پیام مازند

آخرين مطالب

حرفهای جنجالی فرخ نژاد در مورد دستمزدش، قالیباف و..... اقتصادي

حرفهای جنجالی فرخ نژاد در مورد دستمزدش، قالیباف و.....
  بزرگنمايي:

پیام مازند - حرف‌های بازیگر جنجالی درباره علیز، گرین کارت آمریکا، قالیباف و میزان دستمزدش در مصاحبه با یک تلویزیون اینترنتی جنجال زیادی به پا کرده است. در ادامه نکات مهم این مصاحبه را خواهیم خواند
حمید فرخ نژاد از خود دفاع می کند
دو تابعیتی به کسی اطلاق میشود که پاسپورت کشور دیگری را داشته باشد. من گرین کارتی که دارم اجازه کار و اقامت در آمریکا‌ست. من این اجازه را دارم اما اینجا هستم و ایرانم. در میان مردم و ترافیک و همه چیز. گرین کارت از چند موضوع حاصل میشود، یکی‌اش سرمایه گذاری است که پولی را میبرند و آنجا اجازه سرمایه گذاری و اقامت میدهند. یکی از آنها گرین کارت نخبگی است. هنرمندان، ورزشکاران، افراد علمی و .. شامل آن میشوند.
برای من داستان عجیبی داشت. سال آخر دولت آقای احمدی نژاد بود. در چند تا بنیاد خیریه سفیر حسن نیت بودم. پیمان قاسمخانی دو تا بچه را معرفی کرد و گفت میتونی برای آنها کاری کنی؟ دوتا برادر بلوچ، سندرمی داشتند که سر آنها آرام آرام بزرگ میشود و در نهایت فوت میکنند. من خیلی دنبال این بودم که برای آنها کاری کنم و بفرستم خارج از کشور برای درمان. یکبار تماس گرفتند یک آقای خیری هست که میخواهد کمک کند. من هم ساعت 12 ظهر رفتم به دفتر آنها در مرکز شهر. داشتم از خودرو پیاده میشدم که ناگهان چیزی محکم به خودروی من خورد. پس از چند دقیقه فهمیدم دوتا زور گیر بودند با قمه های بزرگ که قصد اخاذی داشتند با داد و فریاد، آنها رفتند و بعدش هم که پلیس آمد با ناراحتی به من گفت چرا مواظب نبودم! خلاصه در آن مقطع همه اتفاق عجیب و ترسناک برای من رخ داد. تا مدت ها کابوس میدیدم و حالم خوب نبود. گفتم باید خانواده‌ام را حفظ کنم. خانواده ام از همه چیز برای من مهمتر است.
حمید فرخ نژاد و همسرش و پسرشان
یک پسر دارم که آن زمان کلاس چهارم و پنجم ابتدایی بود. هرچی تلاش برای دوبی کردم اما نشد. آخر متوجه شدم آمریکا، گرین کارت برای هنرمندان و .. میدهد. با وکیلی آشنا شدم که گفت اگر جایزه جهانی دارم بیاورم. چندتا جایزه داشتم و با مدارک خودم بردم. در حدود کمتر از دو ماه کارهای من آماده شد و گرین کارت گرفتم. آنها را بردم و خودم برگشتم. پسرم راضی بود و با همسرم ماندگار شدند. الانم از آن موقع آنجا هستند و تعطیلات میایند اینجا. من هم هر شیش ماه یک بار مجبورم بروم که اقامتم تمدید شود.
مال و اموال
من یک آپارتمان 160 متری در پاسداران دارم . اگر ادعا میکنید هر مستغلات دیگری در هر جای دنیا دارم بیایید این را اثبات کنید.
درآمد حمید فرخ نژاد
مثلا در مورد فیلم استرداد که گفته شد 420 میلیون گرفتم کسی نمیگوید این فیلم چند ماه طول کشیده است؟ آن فیلم 7 ماه طول کشیده بود و آن مبلغ دستمزد من برای 7 ماه بود. کار کردم نرفتم که اختلاس کنم! در همه جای دنیا همین است. 4 تا فیلم آخر من هر کدام خدا را شکر بالای 15 میلیارد تومان فروخته است. یعنی از دستمزد من، آن درآمد به دست می آید و تهیه کننده تشخیص میدهد برای کسب درآمد من را انتخاب کند. این یک بیزینس اس. تهیه کننده که دیوانه نیست به من پول اضافه بدهد. آنها میبینند بازی من برای آنها اینقدر درآمد دارد. مطمئن باشید اگر بازیگری را پیدا کنند که هزار تومان از من کمتر بگیرد و فیلم‌شان همانقدر فروش کند، تهیه کننده حتما او را انتخاب میکند. من این پول ها را از دستمزد و کار قانونی به دست آورده ام.
