پیام مازند

آخرين مطالب

از فردی که کیف پول الکترونیکی دوست سابقش را هک کرد تا کلاهبردار اینستاگرام که به آخر خط رسید اجتماعي

از فردی که کیف پول الکترونیکی دوست سابقش را هک کرد تا کلاهبردار اینستاگرام که به آخر خط رسید
  بزرگنمايي:

پیام مازند - مهم‌ترین حوادث روز شنبه 20 خرداد ماه 1402 را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.
توقیف موتورسیکلت 10 میلیارد ریالی در ممسنی
فرمانده انتظامی ممسنی از کشف موتورسیکلت سنگین قاچاق به ارزش 10 میلیارد ریال در این شهرستان خبر داد.
سرهنگ محمد نیکبخت فرمانده انتظامی ممسنی اظهار کرد: ماموران پلیس آگاهی ممسنی با اقدامات فنی و تخصصی مطلع شدند فردی در منزل خود اقدام به نگهداری موتورسیکلت سنگین می‌کند که بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.
بیشتر بخوانید: اخبار روز خبربان
او افزود: ماموران انتظامی پس از هماهنگی با مرجع قضائی به محل مورد نظر اعزام و در بازرسی از آن منزل یک دستگاه موتورسیکلت سنگین قاچاق را کشف کردند.
فرمانده انتظامی ممسنی با بیان اینکه کارشناسان ارزش موتورسیکلت مکشوفه را 10 میلیارد ریال برآورد کردند، گفت: در این رابطه مالک پس از تشکیل پرونده تحویل مراجع قضائی شد.
سرهنگ نیکبخت اضافه کرد: شهروندان در صورت اطلاع از هرگونه فعالیت غیرقانونی و قاچاق، مراتب را در اسرع وقت از طریق تلفن 110 به پلیس اطلاع دهند.
دستگیری راکب موتورسیکلت 7 میلیارد ریالی در قیروکارزین
فرمانده انتظامی قیروکارزین از کشف یک دستگاه موتورسیکلت سنگین قاچاق به ارزش 7 میلیارد ریال در این شهرستان خبر داد. 
سرهنگ قربانعلی روستا فرمانده انتظامی قیروکارزین ببان کرد: ماموران قیروکارزین هنگام گشت‌زنی و کنترل محور‌های مواصلاتی، به یک دستگاه موتورسنگین قاچاق که در حال تردد بود مشکوک و با اقدامات فنی و تخصصی آن را توقیف کردند.
او با بیان اینکه کارشناسان ارزش موتورسیکلت مذکور را 7 میلیاردریال برآورد کردند، گفت: راکب برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شد.

