پیام مازند
استاندار مازندران:
تسهیل در پاسخگویی به مردم کارکرد میز خدمت است
شنبه 2 تير 1397 - 17:15:49
مازندران آنلاین - ساری - استاندار مازندران، تسهیل و تسریع در پاسخگویی به مردم را کارکرد اصلی راه‌اندازی میز خدمت بیان کرد.

به گزارش خبرنگار مهر ، محمد اسلامی عصر شنبه در مراسم افتتاح میز خدمت در استان مازندران بابیان اینکه سلسله دوران پرفرازونشیبی را پشت سر گذاشتیم و در این دوره بیشتر به خود مشغولی گرفتارشده‌ایم افزود: خودمشغولی و مسائل درون‌سازمانی بیشترین وقت و انرژی را از ما گرفته است درحالی‌که رفتن به سمت دولت الکترونیک با برنامه عملیاتی باید آغاز شود تا فرایندها را احصاء کنیم و امور را به مردم واگذار کنیم.
استاندار مازندران یادآور شد: ظرفیت‌سازی و ساختار سازی برای پاسخگویی و اجرای مسئولیت مهم‌ترین اهداف است و مدیران باید فرایندهای سازمانی را احصاء کنند.
وی خواهان راه‌اندازی مرکز داده استان مازندران شد و گفت: باید بانک اطلاعاتی مشترک در استان ایجاد شود تا مردم از بسیاری از رفت‌وآمدهای غیرضروری به ادارات جلوگیری شود.
اسلامی به تأکید رئیس‌جمهور برای تکریم ارباب‌رجوع اشاره کرد و گفت: مردم فقط باید به میز خدمت مراجعه کنند و درخواست‌های اداری مردم در این میز ثبت، پیگیری و پاسخگویی شود.
استاندار مازندران یادآور شد: میز خدمت نباید به دبیرخانه ارسال مراسلات تبدیل شود و باید بتواند اختیارات لازم را داشته باشد و کارکرد پاسخگویی، تسهیل و تسریع در پاسخگویی به مردم داشته باشد.
وی افزود: تجهیز میز خدمت بر عهده مدیرکل هر دستگاه است و برگزاری دوره‌های آموزشی برای استقرار میز خدمت در ادارات لازم است تا با تسلط و کفایت پاسخگوی مردم باشیم.
اسلامی با عنوان اینکه تسهیل در پاسخگویی به تقاضاهای وارده به مردم در میز خدمت داشته باشیم گفت: جریانی که سعی دارد دولت ناکارآمد نشان دهد باید با اقدام معکوس و جانانه شاهد رشد نرخ رضایتمندی مردم در دستگاه‌های اداری باشیم.

http://www.Mazan-Online.ir/fa/News/33208/تسهیل-در-پاسخگویی-به-مردم-کارکرد-میز-خدمت-است
بستن   چاپ