پیام مازند

آخرين مطالب

استاندار مازندران در یادواره سرداران و 150 شهید شهرستان سیمرغ

راه و یاد شهدا همیشه باید زنده باشد / مازندران باید شاگرد اول اقتصاد كشور شود/ اقتصاد مقاومتی با همه شئون در كشور اجرایی شود سياسي

  بزرگنمايي:

مازندران آنلاین -
به گزارش روابط عمومی استانداری، محمد اسلامی، استاندار مازندران در یادواره سرداران و 150 شهید شهرستان سیمرغ، ضمن درورد به روح پرفتوح امام راحل، شهدای انقلاب، دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم و جبهه مقاومت، با بیان این كه شهید كشوری و شهدای بزرگ این شهرستان مدال افتخاری برای سیمرغ و قهرمانانی ملی هستند، خاطر نشان ساخت: باید خداوند را شكر كنیم كه در عصر انقلاب اسلامی زندگی می كنیم، چرا زندگی در این عصر بمثابه پیوستن به كشتی نجات است.
استاندار با اشاره به این كه مستشاران امریكایی در رژیم گذشته بر مقدرات ما حاكم بودند، یاد آور شد: مهم ترین دستاورد انقلاب اسلامی كه با خون شهدا حاصل شد قطع شدن دست استكبار از سرزمین ایران و كشور بود.
اسلامی با اشاره به این كه اساس فكری استعمار جهانی تامین منافع امریكا به نحو ممكن است، افزود: آن ها بدنبال ذخایر ارزشمند و استراتژیك دنیا بوده و هستند و به همین دلیل از بدو پیروزی انقلاب اسلامی، دشمنی خود را با مردم انقلابی ایران شدت بخشیدند و بهیچ وجه دست از توطئه برنمی دارند.
وی تصریح كرد: امریكایی ها به دو دلیل با انقلاب اسلامی دشمنی دارند یكی آن كه جمهوری اسلامی در دروازه چند قاره واقع شده و مهم ترین نقطه برای دست یابی به ذخایر مهم انرژی است و دیگر انقلابی است كه با مرجعیت و رهبریت عالیقدر تشیع به پیروزی رسیده و هرگز زیر یوغ هیچ ظلمی و زورگویی نمی رود.
استاندار با بیان این كه اولویت امریكا اشغال سرزمین های دارای انرژی نفت و تحت كنترل گرفتن این ذخایر عظیم در ایران بوده است، گفت: با فرماندهی حكیمانه امام راحل و جانفشانی شهدا كه آگاهانه این راه را انتخاب كردند وجبی از خاك ایران اسلامی از دست نرفت.
وی مهم ترین دستاوردهای یادواره های شهدا را درك عقاید شهدا و بازخوانی راه آنان دانست و با بیان این كه راه و یاد شهدا همیشه باید زنده باشد، یاد آور شد: با همه توطئه هایی كه دشمنان زمینه سازی و اجرا كردند، انقلاب اسلامی با تقدیم شهدا و همت والای مردمی، بسیج و همه نیروهای مسلح از مرحله های سخت عبور نمود و به این دوره شكوفایی رسید.
اسلامی با اشاره به این كه مدافعین حرم و جبهه مقاومت در امتداد همان جبهه مقدس است، گفت: استكبار جهانی رویای تاسیس سرزمین بزرگی از شرق ایران تا اسراییل را در سر داشت و تمام قوا، تجهیزات و امكانات لجستیكی و آموزش های مورد نیاز از طریق امریكا و اسراییل و هم پیمانان منطقه ای اسراییل نظیر سلفی ها تامین می كردند تا كشورهای منطقه را هریك به چند كشور تقسیم كنند و با گماردن دولتی خود خوانده به سیطره خود در این كشورهای ضعیف تحت سلطه فرمان پذیر ادامه دهند و حاشیه امن اسراییل را گسترش دهند و طرح مطرح شده انتقال سفارت اسراییل به بیت المقدس از سوی رییس جمهور امریكا هم در این راستا بود.
