پیام مازند

آخرين مطالب

ورشکستگي بيمارستان امام سجاد رامسر گفتگو

ورشکستگي بيمارستان امام سجاد رامسر
  بزرگنمايي:

مازن انلاين- اردشير صارمي تصريح کرد: بيمارستان امام سجاد رامسر بالغ بر 16 ميليارد تومان از بيمه هاي خدمات درماني، تامين اجتماعي و نيروهاي مسلح مطالبه دارد و مشکلات مالي منجر به ورشکستگي اين  بيمارستان شده است.

وي درباره بدهي هاي اين بيمارستان گفت: بدهيه اي داروئي به شرکت هاي داروئي، بدهي پرسنلي، بدهي پزشکان و بقيه پرسنل و پرستاران، نيروهاي پشتيباني،  شرکت هاي تامين کننده حامل هاي انرژي و شرکت تامين کننده تغذيه بيمارستان حدود 15.5 ميليارد تومان است.

صارمي افزود: 700 ميليون تومان به پيمانکار تهيه و طبخ و توزيع غذا بدهکار هستيم و اين بيمارستان به پرسنل، پزشکان و کارکنان، داروئي، لوازم پزشکي، تعميرات دستگاه هاي پزشکي، تعميراتي، آب و برق، پيمانکاري شامل آشپزخانه، تاسيسات و آمبولانس، خريد و سايل مصرفي بيمارستان، انبار داروئي و کالا بدهکار است.

رئيس بيمارستان امام سجاد رامسر با اشاره به کمبودهاي بيمارستان در بخش پرسنلي گفت: با کمبود شديد پزشک، پرستار، بهيار، کمک بهيار، نيروي خدماتي و پشتيباني مواجه‌‌ هستيم.

وي افزود: در بيمارستان امام سجاد حدود 400 نفر پرسنل فعاليت دارند در حالي که بيمارستان شهر همجوار بيش از 500 نفر نيرو دارد که حجم زياد کار موجب خستگي و فرسودگي پرسنل شده و تاخير در پرداخت مطالبات پرسنل نيز باعث شده انگيره کاري آنان در بيمارستان کم شود.

صارمي اظهار کرد: يکي از چالش هاي بيمارستان چرخش سريع پرسنل است که موجب شده تا نيروها کار را ياد بگيرند و با پايان يافتن دوره آموزشي خانه نشين مي شوند و با اين شيوه افراد جديد آموزش مي بينند اما استفاده اي از آنها نمي شود.

وي تصريح کرد: دولت مانع جذب سريع نيروهاي جديد است از اين رو تعداد خروجي و ورودي پرسنل در بيمارستان داراي تعادل نيست، نيروهاي درمان با تجربه زماني که خارج مي شوند به جاي آنها  نيروهاي طرحي بي تجربه وارد سيستم مي شوند که نياز به آموزش و کسب تجربه دارند تا حداقل بتوانند 30 درصد راندمان نيروهاي سابقه دار را به مردم ارائه دهند اما متاسفانه در بحث جايگزيني نيروهاي مالي، اداري و پشتيباني به دليل نبود استخدام جديد دچار مشکلاتي هستيم.

وي درباره بخش ليبر اين بيمارستان گفت: اين بخش فاقد فضاي استاندارد بود که با رايزني مسئولين بيمارستان در طبقه فوقاني (سوم) بخش هاي مرکز غربالگري سرطان و اتاق عمل يک بخش ليبر استاندارد احداث مي شود.

صارمي اين بيمارستان را فاقد تجهيزات در بخش هاي اتاق عمل، آي سي يو، نبود دستگاه دياليز خوب و آماده و تجهيزات وسايل بخش ها عنوان کرد و گفت: اين بيمارستان داراي يک دستگاه سي تي اسکن قديمي است که بالغ بر 14 سال عمر دارد و با وجود رايزني هاي متعدد که با مسئولين انجام شد موفق به تعويض و جايگزيني سي تي اسکن نشديم.

وي افزود: بيمارستان امام سجاد رامسر در بخش هاي متخصصين اطفال، نورولوژي، مغز و اعصاب، جراحي عمومي و چشم پزشکي تک متخصص بوده و در رشته جراحي اعصاب که حياتي است متخصص نداريم، از کمبود شديد پزشک اورژانس رنج مي بريم و تلاش هاي ما براي جذب نيرو بي نتيجه مانده و هيچ راهکاري مناسبي انديشيده نشده است.

رئيس بيمارستان امام سجاد رامسر درباره پروژه هاي عمراني در حال ساخت در اين بيمارستان اظهار کرد: کلينيک ويژه با زير بناي 500 متر با پيشرفت کاري بيش از 70 درصد در حال ساخت است که تا 22 بهمن سال جاري به بهره برداري مي رسد، درمانگاه شفا رامسر و تمامي درمانگاه هاي متخصصين بيمارستان به اين ساختمان منتقل مي شود و صبح ها در اختيار بيمارستان و عصرها در اختيار کلينيک شفا (پرديس خودگردان) قرار خواهد گرفت.

وي افزود: طبقه فوقاني بخش اورژانس با زيربناي 420 متر توسط خير ابراهيم حدادي مقدم با مبلغ 200 ميليون تومان تا دو ماه ديگر به بهره برداري مي رسد و طبقه همکف اين ساختمان توسط محمد سمامي با پرداخت هزينه کامل آن به مبلغ 600 ميليون تومان قابل بهره برداري است.

