پیام مازند

آخرين مطالب

استاندار مازندران در نشست هم اندیشی با مدیران رسانه های استان؛

گردشگری باید اقتصاد مازندران را متحول كند / رسانه مجیزگو نمی خواهیم / رسانه ها، ضعف و قوت را عادلانه و منصفانه منعكس كنند سياسي

  بزرگنمايي:

مازندران آنلاین - به گزارش روابط عمومی استانداری، محمد اسلامی، استاندار مازندران در نشست هم اندیشی با مدیران رسانه های استان با اشاره به این كه مدیریت افكار عمومی مساله بسیار مهمی است، تصریح نمود: رسانه مجیز گو نمی خواهیم و سیاه نمایی را نیز نمی پسندیم.رسانه ها پنجره ای برای نگرش مردم به عملكرد دولت هستند و مسئولین دستگاه ها باید نقد سازنده رسانه ها را پذیرا باشند.
وی با تاكید بر این كه با دستگاه هایی كه برخورد شفافی با رسانه ها ندارند برخورد می كنیم، افزود: ما نیاز به ثناگو نداریم و توقع می رود رسانه ها چشم های ما باشند و ضعف و قوت ما را عادلانه و منصفانه منعكس كنند.
استاندار جایگاه رسانه را رفیع ارزیابی نمود و ابراز داشت: مردم باید به رسانه ها اعتماد كنند چرا كه اعتماد به رسانه و نظام مترادف همدیگرند و رعایت انصاف، عدل و امانت در بیان موضوع نكته اساسی است.
وی نقش رسانه ها را دیده بانی و پایشگری دانست و گفت: این رسالت باید در خصوص صدر تا ذیل سیستم اداری اعمال شود.
اسلامی، عنوان كرد: اگر دستگاهی خلاف حق از رسانه شكایت كند بنده جانب رسانه را خواهم گرفت.
وی با اشاره به این كه بخشی از مشكلات مازندران در استان و بخشی دیگر در مسایل پیرامونی ریشه دارد، گفت: هنر مدیریت این است كه تهدیدها را به فرصت و نقاط ضعف را به نقاط قوت تبدیل كند.
استاندار با بیان این كه كارآمدی نظام مدیریت از مسایل و چالش های اصلی امروز ماست، خاطر نشان ساخت: شهرگرایی و منطقه گرایی از مشكلات اساسی مازندران است و استان را نمی توان با اتاق های فرمان های متعدد مدیریت نمود و مدیریت های محلی به ما آسیب جدی وارد می كند و نفوذ پذیر است.
وی، افزود: یك نظام ارزیابی را در استان مستقر كردیم و در گام نخست با ارزیابی فرمانداران تغییرات را اعمال خواهیم نمود.
اسلامی با اشاره به این كه باید برنامه محور حركت كنیم و در بستر زمان تحقق برنامه را ارزیابی نماییم، تصریح كرد: از بهترین، مناسب ترین و با استعداد ترین گزینه ها در انتصابات و مدیریت ها استفاده خواهم نمود.
وی با بیان این كه استان نیازمند آرامش سیاسی و امنیت اجتماعی برای جذب سرمایه گذاری و رونق تولید و اشتغال است، یاد آور شد: باید به سمت عملیاتی كردن برنامه حركت كنیم و با تفرقه و تشتت هرگز هیچ برنامه یی تحقق نخواهد یافت.
استاندار با تاكید بر این كه تشكیل اتاق فكر و تعامل آن با هسته های شهرستانی بمنظور تدوین الگوی توسعه استان یك امر ضروری است كه در حال پیگیری می باشد، گفت: باید بنیاد توسعه مازندران را با حضور نخبگان و صاحب نظران بخش های مختلف پایه گذاری كنیم تا منافع ملی و مشترك برای استان ایجاد شود.
مقام عالی دولت در مازندران، با بیان این كه حلقه های مفقوده كسب و كار در استان بسیار است، تصریح نمود: باید در سایه خدمات بازرگانی و تنوع بازار، تولیدات مازندران از بازار بهره مند گردد.
وی برندسازی محصولات استان را یك گام اساسی در این راستا برشمرد و افزود: موضوع توسعه تعاملات و تبادلات با اولویت محدوده خزر از دیگر برنامه ها در جهت فعال نمودن اقتصاد مازندران است.
استاندار با اشاره به این كه برای حل مشكل تعرفه ترجیحی باید بخش خصوصی به كمك دولت بیاید، اظهار داشت: نخستین نشست های كاری استان با كشورهای همسایه از هفته آینده آغاز خواهد شد و هدف از برگزاری این نشست ها تعامل در میدان عمل است.
