پیام مازند

آخرين مطالب

استاندار در جمع هیات های مذهبی مازندران در مشهد مقدس :

پیوند با اهل بیت بهترین راه مبارزه با هجمه های فرهنگی دشمنان است فرهنگي

  بزرگنمايي:

مازندران آنلاین - ساری - ایرنا - استاندار مازندران با تاکید بر این که مکتب اهل بیت چراغ هدایت و ضامن رستگاری و سعادت است ، گفت : پیوند با اهل بیت بهترین راه مبارزه با هجمه های فرهنگی دشمنان است .
به گزارش روز یکشنبه روابط عمومی استانداری مازندران ، محمد اسلامی که همزمان با سالروز رحلت پیامبر گرامی اسلامی (ص) و شهادت امام حسن مجتبی(ع) به مشهد مقدس سفر کرد ، با سرکشی از چندین هیات مذهبی مازندران سعادتمندی را نتیجه مودت و محبت اهل بیت خواند و افزود : درس آموزی از مکتب اهل بیت علیهم السلام چراغ هدایت و سعادت است .
وی ادامه داد : پرچم اهل بیت همواره باید در اهتزار باشد و تا پرچم اهل بیت در اهتزاز است تضاد و تقابل دشمنان و استکبار با ما ادامه دارد .
مقام عالی دولت در مازندران برپایی عزاداری و مجالس ائمه اطهار را ذخیره آخرت دانست و گفت : در سایه همین مجالس است که دشمن نتوانسته اسلام و انقلاب را از ما بگیرد .
وی تاکید کرد : فرزندان عزیزی که در همین مجالس تربیت شده اند امروز در مقابل تکفیری ها و داعشی ها محکم و استوار ایستاده اند و مدال شهید مدافع حرم را کسب نموده اند .
اسلامی ذکر مصیبت و گریه بر مظلومیت اهل بیت را نوعی آمادگی برای سربازی در رکاب امام زمان (عج) دانست و از حضور پر شور هیئت های مذهبی مازندران در مشهد مقدس تقدیر و تشکر نمود .
استاندار مازندران گفت : تفکر تکفیری و داعشی ائمه ما را به شهادت رساند و همه این گروههای تکفیری در مکتب وهابیت تربیت شدند .
وی به اشاره به حدیث سلسله الذهب امام رضا (ع) گفت : کسانی که در حصار امن اهل بیت و ائمه اطهار قرار بگیرند از عذاب الهی در امانند و اهل بهشت هستند .
اسلامی گفت : فضائل اهل بیت و شناخت سیره ائمه اطهار موجب شناختن حق از باطل و تشخیص راه می شود .
استاندار مازندران به نقشه شوم دشمنان برای سست کردن عقائد و اعتقادات جوانان از طریق شبکه های مجازی اشاره کرد و گفت : دشمان در فضای مجازی همه باروها و اعتقادات مردم را مورد تهاجم قرار داده اند ولی با وجود این همه هجوم رسانه ای بازهم دوست داران و عاشقان اهل بیت روزبه روز بیشتر می شوند.
اسلامی اظهار داشت : شهدای مدافع حرم ما در راه اهل بیت سر می دهند و افتخار می کنند .
وی به حضور گسترده عاشقان اهل بیت در اربعین حسینی در کربلا اشاره کرد و گفت : هر چه داریم از محرم و صفر است و عاشقان اهل بیت با حضور قریب 30 میلیون نفر در کربلا عظمت اربعین را خلق کردند .
اسلامی با اظهار این که مردم علوی مازندران همواره پرچم علوی و رضوی را به اهتزاز در آورده اند ، تاکید کرد: هر قدمی که برای اهل بیت گرفته می شود صدقه جاریه است .
وی اعمال صالح را ذخیره آخرت دانست و گفت : پیوند با اهل بیت بهترین راه مبارزه با هجمه های فرهنگی دشمنان است و ذکر فضائل اهل بیت چراغ راه و نشان دهنده راه حق است .
اسلامی تصریح نمود : بیش از هر زمان دیگر نیازمند درک آموزه های قرآنی و سیره اهل بیت هستیم و به همین دلیل است که از تفکر در آیات الهی و تدبیر در قرآن به عنوان عبادتی بزرگ یاد شده است .
وی اهل بیت را تابلو و نماد حق طلبی و سعادتمندی خواند و افزود : خدا را شکر که در مکتب اهل بیت متولد شده ایم و در همین مکتب پرورش یافته ایم .