پیام مازند

کشف کود شیمیایی 8 میلیارد ریالی قاچاق در داراب
فرمانده انتظامی شهرستان داراب از کشف 3 هزار و 200 کیلوگرم کود شیمیایی قاچاق به ارزش 8 میلیارد ریال در بازرسی از یک دستگاه کامیون خبر داد.
سرهنگ علیرضا نوشاد فرمانده انتظامی شهرستان داراب بیان کرد: ماموران انتظامی ایست و بازرسی قلاتویه هنگام کنترل خودرو‌های عبوری در محور مواصلاتی بندرعباس-داراب به یک دستگاه کامیون حامل بار مشکوک و آن را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.
او با بیان اینکه در بررسی‌های صورت گرفته مشخص شد این کامیون حامل 3 هزار و 200 کیلوگرم کود شیمیایی قاچاق است، افزود: کارشناسان ارزش محموله مکشوفه را 8 میلیارد ریال برآورد کردند. 
فرمانده انتظامی شهرستان داراب با بیان اینکه راننده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد، گفت: از شهروندان درخواست می‌کنیم در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک مراتب را به پلیس 110 اطلاع دهند.
کشف چمدان‌های قاچاق میلیاردی در مهر
فرمانده انتظامی مهر از کشف چمدان‌های مسافرتی خارجی قاچاق به ارزش 2 میلیارد و 200 میلیون ریال در این شهرستان خبر داد. 
سرهنگ بهادر رزمجویی فرمانده انتظامی مهر اظهار کرد: مأموران پاسگاه انتظامی گله‌دار این فرماندهی هنگام کنترل خودرو‌های عبوری در محور‌های مواصلاتی به یک دستگاه وانت آریسان مشکوک و آن را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.
او افزود: مأموران انتظامی در بازرسی از این خودرو 88 عدد چمدان مسافرتی خارجی قاچاق و بدون مدارک قانونی را کشف کردند.
فرمانده انتظامی مهر با بیان اینکه ارزش کالا‌های کشف شده برابر نظر کارشناسان 2 میلیارد و 200 میلیون ریال برآورد شده است، گفت: در این خصوص راننده و سرنشین برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند. 
موتورسیکلت قاچاق میلیاردی روانه پارکینگ شد
فرمانده انتظامی زرین‌دشت از کشف یک دستگاه موتورسیکلت خارجی قاچاق به ارزش 5 میلیارد و 500 میلیون ریال در این شهرستان خبر داد.
سرهنگ حمیدرضا صالحی فر فرمانده انتظامی زرین‌دشت بیان کرد: به منظور اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز، ماموران انتظامی پاسگاه خسویه این فرماندهی هنگام گشت‌زنی در سطح حوزه استحفاظی به یک دستگاه وانت نیسان حامل موتورسیکلت سنگین مشکوک و آن را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.
او با بیان اینکه در بررسی‌های تخصصی مشخص شد که موتورسیکلت مورد نظر بدون مدارک قانونی و قاچاق است، افزود: راننده برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شد.
فرمانده انتظامی زرین‌دشت با بیان اینکه کارشناسان ارزش موتورسیکلت مکشوفه را 5 میلیارد و 500 میلیون ریال برآورد کردند، از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه فعالیت مجرمانه و مشکوک به قاچاق مراتب را در اسرع وقت از طریق تماس با تلفن 110 به پلیس اطلاع دهند.
توقیف سواری حامل 272 قوطی پودر بدنسازی در فیروزآباد
فرمانده انتظامی فیروزآباد از توقیف سواری سمند حامل 272 قوطی پودر بدنسازی قاچاق خبر داد. 
سرهنگ مهدی جوکار فرمانده انتظامی فیروزآباد بیان کرد: در ادامه طرح مقابله با قاچاق کالا و ارز، مأموران پلیس آگاهی فیروزآباد هنگام کنترل خودرو‌های عبوری در محور‌های مواصلاتی به یک سواری سمند مشکوک و آن را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.
او افزود: در بازرسی از آن خودرو 272 قوطی پودر بدنسازی خارجی قاچاق و بدون مجوز قانونی کشف شد.
فرمانده انتظامی فیروزآباد با اشاره به اینکه راننده دستگیر و برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شد، گفت: کارشناسان ارزش اموال مکشوفه را 5 میلیارد ریال برآورد کردند.
کلاهبردار اینستاگرام به آخر خط رسید رئیس پلیس فتا استان فارس گفت: فردی که با ایجاد یک صفحه اینستاگرامی اقدام به کلاهبرداری از 3 شهروند شیرازی کرده بود، دستگیر شد.
سرهنگ امیرحسین سلیمانی رئیس پلیس فتا استان فارس بیان کرد: در پی شکایت مردی میانسال مبنی بر کلاهبرداری از او در خصوص خرید وسایل خودرو از طریق یک صفحه اینستاگرامی، بررسی موضوع در دستور کار کارشناسان پلیس فتا قرار گرفت.
او افزود: شاکی بیان کرد که در شبکه اجتماعی اینستاگرام، با یک صفحه تحت عنوان فروش وسایل و لوازم خودرو‌های خارجی استوک برخورد کرده است و ضمن برقراری تماس با مدیر صفحه، مبلغ یک میلیارد ریال وجه به عنوان پیش پرداخت از من درخواست کرد و پس از دریافت وجه؛ دیگر جوابگو پیام‌ها و تماس‌های تلفنی من نبود.
رئیس پلیس فتا استان فارس ادامه داد: در بررسی‌های بیشتر مشخص شد این متهم با همین شگرد از 2 نفر دیگر نیز کلاهبرداری کرده است.
سرهنگ سلیمانی بیان کرد: کارشناسان پلیس فتا با انجام تحقیقات تخصصی و بررسی‌های فنی، متهم را شناسایی و با هماهنگی مرجع قضائی وی را در یکی از محله‌های شیراز دستگیر و به مقر انتظامی انتقال دادند.
این مقام انتظامی گفت: متهم پس از مشاهده مدارک و مستندات پلیس به کلاهبرداری از 3 نفر به مبلغ 3 میلیارد ریال اعتراف و هدف از این کار را درآمدزایی عنوان کرد.
سرهنگ سلیمانی در خصوص پرداخت بیعانه قبل از دیدن کالا و یا خدمات درخواستی، گفت: شهروندان باید پس از رویت کالا یا خدمات و احراز هویت هر یک از طرفین معامله هرگونه تبادل وجهى را به صورت رو در رو و پس از اتمام کار یا خدمات انجام دهند تا گرفتار کلاهبرداران نشوند.
رئیس پلیس فتا استان فارس اضافه کرد: هموطنان در صورت اطلاع از هرگونه فعالیت مجرمانه در فضای مجازی موضوع را از طریق نشانی www.cyberpolice.ir (بخش ارتباطات مردمی) و یا از طریق شماره تماس 096380 با ما در میان بگذارند.
دستگیری فردی که کیف پول الکترونیکی دوست سابقش را هک کرد فرمانده انتظامی شهرستان مرودشت از شناسایی و دستگیری عامل کلاهبرداری 600 میلیون ریال ارز دیجیتال خبر داد. 
سرهنگ فرشید زینلی فرمانده انتظامی شهرستان مرودشت اظهار کرد: یکی از شهروندان با در دست داشتن مرجوعه قضائی به پلیس فتا مراجعه و بیان کرد کیف پول الکترونیکی‌ اش که حاوی 600 میلیون ریال ارز بوده مورد سوء استفاده قرار گرفته و توسط شخصی ناشناس به سرقت رفته است که بررسی موضوع در دستور کار کارشناسان قرار گرفت.
او افزود: کارشناسان پلیس فتا تحقیقات مقدماتی خود را آغاز کردند و مطلع شدند که حساب الکترونیکی شاکی توسط دوست سابقش مورد سرقت قرار گرفته شده است و سریعا طی هماهنگی با مرجع قضائی متهم را شناسایی و به پلیس فتا احضار کردند.

