پیام مازند

آخرين مطالب

ترافیک مخاطب برای فیلم های جشنواره فجر در مازندران فرهنگي

  بزرگنمايي:

پیام مازند- سال گذشته فیلم های جشنواره فجر در 2 سینمای سپهر ساری و شقایق نوشهر اکران شده بود که در مجموع حدود 20 هزار تماشاگر داشت در حالی که امسال تنها پنج روز از زمان اکران گذشته و تنها یک سالن سینمایی هم میزبان جشنواره است.
به گفته مسئول انجمن سینمای جوانان مازندران، تا کنون 12 فیلم از بخش سودای سیمرغ در 16 سئانس روی پرده سینما سپهر ساری اکران شد و چهار فیلم نیز از بخش سیمرغ و پروانه ها در این سینما روی پرده رفت.
آذر محمودی گفت: در مجموع تعداد اکران های جشنواره ای در این سینما از 12 بهمن تا ظهر روز سه شنبه 16 بهمن را به 20 اکران رسیده است که تا پایان امروز نیز طبق برنامه چهار اکران دیگر انجام می شود.
وی با اشاره به استقبال چشمگیر دانش آموزان و مسئولان مدارس و آموزش و پرورش از بخش سیمرغ و پروانه ها، اظهار داشت: خوشبختانه با هماهنگی آموزش و پرورش استان مازندران، تا کنون حدود چهار هزار دانش آموز از مدارس مختلف شهرستان های ساری، قائمشهر و جویبار برای تماشای فیلم های بخش سیمرغ و پروانه ها به سسینما سپهر آمدند.
محمودی افزود: سینما سپهر ساری 985 صندلی دارد که در تمام سانس های صبح که ویژه دانش آموزان بود و فیلم ها رایگان اکران شدند، سالن سینما به طور کامل پر شد.
بخش سیمرغ و پروانه ها فردا هفدهم بهمن با اکران انیمیشن سینمایی " آخرین داستان " ساخته اشکان رهگذر از ساعت 10 صبح، در سینما سپهر ساری پایان می یابد.
مسئول انجمن سینمای جوانان مازندران گفت: آخرین آمار از بلیت فروشی فیلم های جشنواره فجر در سینما سپهر نشان می دهد دکه تا پایان روز چهارم بیش از 6 هزار و 500 نفر برای تماشای 12 فیلمی که تا کنون در این سینما روی پرده رفت بلیت تهیه کرده اند.
محمودی افزود: با توجه به این که فردا و پس فردا روزهای پایانی هفته است، پیش بینی می کنیم که استقبال از فیلم های جشنواره افزایش یابد، چرا که هم خانواده ها و علاقه مندان فرصت بیشتری برای حضور در سینما دارند و هم این که هر چه از جشنواره می گذرد، تعداد افرادی که از اکران فیلم ها با خبر می شوند بیشتر می شود. طبیعی است که در دو روز پایانی مخاطبان بیشتری به سینما سپهر بیایند.
وی با بیان این که استقبال مخاطبان سینما در مازندران از فیلم های جشنواره قابل قبول است، گفت: با توجه به فرصت کمی که برای تبلیغ وجود داشت، استقبال مناسبی از فیلم شده است.
** پیشتازی سرخپوست
از بخش سودای سیمرغ، 13 فیلم برای اکران در مازندران انتخاب شد که برای 6 فیلم سه اکران در نظر گرفته شد، سه فیلم هم با 2 اکران و چهار فیلم هم تک اکران هستند.
آمارهای مربوط به فروش بلیت فیلم های فجر در مازندران نشان می دهد که تا پیش از اکران نخست روز پنجم، 6 هزار و 554 نفر برای تماشای 12 فیلم روی پرده رفته در 16 اکران اخیر به سینما سپهر رفتند. یعنی به طور میانگین در هر اکران حدودا 410 نفر با تهیه بلیت به سینما سپهر رفتند.
تا کنون بیشترین آمار فروش بلیت مربوط به فیلم سینمایی " سرخپوست " بود که یکهزار و 511 نفر برای تماشای این فیلم در 2 نوبت اکران به سینما سپهر آمدند. سرخپوست به کارگردانی نیما جاویدی، روز چهارشنبه 17 بهمن یک اکران دیگر در سینما سپهر دارد.
