پیام مازند

آخرين مطالب

نگاهی به وضعیت تنها نماینده مازندران در لیگ برتر والیبال کشو ورزشي

  بزرگنمايي:

پیام مازند - ساری- فصل جدید مسابقات لیگ برتر والیبال باشگاههای کشور در حالی از 25 مهر ماه در شهرهای مختلف شروع می شود که مازندران به واسطه سقوط تیم ساری، تیم کاله آمل را به عنوان تنها نماینده استان در این رقابت ها خواهد داشت.
به گزارش خبرنگار ایرنا، تیم کاله مازندران در حالی دهمین فصل حضورش در سطح اول والیبال کشور را تجربه می کند که در 9 دوره حضورش با هدایت " بهروز عطایی" سرمربی آملی توانسته 2 مقام قهرمانی ، یک نایب قهرمانی و دو مقام سومی این رقابت ها را کسب کند.
قهرمانی در جام باشگاههای آسیا و چهارمی در جام باشگاههای جهان از دیگر مقام هایی بوده که کاله ای ها در یک دهه گذشته به آن دست یافته و لقب دومین تیم پرافتخار والیبال ایران را پس از پیکان تهران از آن خود کرده اند.
کارنامه قابل قبول کاله از یک سو و پیروی از سیاست های مدیران باشگاه مبنی بر جذب بازیکنان نوجوان و جوان کشور برای پرورش در آکادمی این تیم، باعث شده تا در چند سال اخیر کاله از رسیدن به مقام و رفتن روی سکو باز بماند، تصمیمی که به مذاق والیبال دوستان آملی و علاقه مند به نتیجه گرایی خوش نیامد و اینها در 5 سال گذشته در پی جذب نشدن بازیکنان ستاره و ملی پوش به این تیم و جدایی بازیکنان ملی پوش این شهر و کوچیدن به تیم های رقیب ، حسابی گله مند بودند.
کاله ای ها تمرینات پر فشار خود را امسال هر چند دیرتر از دیگر تیم های لیگ برتر در آمل شروع کردند و از اواخر شهریور ماه و با اضافه شدن چند بازیکن جدید به این تمرینات گروهی ، برنامه با نظم بهتری دنبال شد.
ظواهر امر حاکی از آن است که کاله ای ها امسال هم با بازیکنان جوان به دنبال کسب نتایج دلخواه و در خور شان در رقابت های این فصل باشند.
بازیکنانی که در فصل گذشته در تیم ملی نوجوانان وجوانان مسابقات جام جهانی را به همراه سرمربی آملی تیم ملی تجربه کردند، دراین فصل به آمل آمدند تا نمایش خود را در مهد والیبال کشور به رخ تیم های لیگ برتر بکشانند.
بهروز عطایی سرمربی آملی تیم کاله که در همه این سال ها به جز یک فصل با این تیم در سطح اول والیبال کشور حضور داشته، پیش از شروع تمرینات این تیم و به یک باره و پس از نشست با مدیران این باشگاه وت وانق دوجانبه راهی ارومیه شد.
حضور عطایی در ارومیه فقط منتج به عقد قراردادی شد که هرگز تا برگزاری تمرینات گروهی پیش نرفت تا این مربی آملی در کمتر از یک ماه، در تصمیمی عجیب تر به زادگاهش بازگشت تا تیم کاله را همانند چند سال اخیر در لیگ برتر همراهی کند.
مدیران این تیم امسال هم با نظر بهروز عطایی مربی آملی و حفظ کردن برخی بازیکنان فصل گذشته این تیم و جذب بازیکنانی از تیم های ملی نوجوانان وجوانان و چند بازیکن جوان و بومی ، لیگ را شروع خواهند کرد.