رئيس بيمارستان امام سجاد رامسر گفت: مرکز غربالگري سرطان غرب استان مازندران با زيربناي 330 متر در 3 طبقه شامل طبقه اول مرکز غربالگري سرطان، طبقه دوم اتاق عمل و طبقه سوم بلوک زايماني که بخشي از اين پروژه توسط خير ضياء شيخ الاسلام به نيت فرزند مرحوم شان تقبل شده در حال ساخت است.

وي تصريح کرد: از مسئولين استاني و کشوري تقاضا دارم با پرداخت به موقع مطالبات توسط ادارات بيمه و تامين نيروي انساني مورد نياز از قبيل از پزشک و پرسنل هر چه زودتر اقدام کنند.

لینک کوتاه:
https://www.payamemazand.ir/Fa/News/4251/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

سیلاب بهاری راه 7 روستای مازندران را مسدود کرد

زمینه‌های فرهنگ‌سازی حجاب؛ گرایش ذاتی به حیا و خانواده‌دوستی

وزیر ناتوان و برکنار شده، چطور استاندار استانی چون مازندران می شود؟ /از عجایب و غرایب دولت رئیسی

جنایت در لواسان تهران به سبک سریال مشهور آمریکایی

9 دلیل پنهان «احساس خستگی دائمی» که از آن‌ها بی خبر بودید

اعلام حمایت طلاب حوزه علمیه خواهران استان هرمزگان از طرح نور فراجا

لاستیک‌سازی خرم‌آباد در مرحله دریافت تسهیلات

لاستیک‌سازی خرم‌آباد همچنان در مرحله دریافت تسهیلات

آخرین تصمیم دولت درباره افزایش تعطیلی آخر هفته

قدردانی بانوان کیش از پلیس در اجرای طرح نور

پیام تقدیر استاندار سابق از مردم مازندران

پلیس در «طرح نور» به سمت هوشمندسازی پیش می‌رود

پول موسسه رائفی پور از کجا می‌آید؟

(ویدئو) صحبت کردن یک محیط‌بان با خرس قهوه‌ای با لهجه مازنی

فحش‌های پول‌ساز؛ درآمد باورنکردنی فدراسیون فوتبال از 3 پرونده!

برگزاری سفر راهیان نور جامعه ورزش کشور در خوزستان

فحش‌های پول‌ساز! 450 میلیون درآمد فدراسیون از 3 پرونده

زلزله مرزن آباد مازندران خسارتی نداشت

کلاهبرداری قاتل برای پرداخت دیه میلیاردی | سرنوشت قاتلی که رویای آزادی در سر دارد

مشارکت خوب یزدی‌ها در اجرای طرح نور

پیش‌فروش شنل نامرئی‌کننده آغاز شد: فول‌سایز 60 میلیون تومان / فیلم

ضارب متواری دانش آموزان آملی دستگیر شد + فیلم

شدت بارش‌ها همچنان ادامه دارند

مازندران رتبه دوم کشور در سطح زیر کشت توت‌فرنگی

راننده ضارب دانش‌آموزان آملی دستگیر شد / دادستان آمل تشریح کرد

فحش های پول ساز / 450 میلیون درآمد فدراسیون از 3 پرونده

راننده ضارب دانش‌آموزان آملی دستگیر شد

کودک 5 ساله خرم‌آبادی خاله‌ 14 ساله‌اش را کشت!

وقوع زمین لرزه در مرزن آباد/ خسارتی ثبت نشد

مصدومیت 3 دانش آموز آملی براثر تصادف

تیراندازی مرگبار کودک 5 ساله به سمت خاله 14 ساله‌

اظهارات جدید وزیر کشور درباره گشت ارشاد و طرح نور

دستگیری ضارب دانش‌آموزان آملی

کشف 3 تن چوب جنگلی قاچاق در تنکابن

بارانی که بوی شکوفه‌های بهار نارنج می‌دهد

سیلاب در دلیجان

نخستین روز کاری استاندار جدید مازندران

واریز پول؛ دقیقا یک روز پس از فروش پرسپولیس

اجرای سند تحول قضایی در مازندران

وزیر کشور: اجرای حجاب یک دستور قانونی است/ بانوانی که در این زمینه دچار اهمال و غفلت باشند با تذکر باید به آن احترام گذارند؛ اگر توجه نکنند طبق قانون ورود می‌شود/ فراجا با ورود افراد آموزش دیده اقدام به اجرای طرح نور کرده است

وزیر کشور: اجرای حجاب یک دستور قانونی است

مرزن آباد لرزید

ضارب دانش آموزان آملی دستگیر شد

لزوم ایجاد اقتصاد دریاپایه در مازندران

اجرای موفق طرح نور در کرمانشاه

ضرورت رسیدگی به پرونده‌ها در کمترین زمان

تصادف مینی بوس با کامیون در بابل 2 مصدوم داشت

تودیع و معارفه‌ استاندار مازندران از گلایه‌ها تا مطالبات

سند تحول قضایی در مازندران اجرایی شود

دعا برای زیاد شدن نور چشم | دستورالعمل برای زیاد شدن نور چشم