وی با بیان این كه استكبار در مرحله بعدی بدنبال این است كه با شبهه افكنی در فضای مجازی، مردم بویژه جوانان ما را از عقیده تهی كند، اظهار داشت: توطئه استكبار یك توطئه همه جانبه است كه بحمدالله با شناسایی هوشمندانه این توطئه ها و تذكر آن ها از سوی مقام معظم رهبری و هوشیاری، بصیرت و حضور مردم انقلابی ایران اسلامی و آمادگی و حضور نیروهای مسلح در صحنه خنثی شد.
استاندار تصریح كرد: عامل اصلی پیروزهای جمهوری اسلامی در جبهه های مختلف اتحاد و حضور در صحنه مردم انقلابی ایران اسلامی است كه دشمن به شدت بدنبال تضعیف این عامل مهم است و مردم ما باید با هوشیاری و تقویت حضور در صحنه های مختلف، همدلی خود را تقویت نمایند.
اسلامی با بیان این كه قدرت دارای دو پایه نظامی و اقتصادی است، یاد آور شد: امروز نیروهای نظامی ما چونان ید واحده است اما باید با قوی كردن نقش مردم و مقاوم سازی اقتصادی این بخش را مستحكم نماییم.
وی با تاكید بر این كه ضرورت دارد تا بخش های اقتصادی كشور نیز تقویت شود، افزود: سیستم آموزشی ما تربیت نیروی انسانی را باید در جهت كسب و كار اقتصادی انجام دهد و رشته های تحصیلی مهارت افزا كه منجر به كارآفرینی شود در این سیستم قرار گیرد.
استاندار با تاكید بر این كه مهارت افزایی باید در این سیستم برای شكل دهی تولید و اشتغال به شدت تقویت شود، خاطر نشان ساخت: مازندران دارای ظرفیت بالایی است كه می تواند به تنهایی مشكل تولید و اشتغال خود را حل نماید.
اسلامی با اشاره به ضرورت كنترل واردات برنج ، ممانعت از واردات برنج به استان و افزایش تولید این محصول با تكیه بر بهره وری برای تامین 1 میلیون تن نیاز برنج كشور را بهترین راهبرد برای بازار این محصول دانست و تصریح كرد: باید با اتخاذ شیوه های درست قیمت تمام شده محصول برنج را كاهش داد.
استاندار با اشاره به این كه باید توسعه ظرفیت های استان بویژه توسعه صنایع تكمیلی با جدیت دنبال شود، افزود: مازندران با ظرفیت هایی كه در اختیار دارد باید شاگرد اول اقتصاد كشور شود.
وی با بیان این كه باید جلوی بیكار شدن افراد را گرفت و ظرفیت های غیر فعال را فعال كرد تا از این وضعیت عبور نماییم، گفت: مهم ترین نكته اقتصادی این است كه راه مولد شدن اقتصاد را هدف قرار دهیم.
استاندار با بیان این كه اقتصاد ما تك پایه و نفت محور است، ابراز نمود: سیاست هایی كه مقام معظم رهبری در اقتصاد مقاومتی ابلاغ نمودند مسیر روشن و دقیقی است كه با خرد جمهوری اسلامی ایران تدوین شده است و اقتصاد مقاومتی باید با همه شئون در كشور اجرایی شود تا در هیچ شرایطی اقتصاد ما آسیب نبیند و بحمدالله تا كنون كشور در قطع وابستگی به نفت 50 درصد راه را پیموده است ان شاء الله با طی كامل مسیر درآمد كشور بر اساس ارزش و رشد تولید حاصل می شود و بهره وری ارتقا می یابد و پول ملی تقویت می گردد.
قابل ذكر است در این یادواره استاندار مازندران از مادر شهید جاویدالاثر شعبانعلی رزاقیان تجلیل نمود
راه و یاد شهدا همیشه باید زنده باشد / مازندران باید شاگرد اول اقتصاد كشور شود/ اقتصاد مقاومتی با همه شئون در كشور اجرایی شود
راه و یاد شهدا همیشه باید زنده باشد / مازندران باید شاگرد اول اقتصاد كشور شود/ اقتصاد مقاومتی با همه شئون در كشور اجرایی شود
راه و یاد شهدا همیشه باید زنده باشد / مازندران باید شاگرد اول اقتصاد كشور شود/ اقتصاد مقاومتی با همه شئون در كشور اجرایی شود

لینک کوتاه:
https://www.payamemazand.ir/Fa/News/12853/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