سرمربی تیم والیبال کاله مازندران در این باره به خبرنگار ایرنا گفت: البته تیم کاله به نسبت سال های گذشته دیرتر از نیمه دوم شهریور ماه تمرینات آماده سازی خود را شروع کرد و علت این امر هم وجود برخی ابهامات در نوع برگزاری مسابقات لیگ و نیز دیر تنظیم شدن قرارداد برخی از بازیکنان بوده است.
بهروز عطایی افزود: با این حال، نسبت به برخی تیم های دیگر از نظر برگزاری تمرینات عقب نیستیم ، اما نکته مهم این است که تمرینات را به طور منظم در دو نوبت صبح و عصر و جدیدی تر و پرفشار در آمل برگزار کردیم.
وی ادامه داد: با این حال اکنون وضع تیم خیلی خوب است و در روزهای اخیر فشار تمرینات را کمتر کردیم.
** بازی های دوستانه کاله درآمل
سرمربی تیم کاله مازندران همچنین به برگزاری بازی های تدارکاتی برای آماده سازی تیمش پیش از آغاز مسابقات لیگ برتر اشاره کرد وگفت: در روزهای آینده دو بازی دوستانه با تیم گنبد که در رقابت های لیگ برتر امسال حضور دارد، برگزار خواهیم کرد که کمک زیادی به شناخت وضعیت آمادگی بازیکنان تیم خواهد کرد.
عطایی افزود: در مسابقات پیش رو، با توجه به افزایش تعداد تیم های شرکت کننده، لیگ بسیار سختی را پیش رو خواهیم داشت و این وضعیت را برای تیم ما که بسیار جوان است ، سخت خواهد کرد.
وی ادامه داد: برای لیگ امسال حداقل 5 تا 6 تیم شانس رفتن روی سکو را دارند و از شانس قهرمانی برخوردار هستند و بقیه تیم ها نیز به تدریج در ردیف بعدی قرار می گیرند.
** قطعا کاله مدعی لیگ نیست
سرمربی تیم کاله مازندران با بیان اینکه به طور حتم تیم کاله با وضعیت مالی تعیین شده و بازیکنانی که جذب کرده و در اختیار دارد، نمی تواند با تیم های مدعی همچون پیکان و ارومیه رقابت کند، گفت: انتظار بر این است که هواداران و علاقه مندان به والیبال کاله واقعیت موجود باشگاه و تیم را درک کنند و توقع متناسبی را با وضع موجود داشته باشند.
عطایی گفت: البته این به آن معنی نیست که ما هیچ تلاشی نکنیم، اما تیم کاله در این فصل بازیکنان کاملا انگیزشی در اختیار دارد که آماده رقابت با بزرگان والیبال کشور است.
وی افزود: به هر حال ما در کاله کار خودمان را انجام خواهیم داد و با توجه به وضعیت دیگر تیم ها، این دلیل نمی شود که ما دست روی دست بگذاریم و کاری نکنیم . ما تلاش خودمان را خواهیم کرد و هدف ما در این فصل این است که بهتر از فصل قبل باشیم و به عنوان یک تیم خوب در آخر فصل از کاله یاد شود.
مسابقات لیگ برتر والیبال باشگاههای ایران با حضور تیم های شهروند اراک ، خاتم اردکان، پیکان تهران، فولاد سیرجان ایرانیان، شهرداری تبریز ، کاله مازندران، سایپا ، عقاب نهاجا ، نماینده خراسان رضوی ، چی چست، درنا ارومیه ، شهرداری ارومیه، شهرداری ورامین و شهرداری گنبد از روز 25 مهر ماه آغاز می شود.
تیم کاله مازندران که در فصل گذشته این مسابقات به مقام ششمی لیگ دست یافته بود ، در دهمین سال حضور خود در این مسابقات در هفته نخست روز 25 مهر ماه در آمل میزبان نماینده خراسان رضوی است.
7327/1654

