پیام مازند

آخرين مطالب

نایب رئیس شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی:

دیدار رهبر انقلاب با نخست وزیر ژاپن درس دیپلماسی انقلابی برای مسئولان بود سياسي

  بزرگنمايي:

پیام مازند - مشهد- نایب رئیس شورای مرکزی حزب مؤتلفه اسلامی گفت: دیدار رهبر معظم انقلاب با نخست وزیر ژاپن، درس دیپلماسی انقلابی برای مسئولان، مقاومت و ایستادگی در برابر استکبار، افتخارآفرینی و کرامت روز افزون برای ایران و سازش ناپذیری با ظلم بود.

حمید رضا ترقی در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه امروز مشهد در حرم مطهر امام رضا ( ع) افزود: صلابت رهبر معظم انقلاب را در دیدار معظم له با نخست وزیر ژاپن مشاهده کردید و امت اسلامی باید نسبت به این عزت و اقتدار انقلاب و نعمت رهبری مقتدر شکرگزار باشد.
وی ادامه داد: اگر دولتمردان با همین رویکرد رهبر معظم انقلاب در سیاست خارجی عمل می‌کردند امروز این همه مشکلات اقتصادی بر ما تحمیل نمی‌شد.
نایب رئیس شورای مرکزی حزب مؤتلفه اسلامی گفت: اگر دولتمردان ما زودتر دل از غرب و بیگانه بریده بودند و به وعده‌های پوشالی آنان دل نمی‌بستند امروز برای فرصت‌های از دست رفته و امیدهای سراب گونه افسوس نمی‌خوردیم.
ترقی با اشاره به واقعه 15 خرداد سال 1342 و همچنین شهادت شهیدان "محمد بخارایی، صادق امانی، صفارهرندی و مرتضی نیک نژاد" از اعضای هیأت‌های مؤتلفه اسلامی به دست نیروهای حکومت پهلوی در 26 خرداد ماه افزود: خرداد ماه فرصت ارزشمندی برای ارزیابی کارنامه امامین انقلاب در پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی است.
وی به تشریح دوران قیام 15 خرداد ماه سال 1342 و نحوه شهادت اعضای حزب موتلفه اسلامی در 26 خرداد ماه همان سال پرداخت و اضافه کرد: درس‌های آن شهدا برای نسل امروز انقلاب قابل تأمل است.
نایب رئیس شورای مرکزی حزب مؤتلفه اسلامی گفت: شهدای 26 خرداد ماه ثابت کردند که آمریکا دشمن درجه یک ملت ایران بوده، هست و خواهد بود لذا اگر در برابر خواسته‌های آمریکا کوتاه بیاییم پیشروی بیشتری خواهد کرد.
ترقی افزود: هوشیاری شهدای 26 موتلفه اسلامی ملت را نسبت به وجود خائنان آگاه کرد چرا که اهداف آن شهدا برداشتن موانع در مسیر انقلاب اسلامی بود و این همان هدفی بود که رهبر معظم انقلاب در بیانیه گام دوم انقلاب مورد تاکید قرار دادند.
وی ادامه داد: امروز بار دیگر فرقه‌ای ضاله که در ضدیت با روحانیت است حجت الاسلام خرسند، امام جمعه کازرون و یکی دیگر از اعضای این حزب را به شهادت رساند زیرا این حزب همان هدف مبنی بر شکل گیری تمدن نوین اسلامی را دنبال می‌کند.
نایب رئیس شورای مرکزی حزب مؤتلفه اسلامی گفت: بعد از گذشت 40 سال از انقلاب اسلامی، هنوز نتوانستیم جامعه اسلامی و دولت اسلامی را بسازیم، هنوز نه دولتمان به طور کامل اسلامی است و نه جامعه مان در تراز انقلاب اسلامی است.
ترقی افزود: تاکنون حتی نتوانسته‌ایم یک شهر نمونه اسلامی به وجود آورده و آن را به عنوان الگو به جهانیان نشان دهیم در حالی که بارها در همین مشهد، همایش‌هایی مبنی بر ترسیم ویژگی‌های آرمان شهر رضوی برگزار کردیم اما هنوز آثار آن در شهر به وجود نیامده است.
وی ادامه داد: دلیل اصلی این نقایص این است که هنوز نتوانسته‌ایم خواسته‌های خود را با آرمان‌های تعیین شده از سوی رهبر معظم انقلاب تطبیق دهیم.
نایب رئیس شورای مرکزی حزب مؤتلفه اسلامی گفت: رهبری تاکید می‌کنند که برای مجلس شورای اسلامی نیروی انقلابی برگزینید، ما نیروی لیبرال انتخاب می‌کنیم؛ رهبری تاکید می‌کنند که مدیران جهادی باشند، ما مدیران غیرجهادی و ضعیف الایمان را می گماریم؛ رهبری تاکید می‌کنند به ظرفیت‌های داخلی تکیه کرده و صرفه جویی داشته باشید و اقتصاد را مقاوم کنید، ما همچنان به ظرفیت‌های داخلی کم اعتنا و مصرفمان سبک کشورهای غربی است و اقتصاد را نیز مقاوم نمی‌کنیم.