پیام مازند

فرمانده انتظامی مرودشت ادامه داد: متهم پس از روبه‌رو شدن با ادله و مستندات پلیس به جرم خود اقرار کرد و برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شد.
سرهنگ زینلی اضافه کرد: در اختیار قرار دادن و یا افشای اطلاعات شخصی و کاربری موجب دسترسی غیرمجاز و سرقت اطلاعات یا حساب کاربری می‌شود؛ به همین جهت کاربران فضای مجازی باید این موضوع را مدنظر قرار داده و در صورت مواجهه با جرائم رایانه‌ای ضمن تماس با شماره 096380، از کاربران مرکز امـداد و فوریت‌های سایبـری مشاوره و راهنمایی بگیرند.
پلمب 30 واحد صنفی متخلف در کوار
فرمانده انتظامی کوار از پلمب 30 واحد صنفی متخلف در این شهرستان خبر داد. 
سرهنگ سید رحمان هاشمی فرمانده انتظامی کوار بیان کرد: به منظور ساماندهی واحد‌های صنفی و برخورد با تخلفات صنوف، گشت تلفیقی ماموران پلیس امنیت عمومی، بازرسان اتحادیه صنوف و صنعت، معدن و تجارت از 65 واحد صنفی در نقاط مختلف این شهرستان بازدید کردند.
او افزود: در این زمینه 30 واحد صنفی به علت رعایت نکردن قوانین و مقررات پلمب و به 25 واحد صنفی دیگر برگ اخطاریه صادر شد.
فرمانده انتظامی کوار ضمن تاکید بر ادامه طرح‌های نظارت بر اماکن و صنوف مختلف و قدردانی از همکاری خوب شهروندان با پلیس در اجرای اینگونه طرح‌ها، از مردم خواست در صورت مشاهده و یا برخورد با تخلفات صنفی، موضوع را بلافاصله به مرکز فوریت‌های پلیسی 110 اطلاع دهند.
توصیه‌های پلیس برای پیشگیری از وقوع سرقت
فرمانده انتظامی خفر برای پیشگیری از وقوع سرقت و هرگونه جرائم توصیه‌هایی را به شهروندان ارائه کرد. 
سرهنگ حجت‌اله احمدیان فرمانده انتظامی خفر برای پیشگیری از وقوع سرقت و هرگونه جرائم، توصیه‌هایی را به شهروندان ارائه و اظهار کرد: شهروندان از دادن اجازه برای ورود افراد ناشناس به داخل منزل تحت هر عناوین نظیر مامور دولتی و غیردولتی تا قبل از احراز هویت کامل و مشاهده کارت شناسایی و مطابقت آن با ظواهر افراد، تا حد امکان خودداری کنند.
او افزود: تا آنجا که امکان دارد از حمل اموال و اشیای با ارزش از جمله طلاجات و وجه نقد زیاد در داخل کیف خودداری شود و در طول شب از مسیر‌های خلوت و به صورت انفرادی تردد نشود.
فرمانده انتظامی شهرستان خفر بیان دکرد: از قبول کردن هرگونه مواد غذایی و خوراکی و نوشیدنی به عنوان نذری توسط افراد ناشناس خودداری شود، از مطرح کردن مسائل و مشکلات خانوادگی و شخصی با افراد ناشناس ممانعت کنید.
این مقام انتظامی با بیان اینکه شهروندان از نگهداری فیلم‌های شخصی و خانوادگی در تلفن همراه اکیدا خودداری کنند، گفت: شهروندان از نگهداری فرزندان خود که طلاجات همراه دارند در محل‌های خلوت و کوچه‌ها حتی برای بازی کردن، خودداری کنند.
سرهنگ احمدیان اضافه کرد: سامانه 110 و 197 پلیس آماده دریافت هرگونه گزارش، انتقاد و پیشنهاد شما مردم عزیز از عملکرد پلیس است.
باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