حمایت فرخ نژاد از قالیباف
من تا زمانی که آقای قالیباف بر مسند بود جایی نبودم که ایشان حضور داشته باشد. حتی یک مراسم چهار هزار نفره نیز نبوده که من و ایشان همزمان حضور داشته باشیم ولی به عنوان شهروند میگویم که او خیلی کارهای خوب برای شهر کرد. به جناح بندی های سیاسی کاری ندارم و از نظر سیاسی ممکن است فکر من با ایشان متفاوت باشد. افتخار میکنم روز بعد از آنکه از شهرداری رفت، در اینستاگرام به او تبریک گفتم. در آن مدتی که شهردار بود با او حتی یک ملاقات نداشتم اما باید واقعیت را میگفتم. خیلی ها اما این کار را نکردند. برای آنکه نگاهشان سیاسی بود نگفتند. در فرهنگ سیاسی باید بالغ بشویم و واقعیت ها را بگوییم.
حمید فرخ نژاد و بازی در فیلم لاتاری
از بازی در فیلم لاتاری دفاع میکنم. نقشی که بازی کردم، همان تفکر، من بودم. یک نفری که میگوید باید تعادل برقرار شود. شاید نقش های دیگری که به من پیشنهاد میشد را قبول نمیکردم. زمانی که داور بودم گفتم باید در فیلم های آقای مهدوبان و روستایی بازی کنم. خودم زنگ زدم و گفتم میخواهم در فیلم های شما بازی کنم. من در فیلم هایی بازی نمیکنم که یکسری از اتفاقات را وارونه نشان دهد و با تفکرات من همخوانی نداشته باشد، مثلا قلاده های طلا و پایان نامه که بخشی از تاریخ مملکت را نادیده گرفته بودند.
دوستی فرخ نژاد با سرمایه گذار شهرزاد
اخلاق داشته باشیم موقع کوبیدن و انتقاد کردن از همدیگر. مثلا الان نان در کوبیدن محمد امامی (سرمایه گذار شهرزاد) است. یا مثلا ساشا سبحانی. من نه این پسر جوان را میشناسم و نه ارتباطی دارم. یک بار صفحه اش را رفتم تا ببینم چرا اینقدر حاشیه دارد. واقعا مدرکی پیدا نکردم که چون پدرش مقام مسئول بوده خودش نیز از طریق پدرش مال و اموالی به دست آورده است. من میگویم اصل بر برائت افراد است و چرا تا قبل از اینکه چیزی ثابت نشده آبروی افراد را میبریم؟ فرقی هم ندارد از کدام جناح باشد. ما مسئولیم در مقابل حرف هایمان.
آقای امامی هنوز به لحاظ قانونی جرمی مرتکب نشده است. من با آقای امامی رفت و آمد داشتم اما رفاقتی نبود. مناسبت سینماست و ما با هزاران نفر در ارتباط بودیم. فیلمی بود که پیمان قاسمخانی و آفای چگینی آمدند به من پیشنهاد دادند و من هم قبول کردم. بعدا فهمیدم آقای امامی سرمایه گذار فیلم بوده. عکس هایی که با من و او را منتشر کرده اند، خود من در صفحه ام گذاشته بودم.
بستن صفحه اینستاگرام حمید فرخ نژاد
آنهایی که در صفحه اینستاگرامم به من فحش می دادند موفق شدند که من را تعدیل کنند. تا حالا هفت، هشت دفعه به وزارت اطلاعات احضار شدم و با آنها کل رفیق شدم ولی دلیل کم کاری من به خاطر آنها نیست. به خاطر فرزندم است که نمیخواهم خم به ابرویش بیاید. خسته شدم از این همه توهین هایی که به من در صفحه ام میشود و پسرم آنها را میخواند و ناراحت میشود. پست ها را بستم که آن فحش ها را نبیند. شما موفق شدید. شما آدم دارید، رسانه دارید، آدم در خارج دارید که برای من پست میگذارد و ... ما تمرکزمان را روی سینما میگذاریم.
بیشتر بدانید : متلک های تند و جسورانه حمید فرخ نژاد به روحانی + عکس کنایی
بیشتر بدانید : انتقاد حمید فرخ نژاد به ممنوع الفعالیتی برخی هنرمندان/ چیکار کرده که 40 ساله اجازه کار نداره؟
بیشتر بدانید : واکنش حمید فرخ نژاد نسبت به حادثه رخ داده برای کودک افغان
بیشتر بدانید : تلنگر جسورانه حمید فرخ نژاد به سیاستمداران + عکس عبرت آموز
منبع : روزنامه هفت صبح