وی رفع موانع كسب و كار در استان را از دیگر اولویت های كاری برشمرد و خاطر نشان ساخت: دستگاه های اجرایی باید همگرا و پاسخگو باشند و تسهیل گری كنند.
اسلامی با اشاره به این كه مازندران به دلایل متعدد ضربه خورده است و به اندازه كافی فرصت سوزی شده است لذا برای توسعه استان در برابر كسی كوتاه نمی آییم، عنوان نمود: دستگاه ها باید پاسخگوی برنامه ها و سیاست ها و مصوبات باشند چرا كه مردم از برخی رفتارهای سهل انگارانه و بی توجهی های برخی دستگاه ها خسته شده اند.
استاندار، با بیان این كه ملاقات عمومی مدیران ارزیابی خواهد شد، تاكید كرد: فرمانداری ها و دستگاه ها باید تا اذان ظهر پاسخگوی مردم باشند و جلسات كاری خود را به بعد از ظهر موكول كنند و ملاقات عمومی نه بصورت تشریفاتی بلكه باید برای رفع مشكلات مردم به شكل مستمر انجام شود.
نماینده عالی دولت در استان، با اشاره به این كه زباله از جمله چالش های اصلی مازندران است، گفت: تفكیك زباله از مبدا در دستور كار استان قرار گرفته و پاكسازی سواحل و معابر و ورودی های شهرها را به فرمانداران ابلاغ كرده ایم.
اسلامی با تاكید بر این كه ساماندهی زباله باید اولویت اول استان باشد، تصریح نمود: اقدامات صورت گرفته در خصوص مدیریت زباله در مازندران جوابگو نیست و باید اقدامات كارآمد و جدیدی صورت گیرد و سرمایه گذاران را برای سرمایه گذاری در این بخش ترغیب نمود.
استاندار با بیان این كه باید به موضوع سلامت اداری توجه ویژه صورت گیرد، یاد آور شد: با شهردارانی كه منصوب می شوند ابتدا میثاق نامه یی در خصوص مدیریت شهری امضا و سپس احكام آنان را ابلاغ می كنیم.
اسلامی گفت: باید مازندران را به صورت یكپارچه دید و مدیریت نمود چرا كه شهرها و روستاها و نقاط سكونت مردم در استان بهم نزدیك و پیوسته هستند.
وی با تاكید بر این كه باید راه آهن محدوده خزر را عملیاتی كنیم، افزود: باید برای حمل و نقل تركیبی در استان به جد فكر و اقدام نماییم و از چهار ظرفیت حمل و نقل در بخش های مختلف بهره گیری كنیم.
استاندار اعلام نمود: بدنبال راه اندازی هاب پروازی برای مازندران به اقصی نقاط كشور هستیم.
اسلامی با اشاره به این كه مازندران دارای نیروی انسانی مستعد و والایی است، گفت: باید مازندران را با همه ظرفیت ها بسازیم.
وی با بیان این كه باید بر نحوه هزینه كرد تسهیلات در واحدهای تولیدی نظارت دقیق صورت گیرد و تیمی را برای پایش وضعیت دقیق این واحدها مامور كرده ایم، تصریح كرد: بانك ها باید پاسخگو باشند و منابع باید صرف كارهایی بشود كه بازدهی داشته باشند.
استاندار، یاد آور شد: در حوزه ساماندهی بازار مركبات به تیمی 5 نفره مسئولیت دادیم تا ضمن ذخیره سازی، محصول را بتدریج وارد بازار نماید تا بدست سودجویان و دلالان نیفتد.
مقام عالی دولت در استان، با تاكید بر این كه گردشگری باید اقتصاد مازندران را متحول كند، تصریح كرد: گردشگری باید با تورگردانی انجام شود تا در سایه صنایع پشتیبان موجب رونق اشتغال استان شود.
استاندار، افزود: تصرف در سواحل بهیچ وجه پذیرفته شده نیست و حریم 60 متری سواحل باید آزاد شود.
در آغاز این جلسه قریب به اتفاق مدیران رسانه های استان كه در جلسه حضور داشتند، به بیان دیدگاه ها و نقطه نظرات خود در خصوص چالش ها و فرصت های توسعه استان پرداختند.
گردشگری باید اقتصاد مازندران را متحول كند / رسانه مجیزگو نمی خواهیم / رسانه ها، ضعف و قوت را عادلانه و منصفانه منعكس كنند