لینک کوتاه:
https://www.payamemazand.ir/Fa/News/717191/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

رگبار باران، گردوخاک و تگرگ در اغلب مناطق کشور

زخمی شدن 9 نظامی صهیونیست در درگیری‌های اردوگاه نور شمس

تقدیر وزیر کشور از فرماندهی نیروی انتظامی در اجرای «طرح نور»

اجرای 18 پروژه بااولویت/1200 هکتار به فضای سبز ساری اضافه می شود

نهادها به وظیفه خود در حوزه حجاب و عفاف و طرح «نور» عمل کنند

دستگیری شکارچیان غیرمجاز در 4 شهر مازندران

بازخوردهای خوب از مردم برای اجرای طرح نور

قتل راننده تاکسی ترکیه ای به دست مسافر ایرانی

هشدار وزارت بهداشت به مادران باردار

امیرعبداللهیان: قصد پاسخگویی به اسرائیل را نداریم

4 جای دیدنی بابلسر که نباید بعد از اجاره ویلا از دست بدهید

چراغ خطی چیست و چه ویژگی هایی دارد؟

توسعه و مرمت آبگرم‌های رامسر با جذب سرمایه گذار

پرداخت وام مسکن روستایی در مازندران

اعلام زمان تبلیغات مرحله دوم انتخابات مجلس دوازدهم

افزایش تولید نفت اوپک پلاس از ماه جولای

لزوم همت مضاعف در مسئولان برای تحقق شعار سال

با پول کم، گوشی تاشو بخرید/ عکس

زخمی شدن 9 نظامی صهیونیست در درگیری‌های اردوگاه نورشمس

ربودن دختر نوجوان توسط پسر 25 ساله برای 10 میلیارد تومان

دادستانی از اقدام قانونی فراجا در طرح نور حمایت می‌کند

برداشت توت فرنگی در مزارع مازندران

پیشکسوتان حوزه روابط عمومی در مازندران تقدیر می شوند

ضرورت تمدید اعتبار پروانه چاه‌ های کشاورزی

50 یادمان شهدای گمنام در مازندران نیازمند تکمیل است

پلیس به دنبال کشف جنایت های قاتل سریالی مخوف + جزئیات

دستگیری عاملان نزاع دسته جمعی در خرم آباد

هوشمندسازی در کاهش تلفات از اولویت‌های پلیس راهور

هشدار صندوق بین المللی پول به آمریکا

موزه دفاع مقدس مازندران محل انتقال فرهنگ جهاد است

آمار اساتید انتقالی پیام نور به فنی و حرفه ای

مسأله حجاب فراتر از یک مقوله اجتماعی است

محور کرج - چالوس طی 2 روز آینده از ساعت 9 تا 15 مسدود می‌شود

دو حفار غیرمجاز آثار باستانی در مازندران دستگیر شدند

فوت گردشگر گم‌شده در جنگل‌های ساری

پیدا شدن پیکر بی جان 2 جوان در این استان

تهران صاحب آرامستان جدید در این دو منطقه می شود

ضرورت تمدید اعتبار پروانه چاههای کشاورزی در مازندران

معرفی شخصیت امام(ره) در دستورکار متولیان فرهنگی قرار گیرد

برگزاری مسابقات تکواندو قهرمان قهرمانان تکواندو پسر مازندران

وعده جدید درویش به بازیکنان پرسپولیس

اندیشه های امام خمینی برای نسل کنونی جامعه بازخوانی و تبیین شود

دستگیری عاملان نزاع و درگیری دسته‌جمعی در خرم‌آباد

افزایش 8 درصدی ماموریت های اورژانس مازندران

شرکت های بین المللی حمل ونقل مازندران تعیین تکلیف می شوند

پسماند کشاورزی یکی از معضلات زیست محیطی مازندران

مازندرانی ها 16 هزار بار به اورژانس مزاحمی زنگ زدند

تولید 21 اثر در نخستین کارگاه طراحی پوستر جوانی جمعیت در بابل

دستگیری 2 حفارغیر مجاز و کشف و ضبط فلزیاب در بهشهر

16 هزار تماس مزاحمی سال گذشته در اورژانس مازندران ثبت شده است