پیام مازند

آخرين مطالب

استاندار مازندران در آیین افتتاح 80 پروژه صدا و سیمای مازندران؛

سیاست های جدی دشمنان، ناكارآمد جلوه دادن نظام است / ضرورت پوشش صد در صدی صدا و سیمای مازندران سياسي

  بزرگنمايي:

مازندران آنلاین - به گزارش روابط عمومی استانداری، محمد اسلامی، استاندار مازندران در آیین افتتاح پروژه های صدا و سیمای مازندران، با بیان این كه صدا و سیما، سامانه هوشیاری مردمی و حاكمیتی جمهوری اسلامی ایران است، گفت: این نهاد، هم دانشگاهی است كه می تواند در جهت رشد و تعالی جامعه نقش آفرین باشد و هم می تواند آیینه تمام عیاری باشد از وضعیتی كه از مردم، كشور و عملكردها دارد.
استاندار، افزود: صدا و سیما بحق شایسته و بایسته است كه همواره بتواند بصورت كاملا مدبرانه و حكیمانه در ترسیم مسیر بر اساس نقشه های كلان و كلی كه در كشور وجود دارد با زبان هنر در جهت آگاه سازی افكار عمومی تلاش كند.
مقام عالی دولت در مازندران با اشاره به این كه امروز، سایت ها و شبكه های مختلف خبری علیه اهداف، سیاست ها و عملكرد جمهوری اسلامی سخن پراكنی می كنند و با القائات خود بر این موضوع همت گماشتند كه جمهوری اسلامی را ناكارآمد جلوه دهند، تصریح نمود: هدف مهم آنان ناكارآمد جلوه دادن نظام و جدا كردن مردم از حكومت است و در تلاشند تا با القائات خود، اذهان عمومی را تشویش و گسیختگی و تفرقه ایجاد نمایند.
اسلامی با بیان این كه برنامه ها و سیاست های استكبار جهانی، هیچ گاه تعطیل نشده و تعطیل نخواهد شد، خاطر نشان ساخت: در برابر توطئه های دشمنان، هوشیاری و حضور ما در صحنه باید همواره كارآمد تر و رو به فزونی باشد.
وی با اشاره به این كه ایران اسلامی در مقطعی از تاریخ واقع شده كه در هیچ دوره دیگری به این اندازه در مناسبات منطقه ای و بین المللی نقش نداشته است، گفت: استفاده برخی اعضا در شورای امنیت از حق وتو در مواقعی كه منافعشان به مخاطره می افتد، نشان می دهد كه قانونی، عدالتی و ضوابطی در كار نیست و منطق زور و زور گویی حاكم است.
استاندار مازندران، با اشاره به این كه تنها زبان زور است كه كه قابلیت مقابله با ظلم را دارد و برخورداری از توان دفاعی و بازدارندگی حق یك ملت است، یاد آور شد: امروز، جمهوری اسلامی در سایه حركت های جهادی به این تراز رسیده كه بتواند در مقابل این زیاده خواهی برای پیشبرد اهداف خود مقاومت نشان بدهد.
اسلامی، با بیان این كه قدرت نظامی و دیپلماسی، دو قدرتی است كه امروز در دنیا در كنار هم تاثیر گذار است، افزود: بنیان قدرت نظامی و دیپلماسی، آغشته به قدرت اقتصادی است و برای تقویت قدرت اقتصادی خود باید به منویات مقام معظم رهبری مبنی بر مقاوم سازی اقتصادیِ غیر قابل نفوذ در سایه كار جهادی ملت و دولت رو بیاوریم.
نماینده عالی دولت در استان، با بیان این كه دولت و مردم باید بصورت یكپارچه اقدام كنند، این وظیفه ای نیست كه دولت به تنهایی بتواند در آن توفیق یابد، تصریح نمود: دولت باید ظرفیت ها و زیرساخت ها را برای حركت مردم و تحقق اقتصاد مردم پایه فراهم نماید.
