پیام مازند

آخرين مطالب

شهرآورد ششم مازنی ها ؛ تلاش برای عادی کردن روابط ورزشي

  بزرگنمايي:

مازندران آنلاین - ساری - هفته بیست و یکم رقابت های لیگ دسته یک فوتبال باشگاههای کشور در حالی عصر یکشنبه در شهرهای مختلف برگزار می شود که ششمین شهرآورد تیم های مازندرانی خونه به خونه و نساجی در بابل به عنوان حساس ترین دیدار این هفته لقب گرفته است.
  دیدار برگشت این دو تیم مازندرانی ساعت 14 عصر یکشنبه به میزبانی تیم خونه به خونه در ورزشگاه هفت تیر بابل برگزار خواهد شد.
دو تیم در شرایطی در این هفته به مصاف هم می روند که تیم نساجی با هدایت " مهدی پاشازاده " در بازی رفت در ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر با نتیجه یک بر صفر تیم خونه به خونه مازندران را که هدایت آن را " جواد نکونام " بر عهده داشت ، شکست داد و این دیدار برای بابلی ها به مثابه انتقام و جبران شکست بازی رفت از همسایه قائمشهری تلقی خواهد شد.
هر چند نیمکت دو تیم نسبت به بازی رفت تغییر کرده و نساجی ها در آغاز نیم فصل دوم " داوود مهابادی " را به خدمت گرفتند و نیمکت تیم خونه به خونه نیز با جدایی " جواد نکونام" به " دراگان اسکوچیچ" کروات داده شده تا دو تیم با شناختی متفاوت رودر روی هم قرار بگیرند.
** 2 بر 2 در پیروزی ها
دو تیم نساجی و خونه به خونه مازندران در 5 دیداری که در لیگ دسته یک برابر هم صف آرایی کرده بودند ، هر دو تیم در بازی هایی که میزبان بودند ، صاحب پیروزی شدند ، اما سرنوشت بازی نیمه تمام شهرآورد چهارم در بابل که با حواشی زیادی همراه بود، از سوی کمیته انضباطی فدراسیون و پس چندین هفته وقفه به سود تیم نساجی اعلام شد، که حتی نتیجه آن در رسانه ها هم درج نشد.
تا پایان هفته بیستم مسابقات لیگ دسته یک فوتبال باشگاههای کشور نمایندگان مازندران با عملکرد قابل دفاعی در کورس مدعیان صعود به لیگ برتر قرار گرفتند و از این نظر ، فوتبال دوستان را به حضور حداقل یکی از دو نماینده استان در فصل آینده لیگ برتر امیدوار کرده است.
اختلاف یک امتیازی تیم های نساجی و خونه به خونه تا پایان هفته بیستم نیز جالب توجه و حساسیت های دربی را نیز برای هواداران و مدیران 2 باشگاه افزوده به طوری که تیم نساجی اکنون با کسب 36 امتیاز در مکان سوم و خونه به خونه بابل هم با 35 امتیاز در رده چهارم جدول قرار دارد.
کم شدن فاصله 2 امتیازی با تیم بادران تهران که در مکان دوم را در اختیار دارد و فاصله 9 امتیازی با تیم صدرنشین نفت مسجد سلیمان باعث شده ، تا شهرآورد ششم مازندرانی ها برای هر دو تیم نساجی و خونه به خونه با اهمیت تر و به قول فوتبالی ها 6 امتیازی باشد.
از سویی دیگر فاصله کم امتیازهای نمایندگان فوتبال مازندران با دیگر رقبا ، به منزله دور شدن آنان از جمع مدعیان صعود و رسیدن تیم های پایین تر به موقعیت فعلی آنها در جدول رده بندی مسابقات خواهد بود.
**انگیزه ها برای شهرآورد
تیم های خونه به خونه مازندران و نساجی درحالی در هفته بیست و یکم این رقابت ها در بابل به مصاف هم خواهند رفت که هر 2 تیم با پیروزی در دیدارهای گذشته با روحیه و میل به برتری به استقبال شهرآورد ششم می روند.