** خدمت در مازندران ، افتخاری بزرگ
وی از حضور در مازندران و خدمت به مردم علوی مازندران ابراز خرسندی نمود و گفت : خدمت در استان ولایی و با کفایت مازندران افتخاری بزرگ است و امیدوارم با بهره گیری از همه ظرفیت ها برای حل مشکلات مردم گام بردارم و به دعای خیر همه مردم علوی و عزیز مازندران نیازمندم .
استاندار مازندران اظهار داشت : وجود امام زاده ها و اماکن مذهبی و بقاع مترکه مازندران فرصت بزرگی برای ترویج آموزه های دینی ومعارف قرآن و اهل بیت است .
وی تاکید کرد : دوستدار اهل بیت سعادتمند است و حضور گسترده مازندرانی ها در دهه آخر صفر در کربلای معلی و مشهد مقدس در حقیقت میثاق مجدد با اهل بیت است .
استاندار مازندران به مشکلات موجود در استان به احداث زائر سرای مازندران در مشهد مقدس اشاره کرد و افزود : با عنایت به اینکه کلنگ ساخت زائر سرای مازنی ها در مشهد مقدس در سال های گذشته به زمین زده شده تلاش خواهیم نمود با کمک دولت، فعالان اقتصادی و مردم عزیز این مرکز اقامتی را به انجام برسانیم .
وی با اشاره به حضور خود در استان به عنوان استاندار گفت : خدا را شاکرم که برای خدمت به مردم مازندران منصوب شده ام و در جهت تقویت اشتغال و اقتصاد استان و ارتقا معیشت مردم استان همه تلاشم را خواهم نمود.
مقام عالی دولت در استان هیات های مذهبی را غنی ترین، بی پیرایه ترین و خالص ترین تشکل ها برای انتقال فضایل اهل بیت خواند و گفت : در توسل به ائمه اطهار در این ایام باید از خدا بخواهیم تا این شعور و باور را در ما تقویت نماید تا رفتار و کردار ما با باور ما هماهنگ و یکی شود.
اسلامی افزود : ما هرجا که خلوص داشتیم و قدم ها را وجه الله برداشتیم در آن صحنه ها پیروز شدیم اگر با همان عزم، اراده و خلوص در صحنه های مختلف کار و فعالیت در کشور وارد می شدیم امروز شاهد کاستی ها در برخی حوزه ها نبودیم.
** نگاه سیاسی ، محلی و منطقه ای مانع توسعه مازندران
استاندار مازندران ضرورت تقویت تولید و اشتغال را متذکر شد و گفت : مازندران یک سرزمین بسیار مستعد است و نیروی انسانی و منابع طبیعی ارزشمندی دارد و در دوران دفاع مقدس نیز همواره بیشترین نیرو را داشت.
وی تاکید کرد : باید از نگاه سیاسی، محلی و منطقه ای در توسعه استان بیرون بیاییم و روستاها را به عنوان نقطه تولید مولد در میدان عمل شکوفا کنیم، زیر ساخت ها را در روستاها راه بیندازیم تا معیشت روستاییان تقویت شود و جمعیت روستاها را تثبیت نماییم.
اسلامی ادامه داد : باید ظرفیت سازی کنیم تا دانش آموختگان بتوانند در حوزه های مختلف اشتغال ایجاد کنند و در این بخش ظرفیت های طبیعی از جمله گردشگری یک ظرفیت خوب برای اشتغال مازندران است.
وی تاکید کرد : توقع می رود فضایل اهل بیت در جان ما بنشیند و از هیات های مذهبی انتظار می رود در تحقق این مهم و گسترش آموزه های آل الله تلاش کنند.
استاندار مازندران گفت : پیروان اهل بیت و هیئت های مذهبی باید برای نشر حقایق و معارف دینی تلاش بشتری کنند .
وی افزود : دشمنان با تلاش گسترده سعی دارند تا دولت را ناکارآمد جلوه دهند و به دنبال القاء عدم مقبولیت هستند برای مبارزه با این نقشه دشمنان باید سیستم مدیریت عملکرد را طیب ، طاهر ، پاک و شفاف کنیم و اجازه شکل گیری جریان های سوء استفاده را ندهیم .
خبرنگار : زهره کرمی ** انتشار دهنده : حسن فلاحتی
7330/1654

لینک کوتاه:
https://www.payamemazand.ir/Fa/News/10923/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

تجمع حمایت از طرح نور فراجا در دزفول

قاسمپور: با این واگذاری فصل آینده قرارداد بازیکنان 40-50 میلیارد است/مگر فولاد خوزستان کم هزینه کرده که اینجای جدول است؟

(ویدیو) «ایکس» سالانه از کاربرانش پول می‌گیرد!