لینک کوتاه:
https://www.payamemazand.ir/Fa/News/11223/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

مرگ خاله بر اثر تیراندازی خواهرزاده پنج ساله

کشف جسد یک دانشجو در ارتفاعات سرچشمه

معاون سلامت و توانمندسازی اجتماعی  بنیاد شهید و امور ایثارگران با جمعی از جانباران قطع نخاعی دیدار کرد

سیلاب بهاری راه 7 روستای مازندران را مسدود کرد

زمینه‌های فرهنگ‌سازی حجاب؛ گرایش ذاتی به حیا و خانواده‌دوستی

وزیر ناتوان و برکنار شده، چطور استاندار استانی چون مازندران می شود؟ /از عجایب و غرایب دولت رئیسی

جنایت در لواسان تهران به سبک سریال مشهور آمریکایی

9 دلیل پنهان «احساس خستگی دائمی» که از آن‌ها بی خبر بودید

اعلام حمایت طلاب حوزه علمیه خواهران استان هرمزگان از طرح نور فراجا

لاستیک‌سازی خرم‌آباد در مرحله دریافت تسهیلات

لاستیک‌سازی خرم‌آباد همچنان در مرحله دریافت تسهیلات

آخرین تصمیم دولت درباره افزایش تعطیلی آخر هفته

قدردانی بانوان کیش از پلیس در اجرای طرح نور

پیام تقدیر استاندار سابق از مردم مازندران

پلیس در «طرح نور» به سمت هوشمندسازی پیش می‌رود

پول موسسه رائفی پور از کجا می‌آید؟

(ویدئو) صحبت کردن یک محیط‌بان با خرس قهوه‌ای با لهجه مازنی

فحش‌های پول‌ساز؛ درآمد باورنکردنی فدراسیون فوتبال از 3 پرونده!

برگزاری سفر راهیان نور جامعه ورزش کشور در خوزستان

فحش‌های پول‌ساز! 450 میلیون درآمد فدراسیون از 3 پرونده

زلزله مرزن آباد مازندران خسارتی نداشت

کلاهبرداری قاتل برای پرداخت دیه میلیاردی | سرنوشت قاتلی که رویای آزادی در سر دارد

مشارکت خوب یزدی‌ها در اجرای طرح نور

پیش‌فروش شنل نامرئی‌کننده آغاز شد: فول‌سایز 60 میلیون تومان / فیلم

ضارب متواری دانش آموزان آملی دستگیر شد + فیلم

شدت بارش‌ها همچنان ادامه دارند

مازندران رتبه دوم کشور در سطح زیر کشت توت‌فرنگی

راننده ضارب دانش‌آموزان آملی دستگیر شد / دادستان آمل تشریح کرد

فحش های پول ساز / 450 میلیون درآمد فدراسیون از 3 پرونده

راننده ضارب دانش‌آموزان آملی دستگیر شد

کودک 5 ساله خرم‌آبادی خاله‌ 14 ساله‌اش را کشت!

وقوع زمین لرزه در مرزن آباد/ خسارتی ثبت نشد

مصدومیت 3 دانش آموز آملی براثر تصادف

تیراندازی مرگبار کودک 5 ساله به سمت خاله 14 ساله‌

اظهارات جدید وزیر کشور درباره گشت ارشاد و طرح نور

دستگیری ضارب دانش‌آموزان آملی

کشف 3 تن چوب جنگلی قاچاق در تنکابن

بارانی که بوی شکوفه‌های بهار نارنج می‌دهد

سیلاب در دلیجان

نخستین روز کاری استاندار جدید مازندران

واریز پول؛ دقیقا یک روز پس از فروش پرسپولیس

اجرای سند تحول قضایی در مازندران

وزیر کشور: اجرای حجاب یک دستور قانونی است/ بانوانی که در این زمینه دچار اهمال و غفلت باشند با تذکر باید به آن احترام گذارند؛ اگر توجه نکنند طبق قانون ورود می‌شود/ فراجا با ورود افراد آموزش دیده اقدام به اجرای طرح نور کرده است

وزیر کشور: اجرای حجاب یک دستور قانونی است

مرزن آباد لرزید

ضارب دانش آموزان آملی دستگیر شد

لزوم ایجاد اقتصاد دریاپایه در مازندران

اجرای موفق طرح نور در کرمانشاه

ضرورت رسیدگی به پرونده‌ها در کمترین زمان

تصادف مینی بوس با کامیون در بابل 2 مصدوم داشت