لینک کوتاه:
https://www.payamemazand.ir/Fa/News/59517/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

جراحت سنگین داور، بازداشت و حکم جلب؛ فرجام تلخ کشتی نونهالان

ضرب سکه طلا را ‌خیانت‌ به مملکت می‌دانیم

با ورود مستقیم کشاورزان به بورس برنج، دست سودجویان قطع می‌شود

وضعیت راه‌های کشور؛ترافیک نیمه سنگین در جاده چالوس و آزادراه تهران–پردیس

اجرای برنامه‌های شاد برای کودکان و نوجوانان خرم آبادی

کشاورزان مازندران به استقبال کشت زراعی جدید رفتند

برنامه‌ریزی ناسا برای تجدید قوای کاوشگر ستاره‌های نوترونی

نخستین نشای مکانیزه مازندران آغاز شد

افزایش 20 درصدی فوتی ناشی از حوادث کار در مازندران

رهایی محکوم به قصاص از چوبه دار در مازندران

غایب بزرگ مقابل تراکتور: یک گلزن

دیدار مشاور رئیس جمهور در امور روحانیت با خانواده شهدا در سمنان

شهدا بهترین الگو برای انسان در مسیر الله هستند

غیور مردان بوشهری در بِستر غیور زنان بوشهری شکوفا شدند

تغییر استاندار مازندران تکذیب شد

شتاب ساخت مسکن مازندران در دولت سیزدهم

جیب بارانه بگیران پر پول شد

زنجیره انسانی مازندرانی‌ها ‌در حمایت از عملیات وعده صادق

کشف انبار لوازم خانگی 12 میلیارد ریالی قاچاق در خرم آباد

شکل‌گیری زنجیره‌ علوی‌تباران در حمایت از عملیات وعده صادق

رشد هزار میلیاردی خروج سرمایه از بورس

مدیریت هوشمندنیاز اساسی مازندران در آموزش عالی

حمایت مردم اردبیل از اجرای طرح «نور» فراجا

تنبیه دانش‌آموز مرزن‌آبادی توسط معلم در حال پیگیری است

توت فرنگی جویبار در سبد میوه مناطق مختلف کشور

اولین نشای برنج در مازندران انجام شد

عزل معاون متخلف به‌دلیل تنبیه دانش‌آموز مرزن‌آبادی

شکل‌گیری زنجیره‌ علوی‌تباران در نوار ساحلی مازندران در حمایت از عملیات وعده صادق

شالیکاری در مازندران مکانیزه شود

قدردانی از زحمات نیروی انتظامی استان یزد

قدردانی نماینده ولی‌فقیه در استان از اجرای طرح نور

رد شایعات تغییر استاندار مازندران

(تصاویر) تشکیل زنجیره انسانی در ساحل مازندران

برگزاری جشن گلریزان، دست‌های ماندگار در نوشهر

حمایت مردم محمودآباد از عملیات « وعده صادق»

زنجیره انسانی در ساحل نکا

اجرای 12 پروژه آبرسانی در رامسر

رهایی محکوم به قصاص از چوبه دار در کجور مازندران

دیدار رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با خانواده شهید نادر مهدوی

هیچ مانعی برای برنامه های فرهنگی در حوزه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت وجود ندارد

محدودیت‌های ترافیکی جاده‌های شمالی کشور

اعمال محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته در محورهای مواصلاتی مازندران

قهرمانی اراک در مسابقات والیبال دانشجویان منطقه پنج دانشگاه آزاد

تدوین نقشه مهندسی فرهنگی استان مازندران

سالگرد درگذشت دست‌نشان با حضور کادرفنی نساجی

زنجیره مردمی حمایت از عملیات «وعده صادق» در سواحل دریای مازندران

موضوع ایثار و شهادت موضوع بسیار مهم دولت سیزدهم است/بکارگیری ظرفیت های مردمی از برنامه های جدی بنیاد است

گردهمایی فعالان هنری مساجد مازندران

مطالبه عمومی برای اجرای طرح نور درمازندران

لزوم استفاده از ظرفیت‌های دانشگاه آزاد برای پویایی و شکوفایی کشور