در روزهای گذشته از اردوگاه تیم های نساجی و خونه به خونه خبر رسید که رفت و آمدهای پیشکسوتان و مدیران ارشد ورزشی استان برای روحیه دهی به بازیکنان دو تیم جالب توجه بوده و حتی از سوی مالکان باشگاه ها، وعده های پاداش نیز به بازیکنان و کادر فنی در صورت پیروزی داده شده است.
در همین حال در اتفاقی که نخستین بار در رقابت های این فصل درحال رخ دادن است، شهرآورد ششم برای علاقه مندان و فوتبال دوستان استان به صورت زنده از صدا و سیمای مازندران پخش خواهد شد.
از سوی دیگر در روزهای گذشته باحضور مدیران فوتبالی ومسئولان اجرایی وامنیتی دو شهرستان قائمشهر وبابل نشست های هماهنگی و راهکارهایی برای برگزاری باشکوه وبدون حاشیه برگزار شد.
** اتفاقات بازی رفت را فراموش کردیم
در همین حال مالک باشگاه خونه به خونه مازندران درخصوص بازی تیمش برابر نساجی به خبرنگار ایرنا گفت : خوشبختانه در سال‌های اخیر این بازی همیشه تب و تاب خاصی داشته و باعث شده هیجان بین مردم به وجود بیاید.
قاسم حسن زاده افزود : با توجه به اینکه در بازی رفت اتفاقاتی افتاد و چند نفری از هواداران ما آسیب‌ دیدند، ما این موضوع را فراموش کردیم و برخلاف ادعای بعضی از مسئولان باشگاه نساجی که معتقدند در این بازی تدابیری امنیتی اندیشیده نشده است.
وی ادامه داد: باید بگویم چند جلسه فشرده برگزار کردیم و به این جمع‌بندی رسیدیم تا به‌شدت از لحاظ امنیتی برنامه‌ریزی شود تا مشکلی برای بازیکنان و هواداران به وجود نیاید.
مالک باشگاه تیم فوتبال خونه به خونه مازندران گفت : در این هفته چند جلسه با امام ‌جمعه ، رئیس دادگستری و فرمانده انتظامی بابل برگزار کردیم تا تدابیر امنیتی شدیدی برنامه‌ریزی شود.
حسن زاده گفت: به نظر من این اتفاق نخواهد افتاد، فوتبال باید طوری باشد تا تماشاگران لذت ببرند نه اینکه برای جنگ هواداران به ورزشگاه بیایند.
وی، با بیان اینکه هواداران پرشوری داریم که همیشه تیم خونه‌به‌خونه بابل راحمایت کردند، اضافه کرد: از هواداران می‌خواهم که روز یکشنبه به ورزشگاه بیایند تا تیم خونه ‌به ‌خونه را حمایت و یک بازی زیبا و جذاب را ببینند و ان‌شاءالله بعد از پایان این بازی 3 امتیاز را کسب تا پیروزی را با هواداران تقسیم کنیم.
وی از پرداخت پاداش برای روحیه دهی به بازیکنان تیم خونه به خونه برابر نساجی خبر داد و گفت : امیدوارم هر دو تیم بازی خوبی انجام بدهند تا هواداران داخل ورزشگاه لذت ببرند و آرزو می‌کنم بعد از پایان بازی این 3 امتیاز نصیب تیم خونه‌به‌خونه بابل شود.
غیبت بیش از یک دهه ای فوتبال مازندران در لیگ برتر فوتبال باشگاههای کشور تبدیل به عقده فروخورده ای شده است که اکنون با توجه به جایگاه تیم نساجی وخونه به خونه در جدول لیگ دسته یک در حال سرریز شدن و تحت فشار گذاشتن کادر فنی و مدیریتی این تیم ها برای تحقق آرزوهای دیرینه است.
دو تیم خونه به خونه ونساجی دو نماینده مازندران در رقابت های این فصل لیگ دسته فوتبال باشگاه های کشور هستند، که عملکرد قابل قبول این دو تیم تا به اینجای مسابقات، رویای تحقق صعود به لیگ برتر را در دل هواداران وفوتبال دوستان مازندران زنده کرده است.
  