لینک کوتاه:
https://www.payamemazand.ir/Fa/News/59463/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

ببینید | تصاویری از آتش‌سوزی ناشی از حمله هوایی درون پایگاه کالسو در بابل

جدیدترین تصویر از انفجار بزرگ در مقر حشدالشعبی | حجم گسترده آتش را ببینید

وقوع انفجار در شمال استان بابل عراق +فیلم

ببینید | اولین تصاویر از وقوع انفجار در یک مقر نظامی در استان بابل عراق

ببینید | فوری؛ حمله هوایی به مقر فرماندهی حشد الشعبی و مقر دفاعی در پایگاه کالسو بابل

ببینید | تصاویر تازه از انفجار مقر نظامی حشدالشعبی در استان بابل عراق

الگوبرداری استان های آذربایجان غربی و مازندران از طرح سفیران زیبایی قم

کسب مجوز استفاده از پوست‌های تک‌لایه و دولایه برای درمان بیماری‌های پوستی

اولین تصاویر واقعی پیکسل 9 پرو لو رفت

حامیان طرح پنجره‌های امید در آذربایجان غربی، پنجره پر نور نیازمندان شدند

اعلام جزئیات ممنوعیت تردد از آزادراه تهران - شمال به سمت مازندران

(تصاویر) آیین سنتی برف چال در مازندران

معرفی مسئول جدید بسیج اساتید دانشگاه پیام نور استان البرز

اطلاعیه شماره 3 فراجا درباره اجرای «طرح نور»

اطلاعیه و گزارش پلیس درباره اجرای طرح نور

با هرگونه رفتار وکُنش اشتباه احتمالی ماموران برخورد خواهد شد

فراجا درباره طرح عفاف و حجاب اطلاعیه جدید صادر کرد

اطلاعیه شماره 3 فراجا در اجرایِ "طرح نور"

اطلاحیه سوم پلیس درباره حجاب

اطلاعیه سوم پلیس درباره حجاب

تردد از آزادراه تهران - شمال به سمت مازندران ممنوع شد

اطلاعیه فرماندهی انتظامی کشور درباره اجرای «طرحِ نور»

فراجا: وضعیت حجاب در جامعه مطلوب‌تر شده است | جریان سازی معاندین بر عزم و اراده پلیس تأثیری نخواهد داشت

اطلاعیه فراجا درباره وضعیت حجاب: با هرگونه رفتار و کُنش اشتباه احتمالی ماموران نیز برخورد خواهد شد

اطلاعیه مهم فراجا درباره «طرحِ نور» (عفاف و حجاب)

بادبان ناسا بر فراز زمین برافراشته می‌شود!

با هرگونه رفتار و کُنش اشتباه احتمالی ماموران نیز برخورد خواهد شد

اطلاعیه فراجا در مورد گشت ارشاد؛ اجرای طرح نور ادامه دارد

با هرگونه رفتار و کُنش اشتباه احتمالی ماموران برخورد خواهد شد

سکوت تراکتوری‌ها پس از شکست

اطلاعیه فراجا در مورد طرح نور: وضعیت حجاب در جامعه مطلوب‌تر شده/سناریوهای ساختگی بر عزم و اراده پلیس تاثیری نخواهد داشت/ پلیس عاری از خطا و اشتباه نبوده و با هرگونه رفتار و کُنش اشتباه احتمالی ماموران برخورد خواهد شد

مطلوب شدن وضعیت عفاف و حجاب در سطح کشور نسبت به قبل از اجرای طرح

فراجا: وضعیت حجاب در جامعه مطلوب‌تر شده است

توقیف خودروی قاچاق در ساری

ببینید | نساجی مازندران - تراکتور

تجهیز و نوسازی 150 هکتار شالیزار آمل

بهره‌برداری ازطرح جامع زیرساخت اراضی در مازندران

تصویرسازی از عبور نور اختروش‌ها از میان ابر‌های میان‌کهکشانی

تساوی نساجی و تراکتور در 45 دقیقه نخست

محمد مهاجری: آقای وزیر کشور برای رهبری هزینه نتراشید/گمان کرده‌اید اگر اسم گشت ارشاد را به طرح‌نور تبدیل کنید قضیه تغییر ماهیت می دهد؟

طرح نور تعطیل می شود؟

پذیرش بدون آزمون استعداد‌های درخشان کارشناسی ارشد پیام نور کیش

منطقه فرهنگی و گردشگری عباس‌آباد، منطقه برتر گردشگری تهران در نوروز

پیام تسلیت مدیرکل بنیادآذربایجان غربی در پی درگذشت همکار خادم الشهدا حجت الاسلام «مصطفی حاجی حسینلو»

حمایت تمام قد علم الهدی از بازگشت گشت ارشاد / بنای نیروی انتظامی بر برخورد و مقابله نیست / «آیا بی حجابی از یک تخلف رانندگی نازل‌تر است؟»

ترکیب هجومی نساجی مقابل تراکتور

جابه‌جایی 3 تراکتوری با جدایی خمس

وقوع هرگونه انفجار در عراق تکذیب شد /تایید شناسایی اشیا خارجی پرنده در حریم هوایی‌

دستگیری دو نفر متخلف و کشف و دو قبضه اسلحه در منطقه حفاظت شده سفیدکوه خرم آباد

اجرای طنزواره استانی با عنوان میرما در محمودآباد