پیام مازند
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران:
«مشتری مداری» راهبرد اصلی حمایت از حقوق مصرف کنندگان است
يکشنبه 23 ارديبهشت 1397 - 15:06:18
مازندران آنلاین - ساری - رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران، مشتری مداری را راهبرد اصلی حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان عنوان کرد.

به گزارش خبرنگار مهر ، محمد محمد پور عمران عصر شنبه در همایش تجلیل از واحدهای اقتصادی ودستگاههای اجرایی برتر حامی حقوق مصرف‌کنندگان در ساری اظهار داشت: توجه به حقوق مصرف‌کننده یک آموزه دینی و راهبرد کلیدی و اثرگذار است و در آموزه‌های کسب‌وکار نیز راهبرد اساسی بر مشتری مداری متمرکزشده است.
وی با اشاره به انتخاب واحدهای تولیدی برتر درزمینهٔ رعایت حقوق مصرف‌کنندگان اظهار داشت: در حوزه تولید 65 پرونده اقتصاد موردبررسی قرار گرفته و 16 واحد به‌عنوان واحد برتر در رعایت حقوق مصرف‌کننده معرفی می‌شوند.
وی شاخص کیفیت، رضایتمندی مشتری، خدمات قبل، حین و پس از فروش و توجه به فرهنگ درستکاری و صداقت را ازجمله شاخص‌های انتخاب واحدهای برتر اقتصادی بیان کرد و گفت: رعایت حقوق مصرف‌کننده به‌عنوان یک فرهنگ موردتوجه قرار گیرد.
محمد پور تأکید کرد: مردم صاحب حق هستند و در بازار نیز باید رویکرد حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان موردتوجه قرار گیرد.
مهدی گلچوب مدیرکل دفتر هماهنگی و امور اقتصادی و بین‌الملل استانداری مازندران نیز گفت: شورای ارزیابی حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان فعالیت خود را از سال قبل شروع کرده است و 100 واحد تولیدی در استان فرم خودارزیابی را تکمیل و به دبیرخانه ارسال کرده‌اند.
وی افزود: طبق ارزیابی‌های نهادها و دستگاه‌های عمومی استان، 73 واحد تولیدی با تیم‌های ارزیابی همکاری کردند و درمجموع در جلسه شورای عالی استان، 16 واحد به‌عنوان دستگاه برتر در ارائه خدمات به مصرف‌کنندگان انتخاب‌شده‌اند.

http://www.Mazan-Online.ir/fa/News/28208/«مشتری-مداری»-راهبرد-اصلی-حمایت-از-حقوق-مصرف-کنندگان-است
بستن   چاپ