پیام مازند

آخرين مطالب

تنها سالن ورزشی بهشهر محروم از امکانات ورزشي

تنها سالن ورزشی بهشهر محروم از امکانات
  بزرگنمايي:

مازندران آنلاین - ساری- ورزش بهشهر شاید در 2 دهه پیش نامی در ورزش استان مازندران نداشت اما اکنون به واسطه برگزاری موفق چهارده دوره جام بین المللی کشتی شهید هاشمی نژاد، نه تنها در استان بلکه در کشور و کشورهای صاحب نام در ورزش کشتی دارای نام و جایگاهی درخشان است.
برغم این مساله ، شهرستان بهشهر همچنان از نظر فضای تفریحی و ورزشی با کمبودهای زیادی مواجه است و تنها سالن ورزشی این شهر نیز با کمبود فضا، تهویه نامناسب، تراکم جمعیت و مشکلاتی از این قبیل روبرو است.
علی مسعودی یکی از شهروندان بهشهری که برای تمرین ورزش توپی در برخی از روزها به سالن شهید هاشمی نژاد مراجعه می کند، در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، مشکلات این سالن ورزشی را نامناسب بودن کف پوش، نداشتن حیاط برای سالن، پارکینگ و سرویس بهداشتی بیان می کند.
وی در کنار همه مشکلات، مهمترین مشکل این سالن ورزشی را نبود سرویس بهداشتی دانست وافزود: سالن از زمان افتتاح تا حالا با مشکل سرویس بهداشتی مواجه بوده است و حتی در بازی های ملی که به عنوان تماشاگر در این سالن هستیم این مشکل وجود دارد.
سالن شهید هاشمی نژاد اگر چه بعد از گذشت 20 سال در آذرماه سال 92 مورد بهره برداری قرار گرفت؛ اما نبود برخی امکانات و زیرساخت های لازم همچنان گریبان گیر ورزشکاران است.
** سالنی که افتتاح شد اما تحویل قطعی نشد
رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان بهشهر که خود از اهالی ورزش است و چندماهی است که سکان مدیریت این حوزه را به دست گرفته است با تایید وجود برخی از مشکلات در سالن ورزشی شهید هاشمی نژاد بهشهر گفت: این سالن افتتاح شد اما تحویل قطعی نشد.
فرشاد آذری در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در 5 ماه گذشته با توجه به وجود برخی از مشکلات در این سالن ورزشی و مشکلاتی که ورزشکاران با آن روبرو بودند مکاتبات مختلفی انجام شده است اما جواب قطعی حاصل نشده و نیازمند اعتبار لازم برای رفع مشکلات این سالن هستیم.
وی با اشاره به اینکه شهرستان بهشهر، اسفندماه امسال میزبان پانزدهمین دوره جام کشتی بین المللی شهید هاشمی نژاد در این سالن است؛ یادآور شد: این سالن آبروی ورزش شهرستان است و باید با قوت برای ترمیم ، بازسازی و رفع مشکلات اقدام شود.
رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان بهشهر تکمیل سالن شهید هاشمی نژاد را نیازمند مساعدت مالی دانست و افزود: با توجه به مکاتبات انجام شده تاکنون موفق به رفع موانع و مشکلات نشدیم اما امیدواریم در این زمان باقی مانده تا برگزاری مسابقات بین المللی جام شهید هاشمی نژاد، مشکلات برطرف شود.
آذری گفت: برای توسعه ورزش شهرستان بهشهر، به عنوان یکی از شهرهای ورزشی استان و صاحب نام در ورزش کشتی با تمام توان وارد شده ایم و امیدواریم با همراهی خیران و دیگر مسؤولان برای توسعه ورزش بهشهر تلاش کنیم.
وی افزود: این سالن در سال 92 به بهره برداری موقت رسید اما تحویل قطعی نشده است اما مسابقات مختلف بین المللی همچون مسابقات کشتی، مسابقات کشوری جودو، مسابقات ثبت رکورد کشوری و بسیاری از مسابقات استانی و شهرستانی در این سالن برگزار شده است و تلاش داریم تا با رفع مشکلات، میزبان خوبی برای برگزاری پانزدهمین دوره جام کشتی بین المللی شهید هاشمی نژاد باشیم.
** تدوین سند توسعه ورزش شهرستان بهشهر
فرماندار بهشهر هم با تاکید بر تدوین سند توسعه ورزش شهرستان گفت: این سند با هدف شناسایی اولویت ها ، محدودیت ها و فرصت ها بر مبنای ظرفیت های موجود برای توسعه و پیشرفت شهرستان باید اجرایی شود.
سید خالق سجادی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به برخی کمبود امکانات ورزشی در سالن های ورزشی شهرستان اظهار داشت: برای توسعه ورزش شهرستان باید از کلیه ظرفیت های فیزیکی و اجتماعی استفاده شود و در این بخش با تمام توان برای توسعه ورزش بهشهرگام بر می داریم.
وی افزود: تلاش برای ارتقاء ورزش در رشته های مختلف از جمله وظایف مهمی است که در این حوزه بر عهده داریم و علاوه بر قهرمان پروری باید به تربیت ورزشکاران اخلاق مدار هم توجه ویژه اعمال شود.
به گزارش ایرنا، در حالی که شهرستان بهشهر با دارا بودن حدود هفت هزار ورزشکار سازمان یافته در بیش از 30 هیات ورزشی، از کمبود سالن و امکانات ورزشی رنج می برد، کندی پیشرفت در ساخت و ساز مجموعه ورزشی کارگران، خانه کشتی بهشهر و چندین طرح نیمه تمام دیگر در این شهرستان باعث شده است تاعرصه برای ورزشکاران و قهرمانان یکی پس از دیگری تنگ تر شود و حضور در تیم های مختلف شهرها و استان های دیگر را بپذیرند و به نوعی عطای ورزش بهشهر را به لقایش ببخشند.