برای فیلم سینمایی " طلا " نیز در یک نوبت اکران در سینما سپهر ساری 694 بلیت فروخته شد. دومین اکران این فیلم ساعت 17 روز سه شنبه 16 بهمن است.
فیلم سینمایی " جان دار " به کارگردانی مشترک حسین امیری دوماری و پدرام پورامیری در 2 نوبت اکران 927 مخاطب را به سالن سینما سپهر کشاند. این فیلم در آخرین سئانس روز چهارشنبه یک اکران دیگر در سینما سپهر ساری دارد.
فیلم سینمایی " ماجرای نیمروز؛ رد خون " ساخته محمدحسین مهدویان، در یک نوبت اکران روی پرده سینما سپهر، 490 مخاطب را به این سینما کشاند که با توجه به استقبال بسیار زیاد از این فیلم در تهران، پیش بینی می شود امشب در سومین سئانس اکران از ساعت 19 و 30 دقیقه، مخاطبان بیشتری را به سینما سپهر بکشاند.
سومین فیلم سینمایی نرگس آبیار با نام " شبی که ماه کامل شد " نیز تا کنون 2 اکران در ساری داشت که در مجموع 660 نفر را به سینما آورد. این فیلم روز 17 بهمن یک اکران دیگر در ساری دارد.
" سمفونی نهم " ساخته محمدرضا هنرمند که نخستین فیلم قابل اکران امروز در سینما سپهر است، طی 2 اکران اخیر در این سینما 644 مخاطب را جذب کرد. پرونده اکران جشنواره ای این فیلم امروز با سومین نوبت اکران، در ساری بسته می شود.
" ناگهان درخت " به کارگردانی صفی یزدانیان که تا کنون 2 اکران در سینما سپهر داشت و سومین اکران آن ساعت 22 پنجشنبه 18 بهمن است، تا کنون 625 بلیت فروش داشت.
برای فیلم سینمایی "بنفشه آفریقایی " در یک اکران روی پرده سینما سپهر، 322 بلیت توسط مخاطبان سینما خریداری شد. این فیلم امشب در سئانس ساعت 22 برای دومین بار در سینما سپهر روی پرده می رود.
فیلم سینمایی " ایده اصلی " ساخته آزیتا موگویی که از فیلم های تک اکران در ساری است، در همان یک اکران 267 تماشاگر داشت.
برای " غلامرضا تختی " اثر جدید بهرام توکلی در همان یک اکران که روز دوم جشنواره در ساری داشت 205 بلیت فروخته شد.
فیلم سینمایی " جمشیدیه " به کارگردانی یلدا جبلی نیز یک اکران در سینما سپهر ساری داشت که 106 نفر به تماشای آن نشستند.
103 نفر نیز برای تماشای فیلم سینمایی " مدیترانه " اثر رشید حاتمی به سینما سپهر رفتند. " مدیترانه " روز 18 بهمن یک اکران دیگر در سینما سپهر دارد.
مجموع بلیت های فروخته شده برای 12 فیلمی که تا کنون در سینما سپهر روی پرده رفتند و دانش آموزانی که در چهار روز برای تماشای فیلم های نوبت صبح به سینما آمدند، حدود 10 هزار نفر است.
تنها فیلمی که از بین 13 فیلم انتخاب شده برای مازندران هنوز در سینما سپهر روی پرده نرفت، فیلم سینمایی " 23 نفر " ساخته مهدی جعفری است که از ساعت 14 و 30 دقیقه روز پنجشنبه و در آخرین روز اکران فیلم ها در سینما سپهر روی پرده می رود. پیش بینی می شود با توجه به استقبال از این فیلم در تهران و تک اکران بودن آن در سینما سپهر، مخاطبان مازندرانی از آن استقبال کنند.
امروز در پنجمین روز اکران فیلم های جشنواره فجر در سینما سپهر ساری، پس از فیلم سینمایی " ضربه فنی " که ساعت 10 صبح برای دانش آموزان روی پرده رفت، در سئانس های 14 و 30 ، 17 ، 19 و 30 و 22، به ترتیب فیلم های سینمایی " سمفونی نهم "، " طلا "، " ماجرای نیمروز؛ رد خون " و " بنفشه آفریقایی " روی پرده می روند.

