پیام مازند

آخرين مطالب

شهردار بهشهر خبرداد

بهره برداري از پروژه گردشگري پارک جنگلي سالارتپه بهشهر دهه فجر امسال فرهنگي

  بزرگنمايي:

مازندران آنلاین - شهرداربهشهر گفت: پروژهگردشگری پارک جنگلی سالارتپه بهشهر در دهه فجر سال جاری به بهره برداری می رسد.
بهگزارش ایسنا مازندران، حمید آزموده در نشست خبری به مناسبت هفته تجلیل از خبرنگاردر محل شهرداری بهشهر، اظهار کرد: امروزه نقش رسانه در همه سطوح جامعه و ابعاد مختلفزندگی مردم مشهود و ملموس است و همیشه در محافل مختلف از اصحاب رسانه به بزرگی یادمی شود اما آنگونه که شایسته زحمات آن ها است از این قشر حمایت و پشتیبانی صورتنمی گیرد و امیدواریم سیستم حمایتی بهتر و منسجم تری برای خبرنگاران تشکیل شود.
ویافزود: در طی چند ماه اخیر بازخورد مدیریت شهری بهشهر در رسانه و فضای مجازی منظمشد و مشکلات و نقیصه های شهری به سرعت توسط شهروندان با عکس مستند ارسال وبلافاصله توسط شهرداری بهشهر پیگیری و مرتفع می شود که اینگونه مردم منتفع هستندبنابراین رسانه ها و فضای مجازی موجب شدند که خدمات شهرداری به روزرسانی شود زیرابرخی نقیصه ها در لحظه به وجود می آید و باید توسط مردم به صورت مستند به اطلاعمسئولان برسد.
شهرداربهشهر خاطرنشان کرد: طرح شهریاران شهر توسط شهرداری بهشهر در حال ساماندهی است کهدر هر محله ای شهریار وجود دارد و پل ارتباطی شهرداری با مردم است که اگر این طرحسازماندهی شود و جایگاه خوبی میان مردم پیدا کند مطمئنا خدمات در مدت کوتاه تری وبا کیفیت بهتری به مردم ارائه می شود.
آزمودهگفت: اکثر شهرداری ها در پرداخت حقوق کارکنان با مشکل مواجه هستند و حقوق معوقهچندین ماهه دارند و شورای چهارم شهرهای مختلف استان مازندران و کشور، بدهی هایمیلیاردی بر جای گذاشتند که به شورای پنجم تحمیل می شود اما خوشبختانه شهرداریبهشهر جزء معدود شهرداری هایی است که یک ریال حقوق معوق ندارد.
ویافزود: امروزه عدم درآمد پایدار و نداشتن نقدینگی یکی از چالش های بزرگ شهرداری هااست و در بهشهر بازار دچار رکود بوده و بیکاری بیداد می کند به همین دلیل نمی تواناز شهروندان به زور عوارض گرفت به همین دلیل در طی 4 سال گذشته سعی کردیم خدماتمتناسب با درآمد شهرداری باشد تا دچار مشکل نشویم و در حال حاضر بدهی انباشتهنداریم و مدیون کارکنان و پیمانکاران نیستیم.
شهرداربهشهر اظهار کرد: یکی از دلایلی که شهرداری بهشهر در بحث مالی مشابه خیلی ازشهرداری ها به چالش اساسی برخورد نکرده؛ این است که اجازه ندادیم ازدیاد نیرو ودکور نیرو در شهرداری بهشهر صورت بگیرد و متناسب با نیاز و در حد استاندارد تعدادنیروها را حفظ کردیم.
آزمودهگفت: شورای سوم بهشهر بالغ بر 6 میلیارد تومان وام بانکی اخذ کرده بود که اقساط آناز آغاز به کار شورای چهارم شروع شد و تا کنون 80 درصد آن را تسویه کردیم در حالیکه اگر اقساط این وام وجود نداشت شهرداری و شورای چهارم می توانست هر ماه یک پروژهبزرگ در بهشهر را عملیاتی کند.