لینک کوتاه:
https://www.payamemazand.ir/Fa/News/15705/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

انفجار در پایگاه حشدالشعبی در استان بابل عراق

فیلم/آماده باش پرسنل درمان در بیمارستان المحاویل در بابل

انفجار مقر فرماندهی حشد الشعبی در بابل عراق

ببینید | تصاویری از آتش‌سوزی ناشی از حمله هوایی درون پایگاه کالسو در بابل

جدیدترین تصویر از انفجار بزرگ در مقر حشدالشعبی | حجم گسترده آتش را ببینید

وقوع انفجار در شمال استان بابل عراق +فیلم

ببینید | اولین تصاویر از وقوع انفجار در یک مقر نظامی در استان بابل عراق

ببینید | فوری؛ حمله هوایی به مقر فرماندهی حشد الشعبی و مقر دفاعی در پایگاه کالسو بابل

ببینید | تصاویر تازه از انفجار مقر نظامی حشدالشعبی در استان بابل عراق

الگوبرداری استان های آذربایجان غربی و مازندران از طرح سفیران زیبایی قم

کسب مجوز استفاده از پوست‌های تک‌لایه و دولایه برای درمان بیماری‌های پوستی

اولین تصاویر واقعی پیکسل 9 پرو لو رفت

حامیان طرح پنجره‌های امید در آذربایجان غربی، پنجره پر نور نیازمندان شدند

اعلام جزئیات ممنوعیت تردد از آزادراه تهران - شمال به سمت مازندران

(تصاویر) آیین سنتی برف چال در مازندران

معرفی مسئول جدید بسیج اساتید دانشگاه پیام نور استان البرز

اطلاعیه شماره 3 فراجا درباره اجرای «طرح نور»

اطلاعیه و گزارش پلیس درباره اجرای طرح نور

با هرگونه رفتار وکُنش اشتباه احتمالی ماموران برخورد خواهد شد

فراجا درباره طرح عفاف و حجاب اطلاعیه جدید صادر کرد

اطلاعیه شماره 3 فراجا در اجرایِ "طرح نور"

اطلاحیه سوم پلیس درباره حجاب

اطلاعیه سوم پلیس درباره حجاب

تردد از آزادراه تهران - شمال به سمت مازندران ممنوع شد

اطلاعیه فرماندهی انتظامی کشور درباره اجرای «طرحِ نور»

فراجا: وضعیت حجاب در جامعه مطلوب‌تر شده است | جریان سازی معاندین بر عزم و اراده پلیس تأثیری نخواهد داشت

اطلاعیه فراجا درباره وضعیت حجاب: با هرگونه رفتار و کُنش اشتباه احتمالی ماموران نیز برخورد خواهد شد

اطلاعیه مهم فراجا درباره «طرحِ نور» (عفاف و حجاب)

بادبان ناسا بر فراز زمین برافراشته می‌شود!

با هرگونه رفتار و کُنش اشتباه احتمالی ماموران نیز برخورد خواهد شد

اطلاعیه فراجا در مورد گشت ارشاد؛ اجرای طرح نور ادامه دارد

با هرگونه رفتار و کُنش اشتباه احتمالی ماموران برخورد خواهد شد

سکوت تراکتوری‌ها پس از شکست

اطلاعیه فراجا در مورد طرح نور: وضعیت حجاب در جامعه مطلوب‌تر شده/سناریوهای ساختگی بر عزم و اراده پلیس تاثیری نخواهد داشت/ پلیس عاری از خطا و اشتباه نبوده و با هرگونه رفتار و کُنش اشتباه احتمالی ماموران برخورد خواهد شد

مطلوب شدن وضعیت عفاف و حجاب در سطح کشور نسبت به قبل از اجرای طرح

فراجا: وضعیت حجاب در جامعه مطلوب‌تر شده است

توقیف خودروی قاچاق در ساری

ببینید | نساجی مازندران - تراکتور

تجهیز و نوسازی 150 هکتار شالیزار آمل

بهره‌برداری ازطرح جامع زیرساخت اراضی در مازندران

تصویرسازی از عبور نور اختروش‌ها از میان ابر‌های میان‌کهکشانی

تساوی نساجی و تراکتور در 45 دقیقه نخست

محمد مهاجری: آقای وزیر کشور برای رهبری هزینه نتراشید/گمان کرده‌اید اگر اسم گشت ارشاد را به طرح‌نور تبدیل کنید قضیه تغییر ماهیت می دهد؟

طرح نور تعطیل می شود؟

پذیرش بدون آزمون استعداد‌های درخشان کارشناسی ارشد پیام نور کیش

منطقه فرهنگی و گردشگری عباس‌آباد، منطقه برتر گردشگری تهران در نوروز

پیام تسلیت مدیرکل بنیادآذربایجان غربی در پی درگذشت همکار خادم الشهدا حجت الاسلام «مصطفی حاجی حسینلو»

حمایت تمام قد علم الهدی از بازگشت گشت ارشاد / بنای نیروی انتظامی بر برخورد و مقابله نیست / «آیا بی حجابی از یک تخلف رانندگی نازل‌تر است؟»

ترکیب هجومی نساجی مقابل تراکتور

جابه‌جایی 3 تراکتوری با جدایی خمس