پیام مازند

آخرين مطالب

نماینده مردم نور و محمودآباد در مجلس شورای اسلامی خبر داد

بهره برداری از نخستین تارنمای روستایی کشور در چمستان اجتماعي

  بزرگنمايي:

پیام مازند - نماینده مردم نور و محمودآباد در مجلس شورای اسلامی از بهره برداری از نخستین تارنمای روستایی کشور در چمستان خبر داد.
به گزارش ایسنا مازندران،علی اسماعیلی در دومین همایش بزرگداشت روز مجلس در شهرستان نور با اشاره به اینکه تمامی تلاش نماینده دفاع از حقوق ملت در ظرفیت قانون اساسی به عنوان وکیل مدافع است، اظهار کرد: نخستین حرکت مدیران باید توسعه انسان باشد.
وی با بیان اینکه هدف دوم مدیران حفظ و حراست محیط زیست و آب و خاک و دریا و آب بندان و جنگل است، اظهارکرد: در همین راستا نخستین حرکت برای آغاز مطالعه و بردن این پروژه در جدول 20 و 19 بودجه کشور برای فاضلاب شهر نور ، رویان و ایزدشهر و امیرآباد در دوره خدمتگذاری آغاز شده است.
نماینده مردم نور و محمودآباد در مجلس شورای اسلامی در ادامه از آزادسازی و زیبا سازی سواحل نور ، رویان و ایزدشهر و امیرآبادسخن گفت و افزود: تصویب طرح منطقه ویژه اقتصادی و گردشگری در شهرستان نور در کمیسیون اقتصادی و صحن علنی مجلس و شورای برنامه ریزی استان مازندران و همچنین کلنک بیمارستان 160 تختخوابی بعد از 40 سال نیز انجام شد.
* خط ریلی تهران به شمال از مسیر بلده
اسماعیلی در ادامه از تفکر خط ریلی تهران به شمال از مسیر بلده خبر داد و تاکید کرد: با راه اندازی این خط ریلی که در حال آماده سازی ساز و کار آن نیز هستیم فاصله تهران به شمال به نیم ساعت کاهش پیدا می کند.
نماینده مردم نور و محمودآباد در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه سومین بخش از توسعه پایدار اصل ارتباطات و تکنولوژی ارتباطات است ،تصریح کرد: نخستین و بزرگ ترین پروژه تارنمای روستایی کشور در بخش چمستان بهره برداری خواهد رسید و درآینده نزدیک این پروژه در 8 روستای بخش مرکزی نیز افتتاح خواهد شد.
وی آینده اقتصاد شهرستان را اقتصاد مجازی دانست و افزود: با تحت پوشش قرار دادن فیبر نوری در تمامی شهرستان نورآینده این شهرستان پایه تجارت الکترونیک ، شهروند الکترونیک ودولت الکترونیک خواهد بود.
*مدرس بهترین الگو برای نمایندگان مجلس
حجت الاسلام قنبر علی احمدی با اشاره به اینکه روحانیت شیعه در 200 سال اخیر در مسیر ترویج دین و ارزش های اسلامی در جهت منافع مردم و ایران اسلامی مجاهدات های زیادی کرده است، اظهار کرد:شیخ فضل الله نوری پیشانی مجاهد دوران مشروطیت در ملی شدن صنعت نفت و همچنین آیت الله کاشانی و شهید مدرس و همچنین امام خمینی ( ره) که این انقلاب بزرگ را به بشریت عصر امروز هدیه کردند.
وی با بیان اینکه مستکبران عالم از شهید مدرس می ترسیدند،یادآورشد:وی به عنوان بهترین الگو برای مجلسیان و نمایندگان است.
حجت الاسلام احمدی با اشاره به اینکه مجلس در راس همه امور قرار دارد، تصریح کرد: سرنوشت یک کشور به مجلس برمی گردد زیرا تمامی خواسته های به حق مردم باید در مجلس تعیین و تکلیف شود،کارنمایندگان در جهت تصویب قوانینی که به نفع جامعه و برای پیشرفت این کشورباشد، بسیار دشوارو حساس است.