ترقی افزود: چرا باید منتخبان ما در رأس کشور آنقدر از قافله سالار نظام و سیاست‌های رهبری معظم انقلاب عقب باشند؟ آیا برخورد رهبر معظم انقلاب با نخست وزیر ژاپن مقتدرانه است یا قهوه خوردن و قدم زدن دیپلمات‌های ما با موگرینی و امثال آن.
وی اضافه کرد: رهبر معظم انقلاب در بیانیه گام دوم انقلاب، چند راهبرد را اعلام کردند که تحلیل درستی از شرایط کشور و منطبق بر واقعیات بود اما برخی آن قدر سیاه نمایی می‌کنند که انگار انقلاب در این 40 سال هیچ کاری برای ملت نکرده است.
نایب رئیس شورای مرکزی حزب مؤتلفه اسلامی گفت: برخی کوچک‌ترین مشکل در کشور را به گردن رهبری می‌اندازند در حالی که مشکلات نتیجه سو مدیریت‌ها بوده است و برخی دیگر آنچنان توطئه‌های دشمن را مهم جلوه می‌دهند که گویی هیچ آینده‌ای برای جمهوری اسلامی وجود ندارد.
ترقی افزود: تاکنون شهدا و ایثارگران فداکاری‌های زیادی کرده‌اند تا این کشور در برابر این همه توطئه ایستادگی کند و به این عظمت و عزت برسد و آینده جمهوری اسلامی به برکت خون شهدا، اسلام و رهبری و اهل ایمان که در 40 سال گذشته زحمت کشیدند درخشان است.
او دومین راهبرد رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب را حرکت منظم و قانونمند جوانان مؤمن و انقلابی برای اداره کشور دانست و گفت: دلیل اینکه با فتنه 88 مقابله کردیم این بود که عوامل فتنه، قانون گریز بودند و فصل الخطاب را در قانون قبول نداشتند.
نایب رئیس شورای مرکزی حزب مؤتلفه اسلامی گفت: توصیه رهبر معظم انقلاب به جوانان حزب اللهی این است که با رعایت قانون آتش به اختیار باشند و اعتراضات خود را نسبت به عملکرد اشتباه مدیران اعلام کنند و با رعایت قانون در جهت اصلاح امور جامعه گام بردارند.
ترقی ادامه داد: هدف دار بودن حرکت به سمت ایجاد تمدن نوین اسلامی سومین راهبرد رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب است، لذا حرکت‌ها و کنش‌های سیاسی بی هدف نتیجه‌ای نخواهد داشت و باید هدف مجلس، دولت سازی اسلامی و هدف دولت، جامعه سازی اسلامی باشد.
نایب رئیس شورای مرکزی حزب مؤتلفه اسلامی گفت: اگر هدف دولت، جامعه سازی اسلامی باشد آن وقت دیگر مسئولی به خود اجازه نمی‌دهد که بگوید، "بهشت و جهنم مردم به ما ربطی ندارد"، وقتی نظامی اسلامی و مسئولان اسلامی هستند و قانون اسلامی در جامعه پیاده می‌شود، مسئول، طبق قانون اساسی وظیفه دارد مردم را به سمت اخلاق و معنویات هدایت کند.
ترقی افزود: راهبرد چهارم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب، امیدواری به آینده درخشان و شکوهمند جمهوری اسلامی است که با وجودی که همه دشمنان بسیج شدند که امید را از ملت ما دور کنند موفق نشدند.
وی بیان کرد: به برکت رهبری خردمندانه امام و 30 سال رهبری مدبرانه رهبر معظم انقلاب اسلامی، امروز آمریکا محتاج عکس گرفتن با مسئولان ما برای مذاکره است و واسطه می‌فرستد که ایران را پای میز مذاکره بنشاندو در تاریخ ایران، ملت به چنین عزتی نرسیده‌اند.
نایب رئیس شورای مرکزی حزب مؤتلفه اسلامی گفت: انقلاب اسلامی با این استقلال و عظمت کاری کرده که ترامپ با همه ارتش و پول و قدرت خود در برابر پاسداران ما در خلیج فارس ذلیل و خوار است.
ترقی افزود: پنجمین راهبرد رهبری در گام دوم انقلاب این است که متناسب با هر شرایط و موقعیتی باید راهکارهای عملی و متناسب با آن زمان را تدوین کرد.
وی ادامه داد: مجموعه این راهکارها نشان می‌دهد که رهبری با حزب بازی مخالف اند اما با کار حزبی با برنامه و منظم کاملاً موافق هستند لذا باید الگوی حزب مطلوب را در جامعه پیاده کنیم.
ترقی اضافه کرد: حزبی مطلوب است که دعوت به اسلام کند نه دعوت به خود، حزبی که عضوش قتل نفس نکند، حزبی که هدف و خط مشی خود را از رهبری بگیرد، حزبی که به دنبال شایسته سالاری در جامعه باشد نه باندبازی و رابطه بازی و حزبی که اهداف انقلاب را دنبال کند نه خواسته‌های بیگانگان را.
7489/‏1922

