پیام مازند

آخرين مطالب

معاون استاندار سیستان و بلوچستان:

سیطره سایه ناامیدی بر اردوگاه تنها تیم لیگ برتری بانوان مازندران ورزشي

  بزرگنمايي:

مازندران آنلاین - ساری - ایرنا - تیم فوتسال استقلال ساری ، به عنوان تنها تیم بانوان مازندران در سطح اول ورزش کشور به علت جذب نکردن اسپانسر و انبوه مشکلاتی که با آن دست و پنجه نرم می کند ، در آستانه انصراف از لیگ برتر قرار گرفته است.
به گزارش خبرنگار ایرنا، تیم فوتسال استقلال ساری از جمله تیم های صاحب استعداد و بومی در لیگ برتر بانوان محسوب می شود با فراز و نشیب های فروان توانست به دومین فصل حضورش در لیگ برتر برسد ، اما نکته قابل توجه در این تیم مشکلات مالی است، موضوعی که پس از پایان رقابت های پارسال این تیم نیز وجود داشته و تغییری نکرد تا اوضاع حاکم بر این تیم را به حالت نامطلوبی برساند.
وعده های داده شده پیش از شروع فصل از سوی حامیان مالی و برخی مسئولان به این تیم از یک سو و کنار کشیدن و پاسخ ندادن مدیران استانی و ورزشی مازندران به درخواست های آنان از سوی دیگر ، شرایط را برای حتی میزبانی بازی های خانگی تیم استقلال ساری با مشکلات زیادی مواجه کرده است.
مشکلاتی که اکنون تیم بانوان ساری دارد مشابه مشکلاتی است که 2 سال پیش برای تیم بازرگانی امیرنوشهر ایجاد شده و سبب کناره گیری آن تیم به عنوان یکی از نمایندگان مازندران در رقابت های لیگ برتر فوتسال بانوان شده بود.
هر چند بعد از کناره گیری این تیم خوب نوشهری ، چشم و امید بانوان مازندرانی به تیم آبی پوش استقلال ساری بود، تیمی که سال گذشته فرازو نشیب های زیادی را پشت سر گذاشت و حالا این فصل با ادغام شدن بازیکنان تیم انصراف داده نوشهری به این تیم قصد حضوری قدرتمند در لیگ برتر فوتسال کشور را در سرمی پرورانند.
** مسئولان به فکر باشند
بازیکنان تیم فوتسال استقلال ساری هم از وضعیت موجود تیمشان و برطرف نشدن مشکلات مالی و عدم حمایت مسئولین ورزشی و غیر ورزشی استان از تنها نماینده مازندران در لیگ برتر فوتسال کشورگلایه کردند.
آنان با اشاره به اینکه تیم استقلال امسال با ترکیبی از بازیکنان جوان و بومی مازندران ، پتانسیل های زیادی برای کسب نتایج ایده ال دارد ، گفتند که تنها امیدواری بازیکنان تیم، محقق شدن وعده های داده شده به تیم است تا بتوانند با قدرت و بدون فکر کردن به حاشیه های بیرون زمین ، نتیجه بگیرند .
"پردیس فرزانه " یکی از بازیکنانی که سابقه بازی در تیم بازرگانی امیرنوشهر را داشته و در رقابت های این فصل به جمع آبی پوشان ساروی اضافه شده است ، در خصوص مشکلات پیش آمده تیم جدیدش گفت : متاسفانه مسئولان ورزشی در مازندران با تمام توانشان حمایت نمی کنند.
وی افزود: تیم ما می تواند با حمایت حداقلی از سوی مسئولان ورزشی و حامیان مالی، نتایج درخور توجهی کسب کند، اما اکنون همه بچه ها در حد توانشان مایه می گذارند، اما نمی توانند که از جیب خودشان هزینه کنند و به مسابقات اعزام شوند.
" نجمه مسلمی" سرمربی تیم استقلال ساری هم دراین رابطه گفت : هر چند این تیم دیر تشکیل و وارد مسابقات شده، اما تلاش می کنیم همین یک سهمیه استان نیز حفظ شود.
وی ضمن گلایه از مسئولین ورزشی مازندران ، افزود : حمایت نشدن از بانوان دلایل مختلفی دارد ، بارز هم است و ما هر سری اعلام می کنیم این تابو تا شکسته نشود نمی شود کاری کرد، ما بگوییم و نتیجه اثری نداشته باشد دلسرد می شویم.
سرمربی استقلال ساری، از فرار حامیان مالی اظهار تاسف کرد و ادامه داد : متاسفانه به دلایل مختلفی حامیان مالی حاضر نیستند برای فوتسال بانوان هزینه کنند ، نداشتن پوشش تصویری و پخش تلویزیونی سبب شده هیچ ارگانی حاضر نشود برای این ورزش هزینه کند برای این که حمایت کردن مزایای خاصی برای حامیان مالی ندارد و برای همین هیچ کسی ما را حمایت نمی‌کند.
** انصراف قطعی است
در همین حال سرپرست تیم فوتسال استقلال ساری با بیان اینکه تیم را باید برای بازی حساس هفته سوم برابر مس رفسنجان و فراهم کردن شرایط لازم برای اعزام آماده کنیم ، گفت : از پایان بازی هفته گذشته در ساری که پیروز شدیم تا به امروز پیش همه مسئولان اجرایی ، ورزشی و حامیان مالی رفتم و درخواست کمک برای اعزام شدن تیم به رفسنجان را داشتم.