ویتصریح کرد: بهشهر از غافله توسعه خیلی عقب مانده و باید همه مسئولان، مدیران وشهروندان کمک کنند تا بسترهای توسعه فراهم شود زیرا رشد و توسعه مستلزم همت همگانیاست و مردم باید همیشه در صحنه حضور داشته باشند و مشارکت کنند و مسئولان و مدیرانباید کار تیمی انجام دهند و خبرنگاران حلقه اتصال میان مدیران دستگاه های اجرایی وخدمات رسان هستند.
شهرداربهشهر گفت: افزایش آمار خودکشی در طی 2 سال گذشته در بهشهر نگران کننده است و ازطرفی متاسفانه هر خانواده عزادار بنرهای تسلیت بزرگ با داربست در هر محله ای در سطح بهشهر نصب می کنند که اینگونه همه ایام سال فضاو چهره شهر غمگین است در حالی که باید شهر با نشاطی داشته باشیم و در راستایافزایش امید به زندگی باید بنر موفقیت دانش آموزان و دانشجویان در المپیادهای درسیو ورزشکاران مدال آور را در سطح شهر نصب کنیم.
آزمودهدر مورد روند کار پروژه گردشگری پارک جنگلی سالارتپه بهشهر که در دهه فجر 95 کلنگزنی شد، گفت: در طی چند ماه گذشته هزار مترمربع در قالب 3 منزل مسکونی خریداریکردیم اما برای تخریب این منازل به مشکل برخوردیم زیرا خانه های مجاور در معرض خطرتخریب قرار می گرفتند و به همین دلیل چند ماه در روند این پروژه تاخیر صورت گرفتاما اردیبهشت سال جاری پیمانکار این پروژه مشخص شد و در حال ساخت راه پله است وامیدواریم تا دهه فجر سال جاری این پارک جنگلی افتتاح شود.
وی با بیان اینکه بهشهر از حیث جمعیت ووسعت، پنجمین شهر استان مازندران است، افزود: بهشهر در عرصه جنگ و جهاد و پیروزیانقلاب پیشرو بوده و نیروهای زیادی را تقدیم انقلاب اسلامی کرده اما در بحثسازندگی و زمانی که قرار بود بهشهر حق و سهم خود را از نظام بگیرد متاسفانه مغفولواقع شد.
شهردار بهشهر خاطرنشان کرد: 70 درصدعلت توسعه نیافتگی بهشهر به دلیل کارشکنی های افراد داخل شهرستانی بوده زیرا برخیافراد در فضای گل آلود می توانند حاکم باشند و در فضای شفاف دست آن ها رو می شودبنابراین بهشهر در انجام کارهای تیمی همیشه مشکل داشته و بسیاری از پروژه های باحسن نیت، تعبیر به رای می شد و این حاشیه ها در بهشهر مانع روند توسعه شهری می شد.
آزموده گفت: افراد اقلیتی در بهشهر که درسایه و لفافه ایستادند و فضا را گل آلود و تخریب می کنند تا به مطامع شخصی خود دستیابند و جلوی توسعه بهشهر را می گیرند باید شناسایی و دست آن ها رو شود تا بهشهر باسرعت بیشتری بتواند مسیر توسعه را طی کند.
وی در پایان تصریح کرد: مجموعه تاریخیو گردشگری عباس آباد بهشهر یک پایگاه جهانی است اما در حال حاضر در حد پایگاه محلیهم از آن بهره وری نمی شود زیرا نیاز به متولی و سرمایه گذار دارد تا عباس آباد رااحیا کند.
انتهای پیام

