پیام مازند
فرماندار چالوس مطرح کرد
ضرورت به کارگیری میزخدمت در ادارات برای آگاه سازی مردم
پنجشنبه 24 اسفند 1396 - 19:16:49
مازندران آنلاین - فرماندار چالوس گفت: به کارگیری میزخدمت در ادارات برای آگاه سازی به مردم ضروری است. به گزارش ایسنا مازندران،محمدناصر زندی در دهمین جلسه شورای اداری چالوس اظهار کرد: سال 96 با وجود فراز و نشیب های فراوان به اتمام رسید و دراین میان مشکلات و حوادثی پشت سر گذاشته شد.
وی افزود: با توجه به ارزیابی ها و بررسی های انجام شده در سطح کشور به این نتیجه رسیدیم که دربسیاری از حوزه ها بی توجهی و یا گاهی عدم تکریم مناسب به مردم انجام شده است که این امر بخشی از نارضایتی ها را در دستگاه های اجرایی ،قضایی و مقننه در بر داشت.
فرماندار چالوس گفت: از مردم به عنوان ارباب رجوع نام برده می شود اما صادقانه باید گفت که اگر چه اصل نظام مردمی و متعلق به همه است اما گله مندی هایی در سطوح مقررات اداری داشته و برخی خواستار اصلاحات این مقررات هستند بنابراین وضعیت فعلی راضی کننده نیست.
زندی تاکید کرد: باید ساختار و سیستم اداری را اصلاح کرد تا موجب رضایت مردم شود.
وی با اشاره به اینکه برخی بخشنامه ها بومی نگری نشده است عنوان کرد: باید با برنامه جلو رفت تا رضایت ارباب رجوع را جلب کرد.
فرماندار چالوس بیان کرد: توانمندی مدیران ما به اندازه ای است که با تفویض اختیار از ادارات کل می توانند بهترین خدمات را به مردم ارائه دهند.
این مسئول اضافه کرد: بر اساس نظرسنجی روزانه دستگاه های اداری و اجرایی در کشور با میلیون ها نفر درارتباط هستند و اگر با آن ها رفتار مناسب صورت گیرد و برای رفع مشکلات مردم تلاش شود قطعا در مدت یکسال رضایت بیشتر شهروندان جلب می شود‌.
زندی با ابراز تاسف از این که هنوز برخی از ادارات خدمات مناسب ارائه نمی دهند تاکید کرد:باید نگاه و رفتار مناسب با مردم در بین تمام پرسنل و کارمندان ادارات نهادینه شود.
وی بر به کارگیری میزخدمت در ادارات برای آگاه سازی به مردم تاکید کرد و گفت: اگر دلسوزانه رفتار شود رضایتمندی از دستگاه ها نیز حاصل می شود.
فرماندار چالوس ادامه داد: یک نفر در نظام جمهوری اسلامی می تواند یک فرد را از کلیت نظام راضی نگاه دارد.
زندی با بیان اینکه از این پس با فرد متخلف برخورد خواهد شد اظهار کرد: باید در دستگاه های خدمات رسانی که مراجعین بیشتری دارد این اصلاحات انجام شود تا میزان رضایتمندی افراد در این حوزه بالا برود.
وی تاکید کرد: امروزه اصلاح رفتار سازمانی در ادارات مهمترین مساله ای است که باید جدی گرفته شود.
فرماندار چالوس با تاکید بر تفویص اختیار و تکریم ارباب رجوع و اصلاح ساختار گفت:مردم باید لمس کنند که ارباب ما بوده و ما خدمتگزار آنها هستیم.
انتهای پیام

http://www.Mazan-Online.ir/fa/News/19973/ضرورت-به-کارگیری-میزخدمت-در-ادارات-برای-آگاه-سازی-مردم
بستن   چاپ