آغاز ماراتن علمی 38 هزار داوطلب آزمون سراسری در مازندران

آبشار زیبای داله‌لان نور‌آباد+فیلم

39 تغییر کاربری غیر مجاز در ساری قلع و قمع شد

آغاز نوبت اول کنکور 1403 در مازندران

ثبت رکورد 17 میلیون قطعه جوجه ریزی در مازندران برای اولین بار در کشور

صحبت های دادستان کل کشور درباره اجرای طرح نور

حضور مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گلستان در برنامه زنده صبح عالی

بنیاد باید به نهاد راهبردی و مطالبه‌گر تبدیل شود

تکریم و سپاسگزاری استاندار و مدیرکل بنیاد مازندران از والدین معزز شهیدان والامقام سروی

فعالیت 21 بانک نشا در آمل/کشت مکانیزه 24 هزار هکتاری

فواید و مضرات باران 48 ساعته مازندرانی‌ها

توجه به زیرساخت‌های حوزه امنیت غذایی یک ضرورت است

برگزاری بیش از 300 برنامه هفته کار و کارگر در مازندران

خروج 5 پزشک خانواده از چرخه بهداشت و درمان در جویبار

فاز دوم شهرک صنعتی محمودآباد راه‌اندازی می‌شود

برگزاری دوره‌های رایگان آموزش صنایع دستی در لرستان

شرکت 27 واحد تولیدی مازندران در نمایشگاه اکسپو

ربودن کودک 4 ساله از مقابل چشمان مادرش

تغییراتی در چشم که باید نگران تان کند!

چرا رهبری درباره گشت ارشاد و طرح نور تذکر داده بودند؟

حادثه تلخی که برای یک اتوبوس در اصفهان رخ داد

قابلیت جدیدی از اندروید 15 برای استفاده از گوشی در تاریکی

اعلام حمایت طلاب حوزه علمیه خواهران استان آذربایجان شرقی از طرح نور فراجا

سیلاب برای قطار تهران-گرگان دردسرساز شد

انتخابات در خرم‌آباد و چگنی به صورت الکترونیکی برگزار می‌شود

تاثیر سفر‌های نوروزی در بازار مسکن شمال

چگونه کشور‌های جهان از خورشید طلا و از باد پول می‌سازند؟!

رصد صفحات فضای مجازی قم در قالب طرح نور /به 150 نفر تذکر داده شد

توضیحات پلیس درباره طرح نور/ 90 درصد تذکر گیرندگان حجاب، پوشش خود را اصلاح کردند

ترفند متفاوت آدم ربایان به دام انداختن مردم

ماجرای تعطیلی شنبه یا پنجشنبه جنجالی شد

پیش بینی وضعیت بارندگی برای آخر هفته

خادم: پیچ هرز را هر چقدر بپیچانی، هرز است

40 درصد روستاهای بابل از نعمت گاز برخوردارند

تاخیر در واریز وجه قابل پرداخت کالابرگ فروشندگان را به دردسر انداخت

(تصاویر) اسکناس دوره ناصرالدین شاه قاجار چه بود و ارزش آن چقدر بود؟

استقلال سیاسی کشور ایران بی‌مثال است / تداوم جدی در اجرایی شدن طرح نور

تجمع بانوان قمی حمایت از طرح نور عفاف و حجاب

بازدید منتخبان مردم قم در مجلس از مرکز تحقیقات اسلامی نور

محمد خوش‌چهره: «اقتصاد» میدان شلغم‌فروشان شده است!

تجمع بانوان قمی در حمایت از طرح نور عفاف و حجاب

وضعیت راه‌های کشور؛ ترافیک سنگین در جاده‌های چالوس، هراز و آزادراه تهران - شمال

حمایت همه جانبه دستگاه قضایی استان از طرح نور فراجا

بازدید جامعه ورزش کشور از یادمان‌های جنوب غرب خوزستان

اظهارات سردار جعفری در مورد طرح نور، ماجرای تذکر رهبر انقلاب و لایحه حجاب/ فرمانده قرارگاه فرهنگی اجتماعی بقیه الله (عج) سپاه: همه باید از طرح نور حمایت کنند

پرونده مافیایی در دنیای ایجنت‌ها؛ وقتی کمیسیون انتقال منجر به تهدید می‌شود

قدردانی بانوان در مرکز گلستان از مجریان طرح ملی «نور»

وضعیت ویتامین دی مازندرانی ها رو به بهبود است

نرخ جدید عوارض آزادراه خرم آباد - پل زال اعلام شد

حمایت بیش از هزار استاد حوزه علمیه قم از اجرای طرح «نور» فراجا