وی در ادامه با بیان اینکه استیضاح و سوال حق مجلس است، تاکید کرد: استیضاح باید در جای خود برای مسائل نظام انجام شود،چون مدیر ضعیف و مسئولی که اراده برنامه ریزی ندارد در این کشور جایی ندارد.
امام جمعه نور خاطرنشان کرد: نمایندگانی که در عزل و نصب ها دخالت دارند باید افرادی را که بتوانند گره ای از مشکلات شهرستان را بازکرده و گام های مثبت بردارند بر سر پست ها قرار دهند.
حجت الاسلام احمدی با اشاره به اینکه استان مازندران دارای تمامی ظرفیت ها ویژه است، یادآورشد: اتحاد بزرگان استان با یکدیگر و ارتقا مدیران در بالا ترین سطح کشور می تواند نقطه پرش بزرگان مازندران در قامت وزارت باشد و این استان کمبودی به نسبت دیگر استان های کشور ندارد .
* مجلس ویترین نظام و عصاره ملت است
در ادامه این جلسه علی شادمان فرماندار شهرستان نور با اشاره به اینکه مجلس ویترین نظام و عصاره ملت است ، اظهار کرد: افرادی که در جایگاه مجلس قرار گرفتند باید همواره به یاد داشته باشند با رای ملت انتخاب شده اند تا سرنوشتی مطلوب برای آن ها رقم بزنند.
وی با بیان اینکه به عقیده صاحب نظران علوم سیاسی استقلال هدفی برای ایجاد قوا و تعادل قدرت جهت پیشرفت کشورها است، تصریح کرد: هیچ وقت استقلال به مفهم حرکت جزیره ای و جداگانه مد نظر صاحب نظران مربوطه نبوده، توزیع عادلانه قدرت برای آن ها ملاک بوده است.
فرماندار شهرستان نور با تاکید بر اینکه این شهرستان در حوزه های توسعه و اجرایی به طور جدی عقب ماندگی های تاریخی دارد، افزود: علی رغم تمامی تلاش ها مدیران گذشته مشکلات جدی در این شهرستان خودنمایی می کند.
وی بیان اینکه دولت در سخت ترین شرایط اقتصادی قرار دارد، یادآورشد: حدود پنج ماه پیش دولت تورم 40 درصدی را به کمتر از 10 درصد رساند و رشد منفی اقتصادی را به حدود 7 بهبود بخشید، باید در حمایت از این دولت گام های جدی برداشته شود.
* مجلس چراغ هدایت دولت و ملت است
نماینده مردم فریدونکنار و بابلسر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه مجلس چراغ هدایت دولت و ملت است ، اظهار کرد: قانون گذاری از وظایف قانونی دراختیار نمایندگان است تا در مسیر توسعه گام های بلندی را بردارند.
ولی الله نانواکناری تصریح کرد: نمایندگان مازندران در در بخش کشاورزی ، مالیات بر ارزش افزوده را به عنوان یک قانون در مجلس به رای گذاشتند که با گرفتن آرا مشکلات کشاورزان در بخش مرتفع شود.
وی با اشاره به اینکه اسکتبار جهانی جبهه سوم را برای کشورما تدارک دیده است، افزود: استکبار جهانی جنگ اقتصادی و جنگ عملیات روانی،ناامنی و ترور را در دستور کار قرار داده است.
نماینده مردم فریدونکنار و بابلسر در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد:با رهبری فرمانده کل قوا حضرت آیت الله خامنه ای در جنگ اقتصادی قدم به قدم حربه های دشمن را نقش بر آب خواهیم، همه باید دست به دست هم بدهند تا در این جبهه نابرابر که دشمن برای ما تعبیه کرد در کنار هم ید واحد باشیم تا باد موفقیت به پیروزی برسیم .
انتهای پیام