"رعنا محمدی" در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود : تیم باید روز چهارشنبه برای برگزاری بازی هفته سوم در روز جمعه به رفسنجان آماده شود که واقعا الان هزینه های رفت و برگشت آنها با مشقت های فراوان توسط " نجاریان " رییس هیات فوتبال ساری تامین شده و نگران این هستیم که در مدت اقامت دو روزی در شهر غریب به کجا پناه ببریم و تغذیه بچه ها چه می شود.
وی ادامه داد : پیش از آغاز لیگ ، یکی از حامیان مالی به ما گفته بود که کمک می کند و به ما لباس داد حالا هم که تماس میگیریم ، جواب تلفن ما را نمی دهند و برخی از آنها در حد دادن یک وعده غذایی کمک می کنند.
سرپرست تیم استقلال ساری گفت : حضور در لیگ و تمرینات پیش فصل را در حالی شروع کردیم که بازیکن زیاد به خاطر شرایط خیلی بد مالی ، عدم حمایت صد درصدی مسئولان از بانوان باعث شد تا کیفیت تیم در این فصل کمی پایین بیاید.
محمدی با انتقاد از مسئولین ورزش استان ، گفت : به مسئولان استان که ما خانم ها خواهرانشان هستیم و همین تیم ما در سال گذشته در نخستین حضورش در لیگ برتر در بازی های خانگی باعث حضور بیش از 500 تماشاگر و شور اشتیاق میان خانم ها شد، چطور شده که الان ما برای آنها غریبه شدیم که هیچ توجهی به تیم ما نمی کنند!؟
سرپرست استقلال ساری با بیان اینکه واقعا نمی توان با وضعیت فعلی بازی های پیش رو و آینده را ادامه داد ، اضافه کرد : تقاضای من از مسئولان استان این است که ما هم مثل فرزندان و خواهرانشان هستیم، جامعه نیاز به مادر سالم دارد ، ورزش مختص به آقایان نیست بانوان واقعا در همه عرصه ها خودشان را ثابت کرده اند.
محمدی یادآورشد : با همه این تفاسیر ما نیاز به حمایت داریم امیدواریم امسال دیدگاهشان متفاوتر از سال قبل باشد . از حدود سه ماه قبل تاکنون در تمرین هستیم ، اما تاکنون هیچ مسئولی به ما سر نزده تا ببیند و بپرسد که که آیا تیم در حد لیگ برتر است؟ آیا ما امکانات داریم ؟ خوابگاه می خواهیم ؟ سالن می خواهیم یا نه ؟ امیدواریم مسئولین ورزش مازندران نیم نگاهی به ما که تنها نماینده فوتسال بانوان در کشور هستیم داشته باشند.
** جلسه ویژه هیات فوتبال مازندران برای مشکلات تیم استقلال
در همین حال نایب رئیس هیات فوتبال مازندران در امور بانوان در خصوص پیگیری های این هیات برای حل مشکلات تیم استقلال ساری به خبرنگار ایرنا گفت که این هیات هم برای برطرف شدن مشکلات مالی هیات صحبت هایی را با برخی حامیان مالی داشته و جلسه هایی را با برخی آنها برگزار کرده، اما در ماههای گذشته بخش خصوصی بنا به دلایل شخصی ، حاضر به حمایت مالی نشدند.
فاطمه بوداغی افزود: روزدوشنبه هفته جاری هم جلسه ویژه ای با حضور نایب رییس هیات فوتبال مازندران وسرپرست تیم استقلال ساری برگزار شد و تصمیم هایی برای خروج این تیم از مشکلات گرفته شده است.
وی ادامه داد : به عنوان فردی که سال ها در فوتبال بانوان مازندران و کشور هستم ، پیشنهاد می کنم که جلسه ای مستمری هم از سوی رییس اداره ورزش و جوانان و هیات فوتبال شهرستان ساری برگزار تا این مشکل برطرف شود و دیگر تنها تیم لیگ برتری بانوان استان دغدغه مالی برای مسابقات بیرون از خانه و خانگی نداشته باشند.
نائیب رییس هیات فوتبال مازندران در امور بانوان با اشاره به اینکه تیم استقلال در سال گذشته با حمایت یکی از اعضای شورا در لیگ حاضر بود و با فراز و نشیب های فراوان لیگ را به پایان رساند ، یادآورشد : متاسفانه این عضو شورا در انتخابات اخیر شورای شهر و عدم رای گیر نتوانست به تعهدات داده شده به این تیم عمل کند و بخشی از مشکلات پیش آمده نیز به این موضوع ارتباط دارد.
تیم فوتسال استقلال ساری در هفته سوم مسابقات لیگ برتر فوتسال بانوان باشگاههای کشور روز جمعه در دیداری بیرون از خانه میهمان تیم رده دومی مس رفسنجان است.
تیم استقلال ساری در هفته نخست برابر تیم دختران کویر کرمان با نتیجه پرگل 4 بر 1 تن به شکست داد اما در هفته دوم در بازی خانگی با نتیجه 3 بر 1 در برابر تیم پیام نور سیرجان صاحب پیروزی شد و با 3 امتیاز در رده ششم جدول رده بندی قرار دارد.
مسابقات لیگ برتر فوتسال بانوان باشگاه های کشوربا حضور 12 تیم درحال برگزاری است.
گزارش: مهدی غلامی ** انتشار دهنده : حسن فلاحتی
7327/1654

