پیام مازند

آخرين مطالب

نماینده مردم نکا در مجلس:

330 میلیارد ریال برای فاضلاب شهری شرق مازندران تخصیص یافت اجتماعي

  بزرگنمايي:

پیام مازند - نکا_نماینده مردم بهشهر، نکا و گلوگاه در مجلس شورای اسلامی با اشاره به رونق تولید از تزریق 330 میلیارد ریال اعتبار برای فاضلاب شهری شرق استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر ، علی محمد شاعری پنجشنبه شب در جلسه شورای اداری نکا که در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان برگزار شد، با اشاره به شرایط کنونی کشور اظهار کرد: جهت برون رفت ازشرایط فعلی کشور باید مسئولان برای حل مشکلات مردم بیش از گذشته پای کار و تلاش لازم را بکارببندند .
وی افزود: دولت آمریکا یک سال از برجام خارج شده و طی یک سال گذشته با تدابیری در جهت جنگ روانی تحریم‌های ظالمانه علیه ملت جمهوری اسلامی ایران وضع کرده است در واقع در بازده زمانی متعدد با شوک‌های زمانی سعی در فروپاشی نظام و از بین بردن انسجام ملی را در سر می پرراند که خوشبختانه این آرزو را به گور خواهد برد.
نماینده مردم بهشهر، نکا و گلوگاه در مجلس شورای اسلامی گفت: با وجود اینکه در شرایط کنونی منابع ارزی و منابع درآمدی ما از فروش وابسته به نفت 50 درص کاهش یافته است اما با وجود همه این رویدادها در مقابل زیاده خواهی آمریکا ایستادگی خواهیم کرد چرا که دراین شرایط تسلیم شدن، تقدیم نظام جمهوری اسلامی ایران به دولت مزدور آمریکا را به دنبال خواهد داشت.
شاعری اضافه کرد: حفظ منافع داخلی، حمایت از تولید و کالای ایرانی یک الزام است چرا که در این راستا با بهره مندی از ظرفیت‌های موجود چرخه اقتصاد کشور به گردش و رونق تولید را در داخل کشور شاهد خواهیم بود.
این مقام مسئول با اشاره به تخصیص 50 درصدی اعتبارات متذکر شد: در حالت خوشبینانه امسال احتمالاً 50 درصد اعتباران تخصیص می‌یابد لذا در این شرایط فعلی تنها راه برون رفت از این مسئله استفاده از منابع بانکی، سرمایه گذاری‌های بخش خصوصی و مردم هستند.
عضو کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس شورای اسلامی بر فعالیت بیشتر ستاد تسهیلات و رفع موانع تولید در شهرستان تاکید کرد و همچنین افزود: با پشتیبانی بانک‌ها به کارگاه‌ها و کارخانه‌ها تولید داخل را باید رونق داد لذا در این راستا نیز دستگاه‌های اجرایی و مرتبط با تغییر نگاه خود ارائه تسهیلات و مجوزه‌ها را تسهیل کنند چرا که با مقررات شرایط عادی نمی‌توان دوران جنگ اقتصادی را مدیریت کرد.
وی با اشاره به عدم تعطیلی کارخانه‌ها در این شهرستان متذکر شد: مسئولان به همراه دستگاه قضائی تحت هیچ شرایطی اجازه ندهند کارخانه و کارگاهی در شهرستان تعطیل شود اگر چه صاحب کارخانه متخلف باشد باید نسبت به آن تخلف رسیدگی شود چرا که تعطیلی و راه اندازی مجدد این مجموعه‌های تولیدی نیازمند انرژی و هزینه مضاعف خواهد بود.
شاعری اضافه کرد: باید به بخش خصوصی مشاوره و راهنمایی‌های لازم در این حوزه صورت گیرد همچنین در بخش تولید و خدمات کشاورزی کشاورزان و تولیدکنندگان بومی نیازمند حمایت هستند لذا نباید درجهت خدمات رسانی و فرآیند تولید دست رد به کشاورزان زه شود.
این مقام مسئول به جبران خسارت سیل زدگان در شرق مازندران اشاره و بیان کرد: در بخش مسکن، کشاورزی، آب و برق روند مناسبی را شاهد بودیم اما در کنار این موارد در بخش راهسازی با مشکل مواجه هستیم که امیدواریم با همت مضاعف این مشکل نیز در شهرستان مرتفع شود.
به گفته شاعری با وجود اینکه 50 روستای شهرستان نکا از نعمت گاز برخوردار شدند 24 روستای دیگر در انتظار گازرسانی هستند که امیدواریم طی 6 ماهه نخست سال در بازده زمانی هفته دولت شاهد اتمام گازرسانی مناطق بالادست در هزارجریب نکا باشیم.
نماینده مردم بهشهر، نکا و گلوگاه در مجلس شورای اسلامی با اشاره به فاز دوم فاضلاب شهری اظهار کرد: پروژه فاضلاب شهری به عنوان بزرگترین پروژه مدیریت شهری با اعتبار 33 میلیارد تومان در شهرهای نکا و بهشهر و گلوگاه اجرایی خواهد شد که دراین راستا با اعتبار 11 میلیارد تومان شاهد اجرایی شدن فاز دوم فاضلاب شهری نکا هستیم.
وی گفت: در حوزه آبرسانی و جلوگیری ازافت فشار آب درشهرستان پروژه افتتاح مخزن و شبکه انتقال آب شهری تا قبل از آغاز فصل گرما اجرایی وبه اتمام خواهد رسید.
شاعری اضافه کرد: آبرسانی، راهسازی و طرح هادی از اولویت‌های ما در جهت توسعه روستاهای شرق مازندران است که با جدیت وارد عمل خواهیم شد چرا که هرگاه با جدیت وارد عمل شدیم قطعاً کارها به خوبی پیش رفت.
این مسئول مردمی در پایان با اظهار گله مندی از شرایط نابه سامان در بازار گفت: شرایط نابه سامان قیمت‌ها باعث عذاب مردم می‌شود لذا دستگاه‌های اجرایی باید نظارت بیشتری نسبت به این امر داشته باشند.

