پیام مازند

آخرين مطالب

سرریز عقده های فروخورده هواداران نساجی مازندران برای لیگ برتر ورزشي

  بزرگنمايي:

مازندران آنلاین - ساری – ایرنا – غیبت بیش از یک دهه ای فوتبال مازندران در لیگ برتر فوتبال باشگاههای کشور تبدیل به عقده فروخورده ای شده است که اکنون با توجه به جایگاه تیم نساجی در جدول لیگ دسته یک در حال سرریز شدن و تحت فشار گذاشتن کادر فنی و مدیریتی این تیم برای تحقق آرزوهای دیرینه است .
نیم فصل نخست مسابقات لیگ دسته یک فوتبال باشگاههای کشور در حالی 19 آذر ماه به پایان رسید که تیم نساجی با قرار گرفتن در جمع مدعیان بالای جدول ، امیدها را برای حضور یک نماینده از این استان در فصل آینده لیگ برتر زنده کرده است.
تیم فوتبال نساجی در پایان نیم فصل نخست این مسابقات با کسب 30 امتیاز در رده سوم جدول رده بندی این مسابقات قرار گرفت.
انتظار از این تیم برای تحمیل خود به لیگ برتر تنها از سوی هواداران پر و پا قرص آن ابراز نمی شود بلکه پیشکسوتان فوتبال مازندران هم اکنون بر این اعتقادند که با حمایت بیشتر از این تیم و جذب بازیکنان مستعد در پست های مورد نیاز در فصل نقل و انتقالات ، می توان با عملکرد بهتری انتظارات هواداران و رویای چند ساله استان را برآورده کرد.
به عقیده این پیشکسوتان که خود سال ها در زمین فوتبال توپ زده و هدایت تیم های مختلف را بر عهده داشته اند ، نساجی مازندران در ادامه رقابت های امسال لیگ دسته یک فوتبال باشگاههای کشور با هدایت " داوود مهابادی " سرمربی اسبق تیم برق نوین شیراز و با ترکیبی از بازیکنان بومی و باتجربه می تواند در نیم فصل دوم بهتر از نیم فصل اول ظاهر شود.
رفتن تیم فوتبال نساجی قائمشهر به لیگ برتر ، نستالوژی سال های رونق کارخانه های نساجی مازندران را برای همگان زنده خواهد کرد ، سال هائی که قائمشهری ها با صدای آژیر آغاز و پایان کار این کارخانه ها برنامه ریزی های خود را تطبیق می دادند و در این میان تماشای تمرین و مسابقات تیم نساجی خستگی کار روزانه را از تنشان بیرون می کرد.
هواداران نساجی سالهاست در انتظار ورود تیم محبوبشان به لیگ برتر هستند تا جای " شموشک " را برای مازندرانی ها در بالاترین رده فوتبال کشور پر کند ولی در همه این مدت هر سال در پایان لیگ دسته یک خستگی همراهی کردن با تیم نه تنها در بدن که در صدایشان هم باقی می ماند.
هواداران نساجی این بار بیش از هر زمانی تیم محبوب خود را به لیگ برتر نزدیک تر می بینند و این انتظار به طور طبیعی فشار روانی را بر تک تک بازیکنان و کادر فنی گرفته تا مدیران باشگاه و مسئولانی که همت و حمایتشان می تواند یاریگر تیم برای رسیدن به لیگ برتر باشد ، افزایش می دهد .
** نساجی نیازمند بازیکنان باکیفت تراست
یکی از پیشکسوتان باشگاه نساجی قائمشهر روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا گفت : عملکرد کلی تیم نساجی در نیم فصل نخست در حد انتظارات نبوده و به نظرم این تیم باید از هرنظر برای بازی های برگشت تقویت شود.
حسین مسگر ساروی افزود : تیم نساجی هواداران زیادی دارد که در هر بازی خانگی بیش از هشت تا 10هزار نفرشان به ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر می روند و تیم محبوب شهرشان را تشویق می کنند و مدیران باشگاه باید به خواست و نظر جمعی آنها که در نهایت برای موفقیت تیمشان است ، احترام بگذارند.
وی ادامه داد : در حال حاضر هواداران تیم نساجی از سرمربی و مسئولان باشگاه این انتظار را دارند که بهترین نفرات را برای نیم فصل دوم به این تیم بیاورند تا این تیم تقویت شود.
مسگرساروی گفت : در بازی های برگشت همه تیم ها نهایت تلاش خود را به کار خواهند گرفت و بازی ها به مراتب سخت تر از نیم فصل اول خواهد بود ، چرا که تیم ها به دنبال کسب سهیمه صعود به لیگ برتر هستند و برای قائمشهری ها که بیش از دو دهه این انتظار را می کشند ، باید مورد توجه قرار گیرد.