لینک کوتاه:
https://www.payamemazand.ir/Fa/News/78760/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

آفتاب گرم بهاری در مازندران

رستاخیز یکخوابه ها در تهران / اجاره آپارتمان 30 تا 50 متر

ماجرای قطع 40 اصله درخت در کجور نوشهر از زبان رئیس منابع طبیعی

موج کوتاه در دریای خزر

بازدید بیش از 3میلیون زائر از یادمان‌های شهدا

سخنان سردار رادان درباره اجرای طرح حجاب «نور»/ «چشم مردم وقتی به بی‌حیایی عادت کند، آرام آرام غیرت گرفته می شود»

اعلام آمادگی روس‌ها برای سرمایه گذاری در بندر امیرآباد

افتتاح مجموعه ورزشی پشته حسین آباد خرم آباد

وضعیت جاده‌ها، امروز 7 اردیبهشت 1403؛ ترافیک سنگین در محور چالوس

ماجرای قطع 40 درخت در نوشهر

پرهزینه و زیان‌ده؛ پول قرارداد پرداخت بازیکنان استقلال و پرسپولیس از جیب کارگران و بازنشستگان!

طرح مشاوران ترامپ برای مجازات کشور‌هایی که دلار را کنار می‌گذارند

تداوم پایداری جوی تا نیمه هفته آینده در مازندران

رشته های دانشگاهی را به سمت نیازهای جامعه سوق دهیم

ترافیک سنگین در محور چالوس/بارش باران در برخی محورهای 3 استان

طرح نیمه‌تمام زباله‌سوز ساری به کجا رسید؟

شکایت شرکت نقل‌وانتقالاتی از پورتو برای پول انتقال طارمی

علاقه مندی روس‌ها برای سرمایه گذاری در بندر امیرآباد

تصاویری از تجمع روحانیون در حمایت از طرح «نور» با لباس جنگی

ترافیک سنگین در محورهای کرج - چالوس

برگزاری جلسه بررسی نحوه تقسیم و توزیع آب در دشت هراز

تقدیر پلیس از بانوان آبادانی

ضرب و شتم شدید یک پرستار در بیمارستان چالوس/ پیگیری قضایی در حال انجام است

نشست استاندار مازندران با نخبگان و شرکت‌های دانش‌بنیان استان

روس‌ها متقاضی سرمایه گذاری در بندر امیرآباد

تصاویر قطع 40 اصله درخت در کجور آرشیوی است

نور فلسفه و حکمت، روشنی‌بخش مسیر نصف جهان شدن اصفهان

ایمن سازی و تاب آوری خط تغذیه گاز 110 میلیمتر پلی اتیلن در چگنی

ماجرای قطع 40 اصله درخت در کجور چیست؟

ضرورت لایروبی مستمر حوضچه نیروگاه نکا

استقبال از قهرمان قایقرانی آسیا و مرد المپیکی در بابلسر

تعجب آلمانی‌ها از سرعت سقوط پول ملی ایران!

لزوم لایروبی مستمر حوضچه نیروگاه نکا

دعوت استاندار از سرمایه گذاران و خیران برای مشارکت در طرحهای توسعه استان

دعوت استاندار لرستان سرمایه گذاران و خیران برای مشارکت در طرحهای توسعه استان

برگزاری با کیفیت کنکور مورد توجه دولت سیزدهم است

استقبال بابلسری‌ها از مرد المپیکی قایقرانی

موسوی سومین طلایی مازندران در پیکار‌های انتخابی ووشو جام جهانی

ترافیک سنگین در محور چالوس/ این محورها مسدود هستند

ضرب‌الاجل استاندار لرستان برای قدیمی‌ترین پروژه خرم‌آباد

تقدیر آیت‌الله مکارم‌شیرازی از اقدامات فراجا در مسئله حجاب

عملیات «وعده صادق» ابهت پوشالی و شکستنی اسراییل رو اثبات کرد

دولت سیزدهم در مبارزه با فساد کارنامه خوبی ارائه دهد

اجرای اعمال محدودیت‌های ترافیکی در محورهای مواصلاتی مازندران

پایان نوبت نخست آزمون سراسری مازندران در صحت و امنیت

(تصاویر) تجمع روحانیون در حمایت از « طرح نور » با لباس جنگی

ببینید | پول بده لایک کن!

چالوس / ضرب و شتم پرستار در بیمارستان

از «گشت ارشاد» تا «طرح نور» فقط دو نوروز فاصله افتاد؛ برای زنان پرونده قضایی تشکیل می‌شود؟

تاکید امام جمعه قم بر همراهی همه دستگاها برای استمرار اجرای طرح نور