لینک کوتاه:
https://www.payamemazand.ir/Fa/News/85191/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

اطلاعیه فرماندهی انتظامی کشور درباره اجرای «طرحِ نور»

فراجا: وضعیت حجاب در جامعه مطلوب‌تر شده است | جریان سازی معاندین بر عزم و اراده پلیس تأثیری نخواهد داشت

اطلاعیه فراجا درباره وضعیت حجاب: با هرگونه رفتار و کُنش اشتباه احتمالی ماموران نیز برخورد خواهد شد

اطلاعیه مهم فراجا درباره «طرحِ نور» (عفاف و حجاب)

بادبان ناسا بر فراز زمین برافراشته می‌شود!

با هرگونه رفتار و کُنش اشتباه احتمالی ماموران نیز برخورد خواهد شد

اطلاعیه فراجا در مورد گشت ارشاد؛ اجرای طرح نور ادامه دارد

با هرگونه رفتار و کُنش اشتباه احتمالی ماموران برخورد خواهد شد

سکوت تراکتوری‌ها پس از شکست

اطلاعیه فراجا در مورد طرح نور: وضعیت حجاب در جامعه مطلوب‌تر شده/سناریوهای ساختگی بر عزم و اراده پلیس تاثیری نخواهد داشت/ پلیس عاری از خطا و اشتباه نبوده و با هرگونه رفتار و کُنش اشتباه احتمالی ماموران برخورد خواهد شد

مطلوب شدن وضعیت عفاف و حجاب در سطح کشور نسبت به قبل از اجرای طرح

فراجا: وضعیت حجاب در جامعه مطلوب‌تر شده است

توقیف خودروی قاچاق در ساری

ببینید | نساجی مازندران - تراکتور

تجهیز و نوسازی 150 هکتار شالیزار آمل

بهره‌برداری ازطرح جامع زیرساخت اراضی در مازندران

تصویرسازی از عبور نور اختروش‌ها از میان ابر‌های میان‌کهکشانی

تساوی نساجی و تراکتور در 45 دقیقه نخست

محمد مهاجری: آقای وزیر کشور برای رهبری هزینه نتراشید/گمان کرده‌اید اگر اسم گشت ارشاد را به طرح‌نور تبدیل کنید قضیه تغییر ماهیت می دهد؟

طرح نور تعطیل می شود؟

پذیرش بدون آزمون استعداد‌های درخشان کارشناسی ارشد پیام نور کیش

منطقه فرهنگی و گردشگری عباس‌آباد، منطقه برتر گردشگری تهران در نوروز

پیام تسلیت مدیرکل بنیادآذربایجان غربی در پی درگذشت همکار خادم الشهدا حجت الاسلام «مصطفی حاجی حسینلو»

حمایت تمام قد علم الهدی از بازگشت گشت ارشاد / بنای نیروی انتظامی بر برخورد و مقابله نیست / «آیا بی حجابی از یک تخلف رانندگی نازل‌تر است؟»

ترکیب هجومی نساجی مقابل تراکتور

جابه‌جایی 3 تراکتوری با جدایی خمس

وقوع هرگونه انفجار در عراق تکذیب شد /تایید شناسایی اشیا خارجی پرنده در حریم هوایی‌

دستگیری دو نفر متخلف و کشف و دو قبضه اسلحه در منطقه حفاظت شده سفیدکوه خرم آباد

اجرای طنزواره استانی با عنوان میرما در محمودآباد

حمایت تمام قد علم الهدی از بازگشت گشت ارشاد و طرح «نور»

6 مدال بانوان مازندران در مسابقات کشوری کوراش

امام جمعه ساری: باید فرزندان خود را برای جذب در حوزه‌های علمیه ترغیب کنیم

استقرار 1419 دستگاه صندوق الکترونیک برای انتخابات خرم‌آباد و چگنی

تصادف در محور پلدختر به خرم‌آباد 8 مصدوم برجا گذاشت

طرح نور فراجا موفقیت در حوزه جنگ نرم است

عملیات وعده صادق،نماد اقتدار کشور

برگزاری آئین بزرگداشت نخستین سالگرد شهید آیت الله سلیمانی

راهپیمایی «جمعه خشم» در خرم‌آباد

برگزاری آیین شکرگزاری رحمت ماه صیام در منطقه لفور مازندران

تذکر محترمانه و ارشاد باکرامت هدف اصلی «طرح نور» است

برگزاری آزمون استخدام پیمانی تامین اجتماعی در قزوین

آیت الله علم الهدی: تذکر محترمانه و ارشاد باکرامت، هدف اصلی «طرح نور» است

حمایت تمام قد علم الهدی از بازگشت گشت ارشاد و طرح «نور» /آموزش و پرورش موافقت کند اساتید حوزه عفاف و حجاب دختران را اقناع کنند

ماجرای چاقوکشی و ضرب و شتم در کشتی مازندران

ترافیک سنگین در جاده چالوس

حمله موشکی به اسراییل اعجاز وعده صادق بوده است

برگزاری آزمون استخدام پیمانی تامین اجتماعی

جزئیات پذیرش بدون آزمون کارشناسی ارشد در دانشگاه پیام نور + سایت ثبت‌ نام

برگزاری کنگره 400 شهید روحانی مازندران

پرداخت تسهیلات خوداشتغالی به مددجویان شهرستان نور