معاون ابتدایی وزیر آموزش و پرورش:
طبقه بندی مدارس شکاف اجتماعی را افزایش می دهد
يکشنبه 23 ارديبهشت 1397 - 15:06:22
|
|
مازندران آنلاین - ساری - معاون ابتدایی وزیر آموزش و پرورش با تاکید بر اینکه باید از برچسب زدن به دانش آموزان پرهیز کنیم گفت: طبقه بندی مدارس شکاف اجتماعی را افزایش می دهد.
به گزارش خبرنگار مهر ، رضوان حکیم زاده پیش ازظهر شنبه در آیین سی و چهارمین جشنواره تجلیل و تکریم از مقام معلم در اردوگاه بادله ساری بابیان اینکه مازندران باسوادترین استان کشور است، اظهار کرد: مازندران در زمینهٔ کاهش تکرار پایه، میانگین مدرک تحصیلی معلمان و ... پیشتاز است . وی اعطای اختیار تصمیمگیری به فرهنگیان را تکریم معلمان عنوان کرد و گفت: امیدواریم همه دستگاه های اجرایی دست کمک ما را که به طرف آنها دراز شده بپذیرند و در کنار ما بایستند . معاون ابتدایی وزیر آموزشوپرورش با تأکید بر اینکه باید به تصمیمات فرهنگیان احترام گذاشته شود، افزود: یکی از مصادیق این موضوع علاوه بر اختیار تصمیمگیری در اداره خود، احترام گذاشتن به تصمیمات فرهنگیان است. حکیم زاده ادامه داد: به تصمیمات فرهنگیان همانند جامعه پزشکان و مهندسان و ... که با تکیهبر علم تعلیم و تربیت گرفته میشود احترام گذاشته شود و متأسفانه افرادی که تخصصی در علم تعلیم و تربیت نداشتند به خودشان اجازه ورود و اظهارنظر در مسائل علمی تعلیم و تربیت را دادند . وی با تأکید بر اینکه اختیار تصمیمگیری مدارس را به مدیران واگذار کنیم، بیان کرد: تفویض اختیار، پذیرش این اصل مهم است که همه افراد در جامعه فرهنگی به شایستگی میتوانند اقدامات و فعالیتهای ما را انجام دهند و نقش مسئولان هماهنگی، هدایت و تسهیل گری است . حکیم زاده با بیان اینکه طبقهبندی مدارس شکاف اجتماعی را افزایش میدهد، گفت: هدف ما در وزارت آموزشوپرورش به رسمیت شناختن کودکی کردن کودکان است و زمان آن رسیده که از برچسب زدن دانشآموزان خودداری کنیم .
http://www.Mazan-Online.ir/fa/News/28215/طبقه-بندی-مدارس-شکاف-اجتماعی-را-افزایش-می-دهد
|