** گلزنی ، ضعف عمده نساجی در نیم فصل
این پیشکسوت قائمشهری مهم ترین ضعف تیم نساجی را در نیم فصل اول مربوط به خط حمله دانست و گفت : در بازی های برگزار شده نیم فصل نخست و تعداد گل هایی که تیم نساجی به حریفان زده ، تنها با هوشیاری و عملکرد خود مدافعان و بازیکنان میانی این تیم بوده و در مقابل مهاجمان این تیم در حد و اندازه تیم مدعی صعود نبودند.
مسگر ساروی تاکید کرد : به نظرم تیم نساجی باید در خطوط میانی و حمله بازیکنان توانمندی را به کار بگیرد ، این تیم درنیم فصل در این دو پست مهم بسیار ضعیف عمل کرده است و باید تقویت شود.
وی خط دفاع تیم نساجی را با حضور " مرتضی غلامعلی تبار" کاپیتان این تیم باتجربه و قابل قبول در نیم فصل نخست ارزیابی کرد و گفت : البته بزرگان تیم باید نظرات خوبی برای تغییرات تیم اعمال کنند تا بتوانند با بازی های خوب در نیم فصل دوم ، دل مردم این شهرستان را شاد کنند.
** نساجی نیازمند 7 بازیکن در سطح بالاست
یکی دیگر از پیشکسوتان تیم نساجی قائمشهر هم در خصوص عملکرد تیم نساجی در نیم فصل نخست در گفت و گو با خبرنگار ایرنا گفت : تیم نساجی در آغاز فصل با پیروزی های متوالی که کسب کرده بود ، عملکرد قابل قبولی داشته ، اما در چند بازی آخر نیم فصل با چند باخت ، افت زیادی پیدا کرد.
رحیم دست نشان افزود : در تیم نساجی نقاط ضعفی وجود دارد و با صحبت هایی که با مدیریت تیم نساجی شده ، آنها قصد دارند در تقویت تیم در نیم فصل دوم 7 بازیکن جدید جذب کنند.
وی ادامه داد : اگر بازیکنانی که جذب می شوند بر اساس نقاط ضعف تیم باشد ، باعث می شود تا در پایان فصل با حضور نفرات جدید، شاهد صعود تیم نساجی به لیگ برتر باشیم.
این پیشکسوت تیم نساجی قائمشهر تاکید کرد : اما اگر جذب بازیکن بر مبنای اسم و رسم آنها باشد و عملکردی نداشته باشند هیچ تاثیری در عملکرد و نتیجه گیری تیم نخواهند داشت.
دست نشان در پاسخ به این پرسش که به نظر شما تیم نساجی در نیم فصل نخست در کدام پست عملکرد ضعیفی داشته که باید ترمیم شود ، توضیح داد : به نظرم طبق آمار باید برای خط دفاع حداقل 2 بازیکن ، هافبک 3 بازیکن و مهاجم حمله 2 بازیکنان جذب شود تا بتوان نتیجه ایده آلی برای تیم نساجی گرفت.
** پشتکار و تلاش دو عامل مهم برای موفقیت تیم
سرمربی تیم نساجی قائمشهر که کمتر از یک هفته پیش هدایت این تیم را برعهده گرفته است ، به خبرنگار ایرنا گفت : پشتکار و تلاش 2 عاملی است که می تواند سبب شود تا تیم در نیم فصل دوم بتواند بهترین نتیجه را کسب کند .
داوود مهابادی تاکید کرد : به بازیکنانم هم همین حرف را زده ام و می گویم که با انگیزه بالا و به پشتوانه هواداران پرشور نساجی مازندران می توانیم به لیگ برتر صعود کنیم .
وی در خصوص این که آیا در ترکیب بازیکنان تیم تغییراتی ایجاد خواهد کرد یا نه ، گفت : بزودی این تغییرات در تیم نساجی ایجاد می شود و تغیرات را در سایت نساجی اعلام خواهیم کرد.
سرمربی تیم نساجی مازندران تاکید کرد که تمام تلاش خود را برای یارگیری نساجی به کار خواهد گرفت تا تیم در نیم فصل دوم تقویت شود.
بر اساس بررسی های خبرنگار ایرنا ، تاکنون خبر پیوستن آریا کیا و سعید خردمند به تیم نساجی قطعی شده است.
دور برگشت نیم فصل دوم لیگ یک از 18 دی ماه آغاز خواهد شد و تیم فوتبال نساجی در اولین دیدار دور برگشت در ورزشگاه شهید وطنی میزبان ایرانجوان بوشهر خواهد بود.
کارشناسان فوتبال معتقدند نتیجه ای که از این دیدار خانگی به دست می آید می تواند تا حدود زیادی میزان جدی بودن نساجی را برای رسیدن به لیگ برتر نشان دهد .
بسیاری از کارشناسان و پیشکسوتان فوتبال نقش هواداران پرشور و پر و پا قرص را در موفقیت تیم ها کمتر از بازیکنان خوب و حرفه ای نمی دانند و بر این اعتقادند که اگر تیمی این دو را با هم داشته باشد ، برای موفقیت تنها به مدیریت درست نیاز دارد .
آنچه مسلم است این که نساجی در داشتن هواداران سمج با هیچ تیم استانی قابل قیاس نیست و برای ترمیم ترکیب تیم هم از مشاوره پیشکسوتان کارکشته بهره می برد ، پس باید منتظر ماند تا معجزه مدیریت را در پایان نیم فصل دوم مشاهده کرد .
خبرنگار : مونا معینی کوچکسرائی ** انتشار دهنده : حسن فلاحتی
7334/1654

