پاسخگویی مرکز امداد شرکت گاز به 84 هزار تماس تلفنی مشترکان گاز طبیعی
اجتماعي
بزرگنمايي:
پیام مازند -
به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مازندران، مدیرعامل شرکت گاز مازندران از پاسخگویی به 84 هزار و 174 تماس تلفنی مشترکان گاز طبیعی با مرکز امداد و حوادث 194 شرکت گاز استان، طی سال گذشته خبر داد.
دکتر مایلی رستمی با اعلام این خبر گفت: از این تعداد تماس 79 هزار و 676 مورد منجر به اعزام عملیاتی و 989 مورد نیز منجر به اعزام فوری گروههای امداد و حوادث شده است.
وی رفع نشتی از کنتور و رگولاتور، بررسی صدای ناهنجار از رگولاتور، وصل کردن مجدد انشعاب، بازدید از حفاری، کنترل آتشسوزی و رفع شکستگی علمک در اثر برخورد خودرو را از جمله اقداماتی عنوان کرد که اعزام گروههای امداد و حوادث در پی داشته است.
مدیرعامل شرکت گاز مازندران با اشاره به ضرورت آمادگی و انجام واکنش سریع نیروهای امدادی برای مقابله با حوادث احتمالی، گفت: برگزاری مانور مقابله با زلزله، انفجار، آتشسوزی، گازگرفتی و شکستگی علمک، نقشهخوانی و تعیین موقعیت مکانی از جمله اقداماتی است که در این راستا طی سال 1402 انجام شده است.
-
سه شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۶:۴۲:۰۶
-
۲۵ بازديد
-
-
پیام مازند
لینک کوتاه:
https://www.payamemazand.ir/Fa/News/789803/