لینک کوتاه:
https://www.payamemazand.ir/Fa/News/5997/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

9 دلیل پنهان «احساس خستگی دائمی» که از آن‌ها بی خبر بودید

اعلام حمایت طلاب حوزه علمیه خواهران استان هرمزگان از طرح نور فراجا

لاستیک‌سازی خرم‌آباد در مرحله دریافت تسهیلات

لاستیک‌سازی خرم‌آباد همچنان در مرحله دریافت تسهیلات

آخرین تصمیم دولت درباره افزایش تعطیلی آخر هفته

قدردانی بانوان کیش از پلیس در اجرای طرح نور

پیام تقدیر استاندار سابق از مردم مازندران

پلیس در «طرح نور» به سمت هوشمندسازی پیش می‌رود

پول موسسه رائفی پور از کجا می‌آید؟

(ویدئو) صحبت کردن یک محیط‌بان با خرس قهوه‌ای با لهجه مازنی

فحش‌های پول‌ساز؛ درآمد باورنکردنی فدراسیون فوتبال از 3 پرونده!

برگزاری سفر راهیان نور جامعه ورزش کشور در خوزستان

فحش‌های پول‌ساز! 450 میلیون درآمد فدراسیون از 3 پرونده

زلزله مرزن آباد مازندران خسارتی نداشت

کلاهبرداری قاتل برای پرداخت دیه میلیاردی | سرنوشت قاتلی که رویای آزادی در سر دارد

مشارکت خوب یزدی‌ها در اجرای طرح نور

پیش‌فروش شنل نامرئی‌کننده آغاز شد: فول‌سایز 60 میلیون تومان / فیلم

ضارب متواری دانش آموزان آملی دستگیر شد + فیلم

شدت بارش‌ها همچنان ادامه دارند

مازندران رتبه دوم کشور در سطح زیر کشت توت‌فرنگی

راننده ضارب دانش‌آموزان آملی دستگیر شد / دادستان آمل تشریح کرد

فحش های پول ساز / 450 میلیون درآمد فدراسیون از 3 پرونده

راننده ضارب دانش‌آموزان آملی دستگیر شد

کودک 5 ساله خرم‌آبادی خاله‌ 14 ساله‌اش را کشت!

وقوع زمین لرزه در مرزن آباد/ خسارتی ثبت نشد

مصدومیت 3 دانش آموز آملی براثر تصادف

تیراندازی مرگبار کودک 5 ساله به سمت خاله 14 ساله‌

اظهارات جدید وزیر کشور درباره گشت ارشاد و طرح نور

دستگیری ضارب دانش‌آموزان آملی

کشف 3 تن چوب جنگلی قاچاق در تنکابن

بارانی که بوی شکوفه‌های بهار نارنج می‌دهد

سیلاب در دلیجان

نخستین روز کاری استاندار جدید مازندران

واریز پول؛ دقیقا یک روز پس از فروش پرسپولیس

اجرای سند تحول قضایی در مازندران

وزیر کشور: اجرای حجاب یک دستور قانونی است/ بانوانی که در این زمینه دچار اهمال و غفلت باشند با تذکر باید به آن احترام گذارند؛ اگر توجه نکنند طبق قانون ورود می‌شود/ فراجا با ورود افراد آموزش دیده اقدام به اجرای طرح نور کرده است

وزیر کشور: اجرای حجاب یک دستور قانونی است

مرزن آباد لرزید

ضارب دانش آموزان آملی دستگیر شد

لزوم ایجاد اقتصاد دریاپایه در مازندران

اجرای موفق طرح نور در کرمانشاه

ضرورت رسیدگی به پرونده‌ها در کمترین زمان

تصادف مینی بوس با کامیون در بابل 2 مصدوم داشت

تودیع و معارفه‌ استاندار مازندران از گلایه‌ها تا مطالبات

سند تحول قضایی در مازندران اجرایی شود

دعا برای زیاد شدن نور چشم | دستورالعمل برای زیاد شدن نور چشم

17 هزار تن توت فرنگی در مازندران تولید می‌شود

مراسم تکریم و معارفه استاندار مازندران

زلزله در مرزن‌آباد

سقف جدید برداشت از حساب های بانکی ابلاغ شد