لینک کوتاه:
https://www.payamemazand.ir/Fa/News/14056/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

اجرای طنزواره استانی با عنوان میرما در محمودآباد

حمایت تمام قد علم الهدی از بازگشت گشت ارشاد و طرح «نور»

6 مدال بانوان مازندران در مسابقات کشوری کوراش

امام جمعه ساری: باید فرزندان خود را برای جذب در حوزه‌های علمیه ترغیب کنیم

استقرار 1419 دستگاه صندوق الکترونیک برای انتخابات خرم‌آباد و چگنی

تصادف در محور پلدختر به خرم‌آباد 8 مصدوم برجا گذاشت

طرح نور فراجا موفقیت در حوزه جنگ نرم است

عملیات وعده صادق،نماد اقتدار کشور

برگزاری آئین بزرگداشت نخستین سالگرد شهید آیت الله سلیمانی

راهپیمایی «جمعه خشم» در خرم‌آباد

برگزاری آیین شکرگزاری رحمت ماه صیام در منطقه لفور مازندران

تذکر محترمانه و ارشاد باکرامت هدف اصلی «طرح نور» است

برگزاری آزمون استخدام پیمانی تامین اجتماعی در قزوین

آیت الله علم الهدی: تذکر محترمانه و ارشاد باکرامت، هدف اصلی «طرح نور» است

حمایت تمام قد علم الهدی از بازگشت گشت ارشاد و طرح «نور» /آموزش و پرورش موافقت کند اساتید حوزه عفاف و حجاب دختران را اقناع کنند

ماجرای چاقوکشی و ضرب و شتم در کشتی مازندران

ترافیک سنگین در جاده چالوس

حمله موشکی به اسراییل اعجاز وعده صادق بوده است

برگزاری آزمون استخدام پیمانی تامین اجتماعی

جزئیات پذیرش بدون آزمون کارشناسی ارشد در دانشگاه پیام نور + سایت ثبت‌ نام

برگزاری کنگره 400 شهید روحانی مازندران

پرداخت تسهیلات خوداشتغالی به مددجویان شهرستان نور

حضور 90 بازیکن و مربی در سومین مرحله جشنواره مینی بسکتبال کشور

ماجرای چاقوکشی و ضرب و شتم در کشتی مازندران | روایت داور مصدوم: فیلم تا قبرس و آلمان هم رسیده است، کتک خوردن یک داور! | آقایان برای رضایت گرفتن ...

همه چیز درباره واریز یارانه کمک معیشتی فروردین‌ماه | جیب سرپرستان خانوارها پر پول شد

خبر تهاجم به کشور از مرزهای خارجی تکذیب شد

مرگ 91 نفر بر اثر مصرف مواد مخدر در مازندران

کنگره 400 شهید روحانی استان مازندران برگزار می‌شود

توجه ویژه دولت برای رفع عقب ماندگی‌های بخش آب در مازندران

عجیب‌ ترین قتل امسال توسط یک مادر و دختر رقم خورد!

وضعیت تاسیسات هسته‌ ای اصفهان بعد از حادثه امروز

واکنش فرمانده کل ارتش به انفجار در اصفهان

انتصاب جدید در ستاد مرکزی راهیان نور کشور

کشف و توقیف چوب جنگلی قاچاق در آمل

مسدود شدن 205 چاه غیرمجاز در مازندران

امید به بازگشت روز‌های خوب نساجی

مرگ 91 نفر بر اثر مصرف مواد مخدر

حمایت از تشکل‌های مردم پایه فرهنگی هنری در مازندران

انتصابات جدید در ستاد راهیان نور

امواج آرام خزری در مازندران

اقدام غیر قانونی در شرکتی کردن پرسنل سابق موسسه اعتباری نور

تعیین تکلیف حدود 7 هزار چاه کشاورزی در مازندران

رتبه نخست مازندران در صادرات لبنیات

تردد در راه های مازندران عادی و روان است

بازار برنج در مازندران از رکود خارج شده است

اولتیماتوم 2 ماهه بازرسی لرستان برای تکمیل پل شوراب

ایران‌چک 500 هزار تومانی در بازار؟! + عکس

بارش‌های بهاری تا نیمه اردیبهشت‌ ادامه دارد؛ آیا بارندگی‌ها، کم‌بارشی زمستان را جبران می‌کند؟

مخالفت آمریکا با عضویت فلسطین در سازمان ملل

خبری تازه درباره پروازهای فرودگاه امام و مهرآباد