وی بر بهره گیری از ظرفیت های دانش بنیان كه بتواند با بهره گیری از علم ودانش، فناوری را به صنعت تبدیل نماید و صنعت را در زندگی مردم و كیفیت آن تاثیر گذار كند، تاكید كرد و عنوان داشت: امروز در دوره گذار بسر می بریم كه باید بتوانیم با اتكا به سیاست ها و برنامه های اتخاذ شده، بنیاد اقتصادی جامعه را مقاوم كنیم تا از این تكانه ها به سلامت عبور نماییم.
استاندار با اشاره به این كه مهم ترین كاری كه در مازندران باید انجام شود این است كه مسیرهایی كه برای فعالیت مردم مسدود است را باز نماییم، خاطر نشان كرد: نباید فرایند صدور مجوز برای افراد دارای اهلیت سرمایه گذاری را طولانی كنیم، باید دگرگون و متحول شویم و مسیرها را برای كسانی كه توان دارند و می توانند سرفصل های اقتصادی اشتغالزا را فعال كنند، باز نماییم تا به ركود اقتصادی و بیكاری خاتمه دهیم.
اسلامی با اشاره به این كه مازندران نمی تواند یكی از مشكلات كشور باشد، مازندران یكی از راه حل های مهم مسائل كشور است بویژه در بخش هایی كه دارای مقام و رتبه است، تصریح كرد: برای بالفعل كردن ظرفیت های استان نیاز به همدلی و همفكری داریم و باید به مازندران بصورت یكپارچه نگاه كنیم و اجازه بدهیم كه رشد و توسعه متوازن اتفاق بیفتد.
وی با اشاره به این كه بحمدالله در این مدت كوتاه توانستیم همگرایی فكری را بین همه فعالان بوجود بیاوریم، افزود: ان شاء الله بتوانیم با كمك رسانه ملی و صدا و سیمای مركز مازندران، فرهنگ كار جهادی كه تكالیف آحاد جامعه و مسئولان را بیان می دارد برای آغاز و تداوم این مسیر جا بیندازیم.
استاندار با بیان این كه كار جهادی در صدا و سمیای استان و رونمایی از 80 پروژه نشان می دهد كه اقدام و عمل و كار جهادی و تلاش برای ساختن لزوما در گرو بودجه نیست، یاد آور شد: مهم، خلاقیت، همت، اراده وكیفیت مدیریت است كه با اعتبارات حداقلی این پروژه ها به تحقق رسید و امیدواریم با اقدامات لازم، پوشش صد در صدی برای برخورداری مردم جای جای نقاط استان از شبكه تبرستان فراهم شود.
اسلامی به ضعف امكانات برای اصحاب فرهنگ و هنر مازندران اشاره كرد و خاطر نشان ساخت: برای جامعه فرهنگ و هنر استان هم سعی داریم از ظرفیت های خفته مازندران برای فعالیت های هنری این عزیزان و تعالی فرهنگ و هنر مازندران بهره گیری نماییم.
در آیین با قول مساعد استاندار مازندران و اعلام آمادگی حوزه فنی صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران قرار شد تا پایان سال 97 شاهد پوشش صد در صدی دیجیتال صدا و سیمای مركز استان در تمام نقاط مازندران باشیم.
سیاست های جدی دشمنان، ناكارآمد جلوه دادن نظام است / ضرورت پوشش صد در صدی صدا و سیمای مازندران
سیاست های جدی دشمنان، ناكارآمد جلوه دادن نظام است / ضرورت پوشش صد در صدی صدا و سیمای مازندران
سیاست های جدی دشمنان، ناكارآمد جلوه دادن نظام است / ضرورت پوشش صد در صدی صدا و سیمای مازندران

