تاکید استاندار مازندران بر بازاریابی و بازارسازی برای محصولات استان
پنجشنبه 12 بهمن 1396 - 4:32:18 PM
ایرنا - اقتصادی
|
|
مازندران آنلاین - ساری - استاندار مازندران با اشاره به جایگاه این استان در تولید محصولات کشاورزی ، بر ضرورت توسعه زیرساخت های لازم برای فروش این محصولات از جمله بازاریابی و بازار سازی تاکید کرد . به گزارش خبرنگار ایرنا ، محمد اسلامی روز پنجشنبه در مراسم بهره برداری از یک واحد سورتینگ در شهرستان بهشهر گفت : توجه به توسعه بخش کشاورزی و زیرساخت های این حوزه بهترین راه برای رونق اقتصادی در مازندران است . وی گفت : ایجاد ظرفیت های جدید مانند بازاریابی و بازارسازی برای فروش محصولات تولیدی مازندران در همه رشته ها از جمله سورتینگ و بسته بندی ، صنایع تبدیلی ، انبارداروی و غیره راهی برای برون رفت از مشکلات اقتصادی و موجب توسعه فروش و افزایش همه جانبه درآمد استان است که باید توجه شود. سورتینگ پناهی بهشهر با اعتبار 2 میلیارد تومانی ساخته و بهره برداری شد. رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران هم در این مراسم از افتتاح 75 طرح تولیدی و کشاورزی استان با سرمایه گذاری حدود 108 میلیارد تومانی در دهه فجر خبر داد . دلاور حیدرپور گفت : 9 هزار و 566 خانوار در 111 روستای استان از این طرح ها بهره مند می شوند. وی افزود : 14 پروژه در بخش تولیدی ، زراعت و باغبانی و 59 پروژه نیز در بخش آب و خاک و کارهای زیر بنایی در 111 روستا انجام می شود. خبرنگار : مریم نظری ** انتشار دهنده : حسن فلاحتی 7332/1654
http://www.Mazan-Online.ir/fa/News/17059/تاکید-استاندار-مازندران-بر-بازاریابی-و-بازارسازی-برای-محصولات-استان
|