لینک کوتاه:
https://www.payamemazand.ir/Fa/News/67385/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

تشکیل زنجیره انسانی حمایت از عملیات وعده صادق امروز در سواحل مازندران

بازی مرگ و زندگی پرشور‌ها در قائم شهر

راهنمای بازیابی ارزهای دیجیتال دزدیده شده + راهکارهای افزایش امنیت حساب

برخورد بازدارنده دستگاه قضایی با متخلفان حوزه منابع طبیعی و محیط زیست

اعمال محدودیت‌های ترافیکی در جاده‌های مازندران

کوراش کاران نهاوندی راهی مسابقات آسیایی و جهانی شدند

واژگونی اتوبوس مسافربری در یزد حادثه ساز شد

تنبیه دانش‌آموز مرزن آبادی توسط معلم در حال پیگیری است

نقشه استعمار، ایجاد اسرائیل بزرگ

کنایه سنگین نماینده مجلس به رئیسی درباره قیمت دلار

رئیسی اسرائیل را تهدید به پاسخ شدیدتر کرد

مازندران/ تنبیه بدنی یکی از دانش آموزان دوره متوسطه اول از سوی معلم

قدردانی فراجا از همکاری مردم در اجرای طرح نور

وضعیت راه‌های کشور؛ ترافیک سنگین در جاده چالوس و هراز

مرکز تخصصی تئاتر مساجد در مازندران رونمایی شد

زرد، آبی، بی‌خوابی/ چگونه تلفن هوشمند چرخه زیستی را مختل می‌کند؟

حراست ورزش مامور رسیدگی به چاقوکشی در کشتی!

مشکل بزرگ دولت بریتانیا؛ رومن آبراموویچ با پول فروش چلسی چه خواهد کرد؟

هشدار صندوق بین‌المللی پول در مورد شکنندگی مالی

گم شدن پول‌هایی که قرار بود خرج بی‌خانمان‌های کالیفرنیا شود

پول‌ طلا و نقره مشکلات اقتصادی را حل می‌کند

ضرب سکه‌های طلا خیانت به کشور است

راهکارهایی برای خرید و فروش انرژی توسط بخش خصوصی در مازندران

گردهمائی بزرگ و صمیمی جانبازان 70 درصد همدان با مسئولان استان

نماینده فارس در اندیشه صدرنشینی لیگ برتر هندبال کشور

تاجران پول در نظام سرمایه داری همان بانک‌ها هستند

حراست وزارت ورزش به میدان آمد؛ رسیدگی فوری به جنجال چاقوکشی در کشتی مازندران

معرفی نفرات برتر مسابقات کوراش قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی زنان

آغاز جشنواره استانی طنزواره میرماه در محمودآباد

برترین کاراته‌کا‌های ایران مشخص شدند

ضرورت راه‌اندازی خانه هنرمندان در مازندران

600 هزار مترمکعب تصفیه خانه وارد مدار شد/آبرسانی به 5000 روستا

اصلاح حکمرانی آموزشی بر پایه دانش و اخلاق

اهدای گل توسط جمعی از بانوان بابلی به کارکنان نیروی انتظامی برای اجرای طرح نور + تصاویر

صندوق بین‌المللی پول خوش‌بین شد | تورم ایران وارد کانال 30 درصدی می‌شود

دختران خراسان شمالی فاتح مسابقات کوراش قهرمانی کشور

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش: امنیت کشور مرهون حضور همه جانبه ارتش در کنار سایر نیروهای مسلح است

دلیل عجیب و متفاوت یک مرد برای خفه کردن همسرش

بازگشت نساجی به خانه برای دیدار حساس با تراکتور

سکه‌های طلا در خانه‌ها انبار شده و هیچ مشکلی از جامعه را رفع نمی‌کند

دختران خراسان شمالی فاتح مسابقات کوراش قهرمانی کشور شدند

ورود حراست وزارت ورزش به ماجرای چاقوکشی در کشتی مازندران

زمزمه های ورود ایران چک های 500هزار تومانی به بازار

ورود حراست وزارت ورزش و جوانان به اتفاقات مسابقات کشتی در مازندران

بیکاری فارغ التحصیلان مازندران بالاتر از میانگین کشور

محسن اراکی: در نظام اقتصادی باید طلا و نقره واسطه معامله باشند/ خیانتی که به سرمایه‌های این مملکت می‌شود ضرب سکه‌های طلا است/ یک تکه کاغذ در هر کشور قدرت ارزش متفاوتی دارد؛ این بزرگ‌ترین دزدی است که در آمریکا رقم می‌خورد

رییس کمیسیون حقوقی مجلس: ایرادات لایحه حجاب را برطرف کردیم، ببینیم شورای نگهبان چه کار می‌کند/ طرح نور نیروی انتظامی جدا از قانون مجلس است

معرفی فرصت های سرمایه گذاری کیش از رسانه ملی

سرهنگی: اجرای دقیق قوانین مناطق آزاد باعث حفظ و جذب سرمایه گذاران و جلوگیری ازخروج آنان از کشور می شود

توصیه داور مسابقه «میدون» به دانشجویان برای تجارت موفق/ چگونه می‌توان نرم‌افزارهای جهانی را تبدیل به مدل ایرانی کرد؟