لینک کوتاه:
https://www.payamemazand.ir/Fa/News/9091/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

انتخابات در خرم‌آباد و چگنی به صورت الکترونیکی برگزار می‌شود

تاثیر سفر‌های نوروزی در بازار مسکن شمال

چگونه کشور‌های جهان از خورشید طلا و از باد پول می‌سازند؟!

رصد صفحات فضای مجازی قم در قالب طرح نور /به 150 نفر تذکر داده شد

توضیحات پلیس درباره طرح نور/ 90 درصد تذکر گیرندگان حجاب، پوشش خود را اصلاح کردند

ترفند متفاوت آدم ربایان به دام انداختن مردم

ماجرای تعطیلی شنبه یا پنجشنبه جنجالی شد

پیش بینی وضعیت بارندگی برای آخر هفته

خادم: پیچ هرز را هر چقدر بپیچانی، هرز است

40 درصد روستاهای بابل از نعمت گاز برخوردارند

تاخیر در واریز وجه قابل پرداخت کالابرگ فروشندگان را به دردسر انداخت

(تصاویر) اسکناس دوره ناصرالدین شاه قاجار چه بود و ارزش آن چقدر بود؟

استقلال سیاسی کشور ایران بی‌مثال است / تداوم جدی در اجرایی شدن طرح نور

تجمع بانوان قمی حمایت از طرح نور عفاف و حجاب

بازدید منتخبان مردم قم در مجلس از مرکز تحقیقات اسلامی نور

محمد خوش‌چهره: «اقتصاد» میدان شلغم‌فروشان شده است!

