذکر کرد.
هر کدام از این دانشجویان چیزی حدود هزار تا شش هزار دلار هزینه دارند که نیکی میناژ با سخاوتمندی تمام پرداخت می‌کند.
امینم
این رپر خوش‌آوازه پرداخت هزینه‌های یک مؤسسه خیریه در میشیگان را بر عهده دارد و در سال 2015 باخبر شد یکی از هواداران نوجوانش در بستر بیماری افتاده و حاضر است هر کاری برای ملاقات با امینم انجام دهد.

امینم
گفته می‌شود امینم پس از شنیدن این خبر تمام کارهای خود را متوقف کرد و با هواپیما از آتلانتا به نیویورک پرواز کرد تا این نوجوان مریض‌احوال را از نزدیک ملاقات کند. ظاهراً این نوجوان سرطان داشت و ساعت‌های آخر زندگی را سپری می‌کرده که امینم به ملاقاتش می‌رود.
امینم در این ملاقات اجازه حضور هیچ خبرنگار و دوربینی را نداد تا به راحتی از طرفدارش عیادت کند.
کیتی پری
کیتی پری علاقه زیادی دارد تا با لباس و ظاهر مبدل سراغ هوادارانش برود و آن‌ها را غافلگیر کند. در سال 2014 کیتی پیری در 5 مهمانی به صورت غیر محسوس حضور پیدا کرد. یک بار هم برای غافلگیر کردن یکی از هواداران به لندن پرواز کرد.

کیتی پری
او لباس یک فروشنده را بر تن کرد تا حسابی هواداران از دیدن وی تعجب کنند.
بیشتر بدانید : 10 نکته‌ای که در مورد کیتی پری نمی‌دانستید‍‍!! (+عکس)
زک افرون
تجربه نشان داده است هواداران پس از مشاهده سلبریتی مورد علاقه خود عقل و هوش از دست می‌دهند و سر از پا نمی‌شناسند، در همین زمینه زک افرون در صحنه فیلم‌برداری Baywatch مشغول به کار بود که یکی از هواداران با مشاهده زک دست و پایش می‌لرزد و گوشی‌اش از دستش می‌افتد. زک که این صحنه را مشاهده کرده بود سریعاً از هوادارش می‌پرسد گوشی شما شکست؟

زک افرون
زمانی که افرون با پاسخ مثبت این هوادار روبرو می‌شود نه تنها یک گوشی 949،99 دلاری برای طرفدارش می‌خرد بلکه اجازه می‌دهد این هوادار به زک نزدیک شود و حسابی با هم خوش و بش داشته باشند.
هارلی استایلز
هارلی استایلز سلبریتی است که برای هوادارانش هر کاری می‌کند، جالب است بدانید در سال 2017 هارلی استایلز در حالی که مشغول به اجرای تور جهانی خود بود مشاهده کرد که یکی از هوادارانش دچار حمله عصبی شده است. هارلی استایلز اجرای کنسرت را متوقف کرد و از هواداران پرسید کمکی از دست من بر می‌آید؟ سپس از طرفداران خواهش کرد تا مسیر انتقال این طرفدار که دچار حمله شده بود را باز کنند تا خدمات پزشکی راحت‌تر انجام شود.

هارلی استایلز
این هوادار بعداً در حساب توییتر خود نوشت هرگز فکر نمی‌کرده هارلی کنسرت را برای درمان پزشکی وی متوقف کند.
کیم کارداشیان
عده‌ای بسیاری بر این باور هستند که کیم کارداشیان شخصیتی درون‌گرا دارد و آنچنان که باید و شاید هوای طرفدارانش را ندارد اما مایک لیناردز، یکی از هواداران آلمانی کیم کارداشیان نظری دیگری در این زمینه دارد. کیم، برای مایک یک بلیت پرواز به لس‌آنجلس گرفت و شخصاً به استقبال وی در فرودگاه رفت، در هتل محل اقامت مایک نیز یک هدیه برای طرفدار خوش قرار داد تا سخاوتمندی خود را نسبت به هواداران ثابت کند.