لینک کوتاه:
https://www.payamemazand.ir/Fa/News/15455/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

برگزاری دوره‌های رایگان آموزش صنایع دستی در لرستان

شرکت 27 واحد تولیدی مازندران در نمایشگاه اکسپو

ربودن کودک 4 ساله از مقابل چشمان مادرش

تغییراتی در چشم که باید نگران تان کند!

چرا رهبری درباره گشت ارشاد و طرح نور تذکر داده بودند؟

حادثه تلخی که برای یک اتوبوس در اصفهان رخ داد

قابلیت جدیدی از اندروید 15 برای استفاده از گوشی در تاریکی

اعلام حمایت طلاب حوزه علمیه خواهران استان آذربایجان شرقی از طرح نور فراجا

سیلاب برای قطار تهران-گرگان دردسرساز شد

انتخابات در خرم‌آباد و چگنی به صورت الکترونیکی برگزار می‌شود

تاثیر سفر‌های نوروزی در بازار مسکن شمال

چگونه کشور‌های جهان از خورشید طلا و از باد پول می‌سازند؟!

رصد صفحات فضای مجازی قم در قالب طرح نور /به 150 نفر تذکر داده شد

توضیحات پلیس درباره طرح نور/ 90 درصد تذکر گیرندگان حجاب، پوشش خود را اصلاح کردند

ترفند متفاوت آدم ربایان به دام انداختن مردم

ماجرای تعطیلی شنبه یا پنجشنبه جنجالی شد

پیش بینی وضعیت بارندگی برای آخر هفته

خادم: پیچ هرز را هر چقدر بپیچانی، هرز است

40 درصد روستاهای بابل از نعمت گاز برخوردارند

تاخیر در واریز وجه قابل پرداخت کالابرگ فروشندگان را به دردسر انداخت

(تصاویر) اسکناس دوره ناصرالدین شاه قاجار چه بود و ارزش آن چقدر بود؟

استقلال سیاسی کشور ایران بی‌مثال است / تداوم جدی در اجرایی شدن طرح نور

تجمع بانوان قمی حمایت از طرح نور عفاف و حجاب

بازدید منتخبان مردم قم در مجلس از مرکز تحقیقات اسلامی نور

محمد خوش‌چهره: «اقتصاد» میدان شلغم‌فروشان شده است!

تجمع بانوان قمی در حمایت از طرح نور عفاف و حجاب

وضعیت راه‌های کشور؛ ترافیک سنگین در جاده‌های چالوس، هراز و آزادراه تهران - شمال

حمایت همه جانبه دستگاه قضایی استان از طرح نور فراجا

بازدید جامعه ورزش کشور از یادمان‌های جنوب غرب خوزستان

اظهارات سردار جعفری در مورد طرح نور، ماجرای تذکر رهبر انقلاب و لایحه حجاب/ فرمانده قرارگاه فرهنگی اجتماعی بقیه الله (عج) سپاه: همه باید از طرح نور حمایت کنند

پرونده مافیایی در دنیای ایجنت‌ها؛ وقتی کمیسیون انتقال منجر به تهدید می‌شود

قدردانی بانوان در مرکز گلستان از مجریان طرح ملی «نور»

وضعیت ویتامین دی مازندرانی ها رو به بهبود است

نرخ جدید عوارض آزادراه خرم آباد - پل زال اعلام شد

حمایت بیش از هزار استاد حوزه علمیه قم از اجرای طرح «نور» فراجا

حمایت 220 ایرانی خارج از کشور از ایتام مازندرانی

رائفی پور: 600 میلیون تومان پول به یکی از دوستانم داده ام، هر ماه سود آن را می دهد /مستاجرم

ضارب دانش‌آموزان آملی بازداشت شد

راه‌های روستایی متاثر از سیلاب مازندران باز شد

دو هزار اصله درخت جایگزین ویلاهای غیرمجاز نوشهر شد

شرکت 20 هزار نفر در المپیاد ورزشی فرهنگی بسیجیان مازندران

سردار رادان: هیچ ماموریتی حساس‌تر از اجرای «طرح نور» نیست

سردار رادان با اشاره به طرح نور: در قلمرو انتظامی هیچ ماموریتی حساس تر از این ماموریت وجود ندارد/ 90 درصد تذکرگیرندگان رفتار و پوشش خود را اصلاح و با پلیس همکاری کرده‌اند/ پلیس در کنار طرح نور، از دیگر ماموریت‌های خود غافل نخواهد شد

افزایش ذخایر آبی سدهای مازندران

فعالیت بیش از 400 هزار سفیر سلامت در مازندران

سردار رادان: پلیس اصراری به انتقال خودرو‌های توقیفی با جرثقیل ندارد

آغاز به کار مرکز خدمات جامع سلامت فارابی کیش در گرامیداشت هفته سلامت

افتتاح پایگاه سلامت خانواده با محوریت مادر وکودک درمجتمع مسکونی مهستان کیش

بهره گیری از مشارکت حامیان ایتام خارج از کشور

حمایت از اجرای طرح عفاف و حجاب نور