استمرار محدودیت‌های ترافیکی در هفتمین روز اردیبهشت

جریمه یک میلیاردی خیبر خرم آباد در کمیته انضباطی

مناسبت روز/ جمعه، 7 اردیبهشت‌ماه

طولانی‌ترین تونل ریلی خاورمیانه در لرستان احداث می شود

معرفی نفرات برتر رده سنی نوجوانان دختر کاراته قهرمانی کشور

پیگیری تکمیل راه آهن دورود به خرم‌آباد

تکمیل راه‌آهن دورود - خرم‌آباد از منابع مختلف پیگیری می‌شود

اعلام حمایت قاطع دستگاه قضایی استان کرمانشاه از طرح نور فراجا

توان نیروگاهی نکا برای تولید برق افزایش یافته است

(تصاویر) اجتماع مردم قم در حمایت از طرح نور فراجا

اجاره آپارتمان 30 تا 50 متر در تهران؛ رستاخیز یکخوابه‌ها

ماجرای قتل هولناک پدر به دست دختر جوانش

عاملان تیراندازی در اتوبان همت دستگیر شدند

محاکمه یک پرستار قلابی به جرم قتل زن مسن

حمایت هزار استاد حوزه علمیه قم از بازگشت ون‌های گشت ارشاد

اجتماع بزرگ مردم قم در حمایت از طرح نور عفاف و حجاب فراجا

حجاب هیچگاه مسئله امنیتی نیست

تکمیل راه‌ دورود - خرم‌آباد مطالبه جدی مردم است

اردوی جهادی دامپزشکی در شوراب خرم آباد

سردار رادان: حجاب هیچگاه مسئله امنیتی نیست

آئین غبارروبی گلزار شهدای خرم‌آباد

ضرورت لایروبی حوضچه نیروگاه نکا/ پیشرفت زباله سوز ساری شتاب گرفت

مردم همراه و حامی پلیس برای اجرای طرح نور هستند

12 زنجیره ارزش در مازندران تعریف شد/ حضور 27 واحد تولید در اکسپو

سردار رادان: در طرح نور، رئیس جمهور از ما حمایت کرده است

سردار رادان: در طرح نور، ما حمایت رئیس جمهور و قوه قضائیه را داریم

حسن یزدانی به تشک برگشت

طرح نور طرحی برای صیانت از عفاف و حجاب دختران ایران

اعلام نرخ جدید کرایه تاکسی در خرم آباد

اجتماع دختران دانش آموز در حرم حضرت معصومه (س)

آئین تجلیل از، برترین‌های المپیاد‌های علمی دانش آموزی در بابل

نوجوان 16 ساله ناپدید شده در جنگل‌های رامسر پیدا شد

حمایت قاطع بسیج اساتید حوزه علمیه استان همدان از طرح نور فراجا

اجرای اقدام عملی برای رفع چالش‌های پیش‌روی توسعه اقتصادی مازندران

پول رسید، پرسپولیسی‌ها خندیدند

سردار رادان: در طرح نور به‌دنبال حجاب و عفاف و صیانت از دختران و خواهران خودمان هستیم/ شهادت می‌دهم که رئیس قوه قضائیه در حمایت از طرح حجاب و عفاف مردانه کنار ما بوده/ شهادت می‌دهم رئیس‌جمهور از ما حمایت کرده است

رادان: طرح نور، طرح امنیتی انتظامی نیست

سردار رادان: طرح نور اصلا طرح امنیتی و انتظامی نیست

تجمع مردمی و بانوان کرمانشاهی در حمایت از اجرای طرح نور

ریتم شبانه‌روزی یا ساعت بدن چیست؟

جلسه شورای فرهنگ عمومی - ساری

لبخند شکوفه های بهاری در مازندران

مطالبه‌گری؛ مهمترین برنامه عملیاتی بنیاد شهید و امور ایثارگران در دولت سیزدهم

نقشه مهندسی فرهنگی خراسان جنوبی آماده رونمایی است

ذخیره‌سازی 2831 تن مرغ در سردخانه‌های مازندران

برگزاری نشست دبیران کانون‌ خدمت رضوی شهرهای مازندران

27 رقم برنج در کشور معرفی شده است