لینک کوتاه:
https://www.payamemazand.ir/Fa/News/87911/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

شنیده شدن صدای انفجاری در استان بابل عراق

نساجی در خانه دوباره قرمز می‌پوشد

جراحت سنگین داور، بازداشت و حکم جلب؛ فرجام تلخ کشتی نونهالان

ضرب سکه طلا را ‌خیانت‌ به مملکت می‌دانیم

با ورود مستقیم کشاورزان به بورس برنج، دست سودجویان قطع می‌شود

وضعیت راه‌های کشور؛ترافیک نیمه سنگین در جاده چالوس و آزادراه تهران–پردیس

اجرای برنامه‌های شاد برای کودکان و نوجوانان خرم آبادی

کشاورزان مازندران به استقبال کشت زراعی جدید رفتند

برنامه‌ریزی ناسا برای تجدید قوای کاوشگر ستاره‌های نوترونی

نخستین نشای مکانیزه مازندران آغاز شد

افزایش 20 درصدی فوتی ناشی از حوادث کار در مازندران

رهایی محکوم به قصاص از چوبه دار در مازندران

غایب بزرگ مقابل تراکتور: یک گلزن

دیدار مشاور رئیس جمهور در امور روحانیت با خانواده شهدا در سمنان

شهدا بهترین الگو برای انسان در مسیر الله هستند

غیور مردان بوشهری در بِستر غیور زنان بوشهری شکوفا شدند

تغییر استاندار مازندران تکذیب شد

شتاب ساخت مسکن مازندران در دولت سیزدهم

جیب بارانه بگیران پر پول شد

زنجیره انسانی مازندرانی‌ها ‌در حمایت از عملیات وعده صادق

کشف انبار لوازم خانگی 12 میلیارد ریالی قاچاق در خرم آباد

شکل‌گیری زنجیره‌ علوی‌تباران در حمایت از عملیات وعده صادق

رشد هزار میلیاردی خروج سرمایه از بورس

مدیریت هوشمندنیاز اساسی مازندران در آموزش عالی

حمایت مردم اردبیل از اجرای طرح «نور» فراجا

تنبیه دانش‌آموز مرزن‌آبادی توسط معلم در حال پیگیری است

توت فرنگی جویبار در سبد میوه مناطق مختلف کشور

اولین نشای برنج در مازندران انجام شد

عزل معاون متخلف به‌دلیل تنبیه دانش‌آموز مرزن‌آبادی

شکل‌گیری زنجیره‌ علوی‌تباران در نوار ساحلی مازندران در حمایت از عملیات وعده صادق

شالیکاری در مازندران مکانیزه شود

قدردانی از زحمات نیروی انتظامی استان یزد

قدردانی نماینده ولی‌فقیه در استان از اجرای طرح نور

رد شایعات تغییر استاندار مازندران

(تصاویر) تشکیل زنجیره انسانی در ساحل مازندران

برگزاری جشن گلریزان، دست‌های ماندگار در نوشهر

حمایت مردم محمودآباد از عملیات « وعده صادق»

زنجیره انسانی در ساحل نکا

اجرای 12 پروژه آبرسانی در رامسر

رهایی محکوم به قصاص از چوبه دار در کجور مازندران

دیدار رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با خانواده شهید نادر مهدوی

هیچ مانعی برای برنامه های فرهنگی در حوزه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت وجود ندارد

محدودیت‌های ترافیکی جاده‌های شمالی کشور

اعمال محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته در محورهای مواصلاتی مازندران

قهرمانی اراک در مسابقات والیبال دانشجویان منطقه پنج دانشگاه آزاد

تدوین نقشه مهندسی فرهنگی استان مازندران

سالگرد درگذشت دست‌نشان با حضور کادرفنی نساجی

زنجیره مردمی حمایت از عملیات «وعده صادق» در سواحل دریای مازندران

موضوع ایثار و شهادت موضوع بسیار مهم دولت سیزدهم است/بکارگیری ظرفیت های مردمی از برنامه های جدی بنیاد است

گردهمایی فعالان هنری مساجد مازندران