پیام مازند
آمادگی 16 شرکت برای اجرای طرح برند سازی جایگاه های سوخت غرب مازندران
يکشنبه 29 بهمن 1396 - 10:29:43 AM
ایرنا - اقتصادی
مازندران آنلاین - نوشهر- مدیرشرکت پخش ملی فرآورده های نفتی غرب مازندران منطقه (چالوس ) گفت : 16 شرکت صاحب صلاحیت (برند ) در غرب مازندران آمادگی دارند تا با اجرای طرح برندسازی جایگاه های توزیع فرآورده های نفتی این منطقه را زیرپوشش قرار دهند.
شرکت برند شرکتی است که با تحت پوشش قرار دادن و یا احداث مجموعه ایی از جایگاه های عرضه سوخت نسبت به خرید و حمل سوخت از محل انبارهای اصلی شرکت ملی پخش و توزیع به موقع آن به جایگاه های تحت پوشش اقدام نموده و مسئولیت کمیت و کفیت فرآورده های نفتی عرضه شده در جایگاه های تحت پوشش خود را به عهده داشته باشد.
عرضه پایدار و پیوسته بنزین با کیفیت بالا و قیمت منطقی برای مصرف کنندگان نهایی، ارائه خدمات مورد نیاز وسائط نقلیه و ایجاد محیط کاری حرفه ای و امن برای کارکنان سازمان و جایگاه های تحت پوشش از دیگر ماموریت های این شرکت ها است.
به گزارش ایرنا ، سیدمحمود طاهری روز چهارشنبه در نشستی که با حضورنمایندگان شرکت های دارای صلاحیت برند و جایگاه داران سوخت در چالوس برگزار شد ، افزود : از مجموع 54 جایگاه توزیع فرآورده های نفتی و سی ان جی در غرب مازندران تاکنون حدود 10 جایگاه زیرپوشش طرح برند سازی قرار گرفته اند.
طرح برند سازی جایگاه های سوخت از بهمن ماه سال گذشته بنا به دستور وزیر نفت در سطح کشور کلید خورد.
وی افزود : هم اکنون حدود هشت باب از این تعداد جایگاه ها در شهرستان محمود آباد 2 باب دیگرهم یکی در نوشهر و دیگری در چالوس زیرپوشش طرح برند سازی شرکت ها قرار گرفته اند.
مدیرشرکت پخش ملی فرآورده های نفتی غرب مازندران گفت : در نشست امروز نیز با بررسی های به عمل آمده تعداد سه جایگاه دیگر درپی توافقی که میان نمایندگان شرکت های صاحب برند و مالکان جایگاه های سوخت به عمل آمده بزودی زیرپوشش طرح برند سازی قرار خواهند گرفت.
طاهری افزود : طرح برند سازی جایگاه های سوخت گامی همسو در جهت تحقق سیاست های اصل 44 قانون اساسی است که باید از سوی دولت عملیاتی شود.
وی اظهارداشت : نکته مهم تر آنکه اغلب جایگاه عرضه سوخت دراین مناطق به شیوه سنتی اداره می شوند و هدف از برندسازی، فاصله گرفتن از این روش سنتی و رسیدن به اصل مهم مشتری مداری است.
مدیرشرکت پخش ملی فرآورده های نفتی غرب مازندران ،کاهش زمان انتظار برای سوختگیری خودروها در جایگاه های سوخت را از دیگر مزیت های این طرح معرفی کرد.
** عدم اطلاع رسانی برای تاسیس و فعالیت شرکت های زنجیره ای
نماینده شرکت های صاحب نشان زنجیره عرضه فرآورده های نفتی و CNG کشور نیز دراین آئین گفت :‌ متاسفانه به علت عدم اطلاع رسانی صحیح ، جامع و فراگیردر برخی از نشست های رسمی و غیررسمی در مورد موضوع قرارگرفتن جایگاه های توزیع فرآورده های نفتی و CNG زیرپوشش شرکت های زنجیره ای سبب شده تا برخی از مسئولان با برداشت های نادرست در گفت و گو های خبری و سخنرانی ها بنوعی در جامعه با تشویش اذهان عمومی همراه باشد.
عبدالرضا تهرانی افزود :‌ بحث برون سپاری برخی از امور از سوی دولت طبق اصل 44 قانون اساسی یک تکلیف است و هم اکنون در قالب فراخون توانمندی های شرکت های زنجیره ای صاحب نشان غربالگری شده است.
وی اظهارداشت : امروز همه مردم باید بدانند که این شرکت ها با ارائه خدمات مطلوب سعی دارند حتی نقاط ضعف جایگاه های عرضه سوخت در دوvه های گذشته را نیز برطرف کنند و هیچ گاه نگران افزایش و کاهش نرخ فرآورده های نفتی نباشند.
نماینده شرکت های صاحب نشان زنجیره عرضه فرآورده های نفتی و CNG کشور، داشتن سابقه جایگاه ، حمل و نقل ، خدمات مهندسی و اجرا را از مهم ترین شرائط و شاخصه این شرکت ها در ارائه خدمات توزیع فرآورده های نفتی نام برد و افزود :‌ ‌تاکنون از مجموع 300 متقاضی حدود 86 شرکت زنجیره ای در سطح کشور مجوزتوزیع سوخت را دریافت کرده اند.
در شهرستان های محمود آباد ، نور، نوشهر ، چالوس‌، عباس آباد ، کلاردشت ،‌تنکابن و رامسر حدود 54 جایگاه عرضه فرآورده های نفتی وجود دارد.

http://www.Mazan-Online.ir/fa/News/17801/آمادگی-16-شرکت-برای-اجرای-طرح-برند-سازی-جایگاه-های-سوخت-غرب-مازندران
بستن   چاپ