کیم کارداشیان
در نهایت نیز کیم و مایک در کنار هم ناهار خوردند تا مایک لیناردز این روز خاطره‌انگیز را هرگز فراموش نکند.
بیشتر بدانید : واکنش خوانندگان مشهور به فاجعه منچستر: از تیلور سوییفت تا کیتی پری
بیشتر بدانید : افتضاح جاستین بیبر در کنسرت پس از حضور با ریحانا در کلوپ شبانه!!
منبع : زندگی ایده آل

لینک کوتاه:
https://www.payamemazand.ir/Fa/News/56837/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

قصه آدم‌هایی که برای عزت ایران می‌کوشند

اجرای طرح هادی روستایی در بهشهر نیازمند توجه است

ساری در مازندران الگو باشد/ وجود 5000 نیروی مازاد در شهرداری

20 هزار دلار دستمزد انتقال یک تن شیشه به تهران

خطری جدی کاربران آیفون را تهدید می‌کند؛ آی‌مسیج را غیرفعال کنید!

پروین: جای درویش باشم به بازیکنی که دنبال پول باشد می گویم خداحافظ!

تعلیق فعالیت رسانه های نور و بریا در افغانستان

اجرای طرح حجاب و عفاف با عنوان طرح نور در چهارمحال و بختیاری

بارسلونا پول خرید ارلینگ هالند را ندارد، حتی در تابستان 2025

ساری در زمینه های مختلف باید الگوی دیگر مراکز استان ها باشد

اعلام محدودیت ترافیکی روز ارتش در ساری

دستگیری کلاهبردار و کشف 41 فقره کلاهبرداری در خرم آباد

160 هزار واحد مسکن روستایی در مازندران ساخته شد

حادثه تلخی که برای 3 کارگر ایرانی افتاد

نشست ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان با رویکرد طرح نور

ساخت 3 فروند شناور رو-رو مسافری و اسکله راهیان نور در 1403

قدردانی مردم گلستان از نیرو‌های مجری طرح ملی «نور»

ساخت کارخانه زباله‌سوز ساری مهم‌ترین دغدغه برای رفع معضل زباله است

حذف و اصلاح نقاط حادثه‌خیز در محور پلدختر _خرم‌آباد

دستگیری سارق و کشف 6 دستگاه خودرو مسروقه در بابل

لزوم ارزیابی مصوبات سفر رئیس جمهور به مازندران

پروین: هرکس دلش با پرسپولیس نیست خداحافظ!

خطری جدی کاربران آیفون را تهدید می‌کند/ آی‌مسیج را غیرفعال کنید!

رویکرد تقویت و اصلاح نور و رنگ در راستای بهبود کیفیت منظر شهری

اطلاعیه قطع گاز در شهرستان نکا

مرکبات مازندران به 16 کشور جهان صادر شد

صادرات 28 میلیون دلاری مرکبات مازندران به 16 کشور جهان

تکذیب خبر مرگ دختر جوان در وزرا / پشت پرده خبر مرگ دختری در طرح نور چه بود؟

مصرف 5700 مگاواتی برق دوره پیک در مازندران پیش بینی می شود

تقلب در تعمیر پکیج و رادیاتور

تکریم عفاف و حجاب در طرح نور

تشکیل کمیته های تخصصی شورای سلامت کیش / تشکیل اولین کمیته تخصصی دندانپزشکان در راستای اجرای طرح سلامت پایدار هم زمان با روز دندانپزشک

برگزاری نمایشگاه غذاهای قرآنی در نکا

سفر سرپرست اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام به شهرستان ایوان

لزوم برداشت نارنج حاشیه باغات برای قطع پل ارتباطی میزبانی مگس میوه

رمزگشایی 9 فقره سرقت از اماکن خصوصی در ساری

اعمال محدودیت‌های ترافیکی به مناسبت روز ارتش در ساری

واگذاری پرسپولیس و استقلال به بانک‌ها خلاف قانون است

کشف برنج تقلبی در بابل

نشست مسئولان وزارت جهاد کشاورزی به منظور ارتقای بخش کشاورزی مازندران

شهرداری ساری نیروی مازاد را از حالت تهدید به یک فرصت کسب درآمد تبدیل کند

ثبت گزارش جامعه هدف بنیاد شهید و مردم با مراجعه به سامانه سوت زنی

مردم کردستان خواهان اجرای طرح نور در خصوص حجاب و عفاف هستند

حذف پذیره از قرارداد اجاره ای اماکن موقوفه ای مازندران

خروج بازار برنج از رکود، با خرید توافقی

برپایی موکب پذیرایی هیات بابل در غزه فلسطین

تکمیل مجتمع آبرسانی شیخ موسی 380 میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد

واگذاری پرسپولیس و استقلال به بانک‌ها، خلاف قانون و منویات رهبری است

بازداشت باند خانوادگی سرقت در زنجان

خبری تازه از عرضه شیرخشک در داروخانه ها