تجمع بانوان قمی در حمایت از طرح نور عفاف و حجاب

وضعیت راه‌های کشور؛ ترافیک سنگین در جاده‌های چالوس، هراز و آزادراه تهران - شمال

حمایت همه جانبه دستگاه قضایی استان از طرح نور فراجا

بازدید جامعه ورزش کشور از یادمان‌های جنوب غرب خوزستان

اظهارات سردار جعفری در مورد طرح نور، ماجرای تذکر رهبر انقلاب و لایحه حجاب/ فرمانده قرارگاه فرهنگی اجتماعی بقیه الله (عج) سپاه: همه باید از طرح نور حمایت کنند

پرونده مافیایی در دنیای ایجنت‌ها؛ وقتی کمیسیون انتقال منجر به تهدید می‌شود

قدردانی بانوان در مرکز گلستان از مجریان طرح ملی «نور»

وضعیت ویتامین دی مازندرانی ها رو به بهبود است

نرخ جدید عوارض آزادراه خرم آباد - پل زال اعلام شد

حمایت بیش از هزار استاد حوزه علمیه قم از اجرای طرح «نور» فراجا

حمایت 220 ایرانی خارج از کشور از ایتام مازندرانی

رائفی پور: 600 میلیون تومان پول به یکی از دوستانم داده ام، هر ماه سود آن را می دهد /مستاجرم

ضارب دانش‌آموزان آملی بازداشت شد

راه‌های روستایی متاثر از سیلاب مازندران باز شد

دو هزار اصله درخت جایگزین ویلاهای غیرمجاز نوشهر شد

شرکت 20 هزار نفر در المپیاد ورزشی فرهنگی بسیجیان مازندران

سردار رادان: هیچ ماموریتی حساس‌تر از اجرای «طرح نور» نیست

سردار رادان با اشاره به طرح نور: در قلمرو انتظامی هیچ ماموریتی حساس تر از این ماموریت وجود ندارد/ 90 درصد تذکرگیرندگان رفتار و پوشش خود را اصلاح و با پلیس همکاری کرده‌اند/ پلیس در کنار طرح نور، از دیگر ماموریت‌های خود غافل نخواهد شد

افزایش ذخایر آبی سدهای مازندران

فعالیت بیش از 400 هزار سفیر سلامت در مازندران

سردار رادان: پلیس اصراری به انتقال خودرو‌های توقیفی با جرثقیل ندارد

آغاز به کار مرکز خدمات جامع سلامت فارابی کیش در گرامیداشت هفته سلامت

افتتاح پایگاه سلامت خانواده با محوریت مادر وکودک درمجتمع مسکونی مهستان کیش

بهره گیری از مشارکت حامیان ایتام خارج از کشور

حمایت از اجرای طرح عفاف و حجاب نور

زلزله در مرزن‌آباد ؛ جدیدترین گزارش‌ها از زلزله 3.7 ریشتری در نزدیکی چالوس

گلایه نماینده ولی فقیه در مازندران از انتصاب وزیر سابق به استانداری

تداوم طرح نور با جدیت

مازندران قهرمان جوانان و گیلان قهرمان زیر 23 سال آب‌های آرام شد

اصلاح رفتار و پوشش 90 درصد تذکر گیرندگان در طرح نور

طرح نور در مجتمع های تجاری اطراف حرم رضوی اجرا می‌ شود

بزرگترین دورهمی فرهنگی تربیتی دختران مازندران برگزار شد

محدودیت‌های ترافیکی آخر هفته جاده‌های کشور

پلیس اصراری به انتقال خودروهای توقیفی با جرثقیل ندارد