لینک کوتاه:
https://www.payamemazand.ir/Fa/News/13485/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

نساجی در خانه دوباره قرمز می‌پوشد

جراحت سنگین داور، بازداشت و حکم جلب؛ فرجام تلخ کشتی نونهالان

ضرب سکه طلا را ‌خیانت‌ به مملکت می‌دانیم

با ورود مستقیم کشاورزان به بورس برنج، دست سودجویان قطع می‌شود

وضعیت راه‌های کشور؛ترافیک نیمه سنگین در جاده چالوس و آزادراه تهران–پردیس

اجرای برنامه‌های شاد برای کودکان و نوجوانان خرم آبادی

کشاورزان مازندران به استقبال کشت زراعی جدید رفتند

برنامه‌ریزی ناسا برای تجدید قوای کاوشگر ستاره‌های نوترونی

نخستین نشای مکانیزه مازندران آغاز شد

افزایش 20 درصدی فوتی ناشی از حوادث کار در مازندران

رهایی محکوم به قصاص از چوبه دار در مازندران

غایب بزرگ مقابل تراکتور: یک گلزن

دیدار مشاور رئیس جمهور در امور روحانیت با خانواده شهدا در سمنان

شهدا بهترین الگو برای انسان در مسیر الله هستند

غیور مردان بوشهری در بِستر غیور زنان بوشهری شکوفا شدند

تغییر استاندار مازندران تکذیب شد

شتاب ساخت مسکن مازندران در دولت سیزدهم

جیب بارانه بگیران پر پول شد

زنجیره انسانی مازندرانی‌ها ‌در حمایت از عملیات وعده صادق

کشف انبار لوازم خانگی 12 میلیارد ریالی قاچاق در خرم آباد

شکل‌گیری زنجیره‌ علوی‌تباران در حمایت از عملیات وعده صادق

رشد هزار میلیاردی خروج سرمایه از بورس

مدیریت هوشمندنیاز اساسی مازندران در آموزش عالی

حمایت مردم اردبیل از اجرای طرح «نور» فراجا

تنبیه دانش‌آموز مرزن‌آبادی توسط معلم در حال پیگیری است

توت فرنگی جویبار در سبد میوه مناطق مختلف کشور

اولین نشای برنج در مازندران انجام شد

عزل معاون متخلف به‌دلیل تنبیه دانش‌آموز مرزن‌آبادی

شکل‌گیری زنجیره‌ علوی‌تباران در نوار ساحلی مازندران در حمایت از عملیات وعده صادق

شالیکاری در مازندران مکانیزه شود

قدردانی از زحمات نیروی انتظامی استان یزد

قدردانی نماینده ولی‌فقیه در استان از اجرای طرح نور

رد شایعات تغییر استاندار مازندران

(تصاویر) تشکیل زنجیره انسانی در ساحل مازندران

برگزاری جشن گلریزان، دست‌های ماندگار در نوشهر

حمایت مردم محمودآباد از عملیات « وعده صادق»

زنجیره انسانی در ساحل نکا

اجرای 12 پروژه آبرسانی در رامسر

رهایی محکوم به قصاص از چوبه دار در کجور مازندران

دیدار رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با خانواده شهید نادر مهدوی

هیچ مانعی برای برنامه های فرهنگی در حوزه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت وجود ندارد

محدودیت‌های ترافیکی جاده‌های شمالی کشور

اعمال محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته در محورهای مواصلاتی مازندران

قهرمانی اراک در مسابقات والیبال دانشجویان منطقه پنج دانشگاه آزاد

تدوین نقشه مهندسی فرهنگی استان مازندران

سالگرد درگذشت دست‌نشان با حضور کادرفنی نساجی

زنجیره مردمی حمایت از عملیات «وعده صادق» در سواحل دریای مازندران

موضوع ایثار و شهادت موضوع بسیار مهم دولت سیزدهم است/بکارگیری ظرفیت های مردمی از برنامه های جدی بنیاد است

گردهمایی فعالان هنری مساجد مازندران

مطالبه عمومی برای اجرای طرح نور